Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גם אני ג'ימנאי (כבר 4 שנים ו-63 אלף ק"מ)


פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוי...סליחה!!! 

דיברנו, ולא התקדמנו. 

אקיים את ההבטחה. 

מבטיח! 

 

תתחדש! 

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

תתחדש!

אני גם נמצא באותו סרט, חבר טוב קנה טראנו מזדקן ויצאנו כמה פעמים לשטח, מאז החלטתי שאני ''רוצה גם'', אבל מוסכים דלק וכו'.

וגם אני התחלתי לעקוב קצת בלוחות על גימני, כי עבירות גבוהה ותחזוקה זולה וכו' 

בנתיים אני פוזל קצת לכיוון הויטארה, נכון זה נותן קצת פחות בשטח, אבל בכל מקרה אני לא הטיפוס של נחל כמריר וכו'.

 

דבר איתי כשתמכור..

 

 

  • מצחיק 1

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

תתחדש !

 

היה כייף לקרוא.

 

גם אני מתחיל לפזול. אבל לדור החדש ( משומש ) למרות שלפי אתר יד 2, רכב משומש יותר יקר מחדש... נראה לי שאין מלאי בארץ, ראיתי כבר ב 2 סוכנויות, שאין רכב תצוגה...

 

האם בגיל 4 עדיין הילד יושב בכסא בטיחות ? במידה וכן, איך זה מרגיש לקשור ילד ברכב גבוה יחסית עם 2 דלתות  ?

 

דבר איתי גם שתמכור :-)

פורסם

תתחדש! 

הג׳ימני רכב מעולה עם יכולות לא מבוטלות ונשמע שמצאת אחד שמור במיוחד. 

 

רק בנוגע לצמיגים, לאור העובדה שהג׳ימני לא ניכן ביכולות גבוהות בכביש לא הייתי מצייד אותו דווקא בצמיגי H/T, לעניות דעתי בכביש בסגנון הנהיגה שיש לסגל עבור רכב כזה לא תרגיש הבדל משמעותי אבל דווקא בשטח ההבדל  בין H/T ל A/T לא מבוטל. 

יכול להיות בהתחלה שלא תאתגר את הרכב יותר מדי בשטח אבל בטח אם תאהב את התחום סביר להניח שדי מהר תרצה יותר ודי מהר צמיגים עשויים להגביל. 

בכל מקרה צמיגי A/T מודרניים לא גרועים בכביש כך שאני לא חושב שתשלם יותר מדי על פרופיל מעט יותר קרבי. 

כמובן שצמיג שטח מלא הוא חיה אחרת לחלוטין וההתנהגות שלו על הכביש היא כבר הרבה פחות נעימה ורועשת אבל רוב צמיגי הA/T הם לא כאלה. 

 

בכל מקרה בהצלחה ותהנה!

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם
לפני 8 שעות, discoTD5 כתב:

דיברנו, ולא התקדמנו. 

 

היי יואב

זה בסדר, הכדור אצלי

כשייגמר הטירוף של אוגוסט אדבר איתך

תודה!

 

לפני 7 שעות, רק מיאטה כתב:

האם בגיל 4 עדיין הילד יושב בכסא בטיחות ? במידה וכן, איך זה מרגיש לקשור ילד ברכב גבוה יחסית עם 2 דלתות  ?

 

שני הילדים יושבים בכיסא בטיחות. הגדולה מאחורי הנהג והקטן מאחורי הנוסע. 

ברגע שמושב הנוסע זז קדימה, יש מספיק מקום עבורי להיכנס בכריעה ולקשור את שניהם במושבים.

 

לפני 7 שעות, shakedi כתב:

רק בנוגע לצמיגים, לאור העובדה שהג׳ימני לא ניכן ביכולות גבוהות בכביש לא הייתי מצייד אותו דווקא בצמיגי H/T, לעניות דעתי בכביש בסגנון הנהיגה שיש לסגל עבור רכב כזה לא תרגיש הבדל משמעותי אבל דווקא בשטח ההבדל  בין H/T ל A/T לא מבוטל. 

יכול להיות בהתחלה שלא תאתגר את הרכב יותר מדי בשטח אבל בטח אם תאהב את התחום סביר להניח שדי מהר תרצה יותר ודי מהר צמיגים עשויים להגביל. 

בכל מקרה צמיגי A/T מודרניים לא גרועים בכביש כך שאני לא חושב שתשלם יותר מדי על פרופיל מעט יותר קרבי. 

 

דווקא בגלל שהתנהגות הכביש היא מלכתחילה לא משהו, אני נוטה לכיוון הH/T (אלה שנוהגים לקרוא להם 70% כביש 30 שטח). ההתלבטות בינם לבין הA/T היא בעיקר בגלל ההשפעה על צריכת הדלק... 

שוב, ממה שהבנתי הג'ימני מגיעים סטוק עם H/T ואם לשפוט לפי מה שרואים בסרטונים, מהארץ ומחו"ל, אפשר לעשות איתם דברים יפים מאוד. 

ידוע שעם האוכל בא התיאבון, אבל אני בראש של איצי בר, לא מחפש מרזבות ועשושים למיניהם. 

לא סוף סיפור 😊

 

  • רעיון טוב! 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

כשתתחיל להכנס לשטח עם הג'ימני, בין הדברים הראשונים שסובלים אלו ה"אוזניים" של המוטות רדיוס.

אם הן מתעקמות אפשר ליישר עם ג'בקה, אבל אם נמעכות אז... חיים עם זה :)

אם הזכרון שלי אינו מטעה אותי, אחרי שהן מתעקמות יש סוג של צליל חריקה בהצלבות\עליה על מדרכה(לחניון כמובן 🙄).

 OM654 - 140 kW(190PS: 188hp) b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

פורסם

תתחדש

הבטן שלי מתהפכת על ההחלטה הזו כבר קרוב לשנה, וכל טיול שיוצאים רק מחזק אצלי את התחושה... מזל שיש הרבה ג'יפים בקרבתי כך שאני לא 'תקוע' מהבחינה הזו.

אגב, מצאת מציאה שהייתה נחטפת בשוק יד 2 תוך רגע אחד. פשוט מדהים... אז, דבר איתי כשאתה מוכר?

פורסם

אחלה אופציה נפלה לך, אני כבר מתגרד איזה שנה אם לקנות גי'מני מיד ולהתפשר או להיות סבלני עד שתבוא "המציאה".

מי שיכול לאפשר לעצמו את הרכב הזה, בטוח שחוויה לכל סופש.

תתחדש ותתלכלך!

  • מצחיק 1

2012 Alfa Romeo Mito Sprint TcT

Peugeot 208 GTI 2015

Suzuki Jimny 2015

Subaru XV Premium 2.0 2015

פורסם (נערך)

ההבדל בין H/T לA/T הוא שבכביש אתה כמעט לא תרגיש הבדל (גם לא בצריכת הדלק, לפחות לא ברמה שבאמת תשפיע לך על הכיס) אבל בשטח ההבדל מורגש והיתרון משמעותי.

בדר"כ זו גם דופן חלשה יותר ויותר סיכוי לפאנצ'רים... עזוב, תעשה את זה כמו שצריך. לך על הA/T.

 

 

עריכה אחרונה על ידי RBRB
  • אהבתי 2
  • 10 חודשים מאוחר יותר...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...