Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה FR שנת 2020 - רעש בהתנעה


מעבר לפיתרון נפתר ע"י menir1,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש לי שאלה.. יש לי סיאט איביזה FR שנת 2020 ,999 נפח מנוע עם טורבו, 115HP

עכשיו מידי פעם בבקרים בהנעה יש לי רעש כזה כמו טרקטור לכמה שניות ועובר עכשיו אני קניתי את זה ישירות מחברת "צמפיון" 0 ק"מ רכב חדש דנדש ולא ציפיתי שיהיו כאלה הפתעות כשאני שם את מיטב כספי.... השאלה היא כזו זה מצב תקין או לא תקין ??

אני ללכת ל"צמפיון" ברור שאלך אבל רציתי לקבל חוות דעת מאנשים כאן.

פורסם

זה משהו שתמיד היה? או שהתחיל בזמן האחרון?

בגדול כשאתה מניע אוטו שעמד כמה שעות והמנוע קר, ההתנעה הראשונה תהיה יותר רועשת והמנוע יעבוד בטורים גבוהים יותר עד ההגעה לטמפרטורת העבודה.

ממליץ גם במיוחד ברכבי הטורבו ובכללי בכל רכב, לחכות 2 דקות בהתנאה הראשונה של היום כשהמנוע קר, לפני תחילת נסיעה.

פורסם

לא היה בהתחלה יש לי אותו כבר חצי שנה עשה 8K , התחיל בזמן האחרון גם לא בכול התנעה פעם , פעמיים מתוך לא יודע ... נגיד עשרה פעמים.

פורסם

יצא לך לבדוק שמן מנוע? יכול להיות שהוא ירד טיפה וכשאתה חונה בשיפוע מסוים אז יש רעשים בהתנאה קרה עד שהשמן מחלחל לכל האיזורים.

אני רק נותן רעיון של מה זה יכול להיות, אצלי המנוע היה רועש ובפועל זה בדיוק היה המצב שלי שהיה חסר קצת שמן מנוע (חצי ליטר).

פורסם

אין בעיה שאתה נותן רעיונות בשביל זה אני פה לשמוע חוות דעת כדי להבין טיפה לפני שאני פונה לסוכן שמכר לי.

פורסם

לדעתי זה תקין.

לחבר שלי יש סיאט איביזה FR שנת 2018 והתופעה שאתה מתאר קורת גם אצלו פעמים רבות.

מדובר במנוע 3 צילינדרים, לכן בהנעה קרה בהילוך סרק ייתכן שהוא שיהיה מעט רטט וטרטור (קצת מזכיר דיזל). אחרי כחצי דקה כשהסל"ד יורד זה עובר.

פורסם

צהריים טובים,
לבת זוג שלי יש איביזה 2019 עם אותו מנוע. (5,000 קילומטר)

גם אצלה אותו הסיפור, זה קורה בעיקר בהנעות בבוקר (לאחר כמה שעות טובות שהרכב עמד), אתה שומע בעיקר את השרשרת טיימינג.
(היא מעט רפויה עד שנבנה לחץ שמן תקין).

 

דבר נוסף, אין צורך להמתין שתי דקות לפני כיבוי או הדלקת מנועמספיקה דקה.

שים לב, כל פעם שאתה מניע את הרכב הוא עובד במשך דקה (+-, תלוי מתי כיבית אותו) על סל"ד גבוה (בסרק), לאחר שהוא חוזר לסל''ד סרק רגיל אתה יכול להתחיל בנסיעה.

רועי

פורסם (נערך)

בתור מישהו שהייתה לו פולקסווגן פולו בעבר וסבל מאותו הרעש (כמו טרקטור במשך כמה דקות בהתנעה קרה בבוקר), זה קשור לרצועת טיימינג (יכול להיות רק חיזוק/החלפת מותחנים)

ממליץ לך ללכת למוסך שיטפלו לך בזה, למה אם תתעלם מזה והאחריות תגמר זה יכול להגמר מאוד יקר....

עריכה אחרונה על ידי lior_a
  • פיתרון
פורסם
בתאריך 9.9.2020 בשעה 12:07, רועי עוזרי כתב:

אתה שומע בעיקר את השרשרת טיימינג.
(היא מעט רפויה עד שנבנה לחץ שמן תקין).

 

במנוע 1.0 TSI אין שרשרת אלא רצועה.

רעש טיפוסי למנוע.

לפני 26 דקות, lior_a כתב:

בתור מישהו שהייתה לו פולקסווגן פולו בעבר וסבל מאותו הרעש (כמו טרקטור במשך כמה דקות בהתנעה קרה בבוקר), זה קשור לרצועת טיימינג (יכול להיות רק חיזוק/החלפת מותחנים)

 

אם הייתה לך פולו עם מנוע 1.2 TSI דור ראשון, מדובר במנוע שהיה מצוייד בשרשרת ובדגמים הראשונים שלו (עד שנת 2012), הוא סבל משרשרת מתארכת שגרמה לרעש הנ"ל. כאמור, במנוע 1.0TSI אין שרשרת.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
בתאריך 11.9.2020 בשעה 12:02, menir1 כתב:

 

במנוע 1.0 TSI אין שרשרת אלא רצועה.

רעש טיפוסי למנוע.

 

אם הייתה לך פולו עם מנוע 1.2 TSI דור ראשון, מדובר במנוע שהיה מצוייד בשרשרת ובדגמים הראשונים שלו (עד שנת 2012), הוא סבל משרשרת מתארכת שגרמה לרעש הנ"ל. כאמור, במנוע 1.0TSI אין שרשרת.

חידשת לי, הייתי בטוח שיש לה שרשרת

רועי

×
×
  • תוכן חדש...