Jump to content

323BG

  • פרסום הודעות

    44
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות 323BG

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תודה Sent from my G8441 using Tapatalk
  2. הי, תודה. אני אחפש. הרי גם ככה התקנה של מצלמה דורשת סוג של מפצל לפיוז, כי גם צריך את הפיוז המקורי וגם לחבר את המצלמה. אני שואל גם מהיבט צריכת הזרם. האם לא יהיה עומס זרם? האם פיוז של 15 אמפר יחזיק שתי מצלמות בנוסף על מה שהוא מעביר ברכב? תודה. Sent from my G8441 using Tapatalk
  3. שלום, האם יש כאן מישהו עם שתי מצלמות ddpai באוטו? קדמית ואחורית? אני רוצה לדעת באילו פיוזים אפשר להשתמש. כשפניתי לשרות לקוחות שלהם, נאמר לי (כך לפחות הבנתי) שלכל אחת מהמצלמות צריך שני פיוזים, האחד שמקבל מתח קבוע והשני כזה שנותן מתח רק עם הסוויץ'... או שאפשר לחבר שתי מצלמות במקביל לשני פיוזים? תודה. Sent from my G8441 using Tapatalk
  4. תודה! Sent from my G8441 using Tapatalk
  5. תודה. אי יכולת להרחיב את הזיכרון נשמע לי קצת מגביל. מדוע זה לא מרתיע אחרים? אני קורא ביקורות חיוביות על הדגמים האלו של DDPai. כמו כן, הייתי רוצה להבין מה קורה במצב חניה במצלמות 2CH דוגמת VIOFO A129 Plus Duo. האם כל אחת מזהה תנועה באופן עצמאי? כלומר האם המצלמה האחורית מצלמת במצב buffered ובמידת הצורך "מעירה" את המצלמה הקדמית במקרה של ארוע כדי לשמור את הסרטון ששמור אצלה בזכרון? או שמצלמות אחוריות בקיטים של שתי מצלמות אין זיכרון והכל נשמר כל הזמן על המצלמה הקדמית? תודה. Sent from my G8441 using Tapatalk
  6. שלום, האם לשתי המצלמות ddpai mini 3 /5 הצילום במצב חניה הינו buffered או non buffered? והאם רכישת שתי המצלמות לטובת מצלמה קדמית ואחורית מחייב שני כרטיסי SD ושתי הזנות מתח שונות? תודה. Sent from my G8441 using Tapatalk
  7. הי, אני מבין את מה שאתה אומר וגם חשבנו בעצמינו על כך. האופציה הייתה על השולחן ונפסלה מכל מיני סיבות שלא אפרט כאן. האוטו הוא בשביל ההורים והילדים כבר יסתדרו אחרת, בקצב כזה כולנו נגמור עם סורנטו כאוטו "משפחתי" ממוצע...[emoji3] Sent from my G8441 using Tapatalk
  8. הי, לא בדקנו עם הילדים, אבל ישבנו שנינו במושב האחורי בשתי המכוניות והגענו למסקנה שיש מספיק מקום מאחור לשלושתם. אולי לא הכי נוח במושב האמצעי (בשתי המכוניות) אבל לא נורא. ב סיטרואן למשל חגורת הבטיחות האמצעית מהתקרה וזה לא מצא חן בעינינו. מה גם שהגישה שלנו שאם באוטו הנוכחי שלנו אפשר להסיע שלושה מבוגרים מאחור (סובארו אימפרזה משנת 2008) הילדים כבר יסתדרו עם כל דבר. Sent from my G8441 using Tapatalk
  9. תודה לכל העונים! עשיתי בעצמי נסיעות מבחן בשתיהן וסקאלה השאירה רושם טוב יותר. סלטוס ומיצובישי מתומחרות טיפה מעבר לתקציב שהקצבנו לעצמינו. בנוסף ל מיצובישי יש בגאז' קטן יחסית למה שאנחנו מחפשים. כרגע ההתלבטות בין שני הרכבים והנטייה שלנו לסקודה. Sent from my G8441 using Tapatalk
  10. שלום, בעקבות שרשור שפתחתי כאן לפני זמן מה - https://r.tapatalk.com/shareLink?url=https://carsforum.co.il/topic/676003-%D7%9E%D7%97%D7%A4%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A7%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%AA%D7%99-%D7%A2%D7%93-130k/&share_tid=676003&share_fid=28771&share_type=t ההתלבטות כרגע בין שני רכבים שעל פניו לא באים מאותה הקטגוריה אבל כן עונים על מרבית הדרישות שהצבנו לעצמינו: 1. Skoda scala style 1.0 115 hp 2. Citroen c3 aircross shine pk 1.2 130 hp עתה נדרש להחליט מי מהם? זה שיש לו מערכות בטיחות כמו בקרת שיוט אדפטיבית ותיקון סטייה
  11. לארונה תא מטען קטן יותר מזה שבסקאלה, גם על הנייר וגם בעין. 400 עד 460 ליטר (כשמורידים את הרצפה למצב הנמוך) מול 467 של סקאלה עם מימד עומק פרקטי יותר לדעתי. מה שכן, יש בפינות של תא המטען בסקאלה וקאמיק מעין בליטות קשת שיקשו להכניס משהו שטוח ורחב כמו שולחן פיקניק למשלט. יש גם איזושהי טעות בדפי נתונים המפורסמים באתר סקודה. לסקאלה רשמו תא מטען של 429 ליטר וקאמיק פחות מ 400. המספרים לא נכונים לדעתי. באינטרנט אפשר למצוא את המספרים אחרים שנראים יותר קרובים למציאות. צרפתי שתי תמונות, אחת של תא מטען של קאמיק ואחת של סקאלה. Sent from my G8441 using Tapatalk
  12. ראיתי את ארונה ולא הבנתי איפה מחביאים שם בדיוק עוד 60 ליטר. הבגאז' של קרוסאובר נראה הרבה יותר פרקטי ומכיל. אמת, המחיר מעט גבוה ביחס לתמורה ועם זאת, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, בקרי מיזוג אוויר (מפוצל) מכניים ולא דרך מסך, מנוע חזק עם מומנט מכובד, כנראה שהם יודעים מה הם עושים היפנים. אולי עלויות אחזקה נמוכות? אמינות? גיר אוטומטי פלנטרי. בחיים אי אפשר לקבל הכל, איפשהו כנראה צריך להתגמש. כל אחד וסדר העדיפויות שלו. ב c3 aircross תקבל אפילו מע' עזר לחניה אוטומטית בניצב ובמקביל. אז מה איך נראה האוטו מבחוץ. אתה נוסע מבפנים. יש לו אפילו מושב אחורי שניתן להזיז קדימה אחורה ולהגדיל בכך את נפח תא
  13. לדעתי בארונה נפח תא מטען הוא 401 ליטר. בסקאלה משהו כמו 430. בפוקוס החדשה לדעתי הנפח לא עובר את ה 400 ליטר. באותו סדר גודל יש גם c3 aircross מאובזרת להפליא, או קרוסאובר במחיר טיפה יותר יקר אבל עם מנוע 1.4 טורבו שנשמע מבטיח. בדקת את MG ZS? יש לה קרוב ל 460 ליטר נפח בתא מטען ובערך באותן מידות אם לא פחות משל סקאלה. רק שאין את כל האבזור של מע' בטיחות כמו בסקודה או סיטרואן. וגם המנוע דיי חלש. מצד שני גם המחיר בהתאם. קרוסאובר, C3 ו MG כולם עם תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית רגילה. Sent from my G8441 using Tapatalk
  14. שלום, תודה לכל העונים! פורד פוקןס לא עונה בכלל על דרישות התא מטען לדעתי עם 340 ליטר רחוק מהיעד. "פריים ליס" מוכרים דרך לובינסקי טרייד. בכל מקרה נאמר לי שהפסיקו לייבא את 308 ברמת גימור פרימיום, רק GT. החלטה תמוהה... אבל כנראה שוק ה-"ג'יפונים" גובר על הכל... דאסטר ידני ולכן לא בא בחשבון. ה ASX אולי מתקרבת מהרבה בחינות אבל למה מנוע נפח שני ליטר?... מישהו אמר לי שזה מנועים מיושנים, האם נכון? בינתיים החלטנו לעשות נסיעות מבחן על סקאלה ועל ארונה. אחרי ההמלצות כאן בפורום נבחן גם את i30, את הקרוסאובר, ואולי גם את סיד של קיה. אגב, מה כוונה שצריך להתקין מובילאיי בקרוסאובר? חייבים? מדוע? גם
  15. שלום, תודה לכל העונים! הילדים בני 3 עד 9. אנחנו לא מעוניינים ברכב היברידי/חשמלי/פלאג אין/דיזל. מחפשים שהרכב יהיה בסדר גודל של עד 4.5 מטר באורך ועד 1.8 מטר ברוחב. בגאז' סדר גודל של 400 ליטר פלוס. אוהבים לנסוע לקמפינג, אז צריך הרבה מקום לדחוף את כל הציוד הדרוש בבגאז'. מבחינת כל מערכות הבטיחות כמובן שעדיף שיהיו אבל אם הדרוג הוא 4 או 7 זה פחות קריטי לנו בשלב הזה. אנחנו בלאו הכי לא הכי מתמצאים בכל המערכות האלו ונוסעים היום באוטו בן 13 עם ABS ושתי כריות אוויר. אם כבר אז עדיף לנו רכב חסכוני בדלק (אבל שוב, לא היברידי או חשמלי על סוגיו). לגבי 0 ק"מ חשבנו על זה אבל משהו שם מדליק לנו מנורות ה- איפה
×
×
  • תוכן חדש...