Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש מחליפה איכותי למצלמה ששימשה אותי עד כה.

 

עד היום היה לי את GT300W שהספיקה להתקלקל לי פעמיים.

 

אני מתלבט בין כמה מועמדות:

 

Vico SF2 כמו שאילן (nok4482) מוכר פה ב370 ש"ח.

 

vico TF2. מה ההבדל בין הדגמים? אשמח להארה בנושא.

 

vico marcus 1 שכולל עדשת CPL. באוטו שלי זה די משמעותי (ריבוי השתקפויות בשמשה שהורגשו יותר מדי במצלמה הקודמת שהייתה לי).

 

אני מודע לכך שהבדלי המחירים גדולים, אך בכל זאת אשמח לביאור בנושא. בדגש על ההבדלים בין 2 הדגמים הראשונים שציינתי, ואיפה המרכוס ביחס אליהם.

 

כמובן שהצעות למצלמות איכותית ועמידות בחום יתקבלו בברכה.

 

אם אני זוכר נכון היה פה סרטון (שלא מצאתיו) על רכב בארה"ב שהיה מעורב בתאונה בצומת, שבה רכב של המשמר הגבול המקומי שם פנה שמאלה ברמזור אדום ובעל המצלמה, שהיה לו ירוק, התנגש בו. הוא ציין את דגם המצלמה שיש לו שנראית איכותית ועמידה גם כן. רק שלא מצאתי את הסרטון המדובר.

 

מסך לא חשוב לי. כן חשוב שלא יבלוט לעיני הסביבה (שלא יקחו לי אותה, בין כגניבה ובין כניסיון העלמת ראיות כמו שתואר כאפשרות במקרה של האמריקאי הנ"ל).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
SKU1188391%20(16).jpg

היום קיבלתי בניוזלטר מבאנג-טוב שהם מורידים את המחיר של G1WH ל49.99$, מה שזה אומר שכעת אפשר ליקנות אותו ב47.49$ ליחידה בעזרת קופון 201407 או 44.99$ ליח' בקניית 2 יחידות בעזרת קופון BGdeal

 

חג שמח לכולם-וסעו בדרכים טובות!

 

הזמנתי כרגע את ה-G1WH, במחיר כזה זול אין לי מה לחשוב יותר מדי...

תודה (גם על התגובה בפרטי:-)).

 

עריכה:

רכשתי עם פייפל. במידה והמוצר יוצא כמזוייף, תהיה לי אפשרות להחזיר את הכסף דרכם על סמך רמאות בעסקה או משהו דומה?

ראיתי ביוטיוב תוצאות צילום של מצלמה מזוייפת מהדגם הזה, מקווה לא ליפול על עסקה דומה...

עריכה אחרונה על ידי 666pluto
פורסם
מאיפה הנתונים?

ממה שאני רואה ברשת, הזוית היא 140 מעלות.

הגירסא החדשה באה עם 90 מעלות. תבדוק בקישור לביקורת עליה שנתתי (כמה עמודים אחורה).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
מאיפה הנתונים?

ממה שאני רואה ברשת, הזוית היא 140 מעלות.

[ATTACH=CONFIG]377841[/ATTACH]

 

דרך אגב למי שמחפש לקנות בארץ SJ1000 (מצלמת אקסטרים מעולה בתקציב דל) בגירסה הכי מעודכנת עם תפריט בעברית , היא נקראת M-PRO.

המצלמה FULL-HD 1920X1080 30FPS, ברזולוציה נמוכה יכולה לצלם ב-60FPS.

זוית צילום 140 מעלות .

ניתנת להתקנה כמצלמת דשבורד , מגיעה עם מטען MICRO-USB (יכול לשמש לטעינת סמארטפונים)

המחיר לחברי הפורום 399 ש"ח עם אחריות לשנה.

עד חמישה תשלומים בכרטיס אשראי

משלוח עד הבית דרך שליח בתוספת 35 ש"ח

מגיע בצבע שחור או אדום .

תמונה ראשית.JPG

DSC09680.jpg

viewImage-1.jpegFull-Hd-1080p.jpg

 

להזמנות בחול המועד או אחרי החג

 

אילן 054-9008174

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

חברים חג שמח 8)

ההחלטה לרכוש מצלמת DVR איכותית במגוון הקיים היא החלטה די קשה

אשמח שהחברים המבינים בדבר ירכזו טבלה עם דירוג והמלצה לרכש כולל מקור איכותי

ממתין לתגובה שלכם

חג שמח :?

פורסם

אחלה אתר,אם לא היה קיים ,היה צריך להמציא אותו.

אם אתה מחפש לעבור את הקיץ בשלום בלי תקלות ולקבל מצלמה סופר איכותית באיכות צילום FULL-HD אמיתי (לא אינטרפולציה) רק VICO SF2 , ה-YOUTUBE מפוצץ בסירטונים עליה כולל ביקורות .

ותוכל פעם אחת להינות לקבל את המחיר הכי זול בעולם (לא הגיוני בארץ) רק 370 ש"ח לרגל חג הפסח במבצע אפיקומן .

 

אילן 054-9008174

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

ולמה זה מפריע בדיוק? דווקא טוב שיש אנשים כמוהו שמפרסמים מוצרים טובים ואיכותיים במחירים מצויינים לחברי הפורום.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

הוא מפרסם את עצמו אם לא הבנת.

פעם פעמיים, בסדר, הבנו, קיבל את הבמה.

אבל זה לא המקום לדחוף כל פעם שהוא מנסה לשווק את עצמו.

 

דווקא

טוב שיש אנשים כמוהו שמפרסמים מוצרים טובים ואיכותיים במחירים מצויינים לחברי הפורום.

 

זה העניין,

יש פורום סוחרים , שיפתח שם שירשור ושיקפיץ אותו כמה שבא לו.

_________________________________

פורסם

לא משנה כמה תיהיה טוב תמיד יהיו את המקנטרים והמקטרגים. בן אדם בא נותן מחיר מעולה למצלמה מעולה וחייבים לתת לו הרגשה ח?$

 

זה תרד על מצלמות רכב וזה המקום בשביל לפרסם דברים כאלו. לא זכור לי שזה תרד על g1w

פורסם

גם אני חושב שזה אחלה שיש בנאדם שמוכר לנו מוצר בזול יותר מאשר בחו"ל, לרוב זה תמיד פי3 .

לא קל ליהיות יבואן/מוכר מאז המצאת האייבי והסינים, ואם יש מישהו שמוכן לחרוג מהמקובל ולתת מחירים מיוחדים לחברי הפורום אז זה מבורך.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
SKU1188391%20(16).jpg

היום קיבלתי בניוזלטר מבאנג-טוב שהם מורידים את המחיר של G1WH ל49.99$, מה שזה אומר שכעת אפשר ליקנות אותו ב47.49$ ליחידה בעזרת קופון 201407 או 44.99$ ליח' בקניית 2 יחידות בעזרת קופון BGdeal

 

חג שמח לכולם-וסעו בדרכים טובות!

 

הזמנתי אתמול מהלינק שהבאת, עם הקופון הנחה 47.49$

נקווה שהמוצר אמין, מקורי, ומחזיק מעמד

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...