Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ע"י ה GPS אפשר לחשב מהירות תנועה וכמובן מיקום (לא תמיד נמצאים בעיר שאתה רואה שם רחוב, לפעמים נוסעים גם מחוץ לעיר).

המצלמות ברובן שורדות ללא בעיות גם ימים חמים.

ה

G-Sensor מזהה תנועה ו/או מכה משייך אותה לתאונה פוטנציאלית ומסמן את הקובץ כך שלא ימחק יישמר ויהיה ניתן תמיד בעתיד להסתכל בו.



בכל מצלמה שנתקלתי בה הסוללה מספיקה להרבה יותר מ 3 דקות, אולי כוונתך שהמצלמה מתכבת אוטמטית לאחר 3 דקות שהיא לא מקבלת מתח ?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
83$ לGT300W זה מציאה, אני מקווה שאתה קונה ממקום אמין.

קיט של 2 מצלמות בדר"כ כולל מצלמה נחמדה לקדימה ומצלמה חרא לאחורה אז זה פשוט לא שווה את זה.

 

לפי מה שהבנתי GT300W זהה לLS300W-ומכאן אתה יכול לירכוש אותו ב76.99$ כולל מישלוח עם קופון BGdeal.

האם זה כבר לא חלופה למוביוס מבחינת האיכות ובתוספת המסך?

http://dashcamtalk.com/ls300w/

 

בנוסף באותו הקופון אפשר ליקנות את הSJ1000 ב62.99$.

 

מקווה שחסכתי לכם כמה גרושים, אם תימצאו שם דגמים טובים יותר מעל 70$ ששוה להזמין-שתפו.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אז עוד לא עברה שנה ולGT300W שלי נמאס מהחיים ורואים רק שחור במסך

אפשר להריץ סרטים ישנים, אבל כאילו החיישן מת

קניתי אותה מFoxOffer ואני לא מצליח למצוא אם הם נותנים אחריות (שלחתי להם אימייל)

למישהו יש ניסיון איתם במקרה כזה?

למישהו קרה משהו דומה ? זה ניתן לתיקון ?

:wink:
פורסם
לאחר שיטוט ברשת יש לי מספר שאלות:

 

-מה נותן הGPS המובנה? האם רק הנ.צ שנרשם על הווידאו?

-הטמפ' ביום חם ברכב יכולה להגיע ל70 מעלות, האם המצלמות שורדות את זה ומתפקדות כרגיל? (במידה ולא מפרקים אותן כל פעם..)

-מה נותן הG-Sensor?

-לשם מה יש סוללה של 100maH ברובם שמספיקה ל 3 דקות הקלטה בלבד?

-מה ההבדלים המשמעותיים בין מעבד Novatek ל Ambarella A7 ?

 

בנוסף הדגמים בהתלבטות:

 

GT550WS

GT680W

GT300W

A88F AMBARELLA A7

Mini 0801

 

מה אתם אומרים?

GPS נותן לך את המיקום שלך ומהירות, ויש תוכנות שאתה יכול להסתכל בסרטון וזה מראה לך דרך מפות של GOOGLE איפה נסעת.

עדיף שלא תשאיר את המצלמות מול שמש ישירה הרבה זמן במיוחד לא שהם עובדות, אני השארתי את הLS400W מקליטה איזה 5 שעות מול שמש ישירה בזמן שחניתי שנכנסתי לרכב היא הייתה רותחת ברמות מטורפות הייתי צריך לקרר אותה במזגן בשביל שהיא תעבוד, אבל אחרי יום היא התפגרה, כנראה נשרפה לה הסוללה.

דבר ראשון אתה יכול לכוון את הרמת רגישות של הG-Sensor, והמטרה שלו היא לזהות מכה ולשמור את הקובץ בזמן שזה קרה כדי שהמצלמה לא תגרוס אותו.

"-מה ההבדלים המשמעותיים בין מעבד Novatek ל Ambarella A7 ?" זה כמו שתשאל מה ההבדל בין AMD לINTAL לכל אחת יש הרבה סוגי מעבדים חלקים טובים יותר חלקם טובים פחות, בכל מקרה NOVATEK נחשבת יותר זולה.

אני קניתי שני GT680W אחד עם GPS אחד בלי, בנתיים אני מתרשם לטובה אבל קיבלתי אותם רק אתמול אז אין לי יותר מידי מה לספר.

 

לפי מה שהבנתי GT300W זהה לLS300W-ומכאן אתה יכול לירכוש אותו ב76.99$ כולל מישלוח עם קופון BGdeal.

האם זה כבר לא חלופה למוביוס מבחינת האיכות ובתוספת המסך?

http://dashcamtalk.com/ls300w/

 

בנוסף באותו הקופון אפשר ליקנות את הSJ1000 ב62.99$.

 

מקווה שחסכתי לכם כמה גרושים, אם תימצאו שם דגמים טובים יותר מעל 70$ ששוה להזמין-שתפו.

תאמת עכשיו אני נזכר שהGT300W והLS300W/LS400W יש להם בעיה עם כל מיני כרטיסי MICRO SD הם לא עובדים עם כולם וזו סתם בעיה מציקה(היה לי LS400W).

פתאום תוך כדי נסיעה זה מפסיק לצלם, ומצלמה שלא מצלמת ושאי אפשר לסמוך עליה שתצלם רצוף לא שווה את זה.

אחרי 8 חודשים נהרסה לי הLS400W שלחתי אותה חזרה לFOXOFFER והוא הציעה לי או שהוא ישלח לי אחת אחרת כנראה משומשת או שהוא יחזיר לי 40% מהשווי שלה.

לא יודע מה איתך אבל אני מעדיף להזמין מבנאדם שמוכר בעוד כמה דולרים אבל לדעת שאם עוד חצי שנה לא תעבוד לי המצלמה יהיה לי עם מי לדבר.

בכל מקרה הוספתי לו כסף והזמנתי ממנו עוד 2 GT680W עם משלוח DHL שנאסף ממנו ביום שישי והגיע אלי ביום שני בצהריים, עכשיו הוא לוקח על משלוח של DHL 16$ שזה ממש זול ובכללי DHL חברה ממש טובה אני אף פעם לא הייתי צריך לשלם כל מי עמלות או מע"מ ומכס.

גם אם אני יראה שמשהו מוכר ב20$ יותר זול ממנו אני יעדיף להזמין מFOXOFFER, פשוט הדהים הרמת אמינות שלהם והאכפתיות.

פורסם

אשמח אם תמליצו לי על איך להחביא את הכבל של המצלמה (בלי לפרק שום דבר).. בעיקרון אני רוצה להעביר אותו דרך השמשה -> רגליים של הנוסע -> מצת אבל לא מצאתי משהו טוב שיחזיק את זה (מתחת לרגליים של הנוסע יש מן בד כזה).

אשמח לקבל המלצות על משהו שיחזיק את הכבל.

פורסם

אני רוצה להציג לכם תושבת לחיבור המצלמה אל זרוע המראה הפנורמית ברכב.

DOD Rear View Mirror mount 3.JPGDOD Rear View Mirror mount 4.JPGDOD Rear View Mirror mount 2.jpgDOD Rear View Mirror mount 6.jpg

 

תאימות למגוון מצלמות:

DOD Rear View Mirror mount 5.jpg

 

 

יש הטבה בפורום המסחרי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?522522-תושבת-ייחודית-לחיבור-מצלמות-דרך-למראה-פנורמית-קופון-הנחה

פורסם

ניסיתי לעשות חיפוש אך לא מצאתי שום תגובה על המצלמה הזו

מישהו מכיר או ניסה את ה-Panorama 2 של pwerucc הקוריאנית?

היא קיבלה רייטינג מעולה ב Dash cam talk

אני לא יכול לשים עדיין לינק.

אם מישהו מכיר או יש לו המלצה למצלמה בסגנון אז אשמח לשמוע.

ניר

פורסם

המצלמה שלי התחילה לעשות בעיות, היא אצלי כבר יותר משנתים, מהסוג הפשוט.

היא התחילה להיתקע מדי פעם(מסך לבן\מסך "מטריקס"), וגם הרסה לי את הכרטיס זכרון שהיה בתוכה.

 

אני מתלבט אם להשתדרג למצלמה "יקרה", (איזור ה60+ דולר), או להזמין שוב מצלמה פשוטה עד 20 דולר.

כבר נפלתי על מצלמה פשוטה באיכות של לשלשת, אשמח אם יש למישהו קישור למצלמה מהסוג הפשוט, באיכות טובה.

באיכות טובה אני מתכוון לכזאת כמו בסרטונים פה, שצולמו משלי:

 

פורסם

לסלס- האמת הG1W תיתן תוצאות הרבה יותר טובות והמחיר סביב ה50$

אני עדיין בהתלבטות מה לבחור, בנוסף לקופונים באלי ב25 לחודש.

כאן הGT550 ב72$

האם בעל הבית השתגע? :lol::lol

 

http://www.aliexpress.com/store/product/2013-New-Arrival-Car-DVR-Camera-Tiotech-A8-1080P-30FPS-GT550W-PK-GT350W-Advanced-WDR-140/106530_1160855136.html

פורסם
לפי ביקורת שאני ראיתי בYOUTUBE על המצלמה אז היא לא עובדת טוב עם כרטיסים CLASS10 והמליצו על CLASS4\6.

 

לגביי הרעש שציינתי זה באמת רק שהמצלמה מחוברת למטען, כנראה בעיה במתח או בכבל.

 

נקנתה דרך EBAY דרך המוכר ESTORE009 (אחלה שירות..)

 

והנה הלינקים לסרטונים:

לילה:

יום:

 

תקפידו לשים על איכות HD720P.

 

אני גם מעוניין ב G1W בגלל המחיר/איכות וזה שיש לה מסך.

יש לך רעשים של "רעש לבן". נסה להחליף כבל או לא להשתמש בכבל USB אלא בכבל חשמל מסוכך.

 

למישהו יש המלצה מהיכן לקנות את ה G1W?

ראיתי בALIEXPRESS ב ב29$ ממוכר "אמין".

 

http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Original-Sunplus-HD-720P-G1W-2-7-LCD-Car-DVR-Camera-Recorder-H-30D/1462484474.html

 

יש המלצות לקניה ממקום אחר אולי?

 

בנוסף יש לי שאלה לגבי המחזיק של המצלמות... בחום יולי/אוגוסט עם סוכך שמש, המחזיק לא ימס?

פורסם

אתה יכול ליקנות מהלינק בחתימה שלי, אם יש חבר נוסף שמעוניין - אז אפשר ליקנות 2 ולקבל קופון הנחה של 10$ ולשלם רק 35$ ליח'.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...