Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוקל להעביר את החשבון, גם ככה אני לא מגיע לבנק.

אשמח לשמוע רשמים ממי ששיש לו חשבון כזה ובעיקר מה החסרונות ביחס לחשבון לא דיגיטלי.

 

כמה שאלות ספציפיות למי שעשה את המעבר:

1. האם אתה בעצם נשאר עם אותו חשבון, או שאתה מקבל חשבון חדש?

2. האם כרטיס האשראי הקיים ופנקסי הצ׳קים מתבטלים ומקבלים חדשים?

3. במה כרוך המעבר מבחינת העברות שהיו נעשות לי לחשבון הקיים לפי הפרטים שלו?

פורסם (נערך)

1. אותו החשבון, אתה מחליף סניף. (מסניף פיזי לסניף "וירטואלי").

2. לא יודע לענות לך על זה . (יש להם הטבה מסויימת על כרטיס אשראי ללא דמי מנוי חודשיים).

3. לא נדרשתי לעדכן שום מוסד.  ההעברה הייתה חלקה.

ליתר בטחון, אתה יכול לעדכן את מקום העבודה שלך וכל מיני מוסדות חשובים.

 

החסרון - אתה לא משוייך לשום סניף, אבל אתה יכול לקבל שירות בכל סניף פיזי בתמורה לתשלום עמלות.

מבחינתי אני לא רואה חסרונות.  כבר המון זמן שאני לא הולך לבנק ולא זקוק לסניף פיזי.

יש אפליקציה יחסית נוחה וגם השירות בסדר.

ההעברה הייתה דיי חלקה ואוטומטית ולא הרגשתי שום הבדל לפני/אחרי.

במבט לאחור, מבחינתי עשיתי בחירה נכונה וחסכתי כמה פרוטות על עמלות מיותרות.

עריכה אחרונה על ידי Benor
  • אהבתי 1
פורסם

תודה על התשובה.

 

1. אז אתה נשאר עם אותו מספר חשבון, אבל מספר הסניף משתנה?

2. היה לך כרטיס אשראי חוץ בנקאי, שאותו הם דאגו להעביר, ביחד עם שאר הדברים.

3. מה לגבי צ'קים שכבר נתתי, ימשיכו לרדת גם אחרי המעבר? איך מקבלים פנקסי צ'קים חדשים?

פורסם

רשמים שלי מסניף בנק פועלים שנסגר והעבירו אותי לסניף אחר, לפני יותר משש שנים.

1. מספר הסניף בוודאי שישתנה, גם מספר חשבון קרוב לוודאי שישתנה, למיטב ידעתי לכל סניף יש הקצאת מספרי חשבון משלו לא אמור להיות מצב שבשני סניפים שונים יש אותו מספר חשבון.

2. אני עדיין ממשיך לעבוד עם אותו כרטיס אשראי (חוץ בנקאי), על הכרטיס מוטבעים פרטי החשבון הישן אך הכספים יורדים מהחשבון החדש.

3. כן, הבנק יודע לדאוג להעביר את כל ההרשאות מחשבון לחשבון, עיין ערך סעיף קודם לגבי כרטיס האשראי, למרות זאת אני בעצמי דאגתי לדווח לכל מקום ומקום (לדוגמא למעסיק שלי) על החשבון החדש.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, Yondalar כתב:

תודה על התשובה.

 

1. אז אתה נשאר עם אותו מספר חשבון, אבל מספר הסניף משתנה?

2. היה לך כרטיס אשראי חוץ בנקאי, שאותו הם דאגו להעביר, ביחד עם שאר הדברים.

3. מה לגבי צ'קים שכבר נתתי, ימשיכו לרדת גם אחרי המעבר? איך מקבלים פנקסי צ'קים חדשים?

1. אכן מס' החשבון נשאר זהה.

מספר הסניף הוא זה שמשתנה. יכול להגיד לך שכסף נכנס לחשבון מגופים שלא עדכנתי אותם על המעבר. 

2. נכון לא נדרשתי לעשות דבר.  

3. הכל נעשה בטלפון/צ'אט.

אני לא משתמש אז לא יודע להגיד לך. 

עריכה אחרונה על ידי Benor
  • אהבתי 1
פורסם

לא סביר שמספרי החשבון (בדיסקונט לכל חשבון יש שני מספרים...) נשארים במעבר סניף בגלל ההקצאה.

מה שיש זה סוג של צימוד בין החשבון הישן לחדש, כל שכל פעולה בחשבון הישן מנותבת אוטומטית לחדש ללא צורך בפעולות מצידך.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם (נערך)

כך היה המצב אצלי.

רק מספר הסניף השתנה. 

לגבי המספר השני- לא בדקתי. 

 

בכל מקרה, לדעתי זו התעסקות בזוטות מה שמעניין אותו בתור לקוח זו העובדה שהוא לא יצטרך לשנות / לעדכן כלום ושהמעבר יהיה חלק.

עריכה אחרונה על ידי Benor
×
×
  • תוכן חדש...