Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקורכב2 – מפגר טורבו עם מגדש – או קניתי 5 DS שנת 2014


lanosforce

פוסטים מומלצים

גומיות שסתומים זה אחת המחלות של הגרסאות המוקדמות של המנוע הזה. לא מכיר בעיה ברינגים. 

  • רעיון טוב! 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תן לו לעמוד מונע כמה דק' 

לאחר מכן, תן לחיצה הגונה על דוושת התאוצה.

אם יש עננת עשן של שמן מאחור, אתה במצב של להחליף גומיות שסתומים.

  • רעיון טוב! 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כנראה במצב, אם כי מה שאני זוכר זה שבאחד הלילות הקרים שהיו קפצתי לבקר חבר. הרכב עמד מונע ושילבתי לרוורס. היה קצת עשן לבן. לא כחול, לבן.

 

כרגע ממשיך לעקוב אבל אתחיל ללמוד את הנושא

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה ממש שם.

תתחיל להזמין חלקים מפולין (לא מסין).

פותחים בעבודה הזו מכסה שסתומים, אז תביא גם את האטמים שלו.

 

אל תדחה את העבודה, אתה פשוט גומר הממיר

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 30.12.2021 בשעה 11:05, lanosforce כתב:

הגעתי הביתה - לקחתי את המלטשת פנסים - ספוג כתום לפוליש ופד ליטוש, פוליש ואוטם צבע (ג'ט סיל) 

 

חיפשתי בשירשור שלך פנסים, כי זכרתי שפעם כתבת שליטשת משהו (ואני צריך ללטש פנסים לסוזוקי sx4)
החיפוש הביא אותי לטקסט למעלה (מה שמאוד ביאס אותי, כי פסלתי אוטו ממש טוב מכנית, ונראה רע חיצונית (ולקחתי אוטו רע מכנית וטוב חיצונית) כשאני מבין שעם הדברים האלו שרשמת פה יכולתי בעצם לקנות את האוטו הטוב מבין השניים.

בכל אופן, כל אחד מ 5 האביזרים שמוזכרים פה זה סינית בשבילי.
אכפת לך להעלות תמונה של כל אחד מהם ?
אולי אפילו קישור ?
(אני אקנה גם את המלטשת, גם את הספוג הכתום, גם את הפד ליטוש, גם פוליש (השד יודע איזה) וגם אוטם צבע)

תודה רבה 🍓

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תביט בסיקורכב3 - השרשור על הסובארו - אתה תמצא את זה שם. 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 10.11.2022 בשעה 12:05, lanosforce כתב:

תביט בסיקורכב3 - השרשור על הסובארו - אתה תמצא את זה שם. 

 

מצאתי :-)

 

אבל לא מצאתי שם את כל האינפורמציה שרציתי. :-(

רציתי תמונות של  המלטשת, גם את הספוג הכתום, גם את הפד ליטוש, גם פוליש וגם אוטם צבע.

 

בשירשור שלך מצאתי שהשתמשת גם בחומר של מגווירס שנקרא PLASTX וניירות שיוף 2000.

אז קניתי: ניירות שיוף 1200, 1500, 2000 ו PLASTX 

כתבת שם שהשתמשת בלכה על בסיס מים של ראסטולאום קליר-קואווט.
בשירשור ישן מאוד, בדייטלינג ראיתי שהיית שותף יחד עם @איציק נ. "לניסוי" של למרוח לכה על בסיס שמן.
בסוף הניסוי לא עלה יפה ?

 

עדיף לכה ל בסיס מים ??

 

מה סדר הפעולות הנכון ?
(אני הבנתי שזה:

ליטוש פנס עם נייר

ליטוש פנס עם PLASTX 
לכה (מים/שמן)

אוטם צבע.
האם נכון ?

איזה מלטשת לקנות ?
מה זה ספוג כתום ?
פד ליטוש ?
פוליש מומלץ ?
אוטם צבע ?

מה זה JET SEAL של CG  ?
איך ומתי עובדים עם זה ?

אם יש המלצה למיקרופייבר מומלץ, אני אשמח.

בקיצור - השירשורים שלך גורמים לי לרצות להתחתן איתך.
לצערי אני לא כזה מוכשר כמוך (אבל מאוד מעוניין ללמוד :-) )

תודה רבה


 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נגיד שזה לא נושא השרשור אבל אשתדל לענות - 

 

המלטשת שקניתי מגיעה עם קיט שלם של אביזרים - כאן

 

הספוג הכתום הוא פד ליטוש בחיתוך גס יחסית - ככל שהפד רך יותר וחלק יותר כך הליטוש. 

ג'ט סיל זה גם ווקס, גם גלייז וגם אוטם צבע במוצר אחד - הוא לא לליטוש פנסים הוא להגנה על הצבע של הרכב והשמשות לאחר שסיימת לעשות ניקוי יסודי בסבון הדרים וגם פלסטלינה. 

 

המלטשת שהעליתי היא למשטחים קטנים בלבד! ממש לא לליטוש של משטחים גדולים ברכב - הPLASTX הוא פוליש שמיועד לפנסים ומשטחי פלסטיקה עם לכלוך קשה. 

אם הPLASTX לא הצליח להוריד את הלכלוך מהפנס אז כבר יש צורך בליטוש רטוב - אבל כאן כבר, מציע בחום לפתוח שרשור ייעודי לנושא שאליו אתה רוצה תשובות - בפורום דיטיילינג. 

 

שני הפעמים האחרונות שהשתמשתי בלקה על פנסים - הראשונה היתה עוד ברנו ולא - זה ממש לא יצא לי טוב. 

הפעם השניה היתה על הסובארו - יצא טוב למדי רק שבטעות הבאתי לקה מט במקום שקופה CLEAR ואיך נגיד - זה היה מוזר ועברתי טסט בנס לדעתי. 

 

אני לא מוכשר אני "כישרון" - אני פשוט לא מפחד לנסות ולטעות (וגם לשלם על זה כשצריך) 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 31 דקות, lanosforce כתב:

הספוג הכתום הוא פד ליטוש בחיתוך גס יחסית - ככל שהפד רך יותר וחלק יותר כך הליטוש. 

ג'ט סיל זה גם ווקס, גם גלייז וגם אוטם צבע במוצר אחד - הוא לא לליטוש פנסים הוא להגנה על הצבע של הרכב והשמשות לאחר שסיימת לעשות ניקוי יסודי בסבון הדרים וגם פלסטלינה. 

 

מזמין את הסט הזה מיד!

תודה רבה :-)


אז הספוג הכתום זה הכתום מהקיט הזה שהזמנת ?
הג'ט סיל זה גם להגנה על הפנסים, אחרי הליטוש ?  (אחרי הלכה ? או במקום הלכה ?)

סדר הפעולות שמניתי למעלה הוא הסדר הנכון ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, זה לא נושא השרשור. 

 

ג'ט סיל - כן יכול גם להגן על הפנסים - אל תשים לקה כי אח"כ אם הפנס מצהיב מלמטה ממש קשה להסיר לקה - פשוט תעשה פלסטאיקס במידה ואין צורך בשיופים - ואחר כך ג'ט סיל. 

  • רעיון טוב! 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צחוק בצד, אין ספק שזה שיפוץ יפה. אם פנס שלם עולה כמו שמבקשים כאן, שווה את המאמץ.😜

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואיילה דיאז - הלא ידועה גם בתור הקרוקומבוש, יצאה היום ממוסך גבע אחרי ביצוע החלפת גומיות שסתומים. 

 

לעדכן - לפני שבוע וחצי בערך לאחר שסיימתי שבוע נסיעה וכמעט מיכל דלק - היא פשוט "בלעה" חצי ליטר שמן. 

 

נכנסתי לאתה צינור (יוטיוב) והתחלתי ללמוד את המלאכה ואמרתי עד כאן - יש דברים שמוסך יפה להם ובאמת אולי גם כדאי שעיניים של מומחים כבר יעברו על המנוע הזה. 

 

נכנסה ברביעי בוקר שבוע שעבר לגבע - סיימו רק בסוף יום חמישי אז כבר אספתי הבוקר. 

 

עכשיו מעקב. 

 

עוד שלושה חודשים ושבוע בערך - סוגרים 3 שנים... לפני כן גם יהיה לעבור טסט. 

 

אפרופו - קיבלתי את הרכב שטוף! 

החליפו את הבורג הגזור מאז שהחלפתי את מכסה השסתומים. 

החברה שם היו בסדר!

  • רעיון טוב! 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל יצא באזור ה3.5 כולל מע"מ 

בנוסף לסט גומיות ולעבודה גם צריך להחליף את האטם של מכסה השסתומים והאטמים של הפלאגים. 

 

עשיתי בדיקה של כל ההוצאות הלא מתוכננות מאז שרכשתי את הרכב - כמעט 3 שנים אחורנית 

ללא תחזוקה ודברים שמתבלים כמו למשל צמיגים, פלאגים, מצבר וללא טיפולים תקופתיים ויצא שהשקעתי ברכב במהלך שלושת השנים האלו קצת מתחת ל13 אלף שקלים. 

 

כמו שאני רואה את זה - לא כל כך נורא בסופו של דבר - בידיעה שקניתי את הרכב עם 90 אלף קילומטרים ו6 שנים על הכביש ב54 אלף שקלים. 

 

אבל גם לוקח בחשבון שחסכתי כאן מבחינת דברים שעשיתי בעצמי באזור העשיריה לפחות... ככה שלבעלים שהיה מטפל רק במוסכים - זה היה מתורגם לאזור ה23-25 אלף שקלים וזה כבר פחות נעים - ועדיין - מביטים על סכום של פחות מ90? לרכב כזה. (במקרה שלי הרבה פחות מ70)

 

כל אחד ומה שהוא לוקח מזה - חושב שסה"כ אני נותן כאן שיקוף חשוף ביותר לחוויית הבעלות. 

 

  • אהבתי 3

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...