Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני יומיים בפעם ראשונה מזה שנה וחצי מאז קניתי את הטסלה   הטענתי בסופרצ'רג'ר כי היתי ליד אחד כזה ורציתי לנסות את החוויה . על 15 קוט'ש שילמתי 18.75 ש'ח. מחיר  1 קוט'ש הוא 1.25 ש'ח , כפול ממה שאני משלם לחברת החשמל. המסקנה שלי היא להטעין בבית כמה שאפשר ולהשאיר את הסופרצ'רגרים כאופציה אחרונה.לא ניסיתי את המטענים של חברות אחרות ולא ידוע לי את המחיר שלהם.

 

עריכה אחרונה על ידי nurusz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני שעה, nurusz כתב:

לפני יומיים בפעם ראשונה מזה שנה וחצי מאז קניתי את הטסלה   הטענתי בסופרצ'רג'ר כי היתי ליד אחד כזה ורציתי לנסות את החוויה . על 15 קוט'ש שילמתי 18.75 ש'ח. מחיר  1 קוט'ש הוא 1.25 ש'ח , כפול ממה שאני משלם לחברת החשמל. המסקנה שלי היא להטעין בבית כמה שאפשר ולהשאיר את הסופרצ'רגרים כאופציה אחרונה.לא ניסיתי את המטענים של חברות אחרות ולא ידוע לי את המחיר שלהם.

 

 

פה בארה"ב בהרבה עמדות יש תעריפים לפי שעות. המחיר בשעות העומס כפול מאשר בשעות השפל. למשל בעמדה שסמוכה אלי מחיר קוט"ש הוא $0.22 בשעות השפל ו-$0.44 בשעות השיא. מחיר החשמל הביתי באזור הוא $0.26 לקוט"ש.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, Boltik כתב:

האם טסלה מודל 3 בסיסית מגיע עם גוף חימום או משאבת חום?
גוגל טוען שמשאבת חום, סוכן מכירות טוען שגוף חימום 🤷‍♂️

 

במקור היה גוף חימום במודל 3, אבל הוא הוחלף במשאבת חום הרבה לפני שהחל היבוא לישראל.
 


 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, eladts כתב:

 

במקור היה גוף חימום במודל 3, אבל הוא הוחלף במשאבת חום הרבה לפני שהחל היבוא לישראל.
 

זה מה שמצאתי בגוגל.
מוזר שסוכני טסלה לא מכירים את זה. החשש שלי שאולי לא מתקינים משאבת חום ברכבים לשוק ישראלי משיקולי העלות והאקלים החם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוכני מכירות של טסלה, הם לא מקור אמין לשום דבר שקשור בטסלה. איך הם מוצאים את הדרך למשרדים של טסלה כל יום, אני לא יודע. אולי הם צילמו בטלפון את הסמל.

  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, eladts כתב:

 

פה בארה"ב בהרבה עמדות יש תעריפים לפי שעות. המחיר בשעות העומס כפול מאשר בשעות השפל. למשל בעמדה שסמוכה אלי מחיר קוט"ש הוא $0.22 בשעות השפל ו-$0.44 בשעות השיא. מחיר החשמל הביתי באזור הוא $0.26 לקוט"ש.

הטענתי בשעה 12:45. אני חושב שאצלנו המחיר הוא קבוע ולא קשור לשעות העומס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, nurusz כתב:

אני חושב שאצלנו המחיר הוא קבוע ולא קשור לשעות העומס

 

גם פה המחיר היה קבוע והוא עדיין כך בחלק מהעמדות. מחיר לפי שעות משפר את הזמינות בשעות היום ומקל את העומס על רשת החשמל. בשעות השפל יש עודפי יצור וצרכנים מסחריים משלמים מחיר מופחת. תעריף לפי שעות זה פתרון פשוט לעומס שמעבר מאסיבי לכלי רכב חשמליים עלול ליצור על רשת החשמל. סביר להניח שמתישהו כל משק החשמל יעבור לתעריפים דינמיים לפי ההיצע והביקוש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, race driver כתב:

התעריף אצלכם תלוי בשעות עומס על רשת החשמל,

או בשעות עומס בעמדות הטעינה ?

 

כיום התעריף בעמדות של טסלה משתנה לפי שעות קבועות. תעריף דינמי זה ניחוש שלי לגבי התפתחויות עתידיות.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 7.8.2022 בשעה 06:43, Boltik כתב:

 החשש שלי שאולי לא מתקינים משאבת חום ברכבים לשוק ישראלי משיקולי העלות והאקלים החם.

 

אין שום הגיון כלכלי ליצר דגם מיוחד לשוק הישראלי עם מערכת חימום שונה. משאבת חום זה בסך הכל שם מפוצץ למזגן שיכול גם לחמם ע"י כך כך שהוא עובד הפוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, eladts כתב:

 

אין שום הגיון כלכלי ליצר דגם מיוחד לשוק הישראלי עם מערכת חימום שונה. משאבת חום זה בסך הכל שם מפוצץ למזגן שיכול גם לחמם ע"י כך כך שהוא עובד הפוך.

כן, כמו כל מזגן ביתי פשוט.
הרבה יצרני רכבים עושים התאמות לשווקים שונים וזה כן מוצדק כלכלית, במיוחד שמערכת עם גוף חימום כבר קיימת ולא צריך לפתח אותה מאפס. למיטב הבנתי לטסלה כן קיימים דגמים שונים לשוק האמריקאי, אז למה לא לעשות עוד סגמנטים ולהוזיל עלויות.
 

עריכה אחרונה על ידי Boltik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תציע לאילון מאסק, הוא פתוח לרעיונות 😉

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Boltik כתב:

כן, כמו כל מזגן ביתי פשוט.
הרבה יצרני רכבים עושים התאמות לשווקים שונים וזה כן מוצדק כלכלית, במיוחד שמערכת עם גוף חימום כבר קיימת ולא צריך לפתח אותה מאפס. למיטב הבנתי לטסלה כן קיימים דגמים שונים לשוק האמריקאי, אז למה לא לעשות עוד סגמנטים ולהוזיל עלויות.

 

ההנחה שלך שמשאבת חום מתאימה יותר לאקלים קר פשוט לא נכונה. בתנאי קור קיצוני משאבת חום מתקשה לחמם את הרכב ואם תחפש בפורומים של טסלה באנגלית היו עם זה שלל בעיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...