Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ז"א שאין לה סוללה פנימית שמושפעת מחום ולטווח הרחוק הסוללה יכולה להפסיק לעבוד ולהשבית את המצלמה.

קבל חשמלי פחות מושפע מהחום ולכן מומלץ יותר מאשר מצלמה עם סוללה.

כשהרכב כבוי המצלמה מקבלת מתח מהמצבר.

 

המצבר יכול להתרוקן, אבל בדיוק בשביל זה יש קיט חנייה שיכול להגביל את המתח המקסימלי שממנו המצלמה תפסיק לעבוד כדי שהמצבר לא יתרוקן.

 

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 29 דקות, FiS כתב:

ז"א שאין לה סוללה פנימית שמושפעת מחום ולטווח הרחוק הסוללה יכולה להפסיק לעבוד ולהשבית את המצלמה.

קבל חשמלי פחות מושפע מהחום ולכן מומלץ יותר מאשר מצלמה עם סוללה.

כשהרכב כבוי המצלמה מקבלת מתח מהמצבר.

 

המצבר יכול להתרוקן, אבל בדיוק בשביל זה יש קיט חנייה שיכול להגביל את המתח המקסימלי שממנו המצלמה תפסיק לעבוד כדי שהמצבר לא יתרוקן.

 

 

את הקיט מקבלים או שצריך לרכוש?

פורסם
בתאריך 6.4.2022 בשעה 15:48, FiS כתב:

המוכר מספק שנה אחריות (חנות רשמית של VIOFO), באופן כללי יש שירות לקוחות טוב שלהם.
במידה ויש בעיה מהותית שולחים את המצלמה בחזרה למוכר ואם אכן יש תקלה הוא שולח מצלמה חדשה.

היה לי ניסיון טוב איתם לפני 3-4 שנים. שלחתי מצלמה תקולה, קיבלתי בדואר חוזר מצלמה חדשה.

פורסם

הזמנתי את המצלמה DDPAI Z40 אבל יש לי שאלה במידה והמצלמה נמצאת על מצב חנייה ומישהו נותן מכה לאוטו אני מקבל התראה לטלפון בזמן אמת? או שזה נמצא במצלמות מתקדמות יותר?

פורסם

לא מקבלים התראות לנייד, הסרטון נשמר בתיקייה ייעודית במצלמה שמונעת מהצילום מלהימחק.
האפשרות לקבל התראה קיימת במצלמות עם אפשרות להתחבר לאינטרנט בעזרת כרטיס סים.

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
בתאריך 6.4.2022 בשעה 17:09, FiS כתב:

צריך לרכוש בנפרד, בלינק של הT130 יש אפשרות להוסיף אותו (לבחור בPackage B)

ובDDPAI Z40 לבחור באפשרות Z40DUAL HW

https://s.click.aliexpress.com/e/_9j0jc4

לגבי המצלמה t130 במצב שמירת חניה ,היא מצלמת רק עם יש מכה או שיש save zoon ? ומשם היא מתחילה לצלם ברגע שחוצים אותו

פורסם

גם וגם, אתה יכול לבחור.

במצב חנייה המצלמה במעין מצב שינה,
יש אפשרות שהמצלמה תצלם כשהיא מרגישה תזוזה של הרכב ואז היא שומרת 15 שניות שלפני האירוע ו-30 שניות לאחריו.

יש אפשרות של Auto detection שבה המצלמה תתחיל לצלם ברגע שהיא מזהה תזוזה.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 2 דקות, FiS כתב:

גם וגם, אתה יכול לבחור.

במצב חנייה המצלמה במעין מצב שינה,
יש אפשרות שהמצלמה תצלם כשהיא מרגישה תזוזה של הרכב ואז היא שומרת 15 שניות שלפני האירוע ו-30 שניות לאחריו.

יש אפשרות של Auto detection שבה המצלמה תתחיל לצלם ברגע שהיא מזהה תזוזה.

זה נשמע מעולה טוב ככל הנראה אני אזמין 

פורסם
לפני 14 דקות, FiS כתב:

גם וגם, אתה יכול לבחור.

במצב חנייה המצלמה במעין מצב שינה,
יש אפשרות שהמצלמה תצלם כשהיא מרגישה תזוזה של הרכב ואז היא שומרת 15 שניות שלפני האירוע ו-30 שניות לאחריו.

יש אפשרות של Auto detection שבה המצלמה תתחיל לצלם ברגע שהיא מזהה תזוזה.

הזמנתי את המצלמה של החברה שאמרת לי viofo A139 תוכל לומר לי כמה בערך זמן לוקח מסין להגיע לארץ? 

פורסם

יש לי מצלמה Z40, כשאני מחבר למחשב אני לא מצליח לראות את הוידאו, בכל הסרטונים המסך שחור לגמרי, ואין לי מדבקה על העדשה, תמונות בודדות אני כן מצליח להוריד.

מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה?

 

יש לי למכירה מצלמה נוספת Z40 סגורה באריזה (לא נפתחה מעולם) כולל קיט למצב חניה, למי שמעוניין במחיר עלות כמובן.

לפני 7 דקות, ISRAEL8 כתב:

יש לי מצלמה Z40, כשאני מחבר למחשב אני לא מצליח לראות את הוידאו, בכל הסרטונים המסך שחור לגמרי, ואין לי מדבקה על העדשה, תמונות בודדות אני כן מצליח להוריד.

מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה?

 

יש לי למכירה מצלמה נוספת Z40 סגורה באריזה (לא נפתחה מעולם) כולל קיט למצב חניה, למי שמעוניין במחיר עלות כמובן.

 

הסתדרה הבעיה.

 

זה לא היה בעיה במצלמה, אלא בתוכנה הישנה שפתחתי באמצעותה את הסרטון שכנראה לא תמכה ברזולוציה.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...