Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עדיין לא, אבל מההכרות עם הדואר הבעיה כמעט בטוח בארץ. אנסה לברר קודם מול הדואר בארץ, רק רציתי לדעת אם אחרים גם נתקלו בזמני משלוח מוגזמים.

תודה, אם יהיה צורך אשלח לך הודעה👍

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 25.7.2021 בשעה 15:40, FiS כתב:

יש איזשהו מבצע שלהם שתקף ל100 המזמינים הראשונים,
50 שייבחרו רנדומלית יקבלו את הHardwire Kit + כרטיס זיכרון 32GB 
ו-50 אחרים יקבלו רק כרטיס זיכרון.

Ha29604dba366435f987a1be9cad2d1b07.jpg

 

אישית הזמנתי את המצלמה אבל לא הבנתי את הרעיון מאחורי ה"הגרלה" הזאת.
מקווה שזה יתחיל בסדר עולה כי כרגע 36 אנשים הזמינו.

 

אני לא מוצא מידע טכני לגבי המצלמה האחורית. האם פרטיה ידועים לך?

כמו כן, האם המצלמה מקבלת מתח מהמצלמה הקדמית או שהיא מצריכה חיבור עצמאי לתיבת הפיוזים (המשמעות שצריך למצוא 4 פיוזים פנויים)?

Subaru DL 1982 1.3 Manual | Owning: 1999-2000

Ford Fiesta 1989 1.1 5dr Manual | Owning: 2001-2003

Mazda 323 1996 1.6 Manual | Owning: 2003-2010

Subaru Impreza 2008 1.5R | Automatic Owning: 2010

פורסם

המצלמה האחורית מצלמת ברזולוציה 1920x1080p FHD עם זווית 125°.
לגבי החיישן תמונה לא מצאתי פרטים, אבל האיכות שלה לא נופלת מהמצלמה האחורית של VIOFO.

המצלמה האחורית מקבלת מתח מהמצלמה הקדמית, לכן רק את המצלמה הקדמית נדרש לחבר למתח.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

אני מעוניין לקנות מצלמת דרך לרכב, חשוב לי שהיא תהיה קומפקטית, מעדיף בלי מסך פנימי (במקרה הצורך מעדיף להשיג את הסרטונים באמצעות הטלפון).
יש לי רכב עם STOP START, ב- 99% מהנסיעות אני מנטרל אותה.
לא מעניין אותי מצלמת אבטחה לרכב בזמן שהרכב חונה, רק תיעוד נסיעה.

אני כמעט סגור על XIOMI MAI70, הבנתי שאני צריך לשים לב שמדובר בגרסה הבינלאומית (ולא הסינית) עם אפשרות לפקודות קוליות לצילום וידאו או סטילס.

האם המצלמה הזו מומלצת? האם למישהו יש ניסיון איתה?

תודה מראש

פורסם (נערך)

אתה מתכוון למצלמה הגלילית של 70mai? 
images.jpg.bf75b648c02ac084a769137cf4d8334e.jpg

נחשבת למצלמה טובה סה"כ, יש טובות בהרבה ממנה מבחינת איכות הצילום אבל בתקציב נמוך היא בהחלט מומלצת ומספקת VFM.


אם מעניין אותך יש את DDPai mini3 או DDPai mola N3 שהיא בסגנון רק עם איכות צילום טובה יותר ומבוססת קבל ולא סוללה כמו ה-70mai 1s.

----------------------------------------------------------------------------------------

 

עדכון למי שיש VIOFO A119 V3:
יצא עדכון חדש שמשפר את רזולוציית הצילום במצלמה.
אם עד כה הרזולוציה המקסימלית הייתה 2560x1600p, אחרי העדכון הרזולוציה המקסימלית תהיה 2880x2160p ב-30FPS, סטייל 4K.

 

עוד פרטים והורדה מהאתר הרשמי:

https://www.viofo.com/en/blog/viofo-a119-v3-supports-4k-resolution-b78.html?fbclid=IwAR0P67ZW-Vg2A6hFRMgX-lTQzwnW-Y4z9Qae2WGfMoslrqNcLjh6uK9EOYA

עריכה אחרונה על ידי FiS
  • אהבתי 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 3 שעות, FiS כתב:

אתה מתכוון למצלמה הגלילית של 70mai? 
images.jpg.bf75b648c02ac084a769137cf4d8334e.jpg

נחשבת למצלמה טובה סה"כ, יש טובות בהרבה ממנה מבחינת איכות הצילום אבל בתקציב נמוך היא בהחלט מומלצת ומספקת VFM.


אם מעניין אותך יש את DDPai mini3 או DDPai mola N3 שהיא בסגנון רק עם איכות צילום טובה יותר ומבוססת קבל ולא סוללה כמו ה-70mai 1s.

----------------------------------------------------------------------------------------

 

עדכון למי שיש VIOFO A119 V3:
יצא עדכון חדש שמשפר את רזולוציית הצילום במצלמה.
אם עד כה הרזולוציה המקסימלית הייתה 2560x1600p, אחרי העדכון הרזולוציה המקסימלית תהיה 2880x2160p ב-30FPS, סטייל 4K.

 

עוד פרטים והורדה מהאתר הרשמי:

https://www.viofo.com/en/blog/viofo-a119-v3-supports-4k-resolution-b78.html?fbclid=IwAR0P67ZW-Vg2A6hFRMgX-lTQzwnW-Y4z9Qae2WGfMoslrqNcLjh6uK9EOYA

 

מדובר על עדכון תוכנה?

שלי בדיוק בדרך

פורסם
לפני 3 שעות, FiS כתב:

אתה מתכוון למצלמה הגלילית של 70mai? 
images.jpg.bf75b648c02ac084a769137cf4d8334e.jpg

נחשבת למצלמה טובה סה"כ, יש טובות בהרבה ממנה מבחינת איכות הצילום אבל בתקציב נמוך היא בהחלט מומלצת ומספקת VFM.

 

בדיוק לזה אני מתכוון, תודה על המידע המועיל

פורסם
לפני כשעה, Sparrow420 כתב:

מדובר על עדכון תוכנה?

שלי בדיוק בדרך

כן,עדכון תוכנה\גרסה

 

 

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

רקע-

בתאריך 10.6.2021 בשעה 21:56, איצי בר כתב:

ערב טוב

קניתי רכב שהבעלים הקודם צייד אותו במצלמה הזו

http://samsonix.com/he/product/dual-full-hd-car-dvr-650/

יש לי בעיה שכל פעם שאני מתניע תאריך המצלמה מתאפס ומבקש להגדיר מחדש.

יש למישהו מושג מה בדיוק הבעיה?

בנוסף יתכן ואחליף אותה למצלמה אחרת אבל אני לא רוצה לשנות בהתקנות כלום,

כרגע המצלמה הקדמית והאחורית מותקנות בצורה טובה ע''י חוטים שיוצאים מהגג/תושבת המראה.

כל מצלמה תוכל להתחבר לתשתית הקיימת או שזה בעייתי?

למצלמה הקידמית מחוברים שני חוטים, למה לא מספיק 1?

תודה רבה

 

בתאריך 11.6.2021 בשעה 11:40, FiS כתב:

היה קשה למצוא מידע עליה ברשת, אבל הבנתי שיש למצלמה סוללה פנימית. סביר להניח שהסוללה נדפקה וזה מה שגורם לבעיה. להחליף את הסוללה זה לא פרקטי במיוחד.

תלוי בסוג הכבל שמתחבר למצלמה, למצלמות שונות יש חיבורים שונים.
האם כרגע הכבל מסוג mini usb ? אם אתה לא בטוח תצלם ותעלה לכאן.

למצלמה הקדמית מחוברים 2 כבלים, אחד של המתח והשני מחבר את המצלמה האחורית למצלמה הקדמית.

 

@FiS

צילמתי את שני הכבלים של המצלמה,

אני מעוניין להחליף מצלמה קדמית, אך להשאיר את כל החיווט, וכמו''כ להשאיר את המצלמה האחורית עם החיווט שלה שתתחבר למצלמה הקידמית החדשה.

המלצות?

תודה רבה.

20210616163102_IMG_3388.JPG

20210616163123_IMG_3389.JPG

20210616163148_IMG_3390.JPG

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

החיבור mini usb יתאים למצלמות של VIOFO כמו למשל A129,

אבל החיבור 3.5mm שדומה לתקע אוזניות לא סטנדרטי. כנראה הוא מחובר פיזית למצלמה האחורית הקיימת ולא ניתן לנתק, לכן תצטרך להחליף את החיווט של המצלמה האחורית.

 

  • אהבתי 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)

תודה 

אני חושב שלמצלמה האחורית יש חיבור קבוע ולא כבל שיכול להתנתק,

כך שאני מבין שאצטרך להחליף את המצלמה ואת החיווט נכון?

אין מצלמה קדמית שיכולה לקבל כזה סוג של חיבור? או מתאם מסויים?

אני מעדיף לא לחפור לאורך כל הגג..

עריכה אחרונה על ידי איצי בר

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם
לפני 9 דקות, איצי בר כתב:

כך שאני מבין שאצטרך להחליף את המצלמה ואת החיווט נכון?
אין מצלמה קדמית שיכולה לקבל כזה סוג של חיבור? או מתאם מסויים?

כן, תאלץ להחליף את החיווט של המצלמה האחורית.

 

גם אם יש מצלמה שיכולה לקבל סוג כזה של חיווט היא לא תתאים לקדמית.

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

מחפש המלצה למצלמת רכב כפולה (חלון קדמי ואחורי). מבולבל קצת מההיצע. מעדיף כזו עם קלות התקנה ותחזוקה. הרכב הוא skoda yeti אם זה משנה. תודה.

פורסם

יש מספר אפשרויות, המומלצות שבהן של חברת VIOFO (כל המצלמות מבוססות קבל חשמלי):

VIOFO A129 Duo
אחת המצלמות הנמכרות, מציעה איכות צילום טובה ביום ובלילה.
רזולוציית צילום 1920x1080p בשתי המצלמות,  חיישן תמונה IMX291,  זווית צילום 140° בשתי המצלמות, תמיכה עד 256GB זיכרון ויש לה WIFI עם אפליקציה לשליטה דרך הסמארטפון שלך.
https://s.click.aliexpress.com/e/_dYMLdFT

 

יש את גרסת VIOFO A129 Plus
דומה מאוד לקודמת, רק שכאן איכות הצילום משופרת יותר.
רזולוציית צילום 2560x1440p בקדמית ו-1920x1080p באחורית, חיישן תמונה IMX335 קדמית  ו-IMX307 אחורית וזהה בשאר התכונות האחרות.

https://s.click.aliexpress.com/e/_dWAn8Vx

 

כעת יש גם ל-DDPai מצלמה חדשה, נקראת Z40. בעיקרון היא רק הושקה אז עוד אין ממש ביקורות אבל היא מציעה אחלה מפרט טכני ומחיר טוב.

רזולוציית צילום מקסימלית 2688x1944p ו-1920x1080p באחורית,  זווית צילום 140° בקדמית ו-125° באחורית, תמיכה עד 128GB, יש WIFI עם אפליקציה

https://s.click.aliexpress.com/e/_ADxH8s

 

כנראה נתקלת גם במצלמות של 70mai שהן גם מצויינות, אבל מלבד זה שהן מבוססות על סוללה פנימית, על מנת להפעיל אותן במצב חנייה נדרש לחבר אותן עם חיבור קבוע לקופסת הפיוזים בדיוק כמו מצלמה עם קבל.
לכן אין כאן שום יתרון על פני האחרות.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...