Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, eladts כתב:

 

ההנחה שלך שמשאבת חום מתאימה יותר לאקלים קר פשוט לא נכונה. בתנאי קור קיצוני משאבת חום מתקשה לחמם את הרכב ואם תחפש בפורומים של טסלה באנגלית היו עם זה שלל בעיות.

ההנחה שלי שפער בין צריכה של גוף חימום לבין צריכה של משאבת חום עבור טמפרטורות גבוהות הוא קטן, כי הפסדי חום קטנים ככל שהפרש טמפרטורות קטן. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אבסולוטית ברור שצריכת האנרגיה של גוף חימום וגם של משאבת חום קטנה יותר כאשר אין קור קיצוני, אבל יחסית אז הפער ביעילות הוא הכי גדול. בטמפרטורות ממש נמוכות משאבת החום לא ממש מסוגלת לשאוב חום מהסביבה ואז המערכת משתמשת בחום ממערכת ההנעה כדי לחמם את תא הנוסעים, ממש כמו ברכב ICE.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, Boltik כתב:

כן, כמו כל מזגן ביתי פשוט.
הרבה יצרני רכבים עושים התאמות לשווקים שונים וזה כן מוצדק כלכלית, במיוחד שמערכת עם גוף חימום כבר קיימת ולא צריך לפתח אותה מאפס. למיטב הבנתי לטסלה כן קיימים דגמים שונים לשוק האמריקאי, אז למה לא לעשות עוד סגמנטים ולהוזיל עלויות.
 

תוכל קצת לפרט על איזה דגמים ואיזה שוני יש בדגמים לשוק אמריקאי (חוץ משקע טעינה שזה היסטורית ייחודי לארה"ב מול שאר העולם). בגדול הסיבה שיהיו כמה שפחות שינוים והתאמות למדינות שונות הוא שזה מאפשר ייצור מהיר יותר במפעלים, ככל שיש פחות גרסאות שונות זה מצריך פחות חלקים שונים, פחות התאמות ועוד המון דברים שיכולים לעקב בדרך. דוגמה קלאסית זה רמקולים ברכב גם בגרסאות שם אין בהם צורך במפעל פשוט לא מחברים את הצמות שלהם כמו בכל הדגמים האחרים שזה חלק מקונפיגורציה של הרכב. הכל שיהיה כמה שיותר דברים זהים ופחות גרסאות לחלקים. עוד יתרון שאין שוני בין מדינות זה מאפשר לכל מפעל בעולם לספק רכבים לכולם וכך יהיה ניתן לווסת עומסי ייצור או חוסרים של חלקים במפעלים שונים. כל הדגש הוא זמן ייצור בסופו של דבר זה כנראה יוצא יותר משתלם לחברה גלובלית כמו טסלה מאשר חיסכון פה ושם באיזה שהוא מודול או חלק...

עריכה אחרונה על ידי Johnik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 54 דקות, Johnik כתב:

תוכל קצת לפרט על איזה דגמים ואיזה שוני יש בדגמים לשוק אמריקאי (חוץ משקע טעינה שזה היסטורית ייחודי לארה"ב מול שאר העולם).

לא מוצא כרגע, אבל ראיתי התייחסות מיוחדת במפרטים לגירסת צפון אמריקאית, יכול להיות שאפילו באתר הרשמי של טסלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, eladts כתב:

אבסולוטית ברור שצריכת האנרגיה של גוף חימום וגם של משאבת חום קטנה יותר כאשר אין קור קיצוני, אבל יחסית אז הפער ביעילות הוא הכי גדול. בטמפרטורות ממש נמוכות משאבת החום לא ממש מסוגלת לשאוב חום מהסביבה ואז המערכת משתמשת בחום ממערכת ההנעה כדי לחמם את תא הנוסעים, ממש כמו ברכב ICE.

הנה סרטון שמסביר על משאבת חום במיזוג ביתי. לפי הסרטון, מזגן שרק מקרר מכיל 95% מהחלקים ממזגן שיכול גם לחמם. נראה שההשקעה הגדולה של טסלה היתה בפיתוח מערכת המיזוג עם משאבת החום (שכרגיל אצל טסלה נעשה תוך כדי תנועה, ולכן בתחילה היו בעיות באקלים קר), אבל ברגע שהמערכת פותחה זה לא יותר זול ליצר מכוניות עם מזגן שרק מקרר וגוף חימום.
 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

אחרי 17 חודש שלחו לי הודעה בסמס שהרכב בדרך ולהיכנס לפרופיל באתר ולעדכן מקום מסירה:

1. כאילו כמה מקומות מסירה יש בארץ ?

2. אין שום אפשרות כזאת באתר. 

אין קישור לתמיכה, לא מייל ולא טלפון. 

איך יוצרים איתם קשר? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, TheWiz כתב:

אחרי 17 חודש שלחו לי הודעה בסמס שהרכב בדרך ולהיכנס לפרופיל באתר ולעדכן מקום מסירה:

1. כאילו כמה מקומות מסירה יש בארץ ?

2. אין שום אפשרות כזאת באתר. 

אין קישור לתמיכה, לא מייל ולא טלפון. 

איך יוצרים איתם קשר? 

איזה רכב מודל x, s?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השוק רעב, או שכושר היצור נמוך?

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוסע מעל 30 קמ"ש בעומק כזה ... חכם הוא לא...

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...