Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
הוא מפרסם את עצמו אם לא הבנת.

פעם פעמיים, בסדר, הבנו, קיבל את הבמה.

אבל זה לא המקום לדחוף כל פעם שהוא מנסה לשווק את עצמו.

 

 

 

זה העניין,

יש פורום סוחרים , שיפתח שם שירשור ושיקפיץ אותו כמה שבא לו.

הבנתי את זה וכולם מבינים את זה, כנראה שאתה לא הבנת שהנושא הזה כלכך דינמי והשרשור רץ, שכל שני וחמישי אנשים פה שואלים את אותה השאלה מה לקנות ומה מומלץ. לכן הבן אדם מקפיץ מחדש את המבצע שיש לו לחברי הפורום.

מילא זה היה שירשור שתקוע ורק הוא מקפיץ את ההודעת פרסום שלו אז הייתי מבין את התלונות שלך.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הזמנתי אתמול מהלינק שהבאת, עם הקופון הנחה 47.49$

נקווה שהמוצר אמין, מקורי, ומחזיק מעמד

תיתחדש :-),

אני מחכה ל2 כאלה, אם חס ושלום ינסו לתחמן אותנו יהיה להם עסק עם גרוזיני עצבני :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)
אחלה אתר,אם לא היה קיים ,היה צריך להמציא אותו.

אם אתה מחפש לעבור את הקיץ בשלום בלי תקלות ולקבל מצלמה סופר איכותית באיכות צילום FULL-HD אמיתי (לא אינטרפולציה) רק VICO SF2 , ה-YOUTUBE מפוצץ בסירטונים עליה כולל ביקורות .

ותוכל פעם אחת להינות לקבל את המחיר הכי זול בעולם (לא הגיוני בארץ) רק 370 ש"ח לרגל חג הפסח במבצע אפיקומן .

 

אילן 054-9008174

הי אילן:king:

האם הבמערכת מגיעה עם עדכון הגושחה העדכני

האם יש בעברית

כמה אחריות ומי נותן השירות בארץ

מה לגבי מצלמות מקרוס1-3

תודה8)

עריכה אחרונה על ידי majer
פורסם
אני מחפש מחליפה איכותי למצלמה ששימשה אותי עד כה.

 

עד היום היה לי את GT300W שהספיקה להתקלקל לי פעמיים.

 

אני מתלבט בין כמה מועמדות:

 

Vico SF2 כמו שאילן (nok4482) מוכר פה ב370 ש"ח.

 

vico TF2. מה ההבדל בין הדגמים? אשמח להארה בנושא.

 

vico marcus 1 שכולל עדשת CPL. באוטו שלי זה די משמעותי (ריבוי השתקפויות בשמשה שהורגשו יותר מדי במצלמה הקודמת שהייתה לי).

 

אני מודע לכך שהבדלי המחירים גדולים, אך בכל זאת אשמח לביאור בנושא. בדגש על ההבדלים בין 2 הדגמים הראשונים שציינתי, ואיפה המרכוס ביחס אליהם.

 

כמובן שהצעות למצלמות איכותית ועמידות בחום יתקבלו בברכה.

 

אם אני זוכר נכון היה פה סרטון (שלא מצאתיו) על רכב בארה"ב שהיה מעורב בתאונה בצומת, שבה רכב של המשמר הגבול המקומי שם פנה שמאלה ברמזור אדום ובעל המצלמה, שהיה לו ירוק, התנגש בו. הוא ציין את דגם המצלמה שיש לו שנראית איכותית ועמידה גם כן. רק שלא מצאתי את הסרטון המדובר.

 

מסך לא חשוב לי. כן חשוב שלא יבלוט לעיני הסביבה (שלא יקחו לי אותה, בין כגניבה ובין כניסיון העלמת ראיות כמו שתואר כאפשרות במקרה של האמריקאי הנ"ל).

 

nok4482

:king::wave2:

אנא התייחס כאן לשאלות הנכונות , כמו כן האם יש במכשירים של VIACO צילום פנימי

:type:

פורסם

לכל אלו שהזמינו G1W (אני בינהם),

דיברתי עם מוכר באיביי שמוכר את המחזיק למצלמה שמתחבר לזרוע של המראה. כך שלמעשה לא נצתרך להדביקה לחלון...

אז הוא שלך לי יחידה אחת( כי הוא לא שולח לישראל) בתור נסיון, וכאשר אקבל הוא יפתח את המכירה לארצנו!

 

בהצלחה לנו.

פורסם

הזרוע הזאת באמת נחמדה, אך מי שמתכוון להזמינה כדאי שיבדוק קודם שהמראה שלו מתאימה.

ברוב המכוניות החדשות היא תתאים אך לא בכולן.

 

קניתי את ה G1WH אתמול באיביי (במכרז ב 47.5$) וכעת אני מחכה שתישלח מסין (כניראה כחודש עד שתגיע).

פורסם
אתמול בפעם הראשונה התקנתי את המצלמה ונסעתי איתה....לדעתי איכות מעולה.https://www.youtube.com/watch?v=_kHrP7COojU&feature=youtu.be

האיכות ממש טובה במיוחד שזה בתנאי לילה.

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם
הי אילן:king:

האם הבמערכת מגיעה עם עדכון הגושחה העדכני

האם יש בעברית

כמה אחריות ומי נותן השירות בארץ

מה לגבי מצלמות מקרוס1-3

תודה8)

 

היי וחג שמח.

 

המצלמה מגיעה בגירסה 1.2 ובאתר הגירסה האחרונה ביותר היא 1.3 .

הגירסה האחרונה לא מומלצת מכיוון שבתנאי לילה הצילום פחות טוב, וכמו כן אם תשים לב, פונקצית SDR הניתנת לתיכנות מבוטלת:

SDR and Vico-Schedule features are temporarily disabled in this version.

http://www.vicovation.com/catalog.asp?keyid=3&offset=5&lang=en

 

אין עברית במערכת . יהיה ב -Marcus 1 .

אחריות 12 חודשים וניתנת על ידי.

Marcus 1 זהה בחומרה ותוכנה למצלמה Vico sf2 . ההבדלים הם בעיקר במימידים לטובת Marcus (צרה וארוכה יותר) ויכולת לשים עדשת CPL למניעת השתקפיות וסינוור (מחייב להסיר את העדשה בלילה).

היתרונות של VICO SF2 הם : גודל מסך 2.4 לעומת 2" . כרטיס SD בגודל רגיל לעמות microsd ב-Marcus 1,ב-SF2 ניתן לחבר יציאת וידאו אנלוגית למסך חיצוני כמו דאבל דין ברכב (יש לקוחות שמתחננים לפונקציה הזו ).

Marcus 3 זו מפלצת . יכולת לצלם ב-1296p Extreme HD or High-Speed 1080p 60fps

Marcus 5 זו מצלמה עם זוג עדשות קדימה ואחורה כולל יכולת לצלם בזוג העדשות FULL-HD עם זויות צילום רחבות במיוחד .

[video=youtube;b-2udh61vdo]https://www.youtube.com/watch?v=b-2udh61vdo

 

המחירים של סדרת Marcus הרבה יותר גבוהים, אך הם יציעו ערכים נוספים כמו: הוספת מיקום GPS, התראה למניעת התנגשות (כמו מוביילאי),שמירת נתיב,התראת מצלמת מהירות,TPMS (תצוגת לחץ אוויר בצמיגים) ועוד.

 

כרגע כל היכולות האלה הם בפיתוחים, שמירת נתיב נסיעה קיים כיום בדגם Vico-WF1 אבל יש עם זה אזעקות שווא כמו שניתן לראות בביקורת הנ"ל:

 

לכל חברי הפורום חג שמח ונתראה אחרי החג.

 

אילן

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם (נערך)
לכל אלו שהזמינו G1W (אני בינהם),

דיברתי עם מוכר באיביי שמוכר את המחזיק למצלמה שמתחבר לזרוע של המראה. כך שלמעשה לא נצתרך להדביקה לחלון...

אז הוא שלך לי יחידה אחת( כי הוא לא שולח לישראל) בתור נסיון, וכאשר אקבל הוא יפתח את המכירה לארצנו!

 

בהצלחה לנו.

 

בהצלחה לנו,ואל תשכח לעדכן

 

אני גם מחכה להזמין את הזרוע הזו

מקווה שהיא מתאימה למראה של פיאט פונטו גרנדה

עריכה אחרונה על ידי KOBOKOBO
פורסם

חברים שלום,

רכשתי את המצלמה g1wh מהאתר banggood, לאחר מספר ימים קיבלתי מהם מספר מעקב לחבילה שנשלחה אלי.

ניסיתי להריץ בהמון אתרים את המספר המעקב ולצערי אף אתר לא מוצא את המספר שסיפקו לי.

ניסיתי ליצור איתם קשר כבר כמה פעמים בכל מני דרכים ועד עכשיו לא ענו לי.

מה לדעתכם עלי לעשות במקרה זה?

תודה מראש.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

היי, קיבלתי את המספר מעקב עוד ביום חמישי מהם. ניסיתי לחפש גם היום, עדיין זה לא מוצא.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם (נערך)

אתה לא צריך לידאוג, אני רואה כעת שהם מכרו מעל 300 כבר ולכן יש מצב שהם התחילו לחלק מס' מעקב אבל לא שלחו עוד באותו היום, יצא לי כבר כמה פעמים לקבל מס' מעקב מכל מיני אתרים אבל המוצר נישלח פיזית לדואר רק כעבור מס' ימים לכן לקח כשבוע עד שראיתי אותו במערכת, קבלת מס' מעקב לא אומרת בהכרח שהוא נימסר לפקידה בדואר, לפעמים זה תוך 24 שעות מרגע הקבלה של המעקב ולפעמים כיומיים שלושה.

 

זה תוצאות המעקב של ה2 מצלמות במישלוח ניפרד שאחי הזמין-קיבלנו את המס' מעקב(SE) סביב ה11 לחודש כמו כולם:

 

Destination Country - Israel:Tracking Consuming:2340 Millisecond

Origin Country - Sweden:Tracking Consuming:2372 Millisecond

  • 2014-04-16 14:00, Order in transit
  • 2014-04-15 03:22, Order departed on flight from origin
  • 2014-04-14 05:00, Order dispatched

לדעתי עד סוף השבוע תוכל לעקוב, זמן המישלוח דרך SE הוא לרוב עד 3 שבועות מרגע המישלוח בפועל.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
חירבוש טקסט

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...