Jump to content

lior_a

  • פרסום הודעות

    87
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

13 נייטרלי

אודות lior_a

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  1. היי, המכשיר אצלי כבר יותר משנה וחצי והכל עובד חלק כמו בהתחלה אפילו יוצאים עדכוני תוכנה לאפליקציה ולfirmware של המכשיר עצמו שרק משפרים אותו
  2. היום המיוחל הגיע, באיזה שעה?
  3. הדרישות של 4.4.2+ הם עבור גרסת ה-wireless של המכשיר, בגרסת ה-wired הדרישה היא 4.0+ אשר יתאים לרכבך
  4. בתור מישהו שהייתה לו פולקסווגן פולו בעבר וסבל מאותו הרעש (כמו טרקטור במשך כמה דקות בהתנעה קרה בבוקר), זה קשור לרצועת טיימינג (יכול להיות רק חיזוק/החלפת מותחנים) ממליץ לך ללכת למוסך שיטפלו לך בזה, למה אם תתעלם מזה והאחריות תגמר זה יכול להגמר מאוד יקר....
  5. בתור מישהו שהיה לו פולו וסבל מהחלפת 3 מצמדים + מוח גיר + משאבת מים בתקופת האחזקה (7 שנים) כשהראשונה הייתה אחרי 1000 ק״מ, אני בכלל לא חושב שהוא הגזים.
  6. אתה צודק, הרכבים החדשים באמת באים עם אותו קוד מנוע, אבל עדיין ניתן לראות במאגר המידע של משרד התחבורה את הדגמים החדשים עם קודי דגמים חדשים שכוללים את האבזור הבטיחותי המקורי. אגב, למי שמעוניין לדעת הרכבים הולכים לבוא עם: בקרת סטייה מנתיב, ניטור מרחק מלפנים וזיהוי הולכי רגל. הניקוד הבטיחותי הולך להשתנות מ5.0 ל-6.0
  7. בביקור בסוכנות צ׳מפיון מוטורס בבני ברק לפני כשבוע נאמר לי ע״י סוכן המכירות שאמורה להגיע פולו עם אבזור בטיחות מקורי (שלא מצריך מובילאיי) בחודשים הקרובים. הוא גם הוסיף ואמר שהיא תעלה באיזור ה130 אלף שקל. (115 כ״ס)
  8. היום באמצעות מאגרי מידע של המדינה אפשר לדעת מספר שילדה של כל כלי רכב (משנת 1996 והלאה) לפי מספר לוחית רישוי, לכן אני לא חושב שלהסתיר אותו יעזור.
  9. התקשרתי ל171, אבל צריך הרבה סבלנות. (לקח להם איזה 30 דקות לענות)
  10. סליחה, לא ראיתי שהם לא מוצאים אותה. אז שיכתבו מסמך שלא מוצאים אותה, זאת גם הוכחה.
  11. קרה לי מקרה דומה לפני שבוע. דבר עם דואר ישראל שאתה רוצה מסמך רשמי (באנגלית) שהדבר דואר (לפי tracking number) לא הגיע לארץ. זה מה שאני עשיתי, הגשתי את זה בתור Proof. בהצלחה.
  12. lior_a

    CarPlay wireless dongle

    ניתן למצוא סקירה שלי לגבי הCarlinkit דונגל החוטי פה: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?670258-%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8-%D7%9E%D7%AA%D7%90%D7%9D-USB-%D7%9C%D7%94%D7%A4%D7%A2%D7%9C%D7%AA-Carplay-Android-Auto-%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%95%D7%9C%D7%98%D7%99%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%94-%D7%9E%D7%91%D7%95%D7%A1%D7%A1%D7%AA-%D7%90%D7%A0%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%99%D7%93 בעיקרון ממש מרוצה, אין כמעט תקלות ועובד יופי עם כל גרסאות iOS. (אני משתמש בו ל-Carplay)
  13. יש מושג אם מדובר בבקרת שיוט אדפטיבית שמתאימה גם לפקקים? (מהירות 0 קמ״ש)
  14. בנוסף סופסוף מנוע נורמלי לקטגוריה לסוויפט: מנוע BoosterJet עם 129 כ״ס 1 ליטר (לעומת ה90 כ״ס של הסוויפט 1.2ליטר DualJet נכון להיום) לא אשכח שכששאלתי לפני איזה שנתיים סוכן מכירות של סוזוקי למה הם לא מביאים את המנוע טורבו הוא אמר ״לא רוצים להסתבך עם הסברים ללקוחות, ש1.0 ליטר מהיר יותר מ1.2 ליטר....״
  15. גרסה חדשה של האיגניס, רכב הקרוסאובר הקטן שכבר נמכר בגרסת בנזין, שתקבל גרסת 1.2 ליטר היברידית קלה, עם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה, שאמורה להציג נתוני צריכת דלק רשמיים של כ־30 ק"מ לליטר. בניגוד לדגם שנמכר כעת אצלנו, ויימכר עד סוף השנה, ההיברידית תצויד גם באביזרי בטיחות אקטיבית. האיגניס בנזין נמכרת ב־90 אלף שקל, ההיברידית תעלה כמה אלפי שקלים יותר, בזכות הטבות המס. עד סוף השנה תשיק סוזוקי גרסאות היברידיות קלות גם לסוויפט, לקרוסאובר ולוויטארה. שלושת הדגמים יעברו למנוע בנזין 1.4 ליטר טורבו בנזין, עם 129 כ"ס במקום 140 כ"ס שמוצעים כיום בקרוסאובר ובוויטארה, ומערכת היברידית קלה 48 וולט, שאמורה להצי
×
×
  • Create New...