Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקורכב2 – מפגר טורבו עם מגדש – או קניתי 5 DS שנת 2014


lanosforce

פוסטים מומלצים

בתאריך 30.3.2023 בשעה 15:08, Moshe c כתב:

חס וחלילה. אני וכנראה עוד לא מעט קוראים, נהנים מאוד מהשרשור הזה

נכון. "הרפתקאה: צרות שקורות למישהו אחר"😉

  • מצחיק 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם כבר מדברים על זה, סוף ההרפתקאה ניתן לומר שכבר מגיע.

 

מביט במרשתת ורואה שיש רדיאטורים סיניים ב500 שקלים. מקורי יעלה באזור ה2500 ואפשר להשיג בהרבה הרבה פחות כנראה ושכנוס זרק לי לינק לאמאזון גרמניה לרדיאטור וולאו ב540 שאני צריך עכשיו לשקול אבל אחרי זה חאלאס אני מוכר את הגברת, שברה אותי!

 

מישהו מאוד נחמד ידע שאני שוקל גם ללכת על אופציה של ג'ימני ולכן, תכירו את הכלה הבאה:

 

כן! תודה לרומן היקר על זה שהסכים להפרד מהBRZ!!!

 

החלטתי להשתגע ובקרוב יהיה שרשור תחזוקה מאוד! אה... משעמם?

 

על ג'ימני, הוא נפרד מהג'ימני.

IMG-20230401-WA0000.jpg

  • אהבתי 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, באמת.

האחד באפריל הגיע. רומן יפרד מהברז 😂.

ואתה תקנה רכב שרק צריך לשטוף מידי פעם. 😱

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • מצחיק 5
  • רעיון טוב! 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פחדתי כבר שאפיל אותך באותו בור פעמיים ותוציא עליי חוזה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, 

 

אחד רדיאטור VALLEO מאמאזון גרמניה הוזמן אחד. 

540 שקלים כולל משלוחה ומיסים. 

 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 9.3.2023 בשעה 10:32, lanosforce כתב:

אכן - אני שוקל לעבור כבר תקופה ארוכה ל5W40 

בסובארו עשיתי את זה ישר על ההתחלה למשל כי בספר רכב - יש להם "מד" צמיגות שמן וה5W40 מכסה במלואו את כל מצבי האקלים - אז בלי לחשוב עברתי לזה. 

 

 

הM מציין תקן SN PLUS - נועד למנוע התרחבות שרשראות טיימינג וגם למנוע LSPI - שבמקרה של BLOW BY גבוה - מאוד מאוד חשוב. 

 

השמן שאתה הצעת הוא API SN

האחד שאני משתמש בו הוא API SN PLUS

 

 

כרגיל, שירשור מרהיב 🤴

שתי שאלות:
1. מה זה מנוע LSPI ?  (ומה זה Blow by)

2. יש לי 208GTI ואני מטפל בגבע.

    אוטו עם 45000 ק"מ, מצב חדש. (ככה יוסי אומר)

    שמים לי 5W-30

    אתה ממליץ לעבור ל 5W-40 ??

    (להשתמש ב תקן PLUS ?)

תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, omatza כתב:

כרגיל, שירשור מרהיב 🤴

1) Low Speed Pre Ignition - ה-blowby הם שאריות גזי פליטה שמגיעים לאגן השמן. מנועי הזרקה ישירה מגיעים לטמפרטורות גבוהות בתא השריפה ואדי שמן עלולים להתלקח עצמונית. 

 

2) חשוב להקפיד על שימוש בשמן העומד בתקן היצרן psa b712297. השמן הזה הוא בצמיגות 5W-30. 

 

אתה רוצה לשמור על המנוע, תעשה טיפול כל 10k במקום כל 15k.

  • אהבתי 2

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שמני הסביר. 

בגדול לנסות להסביר את זה כמו שאני מבין את התופעה זה פיצוץ לא מבוקר בשלב מוקדם יותר לתיזמון הנכון בתוך תא בעירה והמשמעות של זה היא בד"כ הרס של בוכנה. 

 

לא - אם אין לך צריכת שמן גבוהה אין שום סיבה לחרוג מהמלצות היצרן. 

 

 

ולגבי אתמול - רציתי לקפוץ לאימון בחדר כושר אבל על הדרך לתת כיוון קטן למערכת סטריאו - ועד שהלפטופ עלה והתחיל להריץ עדכונים - כנראה שהנעתי את הרכב בדיוק על חיתוך הכוח למכשירים בתא הנוסעים והופס הרדיו שלי שלJOYING לא נדלק יותר. 

 

בהתחלה לא ממש הבנתי מה קרה, חשבתי נתקע - ניתוק מצבר - לא עזר. 

הבנתי כבר שאני בתסריט של שריפת פיוז ואמרתי נביט בלוח פיוזים של תא הנוסעים - מפרק חופת הגה צד שמאל (פאנל שנמשך בקלות החוצה) ומביט פנימה וחושכות עיני - פיוזים הכי קטנים שיש... במיקום עמוק ולמעלה בדש ועל זה צמת חוטים שממש מפריע לראות מה הולך שם ואומר לעצמי רגע - רק הרדיו אפטר מרקט לא נדלק... 

בודק אם הרדיו המקורי נדלק (נשאר מחובר בגלל החיישני רוורס) - וכן הוא נדלק והרמקולים האחוריים פועלים. 

 

לקסיקון של 1000 קללות ואחרי האימון בערב תוך חצי שעה אני מוצא את עצמי במצב הזה: 

 

image.thumb.png.582164b9c1fba06998a1b8ee81a1c0e6.png

 

בשביל להגיע לבחורצ'יק הזה: 

 

image.png.95df3bba7386c7bc0f2c353f53958c62.png

 

למעט שני ברגים ממש לא נעימים שם - בפעם הבאה זה יקח לי חמש דקות. 

 

על הדרך חיברתי גם מקלט לשלט BT להגה ייעודי לJOYING נראה אם יעבוד כי צריך לקנות סוללת CR3020 

 

אבל הפיוז שהכנסתי חזרה כרגע הוא 25 אמפר ואצטרך מתישהו בקרוב להחליף אותו לאחד חדש של 10 או במקרה הכי גרוע 15 אמפר - ההנחה שלי היתה שאם רכיב פנימי ברדיו התקלקל גם עם פיוז גדול בהרבה היה נשרף מקצר או מראה על בעיות קשות או לא נדלק בכלל.

 

אבל זה לא היה לי הגיוני במיוחד כי שום דבר לא השתנה ברכב למעט התזמון הממש גרוע של התפעול וההתנעה - ועושה רושם שצדקתי. 

 

תקלה שניה בתוך פחות מחודש שהצרפתיה לא באמת אשמה בה.

 

היום הרדיאטור אמור להגיע אליי לעבודה ובקרוב תהיה החלפת רדיאטור

 

אפרופו המערכת הופעלה - עשיתי בה את הכיוון שרציתי (רגיעון קטן לטוויטרים) וכרגע אני ממשיך הלאה בחיי. 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב אני "גונב" את השירשור הזה, כדי להפנות אל שירשור שלי

(פשוט לא עונים שם, ופה יש כל כך הרבה מומחים)

אולי מישהו מפה יענה בשירשור שלי ?

(אדי, סליחה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וקיבלת שם תשובה - לדעתי אתה יכול לפתוח שרשור כזה בדיטיילינג. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

טוף - הרדיאטור הוחלף וזה היה סוג של "אה לה מקגייבר סטייל" רק קצת על הצד הכורדי כמו ששליטא דה באגט אמר (איציק.נ) 

 

בגלל שזה סיפור קצת ארוך למי שאין כוח לקרוא - פשוט תעברו ברפרוף. 

 

ההכנות 

 

לעשות לונג סטורי שורט 

לאחר בירורים - רדיאטור מקורי בארץ - 2500 שקלים! ניתן להשיג במחיר נמוך יותר של אזור ה1500-1400 לערך וזה כמובן לא כולל עבודה. 

מחיר לצרכן במוסכים יגיע בסופו של דבר ל3-3.5K בשביל להחליף רדיאטור

 

שאין בו אפילו קולר גיר! - צינור עליון, צינור תחתון, צינור החזרים - זה הכל. 

 

אחרי קצת התייעצות עם שליטא - הוחלט להזמין רדיאטור מאמאזון גרמניה של VALEO בעלות כוללת מיסים ומשלוחה, תחזיקו חזק - 540 שקלים!

 

רדיאטור סיני בארץ עולה 500 לפני משלוחה.

 

אפרופו מתברר גם וולאו, מיוצר בסין.

 

אני מביט בלינק ובטוח שראיתי שם רכבי DS משום מה כשהרדיאטור מגיע:

 

image.png.43d0e8cd2a87aa5e9ba652afb3eb8029.png

 

אין שום איזכור לDS או לC5 או ל508 ואני מתחיל להזיע... מתקשר לשליטא - מה לא בדקת? (הוא שואל אותי ואני אומר לעצמי נו טוב על טעויות משלמים).

אני מתחיל להחליף צבעים - נכנס לאיביי ורואה שאמור להתאים גם לDS שלי. 

 

פותח את הרדיאטור וחושכות עיני - יש חלקים שאני לא מכיר ולא מזהה ברדיאטור שמותקן נוכחית ברכב:

 

image.png.93cfc68b82abec764e0f6a21c3a22057.png

 

 

ואז גם יש צינור שאני לא מזהה - שאינו קיים ברכב (חיבור לצינור):

 

image.thumb.png.6d9d373679bb272932ff80f5710dd550.png

 

ואז אני מביט פשוט לתחתית הרדיאטור ומזהה בתושבת שיש שגם בדיוק לצינורית הזו - מלביש את הפקק הזה וסוגר עליו את החבק. 

 

משווה רדיאטורים - מודד את המרחק בין נקודות העיגון - אכן נראה שאמור להתאים ומחליט להתחיל בעבודה. 

 

הליך החלפת הרדיאטור

 

הבעיה העיקרית שלי היא שהטמבון מולחם ובכדי לשחרר את שתי התושבות שנועלות את הרדיאטור מלמעלה - צריך להגיע מאחורי קורת הרוחב העליונה ולשחרר שני ברגים... רק שאין לי גישה נוחה אליהם בשום צורה!

 

למדתי את ההליך מהסרטון הבא: 

 

 

אממה - בDS5 בכדי להגיע לברגים האלו מבלי לפרק טמבון היו לי שתי אפשרויות - 

 

א. להגיע עם מאריכים גמישים מהחורי אוורור בתוך הגריל של הטמבון ולשחרר את ההברגה - נכשל - לא הצלחתי למצוא זווית ולא היה מספיק כוח בכדי שהביט יתפס לתוך הבורג בזווית שהיה צריך לתת לו. 

 

ב. להרים את הפלסטיק שמכסה את שבכת הרדיאטור, האינטרקולר והמעבה של המזגן והוונטות - נכשל - לא גמיש מספיק בכדי שאוכל להכניס יד עם מברג T-30 וגם להבין מה אני עושה וגם לא לשבור לעצמי לחלוטין את הגב. 

 

תיכף תבינו איך שחררתי את הברגים - קודם כל אומר שהגב שלי נתפס מהר מאוד על רקע של פגיעת גב מתקופת הצבא - לא, אני לא סובל מנכות ולא הוגדר לי אחוז נכות אחד אבל העובדה היא שאני מתקשה מאוד לעשות עבודות שדורשות ממני התכופפויות. (אוי זה נשמע רע). 

 

כלים (לפחות ממה שאני זוכר) 

 

image.thumb.png.639e23a84a196394686c2f1dd290c5b7.png

 

בסופו של דבר השתמשתי בשני סטים של ראצ'טים קטנים (מספיק אחד) 

ביט T-30 לשני הברגים שמחזיקים את תושבות הרדיאטור

בוקסה 10 וגם 8 וגם 6 (יכול להיות שזה היה 7 אבל נדמה לי ש8) 

מברג שטוח לחלץ שני מהדקי ניילון 

משפך

קופסא לאיסוף מי הרדיאטור וכמה סחבות 

8 ליטר מים מתוכם השתמשתי רק ב4 ועוד קצת ממיכל פתוח שהיה לי כבר ברכב. קניתי מים של VALEO ירוקים. 

במקרה הזה לא היה חתול לקנה מידה - גירשתי את החתולה של השכן בכדי שחס וחלילה לא תלגום לי גליקול ותמות לי. 

 

4 ליטר מים עלו לי 50 שקלים בחנות חלפים בראש העין. 

 

וכאן מגיע המקגייבר-כורדיסטאן סטייל - נאלצתי להוסיף לכלי העבודה שלי את המלחם גז DREMEL שלי עם ראש לחיתוך והמסת פלסטיק - הזוועה לעיניכם הרואות:

 

image.thumb.png.6ec433127636218c248a9e3c41a826b3.png

 

הגב התחיל ממש לכאוב והבנתי שאם אני לא מייצר לעצמי גישה נוחה לברגים ומייד - הלך עליי (הלך עליי בכל זאת ואני ממש סבלתי כל הסופש - למען האמת כואב לי גם עכשיו) 

 

בעניין של 5 דקות חתכתי לי פתחים בפלסטיקה העליונה - שלא ניתן להסיר ולהפריד כי חלקים מהמכסה הזה פשוט מוברגים היטב בעומק הטמבון - אז יצרתי פתחים נוחים שניתן אח"כ לקפל חזרה ולתפוס אותם עם הברגים המקוריים (בוקסה 10) והופס תוך 5 דקות נוספות שני הברגים שמחזקים את התושבות שמסומנות בתמונה - יצאו להם. 

 

מכאן זה פשוט לפרק צינור החזרים (קליפס ומשיכה). 

לפרק צינור תחתון וללכוד את המים:

 

image.thumb.png.a1c0466074847f0169dab353c26ad6a2.png

 

את כל מה שנשפך ניגבתי מיד!!! עם מטלית מיקרופיבר ואת המיכל סגרתי עם המכסה שלו וסילקתי לתוך הרכב ולאחר מכן בעזרת משפך העברתי לבקבוקים וסילקתי יום למחרת את הרדיאטור הישן ואת המים לחנות חלפים שמסלקים אותם מסודר. 

 

הרדיאטור הישן יצא והחדש נכנס:

 

image.png.26775e2ca2d1bfddda4b0f6aeb8f6c75.png

 

חיברתי את שלושת הצינורות וכאן נאלצתי לעצור כי הינו צריכים לנסוע לביקור משפחה בגלבוע - בן דוד של אשתי עושה מעבר לפורטוגל ונסענו להפרד - גן נר זה פשוט גן עדן של מקום. 

 

נסעתי עם גב תפוס רצח - פשוט כאב לי אפילו לסובב את הראש. כאילו נסענו בסובארו דהההההה - גם ככה הסובארו רכה יותר ונעימה יותר לילדים. 

 

כשחזרנו בערב עוד היה אור יום - אז מילאתי מים ואז - חושכות עיני... 

 

היציאה לצינור החזרים ממעלה הרדיאטור נוזלת בקצב מהיר יחסית - מפרק את הצינור החזרים - מביט בחלק שהגיע עם הרדיאטור - לא מתאים לצינור, שיט! מה אני עושה?

 

וכאן שוב מקגייבר כורדי נכנס לפעולה - אני מבין מהר מאוד שהחלק שנכנס לפיה ברדיאטור זהה בגודלו רק הO-RING טיפה עבה יותר - אז כמובן שהתעצלתי לקחת כלי להוצאת ORING (פחדתי לקרוע את הגומיות אז העדפתי לנסות אילתור קודם כל) - לקחתי טפלון מהקופסאת כלים ופשוט פיצצתי שם בליפופים:

 

image.thumb.png.32a752974115342f24ba0b340524ffd9.png

 

כמובן אספתי את המים שהתנקזו ישר לבקבוק וגם ניגבתי מיד עם המיקרופיבר. 

 

מחזיר את הצינור החזרים וזהו - טיפה לא דולפת! גם לא כשהמנוע מתחמם. 

 

עכשיו נשאר לי הדבר האחרון וזה ניקוז אוויר - טוב... וזה למה אני כנראה אמנע מלרכוש רכב צרפתי נוסף בשנים הקרובות 

 

אחרי שראיתי עשרות סרטונים באתה צינור (יוטיוב) - הבנתי שיש פתח ניקוז אחד ממש בצינור יציאה מהרדיאטור חימום ואחד כנראה איפשהו ליד הבית טרמוסטט - ובשביל להגיע לאחד מהם - צריך לפרק חצי מנוע ולשני את החצי מנוע השני - ובערך בכל פורום שבדקתי את זה - אף אחד מהם פשוט לא מתעסק עם זה ועושה דבר פשוט - השיטה הישנה והטובה. 

 

1. ממלאים מים.

2. מניעים את הרכב עם פקק מיכל החזרים פתוח וממלאים עד שהרכב מפסיק לשאוב מים. 

3. מפעילים חימום על עוצמה מלאה ומאוורר על מלא ומחכים שיתחיל לצאת חום.

4. סוגרים פקק רדיאטור ויוצאים לנהיגה. 

 

לקח לי 3 נהיגות - בהן המפלס ירד - בשתיים הראשונות משמעותית - בשלישית טיפה - ובוקר למחורת - הרכב כבר לא איבד טיפת מים. 

אין נזילות, הרכב לא מתחמם, המשימה הושלמה. 

 

עכשיו עוקב על בסיס יומיומי - אם הטפלון משום מה לא יחזיק - אעביר את הORING אבל אני בספק כי שמתי ממש הרבה וזה כן עמיד לחום - אני פשוט יודע שאם אצטרך אי פעם לנתק את הצינור הזה - אצטרך לשים שוב טפלון.

 

 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל פעם שנפרדתי מאיזה אקסית שהיתה נפלאה במיטה אבל עם חרא של אישיות שאלתי את עצמי "זה באמת שווה את כל זה?"
נהנה לקרוא ועדיין מעדיף לנסוע ברכב יפני עם חרא של אישיות!
 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתכוון - גרוע במיטה נראה לי. 

 

כמה דברים - 

 

קודם כל, הפעם הרכב לא אשם בזה - בדקתי הגשת תביעה קטנה לעיריית ראש העין - רק התביעה והתיק יעלו 400 שקלים. בשביל רדיאטור שעלה לי 540 ועוד 100 שקלים שהוצאתי על מים, אני לא אטרח להגיש תביעה קטנה - אני פשוט אפנה אל העיריה במכתב בזמן הקרוב. 

 

מעבר לזה החיתוך שעשיתי בפלסטיקה - אשקם את החלק הזה בעזרת שיוף ויריעת בידוד שמיועדת לתא מנוע - בכל זאת אשמור קצת על הכבוד של החלק הזה לקראת המכירה של הרכב. 

 

אם זה היה שווה את זה או לא - כן, זה מאוד שווה את זה בעיני, זה משהו שאח"כ אני אביט אחורה ורק אוכל להעריך את הרכב הזה מבחינת האיכות המטורפת של החוויה לנהוג בה ובמקביל גם על כל מה שלמדתי ועשיתי בזמן הזה ובייחוד בייחוד זה שהתבגרתי מוטורית ולמדתי להתמודד נפשית עם מצבים שפעם הייתי נכנס מהם לחרדה. 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיקר שהסתדרת. 

אני עדיין בשוק שחתכת את הפלסטיקה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...