Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שאלה אולי קצת לא קשורה, מישהו מכיר אולי מד G קטן שאפשר לתקוע על השמשה איפה שהמצלמה תראה אותו?

למצלמות שאין חיישן G

עדיפות לאחד עם מימדים נפרדים (קדימה-אחורה/ימין-שמאל/למעלה-למטה)

פורסם
לפני 3 שעות, boy23 כתב:

היא אמינה?

לא דווחו בעיות חריגות עד כה
 

לפני שעתיים, Sparrow420 כתב:

שאלה אולי קצת לא קשורה, מישהו מכיר אולי מד G קטן שאפשר לתקוע על השמשה איפה שהמצלמה תראה אותו?

למצלמות שאין חיישן G

עדיפות לאחד עם מימדים נפרדים (קדימה-אחורה/ימין-שמאל/למעלה-למטה)

אין, זה חייב להיות חלק מקורי של המצלמה.
משהו חליפי לא יתאים.

איזו מצלמה אתה מחפש? אני יודע של-DDPai יש את האפשרות הזאת.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 40 דקות, FiS כתב:

לא דווחו בעיות חריגות עד כה
 

אין, זה חייב להיות חלק מקורי של המצלמה.
משהו חליפי לא יתאים.

איזו מצלמה אתה מחפש? אני יודע של-DDPai יש את האפשרות הזאת.

 

אני מזמין את ה119 v3 שדיברנו עליה(עם הזרוע יניקה)

אני לא מתכוון משהו שיעשה "overlay" דרך התוכנה, אני מדבר על צג פשוט נפרד שהמצלמה פשוט תצלם אותו בפריים

פורסם

התקנתי מערכת מולטימדיה מסין בSX4 2010 סוזוקי המערכת אמורה לפעול מההגה ומשום מה לא מגיבה לי כלל לשליטה מההגה עזרה בבקשה תותחים

 

פורסם
לפני כשעה, Sparrow420 כתב:

 

אני מזמין את ה119 v3 שדיברנו עליה(עם הזרוע יניקה)

אני לא מתכוון משהו שיעשה "overlay" דרך התוכנה, אני מדבר על צג פשוט נפרד שהמצלמה פשוט תצלם אותו בפריים

אישית לא מכיר מוצר כזה

לפני 55 דקות, daynush כתב:

התקנתי מערכת מולטימדיה מסין בSX4 2010 סוזוקי המערכת אמורה לפעול מההגה ומשום מה לא מגיבה לי כלל לשליטה מההגה עזרה בבקשה תותחים

 

נסה לפרסם בפורום הזה
https://carsforum.co.il/forum/15-פורום-אודיו-ומולטימדיה-לרכב/

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

מעדכן של-DDPai יצאה מצלמה דו כיוונית חדשה שנקראת Z40.
פרט לעיצוב חדש המצלמה מציעה איכות צילום משופרת יותר, בין ה-mini3 ל-mini5.

רזולוציית צילום 2592x1944p עם חיישן תמונה Sony IMX 335 (כמו שיש ב-VIOFO A129 Plus / A139) 
זווית צילום 140° בקדמית -125° באחורית.


בנוסף למסך 2", נוסף גם פיצ'ר נחמד נוסף שנקרא "D²save Storage" שזה בעצם גיבוי לכרטיס הזיכרון עם זיכרון פלאש מובנה במצלמה למקרים חריגים. זאת אומרת שבמקרה "חירום" כשהמצלמה שומרת סרטון מלהימחק, קרה והכרטיס זיכרון מאיזשהי סיבה הפסיק לעבוד, הזיכרון פלאש שומר את אותו הסרטון מלהימחק עד שהסרטון מועתק לכרטיס זיכרון בשלמותו.

 

שאר התכונות נשארות זהות, יש WIFI עם אפליקציה ויש אפשרות להוסיף GPS.

יש אפשרות לרכוש רק את המצלמה הקדמית בנפרד.

 

הדף הרשמי של המצלמה https://en.ddpai.com/products/213.html

בגדול המצלמה עוד לא הושקה, אבל כרגע היא נמכרת במחיר ממש טוב באליאקספרס

עם הקופון DDPAIZ40N יוצא ל:

מצלמה קדמית בלבד $60.39
מצלמה קדמית + אחורית $83.19

https://s.click.aliexpress.com/e/_ADxH8s

 

 


 

2000_60e092b7600ad.jpg

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
בתאריך 24.6.2021 בשעה 14:28, Electron כתב:

 *תזכורת, אי שם לפני כמה עמודים כתבתי שיש לי את הבעיה שהמצלמה בעת ההפעלה תמיד אומרת "BATTERY IS LOW PLEASE CONNECT YOUR CAR CHARGER"

עוד עדכון 70MAI A800:

הגיע הקיץ הישראלי, היום אחרי שהרכב היה בשמש כל היום המצלמה התחילה לעשות ריסטרטים ללא הפסקה.

נתקתי אותה, נתתי לה להתקרר והחזרתי.

חזרה לפעול.

לכם אין בעיות עם המצלמה?

מעדכן.

לא מדובר בקיץ הישראלי אלה בצירוף מקרים,

לאחר החלפת כבל המצלמה לא עושה ריסטרטים.

 

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם
בתאריך 22.7.2021 בשעה 23:43, FiS כתב:

מעדכן של-DDPai יצאה מצלמה דו כיוונית חדשה שנקראת Z40.
פרט לעיצוב חדש המצלמה מציעה איכות צילום משופרת יותר, בין ה-mini3 ל-mini5.

רזולוציית צילום 2592x1944p עם חיישן תמונה Sony IMX 335 (כמו שיש ב-VIOFO A129 Plus / A139) 
זווית צילום 140° בקדמית -125° באחורית.


בנוסף למסך 2", נוסף גם פיצ'ר נחמד נוסף שנקרא "D²save Storage" שזה בעצם גיבוי לכרטיס הזיכרון עם זיכרון פלאש מובנה במצלמה למקרים חריגים. זאת אומרת שבמקרה "חירום" כשהמצלמה שומרת סרטון מלהימחק, קרה והכרטיס זיכרון מאיזשהי סיבה הפסיק לעבוד, הזיכרון פלאש שומר את אותו הסרטון מלהימחק עד שהסרטון מועתק לכרטיס זיכרון בשלמותו.

 

שאר התכונות נשארות זהות, יש WIFI עם אפליקציה ויש אפשרות להוסיף GPS.

יש אפשרות לרכוש רק את המצלמה הקדמית בנפרד.

 

הדף הרשמי של המצלמה https://en.ddpai.com/products/213.html

בגדול המצלמה עוד לא הושקה, אבל כרגע היא נמכרת במחיר ממש טוב באליאקספרס

עם הקופון DDPAIZ40N יוצא ל:

מצלמה קדמית בלבד $60.39
מצלמה קדמית + אחורית $83.19

https://s.click.aliexpress.com/e/_ADxH8s

 

 


 

2000_60e092b7600ad.jpg

 

זה נראה שהם מוכרים את החבילות ללא ה- Hardwire Kit. האם אני מפספס משהו או שצריך לרכוש אותו בנפרד?

 

תודה,

Subaru DL 1982 1.3 Manual | Owning: 1999-2000

Ford Fiesta 1989 1.1 5dr Manual | Owning: 2001-2003

Mazda 323 1996 1.6 Manual | Owning: 2003-2010

Subaru Impreza 2008 1.5R | Automatic Owning: 2010

פורסם

יש איזשהו מבצע שלהם שתקף ל100 המזמינים הראשונים,
50 שייבחרו רנדומלית יקבלו את הHardwire Kit + כרטיס זיכרון 32GB 
ו-50 אחרים יקבלו רק כרטיס זיכרון.

Ha29604dba366435f987a1be9cad2d1b07.jpg

 

אישית הזמנתי את המצלמה אבל לא הבנתי את הרעיון מאחורי ה"הגרלה" הזאת.
מקווה שזה יתחיל בסדר עולה כי כרגע 36 אנשים הזמינו.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

שלום לכולם 

 

שאלה לגבי המתח של הפיוז - יש לי אלפא גולייטה ולא מצאתי בתא נהג פיוז אחר שלא פועל כשהאוטו כבוי חוץ מפיוז מספר 5 

הפיוז שאני מתלבש עליו הוא פיוז 5A והפיוז ששמתי למצלמה מדגם VIOFO A129 Plus Duo הוא גם 5A האם זה תקין ? אין לי פיוז 3A למצלמה 

אפשר לשים במקום הפיוז המקורי 5A פיוז של 10A ?  

פורסם
לפני 29 דקות, A.Peretz כתב:

הפיוז שאני מתלבש עליו הוא פיוז 5A והפיוז ששמתי למצלמה מדגם VIOFO A129 Plus Duo הוא גם 5A האם זה תקין ? אין לי פיוז 3A למצלמה 

זה תקין כל עוד הפיוז המקורי נשאר בערך שלו, לא קריטי כ"כ ערך הפיוז למצלמה.
שים לב שאתה מחבר כך:
בירוק - המיקום של הפיוז המקורי
בכחול - המיקום של הפיוז למצלמה

FUSE1.thumb.png.bcc55302a395210a4041a2681e6ff5ff.png

 

ציטוט

אפשר לשים במקום הפיוז המקורי 5A פיוז של 10A ?  

לא

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

האם מישהו פה נתקל בבעיות במשלוח מהחנות הרשמית של VIOFO באליאקספרס?

הוזמנה A119V3 ב21.6 וב28.6 נכתב במעקב שהמצלמה יצאה מסינגפור בדרך לישראל, מאז לא התעדכן המעקב ואין זכר למצלמה.

חבר שהזמין את אותה המצלמה כמה ימים לפני קיבל את שלו לפני שבועיים...

פורסם

ניסית לפנות אליהם?


אם תרצה אני יכול לברר מולם, יש לי שיח על בסיס שבועי וזוכה למענה מהיר מהם.
במידה וכן שלח מספר הזמנה באליאקספרס ואת מספר המעקב.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...