Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, מרק10 כתב:

לדעתי האשכול מיצה את עצמו. קורולה יצא מקופסא, יבגניפ  בדרך לפאב ו-m3x7r3m3 מאחריו ואת טראנספורטר האכלנו קש.

 

אני מברך את כול המשתתפים באשכול בבריאות והרבה סקס.

 

אפשר כבר לסכם שהתחזיות שלי התממשו?

פתחו את כל המדינה לפני יולי

המסעדות מלאות

אירועים הולכים להיות מלאים 

 

חיים ביבס טוען שהנחה את ראשי הערים לסגור כמה שיותר מופעי קיץ

לטענתו אין סיבה שלא לעשות את זה

 

פורסם

לסיכום,  צילום של הבית מלמעלה,   צולם בדצמבר 2012. 

 

וטרנספורטר  - כבר אמרנו שאת הכסף סופרים במדרגות, זה לא נגמר עד שהשמנה לא שרה.

 

 

 

פורסם
לפני 10 דקות, korola כתב:

לסיכום,  צילום של הבית מלמעלה,   צולם בדצמבר 2012. 

 

וטרנספורטר  - כבר אמרנו שאת הכסף סופרים במדרגות, זה לא נגמר עד שהשמנה לא שרה.

 

 

 

 

אתה באמת צופה עוד סגר?

אני חושב שהפסדנו כל כך במלחמה הזאת ככה שאף אחד לא יחזור על הטעות הזאת שוב

פורסם

ממש לא, למי שעקב אחרי מתחילת השירשור.. אני לא צפיתי את הסגר המטורף הזה.

אני הייתי בטוח שבמצב הפוליטי שהיה קיים באותה תקופה לאף אחד לא יהיה האומץ להטיל סגר כזה חזק.

התחזית שלי הייתה שלא יהיה סגר, המצב בארץ ידרדר למצב קרוב לאיטליה ואז כולם יסתגרו לבד מעצמם.

במצב כזה המסעדות היו נשארות פתוחות (כי אף אחד לא היה סוגר אותם), אבל בעל העסק היה די בודד, כי רק מעטים היו מגיעים לאכול.

ולכן התארגנתי לתקופה אני יכול להימנע מלהסתובב שהנגיף משתולל בחוץ.

 

בתכלס, התחזית שלי לא השתנתה , היא רק זזה קדימה בכמה חודשים.

אתה פשוט צעיר ולא ראית מספיק דברים בחיים.  

ואתה צודק, בגל הבא לא יהיה סגר, המחלה תשתולל ונתמודד איתה, אין ברירה אחרת.

פורסם
לפני 18 דקות, korola כתב:

ממש לא, למי שעקב אחרי מתחילת השירשור.. אני לא צפיתי את הסגר המטורף הזה.

אני הייתי בטוח שבמצב הפוליטי שהיה קיים באותה תקופה לאף אחד לא יהיה האומץ להטיל סגר כזה חזק.

התחזית שלי הייתה שלא יהיה סגר, המצב בארץ ידרדר למצב קרוב לאיטליה ואז כולם יסתגרו לבד מעצמם.

במצב כזה המסעדות היו נשארות פתוחות (כי אף אחד לא היה סוגר אותם), אבל בעל העסק היה די בודד, כי רק מעטים היו מגיעים לאכול.

ולכן התארגנתי לתקופה אני יכול להימנע מלהסתובב שהנגיף משתולל בחוץ.

 

בתכלס, התחזית שלי לא השתנתה , היא רק זזה קדימה בכמה חודשים.

אתה פשוט צעיר ולא ראית מספיק דברים בחיים.  

ואתה צודק, בגל הבא לא יהיה סגר, המחלה תשתולל ונתמודד איתה, אין ברירה אחרת.

 

אני מקווה שאתה צודק ולא יהיה סגר

מי שמרגיש שהוא צעיר ובריא ימשיך להסתובב

מי שמבוגר יצטרך להשאר בבית

אם בגל הבא יוציאו רק 20 מיליארד כדי לעבור אותו בשלום מכל הבחינות,  יצאנו בזול

פורסם (נערך)

מי שחושב שהוא צעיר ובריא ימשיך להסתובב, עד שחחטוף את הקורונה ואתה עם החליםה הלבנה יצטרכו לסובב אותו במיטה.

 

אני מעריך שאם ההתנהלות לא תשתנה מה שקורולה צופה יתרחש תוך חודש, מכסעמום חודשיים, ואז יקח 6 חודשים עד שהעסקים יתחילו להפתח, וגם זה אם יוטל סגר יעיל. מה שהיה עד כה זה משחק.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מי שחושב שסגר נוסף יעבור בשקט מבחינת התושבים כאן הוא נאיבי ברמות על.
אנשים חטפו בוקס כלכלי והתברר להם שזה מזבוב ולא מאריה.
בפעם הבאה פשוט לא יקשיבו ויצאו לרחובות (למעט אנשי כת ביבי הקיצוניים).

פורסם

כשהצבא יצטרך לפנות גופות אנשים לא יפתחו את הדלת לשליח מהסופר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, asafasraf כתב:

מי שחושב שסגר נוסף יעבור בשקט מבחינת התושבים כאן הוא נאיבי ברמות על.
אנשים חטפו בוקס כלכלי והתברר להם שזה מזבוב ולא מאריה.
בפעם הבאה פשוט לא יקשיבו ויצאו לרחובות (למעט אנשי כת ביבי הקיצוניים).

 

וואי וואי רק אל תאיים בבקשה.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מצחיק 1
פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

כשהצבא יצטרך לפנות גופות אנשים לא יפתחו את הדלת לשליח מהסופר.

קצת לקחת את זה לכיוון קיצוני ממש, אתה לא חושב?

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

כשהצבא יצטרך לפנות גופות אנשים לא יפתחו את הדלת לשליח מהסופר.

 

למה שזה יקרה?

אה,אין שום סיבה.

Just now, David32 כתב:

קצת לקחת את זה לכיוון קיצוני ממש, אתה לא חושב?

 

 

כן זה הקטע שלו.

בנוסף לזה שצריך לזכור את כולם כולל כולם בבתים למשך תקופה לא ידועה.

ככל הנראה הבן אדם עובד מדינה/צבא/משטרה וכל הסגרים האלה לא מזיזים לו את המשכורת.

אם היה עף הביתה/יוצא לחודשיים חלת מבטיח לך שהיה מדבר אחרת.

אבל אם המשכורת דופקת,למי אכפת מעוד סגר או שניים?

לפני 1 שעה, asafasraf כתב:

מי שחושב שסגר נוסף יעבור בשקט מבחינת התושבים כאן הוא נאיבי ברמות על.
אנשים חטפו בוקס כלכלי והתברר להם שזה מזבוב ולא מאריה.
בפעם הבאה פשוט לא יקשיבו ויצאו לרחובות (למעט אנשי כת ביבי הקיצוניים).

הוא חד משמעית לא יעבור.

מליון מובטלים ומלא עסקים שקרסו בשביל להציל 150-200 איש,מתוך ה150 עוד 100 בערך בקבוצת סיכון ידועה שאפשר לבודד,זה לא שווה את הפגיעה בשאר.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, sperial כתב:

מה שהיה עד כה זה משחק.

אבל טענת אתמול שזה עצר את המגפה בארץ ומנע את הגעתה לרש"פ.

וב"משחק" הזה, אנחנו כבר יודעים ששיקרו לנו לגבי אחוזי תמותה צפויים, וזה לדעתי ריסק לחלוטין את האמון של הישראלי הממוצע בהנחיות.

וגם זה מתחבר לזה שכל ההתנהלות סביב הקורונה היא שאין אמצע. לא בדעות, לא בהחלטות, לא בכלום. חבל.

גם פה בשרשור, יש לי תחושה שכמה אנשים בעיקר כועסים שהתחזית שלהם לא התמשמשה.

זה לא ויכוח על קבוצה יותר טובה בכדורגל. 

לפני 1 שעה, ChemGuy85 כתב:

 

וואי וואי רק אל תאיים בבקשה.

בן אדם, אתה מתאר את אותם התסריטים על ארה"ב והעולם בכלל כבר חודשים.

רק הבוקר בשרשור שכן צפית ש:

ציטוט

הולך להיות פיצוץ גרעיני בארצות הברית אלימות של שוטרים + קורונה + משבר כלכלי חמור מאוד. רחובות הולכים לעלות באש.

מה נסגר?

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

הגל השני כבר התחיל. בשקט בשקט - אבל הפופוליסטים שולחים אנשים לבלות. זה בדיוק המרשם לתסריט איטלקי. וכרגע ביבי מפחד מהמסעדנים.

 

הבעיה היא שבמקום לחכות שבועיים אחרי גל של הקלות ולבדוק מה מתרחש משחררים כל יום עוד משהו, ואז, כאשר יש התפרצות (והיא כבר התחילה) קשה להצביע על המקור המדוייק ויש צורך להטיל מגבלות רחבות.

 

הבעיה היא שעם ישראל חוגג את סוף הגל הראשון בלי להבין שהגל השני כבר החל, ושאם לא יתנהלו כמו שצריך כעת ישלמו כפל כפליים. דרך אגב, יתכן שלמדינה יהיה יותר קל להטיל סגר קל ולא לשלם פיצויים, אבל מקומות הבילוי ישארו ריקים כיוון שאנשים יבינו ששם הם נדבקים. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מאיפה הקביעה שהגל השני התחיל?

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

כבר מספר ימים עליה במספר המאובחנים החדשים. עוד מעט @korola יחדש את האקסלים שלו, רק שהפעם יכניס גם תסריטים עם סגר בדרגות שונות..

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...