Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

בתאריך 11.7.2022 בשעה 10:20, robertf כתב:

 

לא הבנתי. מי יקבל מודל S?  או יותר נכון, מי האופטימי?  😜

את הS אני יקבל, באופטימיות בדצמבר😀

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בתאריך 12.7.2022 בשעה 18:59, niv כתב:

את הS אני יקבל, באופטימיות בדצמבר😀

אפשר לדעת למה פורמנטור נמכרה בזו מהירות?

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, eitanuch כתב:

לחובבי המימן...

 

ברוך השב איתן.

 

אחלה מחקר, למה אבל אתה רואה אותו בדרך שלילית?

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, David32 כתב:

ברוך השב איתן.

 

אחלה מחקר, למה אבל אתה רואה אותו בדרך שלילית?

למה שלילי? 

 

חיובי מאוד. נוגד לחלוטין את השקר שמימן זה zero emission. 

 

לא באמת חזרתי. אני נכנס מידי פעם כדי לזרוק פה איזו ידיעה מעניינת ונעלם כדי לא לספוג יותר מידי גועל. נתראה בפעם הבאה. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא נכון אבל. זאת עוד דרך להשתמש במימן כהנעה, שמקורה בשיטה שמיועדת לבנזין/דיזל. אז היא לא מתאימה.

אבל זה לא נוגד שמימן זה זירו אמישנס. רק מראה שככה - יש חלקיקים.

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, 98civic כתב:

אפשר לדעת למה פורמנטור נמכרה בזו מהירות?

מכרתי אותה כי אישתי קיבלה רכב מהעבודה והייתי צריך למכור אחד מהרכבים והעדפתי להשאיר את הטסלה.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, eitanuch כתב:

המחקר בוצע באופן מקצועי אך בתכלס הוא לא מחדש דבר שלא היה ידוע כבר מזמן ועל זה בדיוק עובדים המפחתים של מנועים מסוג זה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, eitanuch כתב:

 

אני מתקשה להבין את הייתרונות הפרקטיים של הטכנולוגיה לרכבים פרטיים:

  1. אין ספק שבאנרגיה ליחידת משקל/נפח יש להנעת מימן ייתרון על סוללות מה שהופך את הטכנולוגיה לרווונטית למשאיות/אוניות
  2. אבל, לרכב פרטי סוללות נותנות פתרון טוב מבחינת טווח/משקל/מחיר:
    1. נצילות אנרגטית של הפקת מימן נמוכה משמעותית מנצילות של טעינת סוללה
    2. נצילות הפקת חשמל מתא דלק נמוכה (משהו כמו 60% היום), וגם אם ישתפר, בהנעה מסוללה אין המרה ולכן ההפסד 0
    3. בהנעת מימן טוענים סוללה ברכב - עוד אבדן של 10%
    4. מנקודה זו השרשרת זהה - סוללה שמניעה מנוע חשמלי
    5. במימן יש את כל העלויות של שרשרת הפצה, מילוי מכלים בתחנת דלק, "תדלוק" של הרכב עם האובדנים והעלויות הנלוות. בחשמל משתמשים ברשת הפצה קיימת
    6. זיהום כתוצאה מייצור הסוללה? - גבוה יותר ברכב חשמלי, אבל גם ברכב מונע מימן יש סוללה ואם תהיה קטנה תדרוש החלפה מהירה עקב מחזורים אינטנסיביים, אז לא ברור כמה הייתרון גדול. אם וכאשר יגיעו לסוללות מצב מוצק נטולות ליתיום, הייתרון עוד יותר נשחק..

 

אז מה העניין? נותרו עוד הרבה אתגרים טכנולוגים לפתור, למה טויוטה ואחרים עוד ממשיכים עם זה?

 

עריכה אחרונה על ידי OF
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי זה באופנה עכשיו ומי שעובד על זה ניחשב COOL!.

 

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה דברים:

 

לפני 55 דקות, OF כתב:
  • נצילות הפקת חשמל מתא דלק נמוכה (משהו כמו 60% היום), וגם אם ישתפר, בהנעה מסוללה אין המרה ולכן ההפסד 0

60% זה בן זונה. זה כמעט פי 2 ממנוע בעירה פנימית. אני רואה מספרים יותר נמוכים - אבל יותר גבוהים מבעירה פנימים (נגיד באיזור ה 50~)

 

בהנעה מסוללה גם כן יש הפסדים, כמו בכול דבר בחיים.

 

לפני 55 דקות, OF כתב:
  • בהנעת מימן טוענים סוללה ברכב - עוד אבדן של 10%

לא מחייב טעינת סוללה (זאת אומרת שאפשר להשתמש "ישר") רק שצריך להעלות את המתח שיוצא מתא הדלק (בכול מקרה).

 

 

 

בכלליות, תא דלק זה פתרון די סבבה למקרים מסויימים. כמו שרכב חשמלי על סוללה בלבד זה פתרון סבבה למקרים מסויימים.

מעבר לרכבים/תחבורה, לתא דלק על מימן יש עוד שימושים טובים, ככה שלטכנולוגיה יש עתיד.

 

 

לפני 2 דקות, hwgeek כתב:

מי שעובד על זה ניחשב COOL!.

יששששש

עריכה אחרונה על ידי David32
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, OF כתב:

 

 

 

אז מה העניין? נותרו עוד הרבה אתגרים טכנולוגים לפתור, למה טויוטה ואחרים עוד ממשיכים עם זה?

 

 

יש מגוון סיבות אך הסיבה העיקרית שטויוטה משקיעה המון בתחום המימן היא פשוט כי ממשלת יפן החליטה להיות מדינה שכל האנרגיה שלה מתבססת על מימן. מאז שהחליטו להפסיק את השימוש בתחנות כוח גרעיניות, המדינה הזו מתבססת על מקורות אנרגיה חיצוניים יקרים ומזהמים למדי ולכן המדינה החליטה שבכדי להגיע לעצמאות אנרגטית נקייה, היא בחרה במימן כפתרון עבורה. 

עריכה אחרונה על ידי ch2856
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק לא מבין איפה פה ההיגיון במימן?

כי להפקת המימן צריכים להשקיע כמויות חשמל גדולות, יופי אז נייצר אותם מאנרגייה ירוקה, את החשמל הזה ננצל להפקת מימן, בישביל השימוש במימן נקים את כל התשתיות והטכנולוגייה + עדיין נשתמש בסוללות במוצר הסופי.

 

לעומת: מקורות אנרגייה ירוקים- היישר לרשת החשמל הקיימת לטעינת הסוללות של הלקוח, כבר הוכח שגם אחרי עשור אין להן בעייה בתיפקוד ומקסימום בסוף ימחזרו או ישתמשו בתור אחסון חשמל.

למה לידחוף בפיתרון השני את כל הבלאגן של המימן עם כל ההוצאות והסיבוכים הכרוכים בכך? רק כי בסוף רואים טיפות מים מהאגזוז ?

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחת הבעיות של אנרגיה מתחדשת כמו שמש ורוח זה חוסר האמינות שלהן וחוסר היכולת לאגור חשמל. השימוש בשדה של סוללות לאגירת האנרגיה הזו בכדי לספק חשמל יציב הוא בעייתי למדי. לכאן, לדוגמה, יכול להיכנס המימן. אם אני משתמש בשדה סולארי להפקת מימן אני לא צריך לדאוג לגיבוי באמצעות תחנת כוח אמינה או להתקין תחנת אגירה מסוללות יקרות מאוד ומזהמות לייצור. 

 

יש כמובן עוד לא מעט דוגמאות ליתרונות היחסיים של מימן כמו ברכב כבד לדוגמה ועוד, צריך לזכור בנוסף שבישראל יש רשת חשמל, עם כמה שאנחנו אוהבים להתלונן, אמינה מאוד יחסית וזה ממש לא המצב במרבית המדינות בעולם כולל כאלו מתקדמות. 

 

אני נוטה להאמין שבעשורים הבאים יהיה שילוב של שתי הטכנולוגיות, סוללות ומימן. סביר להניח שבשלב מסוים רק אחת תשרוד וסביר להניח כי אלו יהיו הסוללות, אבל בסופו של דבר אם רוצים להחליף את דלק המאובנים בעולם עכשיו, צריך לעשות את זה עם עיניים פקוחות ולא לפסול מראש דבר וגם לא לעשות זאת בקיצוניות, אפילו האיחוד האירופי הבין שהוא הגזים ולקח צעד לאחר במספר תחומים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...