Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש דיון מקביל פה על אופיס ושם מדברים גם על ווינדוס, זהו תחום אפור, לעסק בשום פנים ואופן, בשביל הבית לא כזה נורא מתברר, גם בכל אתרי החומרה מפרסמים את כל האתרים שמוכרים רשיונות בכמה דולרים, זה יעבוד והרבה אומרים שאין להם בעיות, יש גם באייבי וכו' ועולה פחות מ10$ לWIN10PRO.

מחוץ לאייבי רב דרך פייפל,  לא הייתי נותן לאתרים האלה את האשראי חח.
תיתחדשו ותהנו ומזל טוב על הברמיצווה :-).

https://carsforum.co.il/topic/670399-רשיון-ווינדוסאופיס-מאיביי-עד-כמה-חוקי/page/2/?tab=comments#comment-6001536

 

נ.ב בקשר למסך לנובו 31.5 מעמוד הקודם שהצעתי למי שיקרא בעתיד- לאחר כמה שעות בדיקה יש חיסרון למסך בעת בגלילה של טקסט לבן על רקע שחור, הטקסט מתחרבש ולא ממש נעים לעין, לא יודע מה כל ההתלהבות מ144HZ עם הטקסט בעת תזוזה ניראה זוועה יחסית למסך פשוט, אומרים שזה נפוץ בVA, לא חשבתי שרמה כזו מקובלת על אנשים כי רוב המסכים מבוססי VA.

*לכן לא ממליץ למתכנתים ומי שעובד עם טקסט.

 

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם לקחת לוח שהוא B450 תבדוק שהביוס שלו מעודכן לסדרה 3.

כי אם לא זה לא יעבוד לך.

ויש לוחות שלא ניתנים לעדכון ללא מעבד.

פורסם
בתאריך 24.4.2020 בשעה 01:34, hwgeek כתב:

יש דיון מקביל פה על אופיס ושם מדברים גם על ווינדוס, זהו תחום אפור, לעסק בשום פנים ואופן, בשביל הבית לא כזה נורא מתברר, גם בכל אתרי החומרה מפרסמים את כל האתרים שמוכרים רשיונות בכמה דולרים, זה יעבוד והרבה אומרים שאין להם בעיות, יש גם באייבי וכו' ועולה פחות מ10$ לWIN10PRO.

מחוץ לאייבי רב דרך פייפל,  לא הייתי נותן לאתרים האלה את האשראי חח.
תיתחדשו ותהנו ומזל טוב על הברמיצווה :-).

https://carsforum.co.il/topic/670399-רשיון-ווינדוסאופיס-מאיביי-עד-כמה-חוקי/page/2/?tab=comments#comment-6001536

 

נ.ב בקשר למסך לנובו 31.5 מעמוד הקודם שהצעתי למי שיקרא בעתיד- לאחר כמה שעות בדיקה יש חיסרון למסך בעת בגלילה של טקסט לבן על רקע שחור, הטקסט מתחרבש ולא ממש נעים לעין, לא יודע מה כל ההתלהבות מ144HZ עם הטקסט בעת תזוזה ניראה זוועה יחסית למסך פשוט, אומרים שזה נפוץ בVA, לא חשבתי שרמה כזו מקובלת על אנשים כי רוב המסכים מבוססי VA.

*לכן לא ממליץ למתכנתים ומי שעובד עם טקסט.

 

 

 

פאנל VA לא מגיב טוב למהירות רענון גבוהה. הפאנל פשוט לא מצליח להתרענן מספיק מהר ונוצרת תופעה של ghosting שבולטת בעיקר על רקע צבעים כהים. במסכים מאוד יקרים שמבוססים על פאנל VA התופעה פחות בולטת אך עדיין קיימת. 

 

קצב רענון גבוהה משתלב הרבה יותר טוב עם פאנל IPS והכי טוב עם פאנל TN, אבל כאשר הולכים על TN מכניסים חסרונות אחרים שעלולים להיות יותר מהותיים. 

  • אהבתי 1
פורסם

היות ואתם מדברים איתי בשפה זרה (לגבי לוח האם) ובשפה לא מספיק מובנת (לגבי המסך)... 😆 

אז הינה מפרט המחשב 

 

ודגם המסך

 

https://ksp.co.il/mob/item/77032

 

האם יש משהו שכדאי לנסות לשנות (לא בטוח שאפשר, אבל אנסה אם צריך). 

ושוב תודה לכולכם. 

Screenshot_20200425-114753.png

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)

מספר הצעות לשדרוג:

 

מארז הייתי לוקח NX600 של Antec. המארז מגיע עם 4 מאווררים RGB ופאנל קדמי מזכוכית ממש מגניב הבאתי אותו מתנה למישהו לפני חודשיים ועל הדרך הרכבתי לו מחשב. חוסך לך את הצורך לרכוש מאוורר נוסף. 

 

ככה הוא נראה לטעמי ממש מגניב (ניתן לשחק עם התאורה ישנם מעל 20 מצבים שונים ואפשר לכבות אם היא מפריעה)

 

Antec NX600 RGB - YouTube

 

SSD: צריך לראות באיזה מחיר מכרו לך אותו. בגדול עדיף לקחת Samsung 970 EVO Plus, אבל צריך לראות את הפער במחיר. 

 

ספק כוח: לא מעריץ של Antec. לדעתי FSP או Corsair בחירה יותר טוב, אבל תלוי במחיר ובדגם. 

 

כרטיס מסך: אני הייתי לוקח Geforce 2060 Super כרטיס יותר חזק עם דרייברים הרבה יותר בשלים בתוספת של 200 שקל. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

תודה על תגובתך. 

המארז היה בחירה של הילד שחיפש מארז אלגנטי עם שילוב תאורה.

הכונן של סמסונג שהמלצת עולה כפול ממה שבחרתי ולכן לא היה אופציונלי במסגרת התקציב. 

כרטיס המסך נבחר בין היתר בשל אילוצי תרציב וזמינות מלאי. 

2060 super הוצע ב-300 שקל יותר ומחברה שאינני מכיר - palit. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

דבר ראשון הייתי מחליך את הלוח אם.

כפי שאמרתי לוחות מדורות ישנים ישנים דוגמת הB450 שלקחת תומכים במעבד שלקחת רק עם עדכון ביוס!

שני אפשרויות:

1) לשדרג את הלוח לx570

2) לוודא שהביוס מעודכן שלוח למעבד שלך

עדיף אפציה ראשונה!!

לגבי המארז, לטעמי antec חרא מארזים והייתי מוסיף קצת לNZXT

לגבי המעבד תוסיף עוד 100₪ וקח את ה3600x

אתה תקבל מאוורר טוב יותר וטיפה יותר ביצועים

 

זיכרון כפי שאמרו סמסונג 970

וספק 650 gold של corsair או cooler master

אם אתה רוצה שלח לי טלפון שלך בפרטי ונדבר יותר בקלילות

פורסם (נערך)

עידכון ביוס לא אמור לעניין אותו כי החנות עושה הרכבה ובדיקה, אני גם בדעה של אנטק זבל לפחות במחירים הזולים, אין לי נסיון עם המארזים החדשים שלה אבל לדעתי שווה לך לפחות לשקול את מה שChemGuy85 הציע כי יצא לו לבנות עם המארז, הוא גם צודק שזה חוסך קניית מאוררים סתם.

גם בספק הייתי מעדיך משהו אחר כי הפער במחיר קטן:

https://www.tms.co.il/cp9020102eu

https://www.tms.co.il/cp9020122eu

https://www.tms.co.il/cp9020133eu

לגבי PALIT- הם מצויינים ובעצם זו חברה הרבה יותר גדולה מMSI ושות :-).

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

לגבי SDD- יש גם חברה פחות מוכרת שלפחות מבחינת הביצועים מקבלת ביקורות מצויינות, זהו כונן NVME מהיר יותר מכונני SATA:

AD512GBS70M2P

https://www.pcworld.com/article/3405888/addlink-s70-nvme-ssd-review.html

https://www.guru3d.com/articles-pages/addlink-s70-1tb-nvme-m-2-ssd-review.html

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

 

לפני כשעה, hwgeek כתב:

עידכון ביוס לא אמור לעניין אותו כי החנות עושה הרכבה ובדיקה

 

 

אין לי מושג מה זה עדכוני ביוס! 

למעשה, התבססתי על המפרט הראשון שהמלצת לי (מעבד ולוח אם). 

יש לי עדיין ממה לחשוש.?

כל ההצעות שלכם מיקרות את העיסקה שחרגה גם ככה מהתקציב המקסימלי שתוכנן.

דרך אגב, נציג החנות המליץ לרכוש את מעבד ה 3600 ולא את 3600x בטענה שהוא מתחמם פחות. 

הוא גם שלל צורך בקירור למעבד בטענה שהמעבד מגיע עם קירור מקורי, זה נכון? 

עריכה אחרונה על ידי markb205

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, markb205 כתב:

 

 

אין לי מושג מה זה עדכוני ביוס! 

למעשה, התבססתי על המפרט הראשון שהמלצת לי (מעבד ולוח אם). 

יש לי עדיין ממה לחשוש.?

כל ההצעות שלכם מיקרות את העיסקה שחרגה גם ככה מהתקציב המקסימלי שתוכנן.

דרך אגב, נציג החנות המליץ לרכוש את מעבד ה 3600 ולא את 3600x בטענה שהוא מתחמם פחות. 

הוא גם שלל צורך בקירור למעבד בטענה שהמעבד מגיע עם קירור מקורי, זה נכון? 

המעבד שלקחת הוא דור 3 והלוח שלקחת הוא מדור קודם והוא מגיע מתוך הקופסא עם תמיכה למעבדים דור 1 ודור 2 

כדי לתמוך בדור ה 3 (3600) נדרש עדכון לביוס.

אבל אם החנות מרכיבה לך את זה אז זו אחריותה ככה שאין לך מה לדאוג בנושא.

זה יותר דאגה של מי שעושה DIY

 

ונציג החנות המליץ לך על ה3600 כי זה מה שהוא רוצה למכור.

שני המעבדים מגיעים עם מאורר מקורי, וכמו שאמרתי ה-x מגיע עם מאוורר יותר טוב, ככה שהטענה שהוא מתחמם יותר אינה נכונה

 

עריכה אחרונה על ידי roy007
פורסם (נערך)

כל עוד החנות מרכיבה לך הם אחראים שהכל עובד תקין אז לך אין מה לידאוג, לגבי המעבד, דגם ה3600X הוא טיפה מהיר יותר ומגיע עם קירור גדול יותר, יכול לתת עוד כמה פריימים למסך גיימינג כמו שלקחת, אם המחיר קריטי אז עדיף שאת ההפרש הזה תשקיע על ספק משודרג ומארז (סתם משלם על המאורר 120ממ שהוסיפו  35 ש"ח).

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 17 דקות, hwgeek כתב:

כל עוד החנות מרכיבה לך הם אחראים שהכל עובד תקין אז לך אין מה לידאוג, לגבי המעבד, דגם ה3600X הוא טיפה מהיר יותר ומגיע עם קירור גדול יותר, יכול לתת עוד כמה פריימים למסך גיימינג כמו שלקחת, אם המחיר קריטי אז עדיף שאת ההפרש הזה תשקיע על ספק משודרג ומארז (סתם משלם על המאורר 120ממ שהוסיפו  35 ש"ח).

 

ההבדל ל-x הוא 88₪

לדעתי אין שיקול בכלל

 

  • אהבתי 1
פורסם

ב 88 ש"ח הייתי מעדיף מאוד את ה 3600X אין אפילו מה לחשוב, המאורר שלו טוב יותר וחזק יותר בין היתר. רק המאוורר (שניתן לקנות בנפרד ולהרכיב על המעבד הרגיל גם כן) עולה סביב 100+ ש"ח.

לגבי הלוח אם כבר מרכיבים לו את המחשב אז הם יטפלו לו במעבדה בזמן ההרכבה, לא נראה לי שתהיה בעיה.

ה 2060 סופר קצת יותר טוב מה 5700 הרגיל וגם אוכל קצת פחות חשמל בשיא עבודה שזה גם נחמד, אבל לא יודע אם זה שווה 300 שקל יותר בשביל 5% הפרש הביצועים, לא יודע איך הקירורים שלהם.

 

Opel Adam S 2017


×
×
  • תוכן חדש...