Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקורכב2 – מפגר טורבו עם מגדש – או קניתי 5 DS שנת 2014


lanosforce

פוסטים מומלצים

אני ממש לא - אם הייתי יכול להסיר טמבון - הייתי. 

והפלסטיקה הזאת מוברגת בשתי נקודות איפשהו עמוק עמוק בתוך הטמבון - בשביל להסיר בזמנו את הנגד מהירויות - זה היה מספיק גמיש וגם היתה גישה ישירה לבורג עם מאריך - דרך הטמבון. 

 

במקרה הזה הייתי צריך להגיע לשני ברגים שונים וכמות החתכים שהייתי צובר וגם כאבי הגב פשוט לא היו שווים את זה - חתכתי את הפלסטיקה ובהמשך אכסה אותה. לא לדאוג. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, lanosforce כתב:

מעבר לזה החיתוך שעשיתי בפלסטיקה - אשקם את החלק הזה בעזרת שיוף ויריעת בידוד שמיועדת לתא מנוע - בכל זאת אשמור קצת על הכבוד של החלק הזה לקראת המכירה של הרכב.

לא בטוח שאפשר לשקם את חלק בעזרת יריעת בידוד,

זה עלול לשקוע ולהתעוות בגלל חום המנוע.

 

אולי כדאי להשתמש בחיבור פיזי עם סיכות ייעודיות

משהו בסגנון כזה:

https://www.amazon.com/Stapler-Plastic-Welding-Machine-Staples/dp/B09N1DDBR8/ref=sr_1_17?crid=12WGVOQU523J8&keywords=Plastic%2BWelding%2BHot%2BStapler&qid=1682867470&sprefix=plastic%2Bwelding%2Bhot%2Bstapler%2Caps%2C440&sr=8-17&th=1

  • רעיון טוב! 1

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, BEEKER כתב:

לא בטוח שאפשר לשקם את חלק בעזרת יריעת בידוד,

זה עלול לשקוע ולהתעוות בגלל חום המנוע.

 

אולי כדאי להשתמש בחיבור פיזי עם סיכות ייעודיות

משהו בסגנון כזה:

https://www.amazon.com/Stapler-Plastic-Welding-Machine-Staples/dp/B09N1DDBR8/ref=sr_1_17?crid=12WGVOQU523J8&keywords=Plastic%2BWelding%2BHot%2BStapler&qid=1682867470&sprefix=plastic%2Bwelding%2Bhot%2Bstapler%2Caps%2C440&sr=8-17&th=1

יש לי קיט לתיקון פלסטיקה עם מוטות pvc הכוונה היא לסגור את התפרים ואז לשים מלמעלה יריעה שחורה עמידה לחום.

 

קניתי את הערכה בשביל הסובארו בעקרון. יש קרע בתחתית הטמבון שכרגע מחוזק באזיקונים ותושבת פנס קידמי שאני מתכוון לתקן בפעם הבאה שתישרף נורה, לבינתיים לתדהמתי, מאז החלפת הקונקטור האחרון שם זה עדיין אותן נורות וביולי כבר זה טסט של שנה אחרי. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שלפנסים יש בדרך כלל קיט לתיקון תושבת - ברוב המותגים.

 

אלעד

  • אהבתי 2

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער להשבית את השמחה, אבל עבודה כזו ערביXX מזמן לא ראיתי.
אני הייתי עובד יום שלם על האוטו ומבצע את העבודה כהלכתה, ללא החיתוך המגעיל הזה.

בגולפים, על מנת להחליף מקרן מים, נדרש לפרק את כל הפח חזית וכמובן את כל הנלווה (פנסים, פגוש קורה וכו')

אז מה? מוציאים דרמל ומתחילים לחתוך?? 

אם היית עייף עם גב דואב (לגיטימי) אז תעזוב את האוטו ותמשיך מחר מחרתיים. (קרה לי מלא פעמים). אבל תעשה עבודה כהלכתה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטמבון מולחם עם ברגים וחומר פחחים איל, אי אפשר לפרק אותו. סורי, לא בא לרצות אותך אבל אני צריך את הרכב הזה נוסע, פלסטיק שרואים רק כשפותחים מכסה לא מענין אותי כרגע.

אטפל בזה עד למכירת הרכב למרות הכל.

 

זה מה שזה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, מלטבשי כתב:

שים לב שלפנסים יש בדרך כלל קיט לתיקון תושבת - ברוב המותגים.

 

אלעד

 

וואלה?

יש מצב שיש גם לקקטוס?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, avargel כתב:

 

וואלה?

יש מצב שיש גם לקקטוס?

למה אתה צריך?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז - לא הכל מושלם 

 

כשהרכבתי את הרדיאטור - היה נראה שמי שטיפל בריענון הנוזל האחרון ממנו כנראה סגר עלי חזק מידי את החבק 

אבל הוא לא היה נראה לי קרוע - יכול להיות שכשסגרתי שם שוב את החבק כבר על הרדיאטור החדש הצינור קיבל כבר קרע קטן - 

 

image.png.a459d2663c04d8e5cd5da8d110f1da7d.png

 

בקיצור יום למחרת ראיתי שמפלס הנוזל שוב יורד - אבל לא ראיתי שום נזילה - אתמול בערב לפני האימון, כן סוף סוף הגב הפסיק לכאוב מספיק בשביל שאוכל לחזור לחדר כושר - החלטתי להביט אם יש נזילה כשהמנוע חם ופועל ואז באמת איתרתי שיש נזילה מינורית מהחבק אל גשר הפלסטיק (זה שנשאר מאז שהמגן גחון נתלש) 

 

אז בשבת אצטרך שוב לרוקן לרגע מים - לחתוך חתיכה קטנה מהצינור ולהחליף את החבק הזה ליתר בטחון. 

 

הצינור עצמו נראה תקין ועם מלא בשר אבל אתחיל לחפש חליפי כבר בימים הקרובים - שיהיה. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

טוף, לאחרונה אני עובד בעיקר מהבית מסיבות אישיות והרכבים לא זזים הרבה.

 

זה נתן לי קצת זמן לבחון את האפשרות של חיתוך הצינור והחזרתו אבל לא רציתי שוב לרוקן מים וקשה לבצע שם ניתוח כזה.

 

במקום החלטתי על גישה אחרת והיא פשוט להשתמש בsilicone fix tape.

 

ראיתי ביוטיוב שמתקנים עם זה צינורות גומי קרועים ומנוקבים אצלי בסהכ מדובר בפציעה של הצינור מהחבק, מה איכפת לי לנסות? 40 שקלים בטמבוריה...

 

אז מעלה בבוקר את הרכב על רמפות.

 

בתמונה הראשונה הצינור כשהוא פצוע.

 

בוקסה 6 נדמה לי... פותח את הבוקסה עם ראצ'ו קטן.

 

מספריים, חותך רצועה לאורך מתאים.

 

הסוד הוא שצריך לתת לסרט מתיחה טובה לפני שמתחילים ללפף זה מפעיל בתוכו סוג של דבק שגורם לסיליקון להצמד לעצמו.

 

נותנים ליפוף טוב, מחזירים את החבק.

 

it's a fix.

 

עברו כמה נסיעות, החום גורם לסיליקון להצמד סופית לצינור וזהו, טיפת מים לא נוזלת יותר.

 

 

הבאסה הנוכחית היא שהוילון גלילה של המושב האחורי בלי שום סיבה ברורה לעין נקרע אחרי שהפלסטיק שלו נתקע במסילה.

לשמחתי הוא נקרע דווקא כשהוא בפנים אז את זה אני כבר אפתור עם וילון מתקפל ידני ודי, לא הולך להשקיע אלפים במשהו שנס שלא נהרס עוד הרבה לפני. באסה אבל יש גבול וגם וילון ידני יהיה פרקטי באותה מידה.

 

בהמשך אעלה כאן עוד מוצר נחמד לשטיפת הרכב.

 

20230627_082212.jpg

20230627_083455.jpg

20230627_083510.jpg

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

והיום בסימן פינגווינים. 

 

בשני הרכבים לאחרונה שמתי לב שבשעות הבוקר והערב המזגן מקרר בסדר - במהלך השעות החמות הסובארו צריך 10-15 דקות להתקרר והDS בקושי אם בכלל מצליחה להתקרר. 

 

אז היום בבוקר לקחתי את שני הרכבים למזגניסט תותח שאני הולך אליו כבר שנים.

 

בDS 

 

היה חוסר בשמן קירור (גז מזגנים) ולאחר מילוי המכונה לא העידה על גילוי דליפה.

המילוי האחרון היה לפני שנתיים במסגרת זה שנוקה (ואח"כ הוחלף) נגד מהירויות מאווררי מנוע. 

 

המזגניסט טוען שזו מחלה ידועה של היחידה המאיידת בתא הנוסעים (להחליף ידרוש פירוק דשבורד שלם) ובמידה והמילוי הנוכחי לא יחזיק לפחות שנה - למלא גז מחדש בתוספת חומר אטימה. 

 

העלות להיום 200 שקלים. 

 

בסובארו אעדכן בסיקורכב3. 

 

  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...