Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שום דבר לא יעזור לו, במצב הנוכחי אף אחד לא רוצה להיות חתום על סגר. 

אף אחד לא רוצה לעצבן את החרדים , את העצמאים, את בתי המלון, בקיצור את כולם.. 

ולכן כל עוד המצב נסבל והוא כנראה נסבל , אז נמשיך כמו זומבים , מתקדמים בלי להחליט כלום. 

 

הרי תיאורטית אם ה R0 הוא בסביבות 1 , אז אפשר גם להיות על 100 חולים ביום ובאותה התנהגות להישאר על 100 חולים ביום.

רק צריך כמה שבועות של סגר מלא חד על מנת לרדת ל 100 ליום ואז לחזור למצב הנוכחי עם R0 של 1 .. וזהו.

אבל מה יקרה בפועל... ב 1 לספטמבר נעלה ל R0 של 2 או 1.5 ... בחגים נעלה לR0 של 2 או 3. 

ורק שנגיע למספר חולים כזה שהמערכות יתחילו לצעוק הצילו, רק אז תהיה לגיטימציה להוריד את המספרים.

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)
בתאריך 19.8.2020 בשעה 13:11, eladns כתב:

קראון פלאזה -דייויד -> בינוניים

 

אם מלון דיוויד נקרא אצלך בינוני  אנחנו כנראה לא נסתדר

פעם אחת בחיים שמתי שם עובדים כשהייתה לנו הפקה גדולה בים המלח ועד היום זוכרים לי את זה

אם הוא בינוני אז הרודס ברמה של WYNN

לפני 13 שעות, SlowRide כתב:

איך אתה יודע שהם מתאבדים? הכל תיאוריות שהמצאת כי אתה חושב שבניגוד אליך כולם סתומים שלוקחים הלוואות גם על ארטיק בים.

 

אני לא חושב

הייתי בקבוצות האלה

יש שם אנשים שאין להם אפילו 100,000

יש להם 60,000 ועוד 40,000 מקבלים מתנה מהמדינה כי קנו בפריפריה

בנאדם בן 40 שלא הצליח לחסוך יותר מ 60,000 בחיים שלו

ועכשיו פיטרו אותו מהעבודה

אני לא יודע איך יוכל לשלם

 

אנשים שם לא יודעים איך יקנו מזגנים לדירה.  כל אחד שם מתפלל לה' שהמדד לא יעלה כדי שלא יצטרך לשלם עוד 20,000 שאין לו מושג מאיפה הוא יגרד

אני לא אמרתי שכולם כאלה

אבל יש הרבה כאלה

יש גם הרבה מתאבדים שרוצים לבוא עם 150,000 לקנות דירה של 2.2

 

 

 

לפני 13 שעות, יבגניפ כתב:

למה לא לכולם יש דירות?

כי המשכנתא מוגבלת - מצד אחד עד 75% משווי הנכס, מצד שני החזר חודשי צפוי אמור להיות עד אחוז מסוים מסך ההכנסה הפנויה שלך.

ולא כולם יכולים להביא אפילו הון עצמי של 200 אלף שקל

 

מחיר למשתכן נותן לך אפשרות של 90% משכנתא ו 10% הון עצמי

וזה בדיוק מה שאני אומר

שיש מתאבדים שבאים עם 60,000

לקחו את השקל האחרון שהצליחו לגרד

קיבלו עוד 40,000 מהמדינה

והלכו לקנות דירה

אין להם עוד שקל אחד פנוי

 

עכשיו תחשוב מה קורה אם הם פתאום מפוטרים

 

לפני 13 שעות, stum כתב:

פוף חלק נכבד מהמשקיעים מוציאים את הדירה לשוק החופשי וחוזרים לבורסה.

 

גם היום אני חושב שאם אתה קונה מניה ממונפת שעוקבת אחרי נאסדק נגיד

אתה תעשה יותר כסף ממה שתעשה על דירה

בלי להתעסק, בלי דיירים, בלי כאבי ראש, בלי ישיבות ועד

 

לפני 13 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

אני הוכחתי מעל לספק סביר, שוודיה כדוגמה.

חוצמזה מי שיש לו רבע מוח מסתכל על הכלכלה הישראלית שתלויה הרבה על מסחר חוץ, ומבין שגם אם לא היה חולה קורונה אחד בישראל, אבל מדינות אירופה / ארה"ב / סין / יפן נפגעות, את הפגיעה ירגישו גם בכלכלה הישראלית.

התפיסה שלך היא בסדר, כל עוד זה אצל ילד שלא מבין כלום, היא מנותקת לחלוטין מהמציאות

 

שוודיה לא מעניינת אותי

הוכיחו כאן שלפי איטליה יהיו פה 20,000 מתים

אז יש פה ?

אהה רגע הוסיפו השבוע עוד 30 אז אולי הגענו ל 20,000 אני צריך לעשות ספירה

 

עם כל מה שקורה בחול אני בטוח שאם לא היה פה סגר היית רואה פחות עסקים סגורים

יש עסקים שעד היום לא התאוששו מזה

 

והנה עכשיו כשאנחנו בשגרה תלך לרוטשילד בראשון ותראה שאין כיסא אחד פנוי באף מקום

 

 

לפני 13 שעות, m3x7r3m3 כתב:

לקוח מבחינתו רוצה לשלם כמה שפחות, מוכר רוצה שהלקוח ישלם כמה שיותר, זה הכלכלה.

עכשיו התחרות בין הלקוחות ובין המוכרים בשוק פתוח מייצרת איזון בנקודה מסוימת.

 

מפה ועד זימון לחקירה על חוק המזומן? מה הקשר בכלל? היא כתבה לך שהיא רוצה ב-1500 בלי חשבונית? אם אתה מוציא חשבונית איפה שוק שחור?

אבל בוא, ההבנה שלך בכלכלה עוד נמצאת כמה קומות מתחתיי, ואני מודה שאני לא משהו בכלכלה, אתה פשוט עמידר בכלכלה אבל מתעקש להתווכח על נושאים כלכליים.

 

כשהלקוח הולך למפיק ומשלם 20,000 במזומן כי בעל הוילה לוקח 10,000 והספקים לוקחים כמה שקלים והמפיק לוקח כמה שקלים

אז כן הלקוח עובר על חוק המזומן

 

הסברתי כבר שב 1500 אין כמעט רווח ורוב אותם אנשים שעובדים באירועים האלה עובדים בשחור

לא סתם הנושא הזה חוזר כבר כמה שבועות בועדות קורונה אבל כמו כל דבר פה עד שיתחילו לטפל בזה כבר יהיה חיסון ונחזור לשגרה

אנחנו לא נפסיק להזכיר להם שיש פה שוק שחור שהמדינה עומדת מהצד ומתעלמת ממנו במודע

 

אתה גם כתבת שמספיק שמסעדות יעבדו על טייק אווי בשביל לשרוד לא?

אני חייב לבוא ללמוד אצלך כלכלה אולי אני יהיה מצליח כמוך יום אחד

לפני 4 שעות, korola כתב:

כל מה שעושים עכשיו זה מחכים שתהיה לגיטמציה מצד הציבור לסגר ברמה כלשהי, מחכים שגמזו ישבר ויודיע שצריך סגר.

 

קודם כל הוא כן מדבר

הוא פשוט לא החליט אם זה יהיה רק בערים אדומות או בכל הארץ

אם מה 10.9 עד ה 11.10 הוא יסגור שוב את כל הקניונים והמסעדות והמלונות

אין לי בעיה עם זה האמת, מלונות שמים זין על כל החוקים

הייתי היום ברוטשילד בראשון, אין שום כיסא פנוי בשום מקום

הגבלה של 30 איש הפכה להגבלה עד 150 איש

שיסגרו את כולם אולי סוף סוף יהפכו פה את המדינה ויצטרכו לפתוח אירועים

 

דאגתי לעצמי להעביר את השבוע של ראש השנה בוילה עם כל הקרובים

מצידי הוא יכול לעשות פה סגר ולשרוף את כל המדינה

אני בטוח שרוב האנשים כבר לא יסכימו לטימטום הזה

לפתוח הכל ואז לסגור הכל כדי לפתוח הכל שוב אחרי שבועיים

ומי שיסכים לזה מטומטם אבל כרגיל צריך כמה פראיירים

 

לפני 4 שעות, korola כתב:

 

image.thumb.png.23b71ed961c0dec03e2a08946b7204cb.png

 

איך יקבלו את זה כשכתוב שם 1000 איש בחוץ 500 בפנים

ושורה מתחת כתוב סגר????????????

 

איזה הגיון יש פה ??????

לפני 4 שעות, BarryG כתב:

מה שמצחיק זה שאתה ממשיך להפגין חוסר ידע. אצל הרוב המוחלט של הזוכים הדירה בבניה, מה שאומר שתמורת קנס של 2% הם יכולים לבטל את העיסקה. למה הם לא עושים את זה? כי זה ויתור על כמה מאות אלפי שקלים רווח.

 

אתה מדבר על קנס של 30-40 אלף

נשמע לי הזוי

אני הייתי מוכן לקבל קנס כזה ולמכור

אני זוכר קנס של כמה מאות אלפים

לפני 54 דקות, SlowRide כתב:

שינסה להוסיף אנימציות ואפקטים של קולות בפאוורפוינט למצגות, אולי זה יעזור לו עם הסתומים האלה.

 

נכון שהם סתומים אבל הפעם אני מבין אותם

הוא לא יודע מה הוא רוצה מעצמו

יום אחד הוא מראה להם מתווה לפתוח הכל

יום אחד מביא מתווה לסגור הכל 

יום אחד מביא את שני המתווים ביחד

הם עושים צחוק מעצמם

אין דבר כזה שאתה מחליט שהיום ששבוע הבא אתה תפתח הכל ושבוע אחר כך תסגור הכל. איפה ההגיון ?

תסגור הכל מעכשיו וזהו

בשביל מה לפתוח את הכל ? כדי לקבל עוד חולים ולהצדיק את ההחלטה שקבלנו כבר היום לסגור אחרי שנפתח ?

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

 

אני לא חושב

הייתי בקבוצות האלה

יש שם אנשים שאין להם אפילו 100,000

יש להם 60,000 ועוד 40,000 מקבלים מתנה מהמדינה כי קנו בפריפריה

בנאדם בן 40 שלא הצליח לחסוך יותר מ 60,000 בחיים שלו

ועכשיו פיטרו אותו מהעבודה

אני לא יודע איך יוכל לשלם

 

אנשים שם לא יודעים איך יקנו מזגנים לדירה.  כל אחד שם מתפלל לה' שהמדד לא יעלה כדי שלא יצטרך לשלם עוד 20,000 שאין לו מושג מאיפה הוא יגרד

אני לא אמרתי שכולם כאלה

אבל יש הרבה כאלה

יש גם הרבה מתאבדים שרוצים לבוא עם 150,000 לקנות דירה של 2.2

 

 

ברור לך שאם אתה קונה דירה להשקעה שם , אז אלו יהיו השוכרים שלך?

כאלה מתאבדים שפתאום אין להם 20,000 ש"ח לשלם לך?

אם שאם מפטרים אותם הם לא יודעים איך לשלם לך?

 

למרות שאני מסכים איתך שהתוכנית למסתכן בעיקר עודדה אוכלוסיות חלשות לקפוץ מעל הפופיק ולקנות דירה שהם לא היו מסוגלים לקנות בלי התוכנית הזאת. 

פורסם

 

קודם כל הדוגמא שנתתי היא על ישובים בפריפריה בצפון והרבה אנשים שבאמת אין להם בכלל כסף לשלם על שליש דירה

דבר שני

אם אני קונה בבאר יעקב או בראשון דירה ממישהו שפשט רגל זה לא אומר שכל האנשים בעיר הם כאלה

 

והנה אתה מסכים איתי

פורסם

אני עם Transporter, כלכלת חוב במיטבה
מחיר למשתכן בלוף שעוד יתפוצץ

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

לא יתפוצץ,אנשים יסגרו משכנתא שהתחילו בגיל 30 בגיל היציאה לפנסיה והכל יהיה בסדר.

 

משלמים לאט לאט,המשבר הזה זמני ובטווח של עשורים קדימה המצב יתאזן.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

כל משבר הוא זמני, השאלה כמה זמן, וכמה עושר עובר בין ידיים בזמן הזה
וכמה נשאר חברה ייצרנית במקום צרכנית

עריכה אחרונה על ידי maxcher
9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
לפני 23 שעות, יבגניפ כתב:

צ׳מגיא עבר צד והשתגע.

 

לפני 23 שעות, khalil כתב:

צ׳מגיא הוא שהיד, אללה ינקום את יוזרו.

 

אני רואה שאתם מתגעגעים לצ'מגיא.

 

ראיתי אותו בחוף הים באשדוד מטייל יד ביד עפ  פרופ' עידית מטות.

  • מצחיק 5

איזה כייף לי :)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

זה לא סגר, זה בסך הכל ויסות כמויות מתרחצים.

וכרגיל, הכותרת של הכתבה הרבה יותר מפחידה ומאיימת מהתוכן. לא יתנו לקבוצות מאורגנות של חרדים להיכנס לחוף, לא מדובר על כל מי שלא תושב בת ים.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 6 שעות, Potato כתב:

לא יתפוצץ,אנשים יסגרו משכנתא שהתחילו בגיל 30 בגיל היציאה לפנסיה והכל יהיה בסדר.

 

משלמים לאט לאט,המשבר הזה זמני ובטווח של עשורים קדימה המצב יתאזן.

 

לשלם לאט לאט זה אפשרי כשאתה עובד

לא כשעל הדרך גם העסק שלך נכנס לחובות

פורסם
לפני 2 שעות, SlowRide כתב:

זה לא סגר, זה בסך הכל ויסות כמויות מתרחצים.

וכרגיל, הכותרת של הכתבה הרבה יותר מפחידה ומאיימת מהתוכן. לא יתנו לקבוצות מאורגנות של חרדים להיכנס לחוף, לא מדובר על כל מי שלא תושב בת ים.

היו כאן בשבוע שעבר תמונות דומות מאשדוד
ברור לך שזה בכל החופים הנפרדים כן? ההתצטופפות הזו, ואחכ בחגים 
ויסות בא מאוחר מידי אחרי שיש כבר תמונות כאלו

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
לפני 55 דקות, Transporter כתב:

 

לשלם לאט לאט זה אפשרי כשאתה עובד

לא כשעל הדרך גם העסק שלך נכנס לחובות

 

כולם פה פסימיים.

אנשים נמצאים במצב יותר טוב ממה שאתה חושב שהם נמצאים בו.

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 3 שעות, maxcher כתב:

 

ניר דוד לא נותנים לחיצונים להיכנס לנחל שלהם.

בת ים לא נותנים למי שלא תושב העיר להיכנס לים שלהם.

בגל הראשון גבעתיים כבר הקימה גדרות בכניסה מבני ברק. 

 

מגניב... לאט לאט כל יישוב יקים מחסומים בכניסה ולא יתן לתושבים מישובים אחרים להיכנס. 

ככה זה שאין משילות , המנהיגות לא מסוגלת לקבל החלטות , אז המגבלות מגיעות מלמטה. 

אבל זאת בדיוק ההגדרה של כאוס, אנרכיה. 

 

השאלה על מה המפגינים בבלפור יפגינו שבוע הבא , אם ביבי ביום שני ינאם ויגיד הוא נכנע למפגינים.

הוא מתפטר והולכים לבחירות, על מנת לחזק את הדמוקרטיה.

 

פורסם

 

רק תראה במה מתעסקים פה

היום ישבתי עם חבר איש משטרה

אמרתי לו שנמאס לי לראות מסעדות עוברות על הנחיות ואף אחד לא עושה שום דבר

ושלא יגיד לי להגיד לו על מקום ספציפי בזמן אמת כי זה לא מעניין אותי

יש התעלמות ברורה  מכל ההפרות של ההנחיות במדינה

הדבר היחיד שאולי נאכף זה המסכות, וגם זה רק אם בזין של השוטר לרדת מהניידת בחום הזה לתת דוח

 

אמר לי שאין לו מה להגיד. אני צודק. הוא בעצמו לא מבין למה זה ככה

 

×
×
  • תוכן חדש...