Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה FR שנת 2020 - רעש בהתנעה


מעבר לפיתרון נפתר ע"י menir1,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 10.9.2020 בשעה 17:31, רועי עוזרי כתב:

אם כבר עסקינן באיביזה ומנועי 1.0 ליטר.

אתם גם חווים רעידות בעמידה?

כן גם את זה אני מרגיש ברמזורים או סתם שאני מחכה.

אני הכנסתי אותה למוסך מחכה לראות מה יגידו לי.

בתאריך 11.9.2020 בשעה 11:36, lior_a כתב:

בתור מישהו שהייתה לו פולקסווגן פולו בעבר וסבל מאותו הרעש (כמו טרקטור במשך כמה דקות בהתנעה קרה בבוקר), זה קשור לרצועת טיימינג (יכול להיות רק חיזוק/החלפת מותחנים)

ממליץ לך ללכת למוסך שיטפלו לך בזה, למה אם תתעלם מזה והאחריות תגמר זה יכול להגמר מאוד יקר....

נשלחה למוסך מחכה לתשובה מהם..

פורסם (נערך)
בתאריך 9.9.2020 בשעה 12:07, רועי עוזרי כתב:

צהריים טובים,
לבת זוג שלי יש איביזה 2019 עם אותו מנוע. (5,000 קילומטר)

גם אצלה אותו הסיפור, זה קורה בעיקר בהנעות בבוקר (לאחר כמה שעות טובות שהרכב עמד), אתה שומע בעיקר את השרשרת טיימינג.
(היא מעט רפויה עד שנבנה לחץ שמן תקין).

 

במנועי 999CC החדשים מסדרת EA211 קיימת רצועת תיזמון ולא שרשרת.

 

הרעש לא אמור להופיע גם אם לחץ השמן לא הגיע לערך מתאים. המותחן ההידראולי אשר תפקידו לשמור על מתיחות השרשרת בכול תנאי העבודה של המנוע בנוי עם מנגנון שתפקידו למנוע חזרה של הטובלן (בוכנה) של המותחן חזרה אחורה מעבר לנקודה מסויימת שבה עדיין תשמר מתיחות השרשרת גם לאחר כיבוי המנוע והתנעה מחדש.

 

ציטוט

דבר נוסף, אין צורך להמתין שתי דקות לפני כיבוי או הדלקת מנוע מספיקה דקה.

שים לב, כל פעם שאתה מניע את הרכב הוא עובד במשך דקה (+-, תלוי מתי כיבית אותו) על סל"ד גבוה (בסרק), לאחר שהוא חוזר לסל''ד סרק רגיל אתה יכול להתחיל בנסיעה.

 

אין שום צורך להמתין דקה או אפילו 30 שניות. להניע את הרכב ולהתחיל לנסוע גם אם סיבובי הסרק גבוהים בהתחלה. כאשר תתחיל לנסוע סיבובי הסרק מהר מאוד יתיצבו סל"ד סרק נמוך של 650-700RPM.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

יש לך הקלטה של ההתנעה שנשמע במה מדובר?

אוכל להשוות את זה להתנעות אצלי, אני מניע את הרכב לרוב מוקדם בבוקר (בסביבות 6.30-7, לפעמים גם מוקדם יותר), אם זה רלוונטי למצבך.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 34 דקות, dorsht כתב:

יש לך הקלטה של ההתנעה שנשמע במה מדובר?

אוכל להשוות את זה להתנעות אצלי, אני מניע את הרכב לרוב מוקדם בבוקר (בסביבות 6.30-7, לפעמים גם מוקדם יותר), אם זה רלוונטי למצבך.

 

ואצלך קיים רעש ? על איזה מנוע מדובר אצלך ברכב ?

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 9 שעות, dorsht כתב:

יש לך הקלטה של ההתנעה שנשמע במה מדובר?

אוכל להשוות את זה להתנעות אצלי, אני מניע את הרכב לרוב מוקדם בבוקר (בסביבות 6.30-7, לפעמים גם מוקדם יותר), אם זה רלוונטי למצבך.

אין לי הקלטה, אבל אלה גם השעות שאני מניע את הרכב ושומע את הרעש.

פורסם
לפני 13 שעות, מרק10 כתב:

 

ואצלך קיים רעש ? על איזה מנוע מדובר אצלך ברכב ?

1.0TSI עם 115 כ"ס.

לא שמתי לב לאיזה רעש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...