Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו באמת רואה פה ירידה במחירי הרכבים החדשים ?


Transporter
שימו לב! השרשור הזה בן 1072 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 35 דקות, shus2000 כתב:

הרף השני.. לאן נעלמה טויוטה? מאיפה זה נראה לי שלא היו מסירות בכלל

לא נעלם. ציר Y היה מצומצם. מצרף את המלא. טויוטה למעלה ברשימה. אל תדאג :)

Capture.thumb.PNG.8a50e0075f22b7c18b3326b65dd4b6a3.PNG

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נזכיר שחלק מקבוצות ייבוא הרכב נאלצו לתמוך השנה בחובות ובאשראי בהיקף של מאות מיליוני שקלים של חברות ליסינג גדולות כדי למנוע תסריט של "פירצה בסכר", שבו קריסה של חברת ליסינג גדולה תגרום פאניקה של משקיעים, שיטפון של חדלות פירעון וקריסת ערכי הגרט (הפיקטיביים) של הרכב המשומש.

 

הנקודה שצריך לשים לב אליה.

עד מתי הערכים הפיקטיבים האלו יחזיקו. זו השאלה.

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל קשר בין מה שכתוב בכתבה בגלובס למציאות - מקרי בהחלט.

 

עם כל הכבוד לדובי בן-גדליהו - הבחור פשוט לא מחובר למציאות ולנתונים. החודשים ינואר-ספטמבר הסתיימו עם מסירות של קרוב ל-188000 כלי רכב, ומחסום 200000 כלי הרכב יחצה כמעט בוודאות.

 

המבצעים אצל יבואני הרכב אינם חורגים מהמקובל בתקופה זו של השנה, ואינם אגרסיביים כלל וכלל, 

 

חברות הליסינג ממשיכות לחדש את הציים עם ירידה דומה לשוק (20% פחות) הירידה הגדולה היא ברכישת כלי רכב לצרכי השכרה (הגיוני כי אין תיירות)

 

הירידה נטו בגודל הצי של חברות הליסינג עומדות על כ-6000 כלי רכב המהווים כ-2.5% מגודל הצי כולו, כאשר סביר להניח שלפחות חלק מכלי הרכב שהוחזרו עברו לצי ההשכרה.

 

גם בחברות הליסינג לא רואים מבצעים המשקפים ירידת מחירים, ואין מציאות בשוק - מה שמעיד על כך שהעליה בביקושים לרכב משומש עזרה לחברות הליסינג להקטין את הציים בלי להתפשר על המחיר.

 

כמו"כ אין אספקה מיידית לרוב הדגמים הפופלריים - מה שמוכיח שהסיפרוים על מלאים גדולים במחסני היבואנים - בטעות יסודם.

 

@zaf השנה קרסה אחת מחברות הליסינג הגדולות בענף - קלאוטו. לא ראיתי שהאדמה רעדה...

  • אהבתי 1
  • מעניין 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, PriceDevil כתב:

השנה קרסה אחת מחברות הליסינג הגדולות בענף - קלאוטו. לא ראיתי שהאדמה רעדה...

כתוב שהם חולצו:

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001311489

 

זה קרה בסוף 2019, הרבה לפני הקורונה.

מרפרוף בכתבה לא הבנתי למה קלאוטו קרסה. אתה יודע את הסיבה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
בתאריך 7.10.2020 בשעה 11:34, Ragnar כתב:

הורדה (3).png

 

זוכרים את הכתבה הזאת מלפני קצת יותר משלושה שבועות?

 

דובי בן גדליהו כתב שם "כלל המכירות ב-2020 יתקשו,להערכתנו לחצות את רף ה-200 אלף"

 

היום 30.10.2020 קצת יותר משלושה שבועות אחר-כך סך המסירות מתחילת השנה עומד על 200102 יחידות.

 

ספטמבר הסתיים עם כ-19500 יחידות, עליה של יותר מ-10% לעומת ספטמבר אשתקד, ואפשר לומר בזהירות שבהחלט יתכן שאוקטובר 2020, למרות הסגר יהיה חזק יותר מהחודש המקביל אשתקד, ויעבור את רף 14000 המסירות.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 30.10.2020 בשעה 11:07, PriceDevil כתב:

דובי בן גדליהו כתב שם "כלל המכירות ב-2020 יתקשו,להערכתנו לחצות את רף ה-200 אלף"

למען ההגינות, אפשר להביא את הציטוט המלא:
"בהנחה שהחודשים ינואר-ספטמבר יסתיימו עם כ-180 אלף מסירות רכב חדש, כלל המכירות ב-2020 יתקשו, להערכתנו, לחצות את רף ה-200 אלף"
ההנחה הזאת כמובן לא נכונה מאחר וכבר בחודש ספטמבר כלל המסירות עמד על כ 190K.
מה שמוזר בציטוט המלא הוא שהוא נלקח מכתבה שפורסמה ב-7 לאוקטובר ולא היה מקום להניח שום הנחה כזאת (אלא פשוט להסתכל על הנתונים). 

 

הכותרת מציגה 2 הצהרות: ירידה של 20% ו- מבצעים אגרסיביים. 
מבצעים אגרסיביים יכולים למתן מגמת ירידה ואולי גם להפוך אותה.
כל עוד אין נתונים רשמיים על המחירים בהם נמכרים הרכבים אפשר רק להתעסק כמה רכבים נמסרו מאשר בכמה נמכרו הרכבים.

 

בתאריך 30.10.2020 בשעה 11:07, PriceDevil כתב:

עליה של יותר מ-10% לעומת ספטמבר אשתקד

עלייה של 7% למען הדיוק ועדיין מרשים.
 

בתאריך 30.10.2020 בשעה 11:07, PriceDevil כתב:

יתכן שאוקטובר 2020, למרות הסגר יהיה חזק יותר מהחודש המקביל אשתקד, ויעבור את רף 14000 המסירות

לפי הנתונים האחרונים נמסרו 12425 באוקטובר לעומת אוקטובר 2019 בו נמסרו 15448. ירידה של 20%.

 

כדאי להסתכל על חודשים ספטמבר ואוקטובר ביחד כדי לייתר את "אנומליית חגי תשרי".
לפי הנתונים האחרונים יש ירידה של 5% בחודשים האלו. ועדיין מאוד מרשים.

 

על פניו נראה שהחודשים המשמעותיים השנה שהרסו ליבואנים את החגיגה הם אפריל ומאי שבהם נמסרו השנה 13K לעומת 45K בשנה הקודמת.

בקצב הזה יש ציפייה לירידה "רק" של 15% במסירות הרכבים. הרבה ומעט גם יחד בהתחשב בנסיבות.

עריכה אחרונה על ידי luigiconteabateg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ירידה ולא תהייה כי הפראיירים ממשיכים לקנות .

רוצים רכב חדש עקב תנאי המימון הנוחים, "שוכחים" שיש להם עוד חשבונות והוצאות בשוטף לשלם כל חודש .

אח"כ בוכים בתקשורת  "אין כסף ביבי ביבי".

  • אהבתי 2

What worries you, masters you. - John Locke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש במקרה השרשור הזה קפץ לי בזמן שעבדתי על האייטם הבא. מצחיק.

 

https://carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3541/חדשות/MG-ZS-EV-מוזלת--עכשיו-מ-128888-₪

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, luigiconteabateg כתב:

לפי הנתונים האחרונים נמסרו 12425 באוקטובר לעומת אוקטובר 2019 בו נמסרו 15448. ירידה של 20%.

 

מניסיוני לפני ה-10 בחודש העוקב (לפחות) אין נתונים סופיים על החודש שעבר.

 

נתוני איגוד יבואני הרכב אינם כוללים את הייבוא המקביל, ונתוני משרד התחבורה מתייחסיםלכמות כלי הרכב שהוקלדה בחודש הקודם ללא התייחסות לתאריך העליה על הכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, PriceDevil כתב:

נתוני משרד התחבורה מתייחסים לכמות כלי הרכב שהוקלדה בחודש הקודם ללא התייחסות לתאריך העליה על הכביש.

מה לא נכון בלהסתכל על מאגר מספרי רישוי של כלי רכב פרטיים ומסחריים?
אם נסתכל על "שנת ייצור" ו-"תאריך מבחן רכב", למשל, רכב ששנת הייצור היא 2020 ותאריך מבחן רכב הוא 2020-10-30, לא אומר בהכרח שהרכב נמסר באוקטובר 30, 2020?

למי יש את המידע האמין והשלם אם לא למשרד התחבורה?

עריכה אחרונה על ידי luigiconteabateg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי להוציא מהמאגר נתונים נכונים צריך לדעת לנתח אותו נכון.

 

1) לוקח זמן מהרגע שהרכב עולה על הכביש עד שהוא נרשם במאגר לפעמים זה לוקח יומיים, בד"כ עד שבועיים - אבל כבר ראיתי מקרים של חצי שנה ויתר.

2) אין שום קשר בין תאריך המבחן לתאריך העליה על הכביש ואם היית בודק טוב היית מוצא במאגר כלי רכב שעברו חודשיים שלושה בין תאריך המבחן לתאריך העליה על הכביש.

לפני כשעה, פבל כתב:

ממש במקרה השרשור הזה קפץ לי בזמן שעבדתי על האייטם הבא. מצחיק.

 

https://carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3541/חדשות/MG-ZS-EV-מוזלת--עכשיו-מ-128888-₪

 

דווקא מאד קל להסביר את ההנחה הזאת. היא ניתנת רק לרמת הגימור הנמוכה.

 

מתוך 639 MG ZS שנמכרו מאז ההשקה רק 24 היו מרמת הגימור הנמוכה, כנראה שיש לא מעט כאלו, והגיע הזמן להעיף אותן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1072 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...