Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 20.6.2021 בשעה 21:08, FiS כתב:

יפה,
יש לך את הקיט בלי מתאם לפיוז https://s.click.aliexpress.com/e/_9QtjRJ
וזה עם מתאמים https://s.click.aliexpress.com/e/_A1OpRr

 

 

חברים שאלה....

אחרי שעזרתם לי למצוא קיט טוב חיברתי את כל העסק גיליתי שזה יוצר לי בעיה אחרת..

יש לי באוטו את הערכת טילים הזאת של המערכת עצור וסע

עכשיו המצלמה לוקחת חשמל ממנו ולא מהמצבר...

אשמח לפתרון 

IMG_20210402_152255.jpg

פורסם
לפני 8 שעות, FiS כתב:

 

 

כעת יש גם ל-DDPai מצלמה חדשה, נקראת Z40. בעיקרון היא רק הושקה אז עוד אין ממש ביקורות אבל היא מציעה אחלה מפרט טכני ומחיר טוב.

רזולוציית צילום מקסימלית 2688x1944p ו-1920x1080p באחורית,  זווית צילום 140° בקדמית ו-125° באחורית, תמיכה עד 128GB, יש WIFI עם אפליקציה

https://s.click.aliexpress.com/e/_ADxH8s

 

כנראה נתקלת גם במצלמות של 70mai שהן גם מצויינות, אבל מלבד זה שהן מבוססות על סוללה פנימית, על מנת להפעיל אותן במצב חנייה נדרש לחבר אותן עם חיבור קבוע לקופסת הפיוזים בדיוק כמו מצלמה עם קבל.
לכן אין כאן שום יתרון על פני האחרות.

 

 

נראה מעניין, איך עובדת המצלמה הנוספת, היא אלחוטית למצלמה הראשית?
כתוב שיש למה מצב חניה, ופה ראיתי שמדברים על כבל לחשמל קבוע, איך זה עובד?

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם
לפני כשעה, בולגי כתב:

 

 

חברים שאלה....

אחרי שעזרתם לי למצוא קיט טוב חיברתי את כל העסק גיליתי שזה יוצר לי בעיה אחרת..

יש לי באוטו את הערכת טילים הזאת של המערכת עצור וסע

עכשיו המצלמה לוקחת חשמל ממנו ולא מהמצבר...

אשמח לפתרון 

IMG_20210402_152255.jpg

מה הכוונה ממנו?
לאיזה פיוז חיברת את הקיט התקנה?

 

לפני 34 דקות, MoonKnight כתב:

נראה מעניין, איך עובדת המצלמה הנוספת, היא אלחוטית למצלמה הראשית?
כתוב שיש למה מצב חניה, ופה ראיתי שמדברים על כבל לחשמל קבוע, איך זה עובד?

המצלמה האחורית מתחברת עם כבל למצלמה הקדמית.

מכיוון שהמצלמה מבוססת על קבל חשמלי היא צריכה לקבל מתח גם כשהרכב כבוי על מנת שמצב חנייה יפעל. לשם כך נדרש לחבר אותה ע"י הקיט התקנה לפיוז שמספק מתח קבוע גם כשהרכב כבוי.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)
לפני 38 דקות, FiS כתב:

מה הכוונה ממנו?
לאיזה פיוז חיברת את הקיט התקנה?

 

המצלמה האחורית מתחברת עם כבל למצלמה הקדמית.

מכיוון שהמצלמה מבוססת על קבל חשמלי היא צריכה לקבל מתח גם כשהרכב כבוי על מנת שמצב חנייה יפעל. לשם כך נדרש לחבר אותה ע"י הקיט התקנה לפיוז שמספק מתח קבוע גם כשהרכב כבוי.

הכוונה ממנו שלא ישתה חשמל מהערכת טילים כי אז אני צריך לנסוע בערך 20-30 ק"מ עד שהם נטענים מחדש ואני יכול להשתמש באפשרות של עצור וסע... חיברתי לפיוז שהיה ריק עם מתח כשהרכב כבוי, בספר רכב גם לא היה רשום כלום על המיקום של הפיוז איפה שחיברתי (היה משבצת ריקה) , אם תרצה אוכל לצלם

עריכה אחרונה על ידי בולגי
פורסם

ממה שאני יודע מדובר בקבלים נטענים בתמונה שצילמת, הם לא אלה שמזינים את המתח לשאר המערכות ברכב אלה רק לstart stop.
ז"א החיבור לפיוזים הרגילים מקבלים מתח מהמצבר.
 

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 33 דקות, FiS כתב:

ממה שאני יודע מדובר בקבלים נטענים בתמונה שצילמת, הם לא אלה שמזינים את המתח לשאר המערכות ברכב אלה רק לstart stop.
ז"א החיבור לפיוזים הרגילים מקבלים מתח מהמצבר.
 

 

לפני כמה ימים שכחתי את האור הקטן ברכב דלוק וגם הכבלים היו ריקים.. יכול להיות שזה הותקן שהוא יזין גם את כל הרכב או שרק חשמלאי רכב ידע לענות על זה ?

פורסם (נערך)

לשכוח אור ברכב לזמן ממושך בהחלט יכול לרוקן את המצבר, במיוחד אם הוא ישן.

 

הקבלים נועדו נטו למערכת start stop.

בחיבור קבוע אל קופסת הפיוזים המצלמה מקבלת מתח מהמצבר.

עריכה אחרונה על ידי FiS

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 9 שעות, FiS כתב:

לשכוח אור ברכב לזמן ממושך בהחלט יכול לרוקן את המצבר, במיוחד אם הוא ישן.

 

הקבלים נועדו נטו למערכת start stop.

בחיבור קבוע אל קופסת הפיוזים המצלמה מקבלת מתח מהמצבר.

האמת שדי מוזר... אחליף מיקום של הפיוז למשהו אחר ואעדכן... תודה

פורסם
לפני 15 שעות, בולגי כתב:

יש לי באוטו את הערכת טילים הזאת של המערכת עצור וסע

עכשיו המצלמה לוקחת חשמל ממנו ולא מהמצבר...

תשתמש במפצל פיוז, ואז החשמל יגיע ישר מהמצבר, בלי קשר ללקוח של הפיוז.
הערכה הזו היא של הונדה ג'אז?

פורסם
לפני 18 שעות, FiS כתב:

מה הכוונה ממנו?
לאיזה פיוז חיברת את הקיט התקנה?

 

המצלמה האחורית מתחברת עם כבל למצלמה הקדמית.

מכיוון שהמצלמה מבוססת על קבל חשמלי היא צריכה לקבל מתח גם כשהרכב כבוי על מנת שמצב חנייה יפעל. לשם כך נדרש לחבר אותה ע"י הקיט התקנה לפיוז שמספק מתח קבוע גם כשהרכב כבוי.

תודה, לדעתך זה יהיה מורכב או פשוט יותר למצוא ליין כזה באזור ברכב חשמלי (כנראה איוניק 5)?

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

לדעתי במידה שווה, עדיין תהיה קופסת פיוזים ברכב.
לא מכיר את הרכב אבל יכול להיות שגם יהיה שקע USB שמספק מתח תמידית.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

FPS מתייחס לכמות פריימים לשנייה (Frames per second) שהמצלמה מצלמת.
בצילום וידיאו רגיל המצלמה מצלמת 30 פריימים בשנייה בשביל לקבל וידיאו חלק.


בחלק מהמצלמות ניתן להגדיר FPS שונה כמו 1/3/5/10 וכו'.
אם בחרנו למשל 5FPS זה אומר שהמצלמה תצלם 5 פריימים בשנייה ולכן הוידיאו ייראה מקוטע ולא רציף כמו בצילום רגיל 30FPS.

בגדול האפשרות הזאת נועדה בכדי לחסוך אנרגיה מהמצבר בזמן חנייה כי צילום בFPS נמוך יותר צורך פחות חשמל.

בשורה תחתונה - בשביל לקבל וידיאו רציף צריך להגדיר על 30FPS.


 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

יש קופונים חדשים?

צריך מצלמה קדמית + אחורית מבוססת קבל.

המלצות מעודכנות?

 

תודה רבה

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...