Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקורכב2 – מפגר טורבו עם מגדש – או קניתי 5 DS שנת 2014


lanosforce

פוסטים מומלצים

טריק ממש מעניין, האם ניתן גם לאטום חורים/סדקים? הכוונה היא האם הדבק נשאר דביק ונצמד היטב למשטח או שהרעיון כאן הוא רק לייצר גוף קשיח.

 

ד"א, בזמנו היינו משתמשים בתחבושת בד ובאפוקסי מהיר כדי לחבר צינורות פלסטיק בעלי קוטר שונה...

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 8 שעות, borsood כתב:

ככה מקגייור היה מתקן את הגיפ שלו...

 

 

בהתחשב איך ריצ'רד דין אנדרסון נראה ליד הרכב שלו בשנים האחרונות - טוב שהזמנתי את החלף...

 

לפני 20 דקות, Haim_gds כתב:

האם ניתן גם לאטום חורים/סדקים?

 

משתמשים בזה בענף הטיסנות נגיד את זה ככה. 

 

 

  • אהבתי 4

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כל מיני שיטות והאמת שבעגלת קניות שלי יש לי כבר "מלחם" פלסטיק עם מספר מוטות ABS ורשת נגד חרקים גזורה.  למקרה שלא תהיה לי ברירה בעתיד לשפץ את הטמבון של הDS. 

 

ביחד עם מצבטים לצינורות מים (לצורך פירוקי מצערת, רדיאטור וכך הלאה). 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

אני מנסה לדמיין את העלויות אם לא היית כל כך מוכשר, בעיקר בתחום האבחון. למוסכים אין את כל הזמן שבעולם לנסות לשחזר תקלות ובד"כ מחליפים חלקים מהקל לכבד על חשבון הברון. וזה בלי להכניס במשוואה אלמנטים של רמאות/חוסר מקצועיות אלא כדרך עבודה שנגזרת ממגלבות זמן ושות'. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, yd b-4 כתב:

אני מנסה לדמיין את העלויות אם לא היית כל כך מוכשר, בעיקר בתחום האבחון. למוסכים אין את כל הזמן שבעולם לנסות לשחזר תקלות ובד"כ מחליפים חלקים מהקל לכבד על חשבון הברון. וזה בלי להכניס במשוואה אלמנטים של רמאות/חוסר מקצועיות אלא כדרך עבודה שנגזרת ממגלבות זמן ושות'. 

בשביל זה יש אנשים שזה המקצוע שלהם - דיאגנוסטיקה - וזה תחום רציני מאוד. אבל אתה צריך לבקש את זה במיוחד. 

וזה יעלה לא פחות מ500 שקלים לאבחון וזה רק אבחון. 

 

לדעתי חסכתי כאן באזור ה3 אלף שקלים - במידה ולא יצרתי בעיה נוספת שאני עוד לא מודע לה כמו פעם שעברה. 

 

הבעיה באבחון הוא - שגם אם האבחון נכון ואני מאמין שהאבחונים שלי עד עתה היו נכונים סה"כ - כולל אלו שאיציק עזר לי בהם - לפעמים יש שרשרת של בעיות ואתה פשוט לא יכול להגיע למסקנה שהאבחון שלך היה מוטעה למרות שהוא לא. 

 

השרשרת טיימינג לאחר הכניסה לבור בכביש היתה אבחון נכון סה"כ אבל אז בגבע - למזלי! ביקשתי מיוסי במפורש לעבור ייסודי על כל דבר במנוע כי נכנסתי לבור ויש רעש מכאני בהתנעה - והוא גילה שהיה צריך להחליף שני פולי (אחד מהם בגלל שהגומי ירד ממנו וזה באמת "על הדרך" הוא תפס את זה - לי לא היה סיכוי אפילו כי לא ידעתי בכלל שיש על הפולי גומי...) 

 

ואחכ איציק תפס שהרעש שאני חקרתי היה מכסה שסתומים - לא היה לי סיכוי לדעת דבר כזה בעצמי - זה רק ידע שבא מניסיון אדיר - שאין לי. אז החלפתי מכסה שסתומים ויצרתי בעיה חדשה כשלא הידקתי צינור אינטרקולר וזו תקלה שלא הצלחתי לאפס בעצמי... אז ניגשתי למוסך בכפר עם סורק שכן עלה על התקלה - האבחון עלה לי 100 שקלים. 

 

סגרתי את הצינור ויצרתי בלי להתכוון או לדעת בעיה שחזרה לנגוס בי אחרי שבוע בערך - וזה הצינורית PCV שהיתה חצי משוחררת ולבסוף השתחררה ואז רק עם סורק מקורי בעזרתו של איציק גילינו שיש בעיית וואקום ומיד עלינו על הבעיה וזה היה באפריל האחרון במסגרת הסאגה שבה החלפתי ממסר מהירויות מאווררים ייזום, מצתים ומעבר לשמן שמתאים למניעת התרחבות שרשראות טיימינג וLSPI. 

 

ועכשיו אחרי שהכל סודר - שוב תקלה אחת הרימה את הראש המכוער שלה - רק אז כבר אחרי שסילקנו את כל מה שהיה שם קודם במקביל לזה - כבר היה אפשר להבין בבירור שיש עוד מוקד לא מטופל. 

 

וזה לא שונה בסובארו - עד שעשיתי בסובארו אלימנציה להמון גורמי רעידות בסרק - החלפתי שסתום PCV, ניקיתי בהזרקה ישירה פיח, ניקיתי MAF, איתרתי תקלת חיישן חמצן שנגרמה כתוצאה מניקוי מנוע בחומר שומני עד שלבסוף נשארה רק המצערת. 

 

ולשום דבר מהדברים האלו לא היו סימנים מקדימים או בהכרח אפילו לא נדלקה נורית תקלה וגם אם כן - קוד התקלה זה סוג של חידת חמיצר ו"לך חפש" מה באמת לא בסדר. על נורית שרופה - אתה תדע בDS גם איזו נורית נשרפה לך - אבל משאבת דלק שאשכרה לא יושבת במקום שלה?!? לאאאא הרכב יסע כמו אחרון הגיבורים. 

 

אז כן לפעמים הרכב לא נותן לך בכלל מספיק מידע בשביל לאבחן תקלה - ואז אין לך מנוס מלהחליף חלקים ייזום. זה לא שגונבים אותך או הופכים אותך לשפן ניסיונות של החלפת חלפים - לפעמים זו פשוט הדרך העדיפה. 

 

 

 

 

 

לפני 12 דקות, llaavvii כתב:

כבר שנה רביעית?

הזמן רץ שנהנים...

כמה זמן החזקת את הקריזלר?

בינואר טסט ואז במרץ סוגר שנה שלישית ונכנס לרביעית - כן. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משום מה אצלי היה רשום mutliple cilinder missfire 

 

אז אני חושב שהטעות היא אצלך ואתה חושב על P1304 

 

אני מדבר על P1340

 

תקלות P1301-1308 הן למנועי 4 בוכנות עד V8 בד"כ לV10 וV12 ממה שאני קראתי יש כבר מספור שונה. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 9.10.2022 בשעה 10:07, lanosforce כתב:

לקראת החגים המשאבה הגיעה לידיים שלי ביחד עם הצינורית ואז שליטא דה באגט אומר לי - גש נא אליי עלם חמודות יקר שלי וכך לך מפתח 12-13 מסוג FLARE NUT WRENCH כי ללא מפתח מסוג זה אתה לא תוכל להשלים את העבודה (והוא צדק! מתברר שלצינורות לחץ האום טיפונת קטן יותר מהמידה האמיתית וצריך מפתח לצינורות לחץ בשביל שזה יתאים ולא יחליק ויעגל את ההברגה). 

אפשר הסבר / תמונה, מה זה מפתח 12-13 ?
אני יודע שיש מפתח 12 מ"מ ויש מפתח 13 מ"מ.

איזה מין דבר זה 12-13 ואיך נראה בדיוק הבורג / האום של הצינור לחץ שאותו צריך לפתוח עם זה ?

 

 

ועוד שאלה בהקשר למה ששאלו על החיסכון בתיקון התקלות:

אמנם אתה אליל נערץ (וגם איציק נ. שאותו לא קראתי הרבה :-( ) אבל למה כל הסאגה הארוכה הזו, במקום ללכת ליוסי מגבע, שאני מבין שהוא תותח על, ולתת לו לפתור את כל הבעיות ביומיים שהאוטו אצלו וזהו ?

(בהנחה שבשבילך הוא יסכים לעבוד בעצמו על האוטו כי לצערי אני לא הצלחתי)

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים!
כל הכבוד על ההשקעה
ושתהיה שנה טובה... ואמינה

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...