Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, korola כתב:

 

הרי זה  מה שמתנגדי החיסונים עושים .. לוקחים את התופעות שהכי בקצה והופכים אותם לכאילו כל מי שמתחסן מקבל אותם.

 

 

מצחיק, כי זה בדיוק מה שהצד השני עושה. 

  • מצחיק 1

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם
לפני 15 דקות, korola כתב:

האמת - הדרכון הירוק הכי חשוב בעדיפות לכניסה לבית חולים ..   שיהיו 2 תורים של אמבולנסים

1) לכל מי שהתחסן  - קבלה מהירה

2) למי שלא התחסן ... שישב באמבולנס וימתין למיטה ריקה - שינמקו את זה בעדיפות רפואית - סיכויי שרידות טובים יותר.. מה שרוצים. 

לא יקרה.

להפלות כניסה לבית חולים על רקע קבלת חיסון?

נו באמת.

פורסם

זה בדיוק הטירוף והבורות שאני מדבר עליהם, מצאו את השעירים לעזאזל להאשים בזה שמדינת ישראל חווה את הגל הארוך יותר במערב ובמזרח התיכון חוץ מלבנון שבקריסת מערכות גם בלי קורונה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

החיסון השני עבר היום בהצלחה, ונקווה לפחות תופעות לוואי ממה שחוויתי בראשון

 

המתחם היה די ריק באופן מצער

  • רעיון טוב! 4
פורסם
לפני 16 דקות, Benor כתב:

לא יקרה.

להפלות כניסה לבית חולים על רקע קבלת חיסון?

נו באמת.

 

צודק זה לא יקרה, 

אם יש הרבה אמבולנסים בכניסה לבתי החולים צריך לתעדף אותם לפי צורך רפואי ולא לפי גיל/גזע/מין או חוסן / לא חוסן.

 

אבל יש פרוטוקולים של תיעדוף...   מי זוכר שבתחילת הקורונה שהיו בטוחים שיהיה מחסור במכונות הנשמה.

היה בפרוטוקול העדפה למי שאיכות החיים שלו אחרי ההנשמה גבוהה יותר..  

המשמעות ?  נכים לא זכאים להנשמה במקרה והם חולים בקורונה..  היה קצת רעש ושינו טיפה את הפרוטוקול.

למזלנו לא הגענו ממש הגענו למצב הזה... אבל לפני שבוע מנהלי מחלקות היו צריכים לתעדף את מי הם מקבלים מתוך שיירת האמבולנסים שחיכו בחוץ. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מתחם חיסונים של מכבי,  בדיוק  שהגעתי נגמרו להם החיסונים. 

אז חיכו שיגיע משלוח טרי, 10 דקות אחר כך בדיוק הגיע משלוח טרי טרי.

השליח הגיע בוואן גדול (מרצדס לא טרנספורטר ) , יצא מהרכב עם ריבוע כחול כמו שהפיצות מגיעות,

נכנס ויצא פחות מ-5 דקות. 

האמת לא מבין מקומות שזורקים חיסונים או טוענים שנשארים להם הרבה עודפים.

נראה לי שאין ממש בעיה לווסת משלוחים לאורך כל היום, בעיקר שיש כ-30 עמדות חיסון ברדיוס של כ-10 ק"מ.

והחיסונים התחדשו , הם לא מסכימים לחסן אנשים שמגיעים בלי תור.

ואנשים מגיעים ושואלים האם אפשר בלי תור...  

בקיצור, המתנה של 10 דקות לפני, החיסון 2 דקות ו15 דקות המתנה אחרי.

ממתין לתופעות הלוואי , מחר ומחרתיים. 

 

image.thumb.png.f102e421e955d49bb2b8b5e99f27ed05.png

 

20210208_152951.thumb.jpg.285f54926b519b13272d1717b1635f11.jpg

 

 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם

בתמונה מצד ימין פרופסור שמביא מידע מבוסס על החיסונים
מצד שמאל: פרופסורית שלא מתנגדת לחיסונים, אלא מתנגדת לדרכון הירוק, אפילו שהיא התחסנה לטטנוס! (וואו), מנהלת הקבוצה (זה בטח הדבר היחיד שניהלה בחיים שלה)

מי ששמע אותה מדברת בטח מבין שפגעתי בול בתיאור שנתתי לפני שראיתי מי עומד מאחורי הקבוצות האלה
3b3a9a295497453c2ff5a458cc32ba61.jpg

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, Transporter כתב:

בתמונה מצד ימין פרופסור שמביא מידע מבוסס על החיסונים
מצד שמאל: פרופסורית שלא מתנגדת לחיסונים, אלא מתנגדת לדרכון הירוק, אפילו שהיא התחסנה לטטנוס! (וואו), מנהלת הקבוצה (זה בטח הדבר היחיד שניהלה בחיים שלה)

מי ששמע אותה מדברת בטח מבין שפגעתי בול בתיאור שנתתי לפני שראיתי מי עומד מאחורי הקבוצות האלה
3b3a9a295497453c2ff5a458cc32ba61.jpg

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 

 

התקשורת מביאה  לראיונות ליצנים שייצגו את אלו שלא מתחסנים.

האמת היא, שיש לא מעט מלומדים, פרופסורים וצוותי רפואה בינהם. יש למשל פרופסור לביולוגיה  שחוקר במכון יצמן, שאשתו של חבר טוב  עובדת איתו והוא לדבריה מסרב להתחסן ולא מאמין בחיסון. היא מצידה  דיש לה דוקטורט לביולוגיה והיא גם חוקרת שם  וכן התחסנה. 

 

עריכה אחרונה על ידי TsachiE

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם

@korolaקצת יותר מורכב. השאלה היא מהיכן הגיעו החיסונים. 

 

כנראה שלא הגיעו מהקפאה עמוקה אלא ממקרר רגיל. בתנאים האלה החיסון שורד 5 ימים לפני המיהול ושעתיים (אאל"ט) אחריו. אז אם יצא מגש של 200 מנות והוא לא ינוצל תוך מספר שעות - כולל זמן ההובלה - הוא יושלך. ואם מה שנמצא במקרר האזורי לא ינוצל תוך 5 ימים מההפשרה - גם הוא יושלך.

 

אתה גר במרכז הארץ, יחסית קרוב למחסני ההקפאה, כך שהובלה מהם למרכז המקומי מהירה ואין קושי להוסיף עוד סבב, אבל מה עם משלוחים לחיפה או באר שבע, שלא לדבר על טבריה או ירוחם?

 

היה תאור מרשים של ראש עיריית לוד שהוציא ניידת לאחת השכונות. התושבים מיאנו להתחסן, החיסונים הושלכו.

 

כעל הנראה בסופו שלצדהר מושמדים חיסונים מעטים, אבל הנתון אינו מובא לידיעת הציבור.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 שעות, khalil כתב:

מה הבנת מהטענה שלי בשביל לומר שהיא בעייתית?

כתבת משהו על זה שאתה מפקפק בחיסונים, לאור הגל הקשה שהיה עכשיו.

אין לי כח לחפש את הניסוח המדויק, אבל אם אתה חושב משהו כזה - לי זה נראה קצת far fetched

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני לא חושב שיש פה קמפיין טרור נגד מתחסנים, מספיק לראות את העומס בבתי החולים ולהבין שלא מדובר בסתם עוד שפעת.

אבל גם לא ברור מה הבעיה עם מי שלא רוצה להתחסן. לא רוצים? לא צריך. תישארו בבידוד ותסבלו מתופעות לוואי לא ידועות של הווירוס. אני מעדיף לסבול מתופעות הלוואי של החיסון ולשכוח מהשיט הזה לחצי שנה. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

הלא מתחסנים פוגעים בך, כי הם מעמיסים את בתי החולים, כך שגם אם תגיע בגלל התקף לב או זיהום בדרכי השתן הטיפול בך יפגע, כי חסר צוות ונמיטות תפוסות.

 

וזה רק פן אחד של צד אחד (רפואה). הם גם פוגעים בך כלכלית, כי הם מקדמים סגרים והגבלות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, SlowRide כתב:

 

אבל גם לא ברור מה הבעיה עם מי שלא רוצה להתחסן. לא רוצים? לא צריך. 

הם עולים לנו כסף ותופסים מיטות בבתי-חולים. לפני כמה ימים איזו מתנגדת חיסונים מכחישת קורונה הסתבכה עם זיהום קורונה, נראה לך שהיא הלכה לאריה אבני? לרב שקר? 

לא.

הלכה כמו גדולה לבית חולים, אושפזה ועולה למשלם המיסים כסף. מתוך בית-החולים עוד כתבה פוסטים כמה המקום נוראי ובלה בלה בלה קונספירציות. בקיצור, MEGA FACEPALM.

יש לנו לכולנו אינטרס לחברה בריאה יותר. זה כולל דברים כמו עישון, פעילות גופנית וגם חיסונים. 

הבעיה העיקרית שיש הרבה חבר'ה שלא מבינים שהמחלה הזו הורגת אנשים מבוגרים לא רק בצורה פיזית, אלא גם בצורה מנטלית. זו מחלה אכזרית ביותר ומבוגרים (וחולים צעירים) רבים מוצאים את עצמם בבתי-החולים ללא יכולת לקבל ביקורים, ללא יכולת לנוע, בודדים וכאובים. זו מחלה מזעזעת ולהרבה חבר'ה במדינתנו קשה להבין את הקונספט הזה שנקרא "אחריות חברתית" ו-"דאגה לזולת".

בקיצור, חפרתי הרבה כדי לומר שהכל היה הרבה נחמד אם הדברים הללו היו מסתכמים באחריות והשלכות אישיים בלבד, אבל לצערנו לא כך המצב.

 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
  • אהבתי 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, korola כתב:

 

20210208_152951.thumb.jpg.285f54926b519b13272d1717b1635f11.jpg

 

 

אתה רואה, היית צריך לבוא היום לראש העין- אצלך סתם מתחסנים נגד קורונה, במתחם "שלי" מנצחים את הקורונה...:

 

20210208_130329.thumb.jpg.a5e6bbc8587e2108bcb963c6e5a6a14e.jpg

 

ובפנים- סדר כהלכתו:

 

20210208_124645.thumb.jpg.682ab9bab749481aced01d535e4bfd8f.jpg

 

נכנסים בדלת ממול, הבנות שיושבות בהמשך בודקות אם ומתי קבעת תור, ונותנות מספר. מאחוריהן חדר החיסונים, ממנו האחיות קוראות להכניס מתחסנים חדשים, ואחרי שמסיימים, עוברים לאיזור ה"התאוששות" ממנו צולמה התמונה. אני לא בטוח כמה זה נחשב ריק, כי מראש הם מאד מסודרים- הטפטוף חלש אך קבוע, ואתם לא רואים את שאר המתאוששים כי כולם יצאו לרחבה משמאל, מחוץ לתמונה (גם אני יצאתי אחרי הצילום). חיסון שני כמובן.

 

אני לא בטוח עד כמה ניתן להסיק על עומס במתחמים, לפחות אלו של מכבי, שמראש קשוחים ומסודרים.

 

עריכה:

שכחתי להוסיף; אשתי התחסנה במתחם של הכללית בהוד השרון במוצ"ש (גם כן חיסון שני). רץ חלק, וסבלה מתופעות לוואי (ספציפית, כאבי ראש חזקים, סחרחורות וכאבי שרירים) מבוקר יום ראשון עד הערב, כאשר שנ"ץ ארוך עזר לה מאד. בערב כבר הרגישה יותר טוב, והיום בבוקר נותרו קצת כאבי ראש שהלכו ונעלמו לאורך היום. נראה מה יהיה אצלי.

 

אגב, אחיה, שגר בדאלאס, קיבל מודרנה ואצלו אחרי החיסון השני תופעות הלוואי היו "הכל כלול", עם חום, טשטוש ומה לא. מה שכן, זה עבר אחרי בערך 24 שעות.

עריכה אחרונה על ידי yohai71
  • אהבתי 2
פורסם
לפני 39 דקות, SlowRide כתב:

אני לא חושב שיש פה קמפיין טרור נגד מתחסנים, מספיק לראות את העומס בבתי החולים ולהבין שלא מדובר בסתם עוד שפעת.

אבל גם לא ברור מה הבעיה עם מי שלא רוצה להתחסן. לא רוצים? לא צריך. תישארו בבידוד ותסבלו מתופעות לוואי לא ידועות של הווירוס. אני מעדיף לסבול מתופעות הלוואי של החיסון ולשכוח מהשיט הזה לחצי שנה. 

יש איזה עניין לשמור כחלק מחברה על האנשים שלא יכולים להתחסן - חולים במחלות רקע רציניות, ילדים, נשים בהיריון, קשישים שהחיסון לא ישפיע וכ'ו.
הבעיה שאנשים קראו פוסט בפייסבוק או ראו סרטון של אשרום ההוא יימח שמו ושם זכרו ועכשיו בטוחים שכולם עושים עלינו ניסויים ומי שמתחסן הוא כבש. כל אחד נהיה מומחה למגפות ול-DNA כש-90 אחוז מהם לא יודעים לעשות אינטגרל.

×
×
  • תוכן חדש...