Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,



אשמח לייעוץ לגבי הצעה שקיבלתי מסוזוקי טרייד אין.

 

פרטי הרכב:

דגם: סוזוקי קרוסאובר אוטו׳ GLX 2X4 טורבו

קילומטראז: 53 א׳

שנת ייצור: 2017

תאריך עלייה לכביש: ינואר 2018

בעלים קודמים: יד 1 - ליסיניג תפעולי

מחיר שמבקשים: 80 א׳

מחיר מחירון של יצחק לוי לאחר הוספת קילומטראז׳, תאריך עלייה לכביש והפחתת ליסינג הוא: 75 א׳

המחיר המשוקלל לא כולל אחריות לשנה על גיר, מנוע ושישה מכלולים.

 

 

הרכב טופל רק במוסך מורשה - יש היסטוריית טיפולים של הרכב. הרכב עבר טיפול כל 15 א׳ קילומטר.

אוג׳ 18 - טיפול 15 א׳

מאי 19 - טיפול 30 א׳

נוב׳ 19 - טיפול 45 א׳

 

הדברים העיקריים שעולים מהיסטוריית הטיפולים:

באוק׳ 19 בין טיפול 30 ל 45 - כנראה שהוחלף מצבר יש שורה שאני לא כל כך מבין - כתוב: מצבר ה״ה

 

בנוסף מצורפת הבדיקה שלהם ממכון בדיקה

 

ןמכון בדיקה 2018.jpeg

 

אשמח לדעת האם זאת עסקה משתלמת?

 

תודה רבה לכולם!

פורסם

לו היית סוחר הייתי אומר לך שהעסקה לא משתלמת.

 

כפי שכתבו מעלי יש לבצע בדיקה מטעמך לפני רכישה.

 

לגופו של עניין בהנחה שהבדיקה תקינה אתה צריך להחליט אם העסקה מתאימה לך בהנתן העובדה שבדרך כלל לא עושים שקלולים למחירון ברמה כזאת שרכב מליסינג עולה 5000 ש"ח פחות מהמחירון. ולכן אם תרכוש את הרכב במחיר המוצע אתה צריך לקחת בחשבון שכשתמכור הרכב יחשב סתם ליסינג לשעבר והקונים יורדיו לך 20% המחירון.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אחזור שוב על ההצעה הקודמת שלי.

רד שנתון אחורה וקנה רכב פרטי.

אל תסתנוור מהעניבות של המוכרים.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
הם אמרו לך למה הם מוכרים מעל המחירון?

 

למי שלא היה לאחרונה במגרשי הליסינג למינהם, כמעט כל הרכבים היפנים יוצאי הליסינג הם דורשים מחירון ללא הפחתות (למעט קלומטרג' אסטרונומי)

והם בונים על הביקוש, ועל 70% מהאנשים שלא בודקים שצריך להפחית

אלא "זה המחירון מה אתה רוצה, הפחתה של 20% זה המלצה אני יכול להוריד עד 6%...."

פורסם

הוא יכול כמה שבא לו (זה לא מוצר בפיקוח ממשלתי...)

פשוט נשמע מוזר בהתחשב בעובדה שיש היום היצע מאוד גדול של רכבים מליסינג ורכבים בני 3-4 שנים בכלל..

פורסם (נערך)

הוא רשם 75 אש"ח כולל הפחתת ליסיניג, תתמקח תראה מה יוצא, מעל מחירון ז"א 75 אש"ח אין מצב שהייתי משלם, תנסה להרגיש את השוק של הרכב הזה בפרטי.

תראה גם מה המחירון ביד 2, בגדול המחירון של יצחק לוי הוא עבור חברות הביטוח. מן הסתם כל אחד יכוון למחירון שעדיף לו.

עריכה אחרונה על ידי none77
×
×
  • תוכן חדש...