Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו באמת רואה פה ירידה במחירי הרכבים החדשים ?


Transporter
שימו לב! השרשור הזה בן 1147 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ההיצע יורד קצת זה נכון, לדעתי לא משמעותית, בטח ברכבים מיפן וקוריאה שם ממשיכים כמעט כרגיל.

בסוף בסוף ליבואנים יש תזרים שנפגע קשות עקב הירידה במכירות.

יש להם אוויר נשימה מסויים, השאלה כמה.

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקשקש אפשר הרבה. הירידה במכירות היא 20%. לא מבוטל, אבל גם לא קטסטרופה. אני מניח שיבואנים שנגפעו קשה יותר, הוציאו עובדים לחל"ת, וקיבלו הנחות/פיצוי מסוים על הוצאות קבועות. התזרים לא "נפגע קשות", היקפי הייבוא הצטמצמו, ההוצאות ירדו, ו..מחיר המכירה הממוצע כנראה עלה עקב עליית חלק השוק הפרטי במכירות.

 

בקיצור רחוק מהתסריט (שאולי9 חלק מהאנשים מנסים לצייר לעצמם בשביל להצדיק את ההמתנה להנחות גדולות (שלא יגיעו)

 

אגב ספמטבר הסתיים לא רע עם בסביבות 15000 מסירות וסה"כ של כ-187000 מסירות מתחילת השנה המשקפים ירידה של קצת פחות מ-20% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה.

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הפרסום ב- ynet להלן הציטוט.

 

"לפי נתונים ראשוניים עולה כי בחודש ספטמבר נמסרו כ-17-18 אלף מכוניות,
בדומה לקצב המסירות בספטמבר 2019, לפני משבר הקורונה,
בו נמסרו 17,700 מכוניות חדשות.
כך עולה מנתונים ראשוניים שהגיעו לידי ynet על סמך דו"חות משרד הרישוי."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בישראל יש כ 2.5 מיליון בתי אב, אם נתייחס ל-3 העשירונים העליונים ככאלו שיכולים לרכוש רכב חדש (נניח אחד) כל 3 שנים נגיע לנתון של פוטנציאל מסירות של 250 אלף יחדות בשנה. 

כן, המספרים הם בערך, ולא כולם קונים וכל מה שתרשמו נכון, אבל בשורה התחתונה יש בישראל מספיק אנשים שיכולים לרכוש רכבים חדשים, רובם לא נפגע בצורה מהותית בתקופה הזאת (למעט ענפים מסוימים רוב המשק הישראלי עובד טוב, רוב הפגיעה באוכלוסיה שגם ככה לא נכנסת לסוכנויות) כך שאני לא רואה סיבה ליבואנים לצאת במבצעים גדולים מדי (אולי על דגמים ספציפיים).  

הדבר הכי גרוע שיבואנים יכולים לעשות בתקופה הזו היא לקבע לצרכנים מחירים זולים, זה רק יפגע בהם בעתיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפחתה במחיר המחירון זה צעד קיצוני עבור יבואנים, לא רק כלפי חברות הליסינג אלא גם כלפי הצרכן הפרטי. אבל אצל לא מעט יבואנים היו מבצעים קיצוניים, לובינסקי לדוגמה עם אשראי מאוד מאוד נדיב ועוד. זה לא באמת שונה מהפחתה במחיר המחירון, אבל כל עוד לוי יצחק מתעלם ממבצעים לחלוטין, זה לא פוגע לא בחברות הליסינג ולא בצרכן הפרטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכסף מאד זול עכשיו והאשראי הנדיב  מהווה למעשה הנחה (די מקובלת) של כ-5000 ש"ח על רכב שמחירו 130-200K ש"ח. כך שלא מדובר במשהו חריג.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, ומי שלא צריך מימון הרבה פעמים יקבל את ההנחה הזו במחיר הרכישה.
אני דווקא שם לב לעליה במחירים. כל סופר מיני חדשה קרובה יותר ל-120K בגרסה המאובזרת שלה מ110K. יש כאלו שגם עוברות את ה-120K.
 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

19,041 - מסירות רכבים מרשימות (ומפתיעות) מאוד בחודש ספטמבר בהתחשב בזה שבחודש זה היו רק 16 ימי עבודה רגילים (והשאר סגר).
אם יצליחו למכור 15K רכבים בחודש אוקטובר, זה יעמיד את המכירות השנה על אותה מגמת מכירות בחודשי ספטמבר/אוקטובר (כי תלוי מתי החגים יוצאים) של השנתיים האחרונות.

אם בשנה כזאת משוגעת היבואנים סופגים ירידה של 20% (בלבד), אולי לעולם חוסן (האם יש בארץ שוק/אוכלוסיה מספיק גדולה שקונה רכבים בלי מיסים מה שהופך את קניית הרכב לעניין של מה בכך)

930984639_.thumb.png.80c29aa0530e4f67d64ffc7c6ab468fc.png

chart.thumb.png.6d0da4d0ed7e123cba11324292501233.png

 

 

עריכה אחרונה על ידי luigiconteabateg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@luigiconteabateg מספר מרשים שכל קשר בינו לבין המציאות מקרי בהחלט.

 

מדובר במדידה שגויה של משרד הרישוי. 

 

בתוק אחד שיש לו דוקטוראט במאגרים של משרד הרישוי 19041 הוא מס' כלי הרכב שהוזרמו למאגר משרד הרישוי בחודש ספטמבר הבעיה היא שהוא כולל כמה אלפי טובים של כלים שעלו לכביש בחודשים שקדמו לחודש זה, ואין למס' הזה שום קשר לרמת המכירות או המסירות בחודש ספטמבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, luigiconteabateg כתב:

19,041 - מסירות רכבים מרשימות (ומפתיעות) מאוד בחודש ספטמבר בהתחשב בזה שבחודש זה היו רק 16 ימי עבודה רגילים (והשאר סגר).
אם יצליחו למכור 15K רכבים בחודש אוקטובר, זה יעמיד את המכירות השנה על אותה מגמת מכירות בחודשי ספטמבר/אוקטובר (כי תלוי מתי החגים יוצאים) של השנתיים האחרונות.

אם בשנה כזאת משוגעת היבואנים סופגים ירידה של 20% (בלבד), אולי לעולם חוסן (האם יש בארץ שוק/אוכלוסיה מספיק גדולה שקונה רכבים בלי מיסים מה שהופך את קניית הרכב לעניין של מה בכך)

930984639_.thumb.png.80c29aa0530e4f67d64ffc7c6ab468fc.png

chart.thumb.png.6d0da4d0ed7e123cba11324292501233.png

 

 

הרף השני.. לאן נעלמה טויוטה? מאיפה זה נראה לי שלא היו מסירות בכלל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1147 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...