Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, Benor כתב:

אז בשורה התחתונה אם אני מבין נכון, בהנחה ואני בסביבות גילאי 20-40 אין לי ממה לחשוש יותר מדי.

אולי אסבול מאי נעימות לכמה ימים/שבועות אבל סטטיסטית אני אשרוד את זה.

אני צודק?

 

אתה לא צודק,  נכון לעכשיו זה נראה שמי שלא מתחסן (לא משנה מאיזה גיל) , סיכויים גבוהים שהוא יחטוף את המחלה.

בגלאי 20-40 , שיעורי התמותה הם נמוכים מאוד, אבל קיימים.

כלומר נכון להגיד "הכי גרוע אתה תמות מזה " , נדיר אבל לשים את הדברים על השולחן , כן הכי גרוע שתמות מזה.

 

הרי זה  מה שמתנגדי החיסונים עושים .. לוקחים את התופעות שהכי בקצה והופכים אותם לכאילו כל מי שמתחסן מקבל אותם.

 

נכון לעכשיו , החיסון עדיף על פני המחלה, פי כמה עדיף? לא יודע .. פי 1,000, פי 10,000? 

 

אבל... פה הקטע.. אם אתה בטוח ש99% מהסובבים אותך יקחו את החיסון , הם בעצם מקטינים משמעותית את הסיכוי לך לחטוף את המחלה. 

ולכן הסיכויים משתנים .. נניח פתאום יש סיכוי של 1 ל 1000 תהיה חולה , לעומת חיסון שאתה לוקח ב -100%.  

אז אם תופעות הלוואי של החיסון פי 1000 פחות מאשר המחלה .. אז אתה אדיש בין לקחת את החיסון לבין לא.

 

 

 

 

פורסם

סיכוי של צעיר למות משפעת יותר גבוה מלמות מקורונה ומעולם לא היה קמפיין הטרור הזה נגד הרוב שלא מתחסן לשפעת.

פורסם
לפני 19 דקות, khalil כתב:

סיכוי של צעיר למות משפעת יותר גבוה מלמות מקורונה ומעולם לא היה קמפיין הטרור הזה נגד הרוב שלא מתחסן לשפעת.

 

אולי תביא מספרים ונדבר.

כמה צעירים מתים משפעת כל עונה? 

כמה צעירים ימותו אם הם לא יתחסנו (כמו שבשפעת הם לא מתחסנים)? 

אתה שוכח שבעונה שפעת היא עוברת על מסה אדירה של אנשים ..

בקורונה היא עדיין לא עברה על כל הצעירים.  

 

שים לב איך עדיין לא הגענו למספרי מאובחנים כמו בשפעת וכבר בתי החולים מלאים צעירים.

אז תרד כבר מהעץ ששפעת וקורונה זה אותו דבר 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

כמה אנשים מתו מקורונה - מעל 5000.

 

כמה מתו מהחיסון - אפס, או מספר שנושק לאפס. וניתנו מעל 5000000 מנות חיסון.

 

אז, חליל, תפסיק לנפח את המספרים.

 

דרך אגב, למי שדיבר על הנוער עד גיל 16, בינתיים הם אינם מועמדים לחיסון (אלא במסגרת מחקר קליני לגיל הזה, אם יתקיים בארץ). בינתיים אנו ממתינים לממצאי מחקר שרץ, אאל"ט בארה"ב, ותוצאותיו צפויות להתפרסם בחודשים הקרובים.

 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 35 דקות, khalil כתב:

סיכוי של צעיר למות משפעת יותר גבוה מלמות מקורונה ומעולם לא היה קמפיין הטרור הזה נגד הרוב שלא מתחסן לשפעת.

 

מה ההשכלה שלך אם יורשה לי לשאול או מה הקשר הרפואי שלך לדיון הקורונה? ראיתי בעמוד הקודם שציינת שקראת הרבה מחקרים וכו' בנושאי קורונה ורציתי לראות אם יש קשר למקצוע שלך או זה יותר בגדר התעניינות אישית?

 

אני מסכים איתך שהקורונה עבור צעיר לא בהכרח מסוכנת יותר מידי בהשוואה לשפעת רגילה.
אבל המטרה היא גם להגן על קבוצות סיכון.

אבל כן יש היסטריה סביב החיסון, בעד החיסון או נגד החיסון.

פורסם

קיבלתי עכשיו את החיסון השני במקום מרכזי (כללית ארינה) ולפי כמות המחסנים הפנויים ושיחה עם חבר שמחסן בצד  השני אצל מכבי, מדינת ישראל מפסידה למתנגדי החיסונים.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מסתובבים בציבור הרבה חששות לא מבוססים. בעייה קשה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, MarcNL כתב:

 

מה ההשכלה שלך אם יורשה לי לשאול או מה הקשר הרפואי שלך לדיון הקורונה? ראיתי בעמוד הקודם שציינת שקראת הרבה מחקרים וכו' בנושאי קורונה ורציתי לראות אם יש קשר למקצוע שלך או זה יותר בגדר התעניינות אישית?

 

אני מסכים איתך שהקורונה עבור צעיר לא בהכרח מסוכנת יותר מידי בהשוואה לשפעת רגילה.
אבל המטרה היא גם להגן על קבוצות סיכון.

אבל כן יש היסטריה סביב החיסון, בעד החיסון או נגד החיסון.

אין לי השכלה רפואית, יש לי תואר שני במדעים מדוייקים, ורגיל כבר שנים לקרוא ספרות מדעית, ולמען האמת, ראיתי איך רופאים קוראים מחקר ומפרשים אותו, לא נפלתי...

לפני 16 דקות, sperial כתב:

מסתובבים בציבור הרבה חששות לא מבוססים. בעייה קשה.

הם מסתובבים באולפני החדשות גם כן...

פורסם

חליל, לקרוא מאמר רפואי זה לא לקרוא מאמר בפיזיקה או בהנדסת תוכנה או בחינוך. כל עולם תוכן מצריך הבנה של מה שמסביב, כולל משמעויות של צורת דיווח מדדים סטטיסטיים וכו'.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ספיריאל, אחרי שיצא המחקר של פייזר, רופא בכיר יצא והצהיר שהחיסון מוריד הדבקה ב95%, אם זה מה שרופא בוגר טכניון מצליח לקרוא ממחקר קצר, דרשני...

פורסם

אתה חושב שכל רופא יודע לקרוא מאמר ולשים לב לניואנסים? כנראה הסתפק באבסטרקט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 52 דקות, יובל .מ. כתב:

קיבלתי עכשיו את החיסון השני במקום מרכזי (כללית ארינה) ולפי כמות המחסנים הפנויים ושיחה עם חבר שמחסן בצד  השני אצל מכבי, מדינת ישראל מפסידה למתנגדי החיסונים.

 

אני עוד שעה אגיע למרכז חיסונים של מכבי, מבטיח לעדכן איך זה עבר.

אבל מדינת ישראל לא מפסידה למתנגדי החיסונים , הם יפסידו את עצמם.

 

הסרט של הממשלה ימשיך היום בערב, 

כרגע יש את כחול לבן שמושכים לכיוון פתיחה ויש את הליכוד שמושך את הזמן עד לפתיחה. 

 

איך שלא תהפוך את זה אי אפשר למשוך יותר מידי , בסוף יפתחו.

3 שבועות אחורה היינו במצב של 70-80 אלף מתחסנים חדשים ליום, לכן גם ב-3 שבועות קדימה יש לך 70-80 אלף מתחסנים ליום בטוחים.

זה כמעט מיליון מתחסנים במנה שנייה. 

בנתיים עדיין אנשים מגיעים גם למנה הראשונה,  השאלה מתי יגמרו אלו שמגיעים למנה הראשונה.

שנראה שהם נגמרים .. בדיוק בנקודה הזאת המתנגדים יפסידו.

כי גם הליכוד לא יוכל למנוע את הפתיחה של המשק,  בעצם..

בתחילת מרץ גם הליכוד ירצה לפתוח את המשק (בחירות נכון?) 

 

ואז נראה המתנגדים לחיסונים יזחלו הביתה להסתגר.. או שישבו באמבולנס שעות בהמתנה לכניסה לבתי חולים. 

או שסתם יעברו את המחלה בצורה קלה. 

בית החולים שיבא פרסם שמתוך כל החולים קשה שהגיעו בשבועיים האחרונים רק 3% היו כאלה שכבר שבוע אחרי המנה השנייה. 

אם הכיוון הזה ימשיך ..

האמת - הדרכון הירוק הכי חשוב בעדיפות לכניסה לבית חולים ..   שיהיו 2 תורים של אמבולנסים

1) לכל מי שהתחסן  - קבלה מהירה

2) למי שלא התחסן ... שישב באמבולנס וימתין למיטה ריקה - שינמקו את זה בעדיפות רפואית - סיכויי שרידות טובים יותר.. מה שרוצים. 

 

 

image.thumb.png.54126cf7da779b78faaa5fe445eea2e7.png

×
×
  • תוכן חדש...