Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גם אני ג'ימנאי (כבר 4 שנים ו-63 אלף ק"מ)


פוסטים מומלצים

פורסם

איבוז אחיזה.

אפשר היה לרדת ולנסות שוב, ואולי גם להצליח, אם באים בתנופה ובמסלול נכון. כיוון שהייתי כבר אחרי מחצית הדרך, העדפנו לשלוף זריז רצועות ולתת משיכה קטנה כדי להמשיך.

 

ג'ימני מוגבה שעלה אחריי, הצליח

  • אהבתי 2

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • שנה מאוחר יותר...
  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני כשעה, farkash7 כתב:

איך מטיילים עם שני ילדים וציוד בג'ימיני? אתה קוסם?

 

מעטות הפעמים שנסענו ארבעתנו ללילה, ובכל זאת, כשזה קורה, יש גגון, אורזים "לייט", מסדרים הכל בטטריס ונעזרים ברכבים האחרים שנוסעים איתנו, בעיקר באוכל ובציוד המשותף. 

ראה עמוד אחד אחורה תמונה של האוטו עמוס בטיול לים המלח ותבין 😄

 

לפני כשעה, omricn כתב:

3750 למקיף?? אתה גר בארץ? זה המחיר לחובה+צד ג' היום, איפה אתה מבטח?

 

3750 חובה+ מקיף, שני נהגים בני 41 ו43. אל תשכח שהאוטו 2006 (למצוא חברה שהסכימה לבטח מקיף זה צרה אחרת) וכנראה שיש הבדל (הפתעה חיובית, האמת) בין "הדגם החדש" ל"ישן" אצל חברות הביטוח.
לאור עליות מחירי הביטוח בכלל ומכת הג'ימני בפרט, עשיתי ש.ב כבר חודש וחצי לפני, ומצאתי בהראל דרך וובי את הפוליסה הזאת. 

  • אהבתי 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

תענוג של שרשור!

נהנתי לקרוא.

 

חוששני שאני נמצא במצב דומה,

בעל סוויפט ופוזל תדיר לכיוון הג'ימני...

  • אהבתי 1
פורסם

חייב להגיד שאחת מהמחשבות שלי היא פעם, כשיהיה כסף פנוי לרכב תחביב (כלומר אף פעם זה לא יקרה) לקנות ג'ימיני/סמוראי. הייתי מעדיף כמובן פתוח, אבל זה באמת כנראה לא ריאלי. היתה פעם אחת, מזמן, שכמעט קניתי, אבל ויתרתי על זה כי אני לא יודע אם אני טיפוס של טיולי שטח, ואני שונא לשרוט רכבים 😄

 

שרשור שכיף לקרוא, ונראה שאתה מנצל את הרכב כמו שצריך!

פורסם
לפני שעתיים, Fazer כתב:

שרשור שכיף לקרוא, ונראה שאתה מנצל את הרכב כמו שצריך!

 

תודה

האמת שהייתי שמח לטייל עוד טיפה יותר ממה שבאמת יוצא. 

 

לפני שעה, tan tan כתב:

לוחית רישוי יפה

 

איזו?  ה9999999 או ה888888?

😜

 

ד"א, תודה למי שערך את הכותרת 👍🏻👍🏻👍🏻

  • מצחיק 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

חבר החליף את המאוורר של הרדיאטור למשהו 8 אינץ ומדווח טובות על העדר טוטאלי של בעיות התחממות.

 

נראה שאתה באמת מנצל את הרכב כל הכבוד! בארץ יש הרבה מסלולי שטח גם בסמיכות לאזורי מגורים לא חייבים לנסוע כל פעם 3 שעות + מנהלתית לדרום/צפון, זה יתרון גדול. (פעם בשרון היו יותר, חלקם נחסמים ומשתנים כל הזמן ורק המקומיים מכירים).

כל השיפוצים שעשית טובים ונכונים תשווה למה שהרכב מעניק לך לא לשווי שלו. אלה הוצאות נמוכות יחסית לרכב שטח ישן, הדיזלים הגדולים מהשנים האלה יכולים לעלות בשקט 10K-8 בתחזוקה שנתית ממוצעת, הגמד מגיע לאותם מקומות וצריכת הדלק שלך טובה ב-25%+. אפילו ירידת ערך לא היתה לך ב-3 שנים. 

 

אם מתישהו יתחיל להימאס לך מהספרטניות והצפיפות קח סיבוב בגרנד ויטרה. קצת פחות יכולות שטח אבל יותר מרווחת  ונמעימה לנהיגה. עד אז... סע בדרכים משובשות וזהר משפ"צים!

 

לפני 17 שעות, שביט כתב:

טיולילה בבן שמן

יש לי רק הערה אחת על טיולי לילה. פעם אהבתי אותם מאוד בעיקר לראות חזיי בר, צבאים, שועלים, תנים, ארנבות, דרבנים. פקח בדרום פתח לי פעם את העיניים. אנחנו משגעים את עולם החי כשאנחנו נוסעים עם המפלצות האלה בשטח. אז ביום, נו. אבל בלילה לפחות להחזיר לבעלי החיים את ההביטט שלהם ולתת להתאושש קצת. במיוחד בעונה הזו כשיש צעירים וגורים שנולדו באביב. מסתבר שזה יכול להיות טראומטי בשבילם.

ואם נוסעים, אז בלי לד ברים מטורפים (אצלך באמת ראיתי שאין) ונסיעה מתונה ומכבדת ובחיים לא לרדת משביל או לרדוף אחרי חיות (תאמין לי ראיתי הכל, התביישתי). 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם (נערך)

תודה על התגובה!
הגיחות הקרובות לבית חביבות עליי ביותר. החצי שעה שקט (יחסית...) בסוף יום או בשישי בבוקר לקפה קצר עם חבר ממלאת את המצברים. 
בראייה כוללת של עלות תועלת אני במקום שטוב לי. הממוצע החודשי שלי לאורך כל התקופה עומד על 1800 ש"ח לחודש, הכל כולל הכל. האוטו משמש גם כרכב יומיום (שני במשפחה) ולהחזיק אוטו אחר היה עולה לי 1000-1200 ש"ח בחודש, אז עוד 600-800 ש"ח עבור הערך המוסף שהוא נותן כתחביב- שווה בהחלט. 
מצחיק שאתה מזכיר את הגרנד ויטארה. זה רכב השטח היחיד שאני רואה את עצמי קונה ומחזיק "ביום שאחרי", בהיבט של עלות תועלת ושל אופי ותדירות הטיולים שאני עושה.
ולגבי טיולי הלילה- מסכים בהחלט. האמת שהקבוצה שהצטרפתי אליה לטיול הספציפי זה התאפיינה בנהגי " לי יש יותר גדול", מה שדי הוריד לי את החשק להמשיך איתם. כל אחד הפעיל תאורה של כפר קטן  וזה באמת הורס את האווירה. אני משתדל רוב הטיול לנסוע רק עם אור חנייה (חבל שאין עיני חתול 😁) פרט לעליות או קטע טכני. 

שוב תודה על ההתייחסות

עריכה אחרונה על ידי שביט
  • אהבתי 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, שביט כתב:

אני משתדל רוב הטיול לנסוע רק עם אור חנייה

תבדוק אם צה״ל משחרר אמר״לים ישנים 🤣

 

בתאריך 6.7.2023 בשעה 20:12, שביט כתב:

 

 

עין קדם 1.jpg

 

קח בחשבון שכשאתה הופך את הג'ימני שלך ל BX, אתה פוגע קשות באמינות שלה... ;-) 

 

 

 

פעם ממש רציתי ג'ימני, והשרשור הזה ממש חביב עלי.

עריכה אחרונה על ידי Fazer

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...