Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש פסח 30.4.2005


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי בעקבות ת'רד לא מסודר שלא הודבק שפתח לירן עזוז מהפורום אני פותח אחד חדש

הרעיון למפגש לא שלי אלה של לירן אני פשוט פותח כי הוא לא נראה לי יהיה מחובר בזמן הקרוב!

כמו שנאמר התאריך הוא 30.4 ולכבוד פסח רצינו לארגן משהו נחמד שכל אחד יביא משהו קטן ונעשה קצת כיבוד קל למי שיבוא

אני יעשה את זה ברור כשמש:

 

מי שלא יביא משהו לא יאכל כלום!!!

 

השעה היא 12 וחצי בערך

יהיה נחמד לראות כמה שיותר אנשים כמובן ויהיה נחמד אם כל אחד ירשום שהוא בא ומה הוא מביא איתו...

אני מבקש לא להתחיל לנסות לשנות להוזיז ולעשות משהו שיפגע בסדר של הת'רד רק לרשום אנשים שבאים ומה הם מביאים איתם...

אני מגיע כנראה עם איזה בקבוק שתיה ואיזה חטיף קטן...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני רואה שהיו די הרבה צפיות בלי תגובות...

אני יגיד את זה ככה אם אתם חושבים לוותר על הקטע של האוכל ואתם באים אז תרשמו אני מגיע ולוותר על הקטע של האוכל

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

לא יודע אם מגיע מה שבטוח שזה יהיה ברבריזציה שלמה (זו הסיבה שאולי אני לא אגיע ?), לפתוח שולחן ולסדר שתיה וכיבוד קל וכל זה בתוך האבק של האצטדין בתהליכי שיפוץ לא נשמע אי אי אי, חוצמזה, סורי אבל אתם סתם נפגשים כמו חבורה של אנשים מוזרים, תמיד בא ההוא עם האיביזה, ואתה, וזהו, כל השאר באים עם ליסנגומטיות או סתם מכוניות נטולות ר"ד, וזו לא המטרה ממש.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

המפגש יהיה באצטדיון רמת גן

שמע המטרה של המפגשים לא רק לבוא ולהרשים את כולם עם המערכת החזקה שלך המטרה לבוא לשבת להכיר אנשים זה לא מדידה למי יש "הכי גדול" זה סתם לבוא לשבת ככה בפאנן...

בא לך אתה מוזמן כמו כולם לא בא לך בעיה שלך והפסד רק שלך אני רק יגיד לך מה שאמרו לי פעם היו מפגשים קטנים באים יושבים בסנוקר בפנים שותים משהו והביתה...

מישהו שהיה נוכח במפגשים פעם אמר לי שהיה אחלה ומעולה ולא הייתה כמות אנשים מטורפת היו אנשים איזה 10 אני חושב שלמפגש האחרון הגיעו בסביבות 15 20 מכוניות עם מערכות שזה די מכובד...

באים לשמוע שידרוגים לראות ציוד חדש של אנשים לדבר לשבת כמו שאמרתי בכיף החיים זה לא רק לבוא ולראות את הסאב הכי מרשים או לשבת באוטו עם הסאונד הכי מטורף המפגשים נועדו גם לקצת מעבר לזה...

לגבי הכיבוד זה נתון עוד לויכוח ויש מצב שזה ירד אבל אני לא יעשה כלום עד שמי שהחליט על המפגש יגיד אני רק הוזזתי את ההודעה להודעה מסודרת מפה והלאה זה נתון לשיקול לירן עזוז יש תלונות פנה אליו...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
לא יודע אם מגיע מה שבטוח שזה יהיה ברבריזציה שלמה (זו הסיבה שאולי אני לא אגיע ?), לפתוח שולחן ולסדר שתיה וכיבוד קל וכל זה בתוך האבק של האצטדין בתהליכי שיפוץ לא נשמע אי אי אי, חוצמזה, סורי אבל אתם סתם נפגשים כמו חבורה של אנשים מוזרים, תמיד בא ההוא עם האיביזה, ואתה, וזהו, כל השאר באים עם ליסנגומטיות או סתם מכוניות נטולות ר"ד, וזו לא המטרה ממש.

כמו חבורה של אנשים מוזרים? שאוהבים אודיו לרכב? לדבר, קצת לכוון, ללמוד.

 

מוזר לך? ומה פתאום נהיית סטרילי? ומה אכפת לך מהאצטדיון? באים , נפגשים נהנים וזהו.

מהי הדרמה שעשית מזה? להוא עם האיביזה קוראים א-י-צ-י-ק.

 

ובכלל, איזו זכות יש לך לקבוע מהי המטרה?

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

בעזרת ה' כמו שכבר הודעתי אני אגיע [בנתיים אין שיבושים]. לגבי האוכל שתיה ראיתי שאנשים לא אהבו את הרעיון [לא יודע מה הסיבות אבל WHATEVER..] מקווה שמספר המבקרים באשכול הזה יהיה כמספר הנוכחים במפגש..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

שלומי, אין לי שום בעיה עם המפגשים, אבל זה קצת מציק שזה הולך או ככה, או ככה:

כל אחד שבא מדבר עם מי שמכיר, או שיש את אלו עם המערכת של הכל בדולר (סליחה אסף, אתה כבר מכיר את התאוריה שלי על זה) שבאים וחושבים שהמערכת שלהם יותר טובה מזו שיש לאייל ב-307.

אז מה יצא לנו ? לדבר קצת קשה כשמכל כיון בועקת "מוזיקה" שונה.

להכיר אנשים חדשים ? בכלל אי אפשר...

ואפילו ראית שבאתי למפגש הראשון וגם לשני...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אור אין לי בעיה עם התאוריה שלך..אבל אפילו לא שמעת את המערכת שלי..היא ממש לא גרועה כהגדרתך. עד שלא תישמע לא תדע. תפסיקו עם ה"לחץ חברתי" הזה של המערכות בשקל תישעים או המערכות שצריך למשכן את הבית..כי יש רכיבים אלומי שם שמספקים בהחלט את התמורה הכספית ומאד טובים.

 

אני לא מתכוון לבוא ולפתוח את האוטו לכל עובר ושב..אבל לדעתי אין כל בושה בבחור שהמערכת שלו..כן לא עושקת את תחום ה5K ומעלה..בנאדם אחד חכם אמר לי:"יש אנשים המעדיפים לשמוע מוזיקה עם האוזניים,ויש כאילו שלשמוע מוזיקה הם עושים זאת בעזרת העיניים והלחץ החברתי למותג הנחשק." כל עוד אתה נאמן לאוזניים ולא למראה עיניים אז אתה נהנה באמת מהמוצר. [שוב אני לא אומר סטיגמה הפוכה שזול הוא יותר איכותי מיקר אבל שוב אם תרצו או לא תרצו . יש יוצאי דופן ]

 

בכל מקרה זה די מעליב כל הגישה "הגזענית" הזו בדבר המערכות של כל אחד..אז מה אם יש לי ולעוד מספר אנשים מערכת שלא עובר את ה1600 שקל אז אני רק "מספר" ?

באים לשמוע ולהתרשם ממערכות שונות לראות אם באמת המחיר והמותג באמת שווים את ההשקעה. לראות אנשים וזהו..לא באים להתחתן אחד עם השני.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אני כניראה מגיע .

ועוד דבר איך הולך הקטע אם האוכל כל בנאדם שמגיע מביא משהוא או שכל רכב עם כמה חברים מביא משהוא .

פורסם
כמו חבורה של אנשים מוזרים? שאוהבים אודיו לרכב? לדבר, קצת לכוון, ללמוד.

 

מוזר לך? ומה פתאום נהיית סטרילי? ומה אכפת לך מהאצטדיון? באים , נפגשים נהנים וזהו.

מהי הדרמה שעשית מזה? להוא עם האיביזה קוראים א-י-צ-י-ק.

 

ובכלל, איזו זכות יש לך לקבוע מהי המטרה?

 

 

שלומי

יש לכם בעיה אנשים, אתם לא יודעים לזהות רכבים :???: , זאת קורדובה, סיאט ק-ו-ר-ד-ו-ב-ה-!

זהו, עכשיו כשהכל ברור אפשר להתפנות לנושא המפגש, כן אני מגיע, אני חושב שעניין הכיבוד הקל רק יסרבל את העניין ובאמת מי שירצה משהו יוכל לקנות לעצמו בסנוקריה הקרובה.

 

איציק.

 

שלומי קבל ח"ח על זה שזכרת את השם שלי.

פורסם

*לגבי הכיבוד- אנו עוד לא יודעים היות ואין פה מצד הגולשים שיתוף פעולה "מזהיר.." ככה שכמו שמיכאל אמר זה כניראה ירד מהפרק לעת עתה , אם כי זה מאד חבל. אבל שוב ממול יש מקום לקנות אז מי שבאמת ירצה ילך יקנה ..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

דבר ראשון מיכאל תודה רבה שעזרת לי קצת עם העניין של המפגש. כל הכבוד לך.

בקשר לכיבוד אני חושב שהכי טוב שכל אחד יביא משהו בשביל עצמו כי הרי כל אחד חושב על עצמו פה ולא אכפת לו מאף אחד ואפשר להתארגן שם עם כל מי שהביא משהו ביחד יעני "לפתוח שולחן" ולהנות ולהכיר את כולם.

 

ודרך אגב אור אני רואה שאתה דיי חוצפן עם כל הכבוד לך אתה לא צריך להגיב ככה בפורום אם יש לך בעיה עם המערת של אסף תפנה אליו בהודעה פרטית זה מאוד לא יפה ואפילו מעליב שאתה אומר מערכת שקנו אותה בהכל בדולר אז אני מקווה שתפנים ותבוא למפגש ואולי אפילו תתרשם לטובה מהמערכת של הדולר ושאר המערכות.

 

בברכה וציפיה למפגש טוב.

 

לירן

פורסם

שלוםל כולם...

 

דבר ראשון אני גם בערך במעמד של מערכת בדולר....... ואור סורי אבל אין לי הרבה כסף בשביל להשקיע על קיקרים וכו' אבל יש לי את האהבה לאודיו וכמוני עוד הרבה אחרים וחבל שאתה לא מעריך את זה ושמע אף אחד אבל אף אחד לא מכריח אותך לבוא כי אניב טוח שמי שיבוא יעשה את זה בלב שלם ורק מאהבה לאודיו

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...