Jump to content

בולגי

  • פרסום הודעות

    34
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות בולגי

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. https://www.icar.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA_%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%92%D7%99%D7%AA_%D7%A0%D7%92%D7%93_%D7%93%D7%90%D7%A6'%D7%99%D7%94:_''%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%95%D7%AA_%D7%94%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9B%D7%99%D7%9D_%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%AA''/
  2. אתם בעצמכם רושמים... להחליף גיר זה סיפור די יקר...ובכלל ברגע שמתעסקים עם הגיר לך תדע מה זה ייצור... ולגבי הדאציה, יש להם בעיה עם הגירים שבגלל זה הם הגיעו להסדר עם התביעה הייצוגית (פשרה די בדיחה אבל עדין) גם , לאחר שבדקתי את המחירים של הביטוח המקיף החלטתי ללכת על סוזוקי קרוסאוור כמו שציינו פה בהתחלה. תודה
  3. לא של משאית אבל כן חשבתי על הכיוון של סקודה יטי, רומסטאר, וסקודה אוקטביה. כרגע הכיוון מאוד סקודה אוקטביה עד שקראתי ביום חמישי את הכתבה בYNET על התביעה הייצוגית אז אני בכלל סלט...וגם הבנתי שהביטוח שלה די יקר למרות שגם ראיתי הונדה גאז וראיתי ביקורות מעולות אבל הרכב נמוך
  4. שלום חברים, אני מחפש רכב עד 50K שיהיה לו בגאז גדול ועדיפות לרכב גבוה. (עדיף שנתון גבוה) וחסכוני בדלק. מאוד חושב על סקודה אוקטביה אבל כל הכתבות שיש על הגיר די מלחיצות. אותו דבר גם על הדצייה הבנתי שלא להתקרב. (צרפתיות לא תודה) אשמח לשמוע את דעתכם... תודה
  5. תודה על התשובה.. אז ככה זה קורה פעם ב...ולא רק בהתנעה קרה סבבה, אנקה את המצערת.. ואם זה לא עוזר ?
  6. היי, בתקופה האחרונה יש לי בעיה מוזרה... לפעמים הרכב לא רוצה להניע... יש סוויטש אבל אין הנעה.. בד"כ אחרי כמה פעמים זה מסתדר או אחרי שאני מפמפם על דוושת הגז. גיר אוטומט. אתמול זה קרה לי פעמיים וריססתי ספריי קרבורטור על המצערת (מלמעלה) ואז הוא הניע (קצת גמגם בהתחלה) החלפתי פלגים וכבלי הנעה אבל זה לא מקור הבעיה. יתכן שזה הפילטר דלק? תודה
  7. שלום לכולם.. לפני כמה ימים שאלתי פה לגבי רעידות ברכב מסוג סוזוקי סוויפט 2001 כשהייתי מניע את הרכב בבוקר ומכניס לD הוא היה רועד בצורה קיצונית. אחרי ניקוי מצערת הטורים התחילו להשתגע הגיעו לאזור 4K לקחתי את הרכב למוסך ושם טענו בהתחלה שזה החיישן שדפוק ולאחר מכן טענו שזה כל בית המצערת... אתמול הלכתי למוסך ופירקתי את כל המצערת לבד... המנוע צעדים בדקתי את המנוע היה תקין שיחקתי עם הגלגל שיניים ומה שכן חייב לציין הפין שלו לא היה סגור עד הסוף...(יכול להיות שבגלל זה הטורים היו גבוהים ?) אח"כ עם החיישן שבצד השני הקפיץ שלו לא היה מתוח אז נתתי לו כמה סיבובים לצורך מתיחה חיברתי את הכל ואיזה קסם הטורים הסתדרו... אבל... בנסיעה אני מרגיש שבעליות כשאני מנסה לתת קיק לא קורה כלום, הרכב פחות סוחב וכשאני מעביר לניוטרל או לP הטורים עולים מאלף סל"ד ל1300 בערך. ודבר אחרון... המנורה של הcheck engine דלוקה... ניסיתי לאפס את מחשב הרכב ולא עזר המוסכניק טען שצריך לחבר מחשב בשביל לאפס את זה.. אשמח לדעתכם מה הבעיה ? האם צריך להחליף בית מצערת ? האם החיישן נדפק? או המנוע צעדים ? תודה
  8. כשאני מניע את הרכב לאחר מספר שעות שהוא התקרר ומכניס לD המנוע רועד, זה מסתדר אחרי כמה דקות או אם אני נותן לו איזה חמש דקות להתחמם... תקין ? תודה
  9. דבר ראשון תודה על התשובות !! mark_Avn : אני לא זוכר איך היא אכלה לפני שהחלפתי את המזרק... Buki עד כמה שאני יודע גם המזרק שלי הוא חד נקודתי... כשאני נוסע על סביבות ה80 הסל"ד בסביבות 3000-3500 בצהרים אני אבדוק את זה ואגיד לך במדיוק... היום גם תדלקתי בתחנת דלק אחרת יש לי הרגשה שאולי התחנה שתדלקתי בה הדלק שם מהול...
  10. בוקר אור לכולם, יש לי סוזוקי יורו סוויפט שנת 2003 מנוע 1300 והצריכת דלק שלו פשוט נוראית... עד לא מזמן הוא היה שותה טנק מלא של 40 ליטר ל300 ק"מ בערך בנסיעה בתוך העיר והלחץ אוויר עמד על 26 עכשיו שיניתי את לחץ האוויר ל29 כפי שמצויין בתחנות דלק ועכשיו האוטו שותה טנק מלא כ250 ק"מ יש לציין שהרכב אחרי טיפול שמן ופילטר אוויר. ובנוסף לפני מספר חודשים התקלקל לי המזרק דלק והחלפתי אותו במשומש... אשמח לעזרה...קשה לי להאמין שהקובייה הקטנה הזאת כ"כ אלכוהוליסטית תודה תומר
×
×
  • Create New...