Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקורכב2 – מפגר טורבו עם מגדש – או קניתי 5 DS שנת 2014


lanosforce

פוסטים מומלצים

כרגע - אין נזילות או הזעות אז נראה שאו שמפספסים איזה אטם או שזה מהרינגים. 

עושים טיפול אז גם יחליפו פילטר ואטם מכסה פילטר - אחרי זה אני אעקוב. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, lanosforce כתב:

שאלה לא מפגרת בכלל וסופר רלוונטית. 

 

שנתון 2015 עם בלוק 165 זו לחלוטין אופציה - הדגם שלי - לא! רד מזה. למען האמת אם אתה אומר לי שזה רכב יחיד שלך שמשמש גם את האשה - הדבר הנכון יהיה לסרב למכור לך. 

 

אכן,מדובר ברכב יחיד שלא נוסע הרבה,אבל צריך שייסע.

אז פיקנטו :)

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 56 דקות, ArikM כתב:

אחלה, הנעה אחורית == כיף, אבל לא ממש חזקה וצריך להתאמץ כדי לגרום לה לבצבץ.

מבחינת אמינות תקבל שקט.

בחירה מצויינת

שלא יהיו אי הבנות, את הפיקנטו תשאיר בחנות

 

אין שום כיף ב-IS300H.

  • אהבתי 1

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, RK כתב:

אין שום כיף ב-IS300H.

בדיוק בגלל זה אני רוצה אחת! רכב שאין בו כיף זה רכב שאין בו תקלות :-P

 

סתם - אני לא מחפש רכב "לנהג" - בכלל. אני מחפש פינוק ואני מחפש מוצר עם סטטיסטיקה טובה יותר למרווחים גדולים יותר בין תקלות - אני אפילו לא מחפש אמינות אני כבר לא מאמין בזה למען האמת. 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, lanosforce כתב:

בדיוק בגלל זה אני רוצה אחת! רכב שאין בו כיף זה רכב שאין בו תקלות :-P

 

סתם - אני לא מחפש רכב "לנהג" - בכלל. אני מחפש פינוק ואני מחפש מוצר עם סטטיסטיקה טובה יותר למרווחים גדולים יותר בין תקלות - אני אפילו לא מחפש אמינות אני כבר לא מאמין בזה למען האמת. 

שמע... אם תקנה וולוו נכונה ותוסיף לה מהאינטרנט קופסאת אנדרואיד עבור אנרואיד אוטו/אפל קאר פליי אז תקבל אמינות לא רעה עם אחלה של נוחות נסיעה:)

*לגבי הקופסת אנדרואיד אצלי היא עוד חדשה ולא באמת יכול להעיד על אמינותה אבל היא מתיישבת עם המערכת המקורית של הרכב בצורה מאוד נחמדה

בגלגל הגה יש כפתור כדי לגשת להפעלה קולית של המערכת המקורית של הרכב והקופסאת אנדרואיד פשוט מפעילה את סירי/גוגל בלחיצה על הכפתור, ניווט בין שירים מעולם לא היה נוח יותר

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה אבל אני לא רוצה להתעסק עם עוד מנוע גודש בתקופת החיים שנשארה לי :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, yd b-4 כתב:

לא הבנתי אתה הסיכום לגבי המנוע .

מהיכן כרגע שמן נאכל?

ואיך אמורים לתקן כזה דבר שיפוץ מנוע מלא?

הרכב צורך  כליטר ל-1,500 ק"מ.

זה אומר 10 ליטרים בין טיפול לטיפול.

 

אם זו הייתה נזילה, כנראה שהיו רואים טפטוף מתחת לרכב.

אבל הרכב יבש.

אם הגומיות שסתומים הוחלפו, אז גם הן לא אשמות בצריכת השמן המוגברת,

כך שהמסקנה הסבירה היא שיש בעיה בטבעות שמן (רינגים) או בצילינדרים

והמנוע שורף את השמן.

 

יכול להיות שתוסף שמן או מעבר לשמן בצמיגות גבוהה יותר יעזרו בטווח הקצר,

אך העתיד של המנוע אינו וורוד,

וכנראה יצטרך שיפוץ (אוברול) או החלפה בעתיד. 

  • אהבתי 1

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, BEEKER כתב:

הרכב צורך  כליטר ל-1,500 ק"מ.

זה אומר 10 ליטרים בין טיפול לטיפול.

 

אם זו הייתה נזילה, כנראה שהיו רואים טפטוף מתחת לרכב.

אבל הרכב יבש.

אם הגומיות שסתומים הוחלפו, אז גם הן לא אשמות בצריכת השמן המוגברת,

כך שהמסקנה הסבירה היא שיש בעיה בטבעות שמן (רינגים) או בצילינדרים

והמנוע שורף את השמן.

 

יכול להיות שתוסף שמן או מעבר לשמן בצמיגות גבוהה יותר יעזרו בטווח הקצר,

אך העתיד של המנוע אינו וורוד,

וכנראה יצטרך שיפוץ (אוברול) או החלפה בעתיד. 

 

אני מתכוון עכשיו אחרי הטיפול הזה להמשיך לעקוב אחרי הצריכת שמן ולראות אולי אולי פספסנו שם משהו כמו למשל הO-RING מסביב למכסה פילטר שמן - אם כי גם שם כשנגעתי היה יבש למעט הזעות קטנות (מינוריות שאני אפילו לא בטוח אם הן טריות). 

 

כמו שציינתי ניסיתי RF-7 עושה רושם שזה תוסף עדין מאוד - ובהמשך אנסה ליקווי מולי שנחשב לתוסף חזק ונפוץ מאוד בשימוש על מנועי BMW. 

 

וכן - זה בלתי נמנע שהמנוע הזה הולך לכוון של שיפוץ בהמשך חייו - שזה למען האמת לא סוף העולם וגם זה הדבר הנכון והמוכנות שלי היתה - בדיוק לזה כשהכנסתי את הרכב בבוקר למוסך ואני מחזיק בצד את החסכון לפעולה הזו. 

 

אם הרכב יימכר לפני שיפוץ מנוע - המידע הזה יוסגר במלואו בין אם לאדם פרטי או למגרש ביחד עם כל בורג או פלסטיק שאינם במקומם. בכל זאת הרכב הזה יימכר כשהוא יהיה לפחות בגיל 10 שנים. 

 

אה - ואני לא מטפל אחת ל15 אלף - לא לא, אני מטפל אחת ל10 אלף.  

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו ממש מתפעל ועוקב אחרי השרשור הזה,אין ספקר שזה רכב מדהים אבל המנוע הזה צרה צרורה,אחד המנועים הגרועים.

והיה לי 208 GTI  (וזה המנוע היותר "אמין") כשנה וחצי, אכלתי ממנו מרורים,אז המצב שלך יחסית טוב.(שלי היתה עם 83K)

הבעיה במנוע הזה שכל התקלות יגיעו ,זה פשוט עניין של זמן מתי,וזה אף פעם לא מסתדר.

עריכה אחרונה על ידי nadav20
  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מטפל כל 10 ואני מעריך שהולכים לי בפועל בין 4-6 ליטרים אני מניח שזה מושפע מאקלים, סוג נסיעה וגם סוג שמן.

 

אני צריך עכשיו לעקוב ולראות מה קורה, יש לי עוד פחית של rf7 אבל זה יחכה כרגע.

נראה שהמים יציבים קודם ולגבי השמן זה פחות או יותר המצב לדעתי מאז שהחלפתי את משאבת הלחץ הגבוה, אפרופו נבדק שהיא מהודקת היטב לגוף הרכב.

 

הממיר? לא יודע, זה אכן מפחיד. ההימור שלי, אני נוסע כמו סבתא :p וכמעט ולא מביא את הממיר לחום גבוה הרכב רוב הזמן בין 1500-1800 טור ועיקר הנסיעות שלי מישוריות.

 

באמת לא יודע, מה שחשבתי באמת זה שאולי בכל זאת אני מפספס משהו והשמן נשרף במקום שכשהוא קר הוא לא יכול לנזול ממנו.

 

מה שהביא אותי למוסך זה המים, לא השמן. הרכב יציב ונוסע מדהים שלא תטעו.

 

בדברים הבאים אני בטוח, לא משעמם לי ואני לומד המון. :p

 

אפרופו, שוקל בשביל השיטס אנד גיגלז לקראת החלפת השמן הבאה להזמין יוד אולטרא סגול, משקפיים ופנס אולי אופתע ממה שאגלה.

 

יש דרך אגב לליקווי מולי שמן מיוחד עם דיו זרחני ותוסף לאטמים שנקרא molygen, יש על זה ים סרטונים באתה צינור (יוטיוב) וזה פשוט מגניייייב

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בואו נדבר קצת על כמה דברים מעניינים - עולם התוספים 

 

מראש אני מתריע - אני לא מקצוען. כל מה שנכתב כאן הוא מההבנה האישית שלי ומהידע האישי לי. ההחלטה שלכם לעשות פעולה כתוצאה מקריאת המידע הזה הינה על אחריותכם האישית בלבד!!!

 

גם אוסיף שאני הייתי עם נכונות ומוכנות מלאה לקחת על עצמי את האחריות במידה והיה קורה נזק סופני למנוע! 

 

אחד הנושאים הכי שנויים במחלוקת בעולם הרכב נראה לי. 

 

המפתח לעולם התוספים בעיני - הוא להבין את חומרת המצב ועד כמה אתם עמוק בתוך בעיה מסויימת, בהתאם למצב - איזה מוצר יהיה הכי מתאים לשימוש. 

 

כאשר נושא אטם ראש המנוע ואטמי רדיאטורים הם אלו שבהם ההימורים הם הכי גבוהים - רוצה להראות לכם לרגע סרטון של קריס פיקס - הבן אדם צילם במשך שנתיים! תהליך שלם על המוצר הכי "אגרסיבי" ותראו עד כמה הוא היה קרוב ישר על ההתחלה לכשל קטסטרופי של מנוע - גמור. ותראו לכמה זמן הוא הצליח להציל את הרכב הזה ואני בטוח שאם היה חזור על התהליך - היה ממשיך להנות ממנו. 

 

 

בפועל מדובר בזכוכית נוזלית שהופכת חזרה לזכוכית מוצקה רק כשהיא נתקלת בטמפ' הנכונה - הדבר הזה יכול לחיות בתוך מנוע שנים כנוזל קירור לכל דבר ודבר. הבעיה זה רק עד כמה המוצר סמיך ואגרסיבי. 

 

למה אני מעלה את הנושא? כי החשד שלי היה באטם ראש מנוע - לשמחתי זה לא המצב ויש לי עוד זמן להתאושש כלכלית אני מקווה ולהכין את עצמי מראש למה שבסוף כנראה יקרה. 

 

אבל עכשיו אני אעבור קצת לנושא של FLUSH מנוע - מתי כן? מתי לא? 

 

האמת היא שזה סוג של לקחת הימור - מצד אחד התוספים האלה נועדו לטפל במצבים של בוצה קשה עקב הזנחה של מנוע או שימוש בשמנים לא נכונים או פשוט מנוע שעבר חיים קשים וארוכים. 

 

הסכנה היא שהבוצה שתישתף - תסתום מעברים במנוע או בתוך חלקים כמו למשל - וזה הMAIN ISSUE במנועים שעוברים פלאש מתברר - סלונואידים. יש נטיה ללכלוך שעבר המסה של תוסף שטיפת מנוע - לסתום מעברים בתוך סלונואידים ומשם נזק של מנגנון תזמון -> כשל קטסטרופלי. 

 

בד"כ משתמשים בתוסף שטיפת מנוע - לפני ששמים תוסף הגנה על מנוע. למה? כי אין שום טעם להגן על מנוע שכולו לכלוך - זה להוסיף שמן למדורה. 

 

אז אם אתם מתכוונים להוסיף תוסף הגנה לשמן של המנוע ויש בעיית בוצה - רצוי קודם לשטוף את המנוע תוך כדי ידיעה שכן - עלול להגרם נזק, מרוב הסרטונים שאני רואה - בד"כ זה קורה במצב שכבר אם לא תשתטפו את המנוע - כנראה שהוא ישמיד את עצמו בכל מקרה. 

 

עוד סרטון - 

 

 

זה אמיתי לגמרי ועד כמה שידוע לי לא ממומן. הבן אדם פשוט הקריב מכסחת דשא ועשה סרטון באמת מרשים. 

 

ועכשיו - תוספי הגנה לשמן למנוע (שמן דבש) 

 

מה התוספים האלה עושים? מה הסכנה איתם? 

 

נתחיל בסרטון הזה - 

 

 

קודם כל הוא נותן שם הסבר יפה מאוד על ההיסטוריה של תוספי שמן. 

יש שני סוגי תוספים עיקריים - האחד להשתקת השסתומים והשני לחידוש אטמים והסמכת השמן. 

 

טוב אז התפקיד הראשון של התוספים האלה הוא פשוט להיות - שמן דבש. 

זה תוספים מאוד מאוד! סמיכים ואפילו קצת דביקים - הם מתערבבים עם השמן הקיים במנוע - מעלים את הסמיכות שלו וגם נצמדים לאטמים ולמתכת ובכך מספקים להם הגנה מחיכוך וכן - הם גם לא עוברים באותה קלות דרך פתחים מינוריים שדרכם נזילות עלולות להתבצע ובדיוק מאותו עיקרון - הם גם לא עוברים דרך קירות הבוכנות באותה קלות ומחזירים למנוע לחץ שמן תקין במידה והיתה בעיית לחץ שמן נמוך וגם מקטינים את אפקט הBLOW BY - שזה המצב שנוצר כאשר רינגים בלחץ נמוך - מתבלים. 

 

אבל בנוסף לכך יש להם עוד תפקיד והוא לרכך בחזרה ולנפח קצת גומיות אטמים ולכן להחזיר למנוע את האטימה שלו. 

 

התוספים הכי "אלימים" בפן הזה הם - תוספים למחזירי שמן (בעיקר מחזיר שמן אחורי מה שנקרא באנגלית rear main seal) כאשר המוכר בין כל המוצרים האלו הינו מותג בשם BLUE DEVIL - זה תוספים שבאמת כבר נועדו לנסות למנוע מצב שבו מפרידים בין מנוע לתיבת הילוכים - ברוב המקרים הם ממש לא עוצרים את הדליפה לגמרי אבל הם מאטים אותה לרמה כזו שניתן לחיות עם הרכב לתקופה נוספת, להתארגן על התקלה או פשוט לסחוב איתו עוד קצת עד שמגיע כשל מוחלט של המנוע. 

 

למה בחרתי בBG? 

 

האמת שזה פשוט מה שהיה בחנות - רציתי את המוצר של ליקווי מולי - אבל המוצר שלהם יותר אגרסיבי ולוקח בין שתיים לשלוש החלפות שמן לפני שהוא "נעלם" מהמנוע. 

ואז כשראיתי את התוסף של BG - עברתי על מידע לגביו וראיתי שמדובר בתוסף יותר עדין - החיים שלו הם חיי השמן - כלומר הוא נשטף ביחד עם השמן בזמן ההחלפה ואמרתי ננסה. 

 

מה היתה התוצאה? 

 

קודם כל - הרכב כן הוציא קצת עשן לבן - היו ימים מאוד קרים - בתקופה הנוכחית אני לא רואה טיפת עשן מהרכב. 

ומיד! כל זכר לעשן הופסק. 

הדבר הבא שהורגש זה פעולה הרבה יותר חלקה של המנוע בהתנעה קרה. 

 

אבל שום דבר מעבר לזה. - זה לא עצר את הBLOW BY כמו שזה נראה. 

 

התחלתי מזה שקניתי תוסף של ENGINE FLUSH ותוסף MOA של BG - אבל כשהבטתי לתוך המנוע בפעם האחרונה וכאשר עשו גומיות שסתומים - המנוע היה נקי! אז פשוט החלפתי את מה שהיה ברשותי לשתי פחיות של הRF7 והשתמשתי נכון לעכשיו באחת מהן. שוקל את הליקווי מולי להחלפת שמן הבאה. 

 

שוב, כרגע אני במעקב אחרי השמן והמים לתקופה של חודש ימים. 

 

לגבי תוספים אחרים - דלק, תוספי ניקוי וכך הלאה - לא רלוונטי למקרה הזה. 

 

יהיה עוד מוצר אחד שאתן עליו דעה - אבל זה בהודעה הבאה לא כרגע. 

 

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, lanosforce כתב:

אני מטפל כל 10 ואני מעריך שהולכים לי בפועל בין 4-6 ליטרים אני מניח שזה מושפע מאקלים, סוג נסיעה וגם סוג שמן.

יש לי רכב עם מנוע זהה, גם אני עשיתי גומיות שסתומים, ומה שבאמת עזר לי בהורדת הצריכה זה פשוט מעבר לסוג שמן מסוג אחר.

 

עדכון ההמלצה של PSA לשמן מסוג ACEA C1 או C2 5w30 שהוא דליל יותר לעומת ההמלצה המקורית של אותו יצרן עד 2015 כמדומני שהיא 5w40 בתקן acea a3/b4 נראתה לי חשודה. במיוחד לאור העובדה שבמוו גם שמו את המנוע הזה אצלם אבל תמיד המליצו על LL01 שזה acea a3/b4. 

 

לדעתי זה קשור ליורו 6 ולהחמרה בתקני זיהום אויר. כנראה שליצרן לא מפריע שהמנוע ייהרס אם זה אומר הפחתת פליטות של 3%. 

 

המסקנה שלי הייתה שצריך לעבור לשמן בתקן הישן של psa ותקן במוו וצמיגות גבוהה יותר, 5w40. בחרתי בזה:

https://www.autonahariya.co.il/items/4821298?gclid=Cj0KCQiApKagBhC1ARIsAFc7Mc5hLLGHCMAWMNLVTly8bGVNvQAMwtC4sIUYHiVRQjWnhS4k8OxVzucaAnLQEALw_wcB

 

הסיבה שבחרתי בשמן הזה כי בפורומים של מיני ובמוו לא מפסיקים להלל אותו.

 

אחרי שנה ו-15 אלף קמ לדעתי אפשר לבשר שנושא צריכת השמן השתפר משמעותית. אני מחליף שמן פעם ב8 אלף.

עריכה אחרונה על ידי edward
  • אהבתי 1

האתר שלי: long.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן - אני שוקל לעבור כבר תקופה ארוכה ל5W40 

בסובארו עשיתי את זה ישר על ההתחלה למשל כי בספר רכב - יש להם "מד" צמיגות שמן וה5W40 מכסה במלואו את כל מצבי האקלים - אז בלי לחשוב עברתי לזה. 

 

מה ששמתי לב זה שהתוסף - פחדתי שיאמץ את המנוע או ממש יסתום בו חלקים - איפה... המנוע פשוט אומר תן לי עוד כאילו שמבחינתו - לשפוך שם ליטר ועדיין הוא יגיד לי "אחלה" זו התחושה כמובן. 

 

למען האמת בלא מעט פורומים של PSA - אנשים עברו ל5W40  - כן כן האחד שציינת - ובנוסף שמו תוסף ומציינים שהחיים שלהם תותים מאז. 

 

מה שאני מתכוון לעשות בטיפול הבא זה לעבור מקסטרול אדג' 5W30M 

ל5W40M 

 

הM מציין תקן SN PLUS - נועד למנוע התרחבות שרשראות טיימינג וגם למנוע LSPI - שבמקרה של BLOW BY גבוה - מאוד מאוד חשוב. 

 

השמן שאתה הצעת הוא API SN

האחד שאני משתמש בו הוא API SN PLUS

 

המון תודה. 

 

הרושם שאני מקבל הוא ששמן בתקן יצרן - למעט התוספים, הצמיגות היא בעיקר המלצה והרבה יותר קשורה לאקלים ולגיל מנוע. 

 

 

ואם כבר אני כותב הודעה - אז הנה עוד משהו ששקלתי לעשות - גילוי דליפות במנועי בעירה:

 

 

 

בגדול אפשר לקנות את השמן הזה ביחד עם פנס UV ופשוט אחרי נסיעה שהמנוע התחמם בה - בערב - להאיר עם הפנס הזה מכל צידי המנוע ולגלות בדיוק! איפה יש לך דליפות או הזעות. 

 

ואפשר פשוט לקנות ערכה של בקבוקון נוזל UV לשמן מנוע + פנס + משקפיים. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נושא התוספות מאד עדין. אם יצא לך לגלוש בפורום הרוסי oilclub אז יש הרבה חומר על זה. יש שם מומחה שעובד בחברת שמנים מאד גדולה וטוען שאסור להשתמש בתוספים. הסבר פשוט והגיוני שלכל שמן יש את ערכת תוספים משלה ולמעשה לא ניתן לדעת מה תהיה תגובה בין שני הנוזלים . לא ניתן לדעת עד כמה הם יתערבבו ועד כמה אחד יבטל את השני. אם יש צורך לשנות צמיגות אז הכי נכון זה פשוט לקנות שמן עם צמיגות המתאימה. מנועי במוו מאד מתקדמים עם טולרנס לטעויות מאד קטן לכן רגישים לאיכות השמן. זה לא אומר שהם לא אמינים אלא פשוט רגישים.

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...