Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
GPS נותן לך את המיקום שלך ומהירות, ויש תוכנות שאתה יכול להסתכל בסרטון וזה מראה לך דרך מפות של GOOGLE איפה נסעת.

עדיף שלא תשאיר את המצלמות מול שמש ישירה הרבה זמן במיוחד לא שהם עובדות, אני השארתי את הLS400W מקליטה איזה 5 שעות מול שמש ישירה בזמן שחניתי שנכנסתי לרכב היא הייתה רותחת ברמות מטורפות הייתי צריך לקרר אותה במזגן בשביל שהיא תעבוד, אבל אחרי יום היא התפגרה, כנראה נשרפה לה הסוללה.

דבר ראשון אתה יכול לכוון את הרמת רגישות של הG-Sensor, והמטרה שלו היא לזהות מכה ולשמור את הקובץ בזמן שזה קרה כדי שהמצלמה לא תגרוס אותו.

"-מה ההבדלים המשמעותיים בין מעבד Novatek ל Ambarella A7 ?" זה כמו שתשאל מה ההבדל בין AMD לINTAL לכל אחת יש הרבה סוגי מעבדים חלקים טובים יותר חלקם טובים פחות, בכל מקרה NOVATEK נחשבת יותר זולה.

אני קניתי שני GT680W אחד עם GPS אחד בלי, בנתיים אני מתרשם לטובה אבל קיבלתי אותם רק אתמול אז אין לי יותר מידי מה לספר.

 

 

תאמת עכשיו אני נזכר שהGT300W והLS300W/LS400W יש להם בעיה עם כל מיני כרטיסי MICRO SD הם לא עובדים עם כולם וזו סתם בעיה מציקה(היה לי LS400W).

פתאום תוך כדי נסיעה זה מפסיק לצלם, ומצלמה שלא מצלמת ושאי אפשר לסמוך עליה שתצלם רצוף לא שווה את זה.

אחרי 8 חודשים נהרסה לי הLS400W שלחתי אותה חזרה לFOXOFFER והוא הציעה לי או שהוא ישלח לי אחת אחרת כנראה משומשת או שהוא יחזיר לי 40% מהשווי שלה.

לא יודע מה איתך אבל אני מעדיף להזמין מבנאדם שמוכר בעוד כמה דולרים אבל לדעת שאם עוד חצי שנה לא תעבוד לי המצלמה יהיה לי עם מי לדבר.

בכל מקרה הוספתי לו כסף והזמנתי ממנו עוד 2 GT680W עם משלוח DHL שנאסף ממנו ביום שישי והגיע אלי ביום שני בצהריים, עכשיו הוא לוקח על משלוח של DHL 16$ שזה ממש זול ובכללי DHL חברה ממש טובה אני אף פעם לא הייתי צריך לשלם כל מי עמלות או מע"מ ומכס.

גם אם אני יראה שמשהו מוכר ב20$ יותר זול ממנו אני יעדיף להזמין מFOXOFFER, פשוט הדהים הרמת אמינות שלהם והאכפתיות.

 

 

מה עשית עם הLS400W שנשרפה לך?

אשמח לקבל אותה בכדי לנסות לתקנה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז בכל זאת,

למישהו יש המלצה מהיכן לרשות את ה G1W בזול?

וד.א. כמה דקות אפשר להקליט ל1GB? כך אחשב את גודל כרטיס הזיכרון הנחוץ לי.

 

תודה

פורסם
אני גם מעוניין ב G1W בגלל המחיר/איכות וזה שיש לה מסך.

יש לך רעשים של "רעש לבן". נסה להחליף כבל או לא להשתמש בכבל USB אלא בכבל חשמל מסוכך.

 

למישהו יש המלצה מהיכן לקנות את ה G1W?

ראיתי בALIEXPRESS ב ב29$ ממוכר "אמין".

 

http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Original-Sunplus-HD-720P-G1W-2-7-LCD-Car-DVR-Camera-Recorder-H-30D/1462484474.html

 

יש המלצות לקניה ממקום אחר אולי?

 

בנוסף יש לי שאלה לגבי המחזיק של המצלמות... בחום יולי/אוגוסט עם סוכך שמש, המחזיק לא ימס?

זה זיוף...

תקרא גם מה המוכר רושם:

Notice

This product called G1W,it is a new design,its name is H-30D,its chip is Sunplus,also 120 degree,1920*1080 is interpolation resolution,its really resolution is 1280*720P,before you buy,please confrim this

בקשר לתושבת כל עוד הוואקום שחור אז הוא לא ימס, יש להם עמידות מאוד גבוה.

 

לסלס- האמת הG1W תיתן תוצאות הרבה יותר טובות והמחיר סביב ה50$

אני עדיין בהתלבטות מה לבחור, בנוסף לקופונים באלי ב25 לחודש.

כאן הGT550 ב72$

האם בעל הבית השתגע? :lol::lol

 

http://www.aliexpress.com/store/product/2013-New-Arrival-Car-DVR-Camera-Tiotech-A8-1080P-30FPS-GT550W-PK-GT350W-Advanced-WDR-140/106530_1160855136.html

 

כנ"ל גם זה זיוף רשום שהמעבד שם הוא

  • Tiotech A8 chipset והמעבד שצריך להיות הוא NOVATEK NT96650.

פורסם
אז בכל זאת,

למישהו יש המלצה מהיכן לרשות את ה G1W בזול?

וד.א. כמה דקות אפשר להקליט ל1GB? כך אחשב את גודל כרטיס הזיכרון הנחוץ לי.

 

תודה

1 GB מספיק ל10 דקות צילום +- באיכות FHD.

פורסם

נתקלתי במוצר שיכול להיות מאד שימושי אם זה למצלמות בהתקנה נסתרת או לכל צרכן USB אחר שרוצים לעשות לו התקנה קבועה ונסתרת בדשבורד. הזרם הוא 3A סה"כ לשתי היציאות.

(זה במקום לקנות שקע מצת ולתקוע בו מתאם USB לשקע מצת).

$(KGrHqV,!q8FIy+RR6ofBSRCf!QLeg~~60_12.JPG

http://www.ebay.com/itm/DC-12V-to-5V-3A-Step-down-Converter-Buck-Regulator-to-2-Female-USB-Output-Car-HP-/141074112670?pt=AU_TabletAccessories&hash=item20d8ac209e

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אי אפשר לדעת כי הוא לא רושם מה החומרה של המצלמה, אבל לא צריך להיות גאון בשביל להבין שזה גם זיוף.

אין דבר כזה לקנות בזול, אתה רוצה לקנות מצלמה מקורית אז תקנה ממקום אמין ב50$.

פורסם (נערך)

לפי מה שהבנתי Tiotech A8 זה אותו אחד כמו NT96650...

 

בכל אופן באתר מכירות קבוצתיות יש את הGT550WS

http://groupb.ru/actuall/dvr-actuall/gt550ws.html

 

המוכר באלי:

 

http://www.aliexpress.com/store/product/Shadow-GT550WS-Car-DVR-Recorder-Upgraded-from-LS330W-With-GPS-Logger-Advanced-WDR-1080P-30FPS-140/505576_1190961887.html

 

המחיר יוצא 92$ כאשר קונים ע ההודעה שם ויש גם קופון של 10$ ב25 לחודש.

נראה מוכר אמין ומוצר טוב,

יש גם תגובות של אנשים ששמו polarization filter

 

http://www.ebay.com/itm/121110458418?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

 

והתוצאה

 

האם מישהו ניסה?

עריכה אחרונה על ידי MaDxXx
פורסם
chenrp - תודה, הזמנתי... רגע לפני שהתכוונתי לקנות את המקורית ה720 עם האיכות הלא טובה ב100 שח, אמרתי נקח את מה שאתה ממליץ עליה, נקוווה שאכן תמורה ראויה למחיר..:)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...