Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדי פעם בהדלקת בוקר וחשוב לציין שלא בכל הדלקה, נורית לחץ שמן נשארת דלוקה כ 3 שניות.

האם יש ממה לחשוש,מה לבדוק ?

תודה יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

הרכב סובארו לאונה 87' - אין שעון.

 

אני בודק תמיד את המפלס והוא בדיוק על הסימון של "FULL" .

 

יוסי.

 

נ.ב ברכב הוחלף מנוע מיבוא לפני כחודש.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
מדי פעם בהדלקת בוקר וחשוב לציין שלא בכל הדלקה, נורית לחץ שמן נשארת דלוקה כ 3 שניות.

האם יש ממה לחשוש,מה לבדוק ?

תודה יוסי.

3 שניות יותר מדי!

יתכן והיוניט לחץ שמן תקול!

קפוץ אלי מחר , ונלבן את הנושא!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מוזר, גם לי הנורה דלוקה לכ-2 שניות בהדלקת הרכב (בעיקר בבוקר) - מפלס השמן תקין וזכור לי שכבר שאלתי את השאלה הזו כאן בפורום ואמרו לי שהכל בסדר כי כאשר המערכת קרה בבוקר לוקח לזה מספר שניות...

אז מהי התשובה הנכונה?

...Carpe Diem

פורסם
מוזר, גם לי הנורה דלוקה לכ-2 שניות בהדלקת הרכב (בעיקר בבוקר) - מפלס השמן תקין וזכור לי שכבר שאלתי את השאלה הזו כאן בפורום ואמרו לי שהכל בסדר כי כאשר המערכת קרה בבוקר לוקח לזה מספר שניות...

אז מהי התשובה הנכונה?

גם אצלי בהתנעת בוקר במשך 1.5 עד 2 שניות שנורת לחץ השמן דולקת.

פורסם

בהנחה שאין זיוף בקריאת מד לחץ השמן (היוניט), הדבר מעיד על מנוע קצת עייף, משאבת שמן עייפה או שמן דליל מדי, גם אם הוא סינטטי. לוקח זמן עד שהמשאבה העייפה מצליחה למלא את המרווחים של מיסבי ההחלקה בגל הארכובה ובעקב הטלטל ולבנות שכבת הפרדה, ובינתיים לחץ השמן נמוך כי אין התנגדות לפעולת המשאבה (משאבת השמן בונה לחץ לפי ההתנגדות בקו היציאה שלה). חשוב ביותר לא ללחוץ את המנוע במצב זה אלא להמתין בסרק עד שהנורה תכבה ועוד כמה שניות ורק אז להתחיל בנסיעה.

אם השמן איכותי סביר מאד שלא יקרה נזק. באונו הישנה שהחזקתי התופעה הזו החלה כשהחלפתי ממינרלי 20W-50 לסינטטי 15W-40. לקינוח גם נשמעו בשניות הראשונות נקישות קלות מהמיסבים הראשיים של גל הארכובה (ואולי גם ממיסבי עקב הטלטל, לא יכול להבדיל). בגלל איכות השמן וההקפדה לא להריץ את המנוע בשניות הראשונות, הרכב נסע כך עוד עשרות אלפי קילומטרים.

אם זה מאד מפריע ואתה חושש, בדוק את היוניט ואת הלחץ בפועל ואם בעבודה הוא תקין, ניתן לעלות בצמיגות, אבל בשימוש בשמן איכותי לא מעריך שתגרם בעיה גם במצב הזה.

 

יוסי

×
×
  • תוכן חדש...