Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם. 

מבקש את דעתכם על המפרט הבא של מחשב גיימינג שראיתי ב ksp.

התקציב הוא 5000 שקל כולל מסך. 

מבקש המלצה על חנות מומלצת ואמינה במרכז. 

מדובר בבן 13 שישתמש במחשב ללימודים וגיימינג. 

 

https://ksp.co.il/mob/item/39617/מחשב-נייח-desktop-intel-core-i5-9600kf-3-7ghz-gmr-alpha

 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כואב בעיניים ליראות 9600K על לוח H310, בחיי מי בונה להם מפרטים? 

מומלץ שתציץ בדיון שהיה פה לפני כמה שבועות, יתאים בול, רק ליבחור מסך.

https://carsforum.co.il/topic/672900-דעתכם-על-מפרט-מחשב-הגיימינג-הבא/#comments

בתור התחלה:

https://ksp.co.il/t/x7N1Lz

מסכי 144H מתחילים מכ900 שקל, יש גם "מסכי גיימינג" עם פריסינק עם 75HZ בהרבה יותר זול, ממליץ על פאנל VA.

חכה לעוד תגובות כאן.

  • אהבתי 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

בתור התחלה:

https://ksp.co.il/?uin=16015&copy_comp=307.66460.1,309.51708.1,310.33785.1,311.79256.1,311.69448.1,1311.63007.1,317.34880.1,318.63082.1,&ami=191

מסכי 144H מתחילים מכ900 שקל, יש גם "מסכי גיימינג" עם פריסינק עם 75HZ בהרבה יותר זול, ממליץ על פאנל VA.

חכה לעוד תגובות כאן.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

תודה. 

קראתי את האשכול המדובר לפני שפתחתי את הנושא. 

התקציב שם גבוה בהרבה משלי והתבסס שם אל מעבד amd. 

אני די שלם עם בחירת המעבד וכרטיס המסך שבמפרט שנתתי. מה דעתך? 

ניסיתי לבנות מחשב בהתאמה אישית והלכתי לאיבוד. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)

אם ככה אז בשביל 9600K צריך לוח Z390, אין שום סיבה/טעם לשים אותו על לוח H310 מסכן+יש להוסיף קירור סביר בשביל MCE מופעל.

בסוף יצא שתשלם הרבה יותר על המעבד+לוח על חשבון הכרטיס מסך/מסך גיימינג שיפגע בחווית השימוש יותר.

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • אהבתי 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אני רוצה שתצא מנקודת הנחה שאני לא מבין כמעט במחשבים. 

לכן, אשמח להכוונה מפורטת. 

הקישור שנתת מוביל לאתר ksp אבל לא מראה את המפרט שבנית. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)

ערכתי את הלינק, באמת מתנהג מוזר הלינק המקוצר שלהם.

מבחינת מה שקורה היום במחשבים- לשוק הDIY הביתי- הרוב המוחלט קונה רק AMD, ומי שלא אז אלה הם בעלי ה9900K וRTX 2080TI שהם בתקציב אחר לגמרי.

AMD זולה יותר, המעבד 3600 לעומת 9600K בניצול כל הליבות מהיר בהרבה (6C/6T מול 6C/12T), חסכוני יותר בחשמל, הלוחות תומכים כבר ב3 דורות וגם הדור הבא שמגיע עוד כחצי שנה גם יתמך בלוח AM4 שתקנה היום, כן יהיו משחקים בהם 9600K על 5GHZ לכל הליבות בOC יהיה מהיר יותר בכ5~10 אחוז מ3600, אבל זה בעיקר במשחקים ישנים יחסית ורזולוציה של 1080P. 

בקיצור אם אתה לא מחפש מעבד בתקציב כמו 9900K למשחקים נטו אז אין לך מה לחפש באינטל לפחות עד הדור הבא שיוצא בחודש/חודשיים הקרובים, למרות שמדובר באותו מעבד מבוסס סקייליק מ2015- השיוני לטובה שיכול לבוא הפעם זה תמיכה בHT לכל ליין המוצרים, ככה שה10600K יהיה בעל 6 ליבות ו12 נימים ואם המחיר ישאר או יירד אז זה בהחלט יהיה שינוי מבורך ואז יהיה מקום לישקול מה עדיף במחינת התקציב/שימוש.

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • אהבתי 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

מצטרף להמלצה של hwgeek

חברת AMD עושה מעבדים זולים וטובים, לוחות אם איכותיים גם כן ולא יקרים.

ה 3600 הוא דוגמה מעולה לכך.

 

הדבר היחיד שאולי הייתי משנה זה את הספק כוח לאחד 550W GOLD לפחות בשביל הראש השקט, מעבר לזה הייתי נשאר עם המפרט הנ"ל ולא קונה INTEL, בטח לא כדאי לשים את השילוב שהצגת בהודעה הראשונה.

עריכה אחרונה על ידי liav12
  • אהבתי 1

Opel Adam S 2017

פורסם

תודה לעוזרים. 

אז מה דעתכם על המחשב שבמבצע שבמבצע שלהם

 

https://ksp.co.il/mob/item/41332

 

מאוד דומה למפרט שהמלצתם. עם שדרוגים ובאותו מחיר. 

ממליצים? 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)

אתה יכול גם ללכת על 5600XT של ספיר, הביצועים כמעט זהים:

https://www.techpowerup.com/review/sapphire-radeon-rx-5600-xt-pulse/27.html

פשוט המחיר שלו נמוך יחסית בחנות.

לגבי המיפרט, SSD איטי יותר מהדגם ששמתי, אתה משלם יותר על המארז אם זה משנה, והשאלה מה התקציב שאתה משאיר למסך גיימינג.

אני למשל מעדיף ליקנות זיכרון מהרשימת הQVL של הלוח, זה אומר שהיצרן בדק ומצא שזה יציב ונתמך ב100%, למרות שכל  מודל זיכרון DDR4 יעבוד- עדיין יכולים ליהיות מקרים של חוסר יציבות ו/או תאלץ להגדיר בעצמך את התיזמונים הנכונים בהתאם למדריכים שברשת, אבל כמו שאמרת זה פחות נגיש עבורך.
(*מעדיף את הבדיקה המקיפה של יצרן הלוח מאשר בדיקה זריזה ומקומית של חנות מחשבים)

אתה יכול להציץ בדיון של חבר פורום שניתקבל בבעיות כאלה כאן-לבסוף החלפה לזיכרון מהרשימה פתר את כל הבעיות:

https://carsforum.co.il/topic/670283-לוח-אם-לא-מזהה-את-המהירות-של-הram/

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

איני בקיא במפרטי מחשב,

אבל אוכל להמליץ לך מנסיון אישי, על ארז (שהוא גם חבר הפורום) מ- pc holic שאמנם נמצא בחיפה,

אבל 2 - כשאני רציתי מחשב (גיימינג לבן שלי) - פניתי אליו והוא התאים לי מחשב (לאחר ששוחח גם עם בני) שמשמש אותנו בהצלחה עד עצם היום הזה (אני מהמרכז, הוא מחיפה).

אל תשאל אותי מה המפרט (זה גם לא רלוונטי - היה לפני שנים ספורות), אבל ממליץ לך להתייעץ (גם אם לא לרכוש ממנו) איתו (גם לרכוש ממנו אני ממליץ 😀).

מקצועי, אמין ושרותי. גם המחיר.

ייתכן שהאתר שלו לא כ"כ זמין (לפי מה שראיתי כעת), אבל טלפון יש לי 04-8231112.

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי חולגי
  • רעיון טוב! 1

alfa 156 2.5.

פורסם

זו ההמלצה שלי למפרט בשבילך.

עדיף שלא תסתמך על המפרטים הבנויים אלא תבנה אחד בעצמך.

 

מעבד: AMD Ryzen 5 3600x

לוח אם: MSI X570 gaming plus

אפשרות שנייה: gygabyte x570 auros elite

זיכרון : hyper x fury ddr4 2*16 3200mhz

Ssd: crucial 1tb m.2

כרטיס מסך: sapphire radeon rx5600

מארז : NZXT H510i

ספק כח: 659w gold+80 modular 

 

ההבדל במעבד לX מגיע בדמות מאוורר טוב יותר.

ותוסיף מאווררים למארז עם RGB שיהיה מגניב

פורסם (נערך)

lrg16015.jpg

דגם מחשב: הרכבה עצמית של מחשב נייח AMD

      מעבד AMD: מעבד AMD Ryzen 5 3600 3.6Ghz AM4 - Box - Box 1
      לוחות אם למעבדי ‏AMD: לוח אם Gigabyte B450M DS3H AM4, AMD B450, DDR4, 2xPCI-E, DVI, HDMI 1
      זכרונות: זכרון למחשב HyperX Predator 2x8GB DDR4 3000Mhz CL15 Kit 1
      כרטיסי מסך: כרטיס מסך Sapphire Radeon RX 5600 XT PULSE 6GB OC GDDR6 HDMI 3xDP 1
      כונני SSD: כונן קשיח Transcend 220S TS512GMTE220S PCIe 512GB SSD Gen 3 x4 - נפח 512GB 1
      ספקי כוח: ספק כח אקטיבי ומודולארי Corsair 450W 80+ Bronze CX450M  1
      מארזים: מארז מחשב ללא ספק Sharkoon RGB LIT 200 ATX - צבע שחור 1
      מסכים: מסך מחשב קעור Lenovo D32qc-20 31.5'' LED VA 1
  הרכבה: הרכבת מחשב שלם - מחלקים של קיי.אס.פי

מחיר החבילה: 5140 שקל
עמוד מוצר

 

KSP קיבלו את המסכים הללו של LENOVO, בהחלט מחיר מצויין למסך קעור 2K 31.5 אינצ' עם FREESYNC 75H, אחיין שלי בדיוק קנה את הדגם עם 144HZ ב1650, ניראה ומרגיש מצויין, זול בהרבה לקטגוריה.

מארז עם קצת RGB, תישאל את הילד איזה מראה של מארז הוא מעדיף, שיראה מגניב שחברים באים לשחק :-).

 

 


 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

תודה רבה מאוד. 

אעדכן שהיום הוזמן מחשב מבוסס amd. דבר שלא היה קורה אם לא הייתי מתייעץ כאן! 

מעדיף שלא להעלות את המפרט היות והוא כבר לא ניתן לשינוי. 

רק אגיד ש-KSP אומנם זולים מכל השאר אבל... לא ניתן לרכוש מהם מחשב שהוא לא מחשב מותג עד להודעה חדשה (בגלל הקורונה הם לא מרכיבים מחשבים, גם לא כאלה שהם מפרסמים באתר כמו בלינקים שאני העלתי לכאן). 

אז נרכש ב-TMS עם מפרט די דומה למה שהומלץ כאן עם כמה שינויים בשל אילוצי מלאי. (4350 שקל). 

מסך לנובו 23.6 (לא קעור) בקצב רענון של 144 (מ - KSP, גם בשל אילוצי מלאי וגם ביקורות טובות על המוצר הספציפי 850 שקל). 

מפתיע את הילד גם בסט מקלדת ועכבר גיימינג. רמקולים עם סאב חזק וכיסא גיימינג. 

בקיצור, הוצאה לא קטנה. אבל מה לא עושים כדי לשמח ילד שבוטלה לו הבר מצווה וטיול הבר מצווה. 

ועוד שאלה לי... 

האם רכישת קוד לווינדווס 10 באי טרנט היא אופציה בטוחה? 

 

 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022


×
×
  • תוכן חדש...