Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ב-מ-וו חושפים את סדרה 2 גראן-קופה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי ששואל למה ייצרו גם את הגרסה הזאת.

התשובה היא - כסף.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לי זה נראה כמו רכב אסייאתי מצועצע, אחד הרכבים המכוערים שראיתי.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

הוא אמר משהו מאוד נכון בכתבה. רוב המצקצקים הם לא לקוחות של במוו. אפילו לא לקוחות פוטנציאלים.

אז כנראה שהלקוחות הפוטנציאלים שלהם מאוד אוהבים את זה.

 

גם אני בתור במוו הייתי מייצר רכב שהלקוחות שלי אוהבים הרבה לפני שהייתי דואג לרצות כל מיני טרחנים שבחיים לא הייתה להם וגם לא תהיה להם במוו.

 

מסכים שהרכב מכוער. גם ה-CLA.

פורסם

אני לקוח של ב.מ.וו, אז אני מניח שגם נחשב פוטנציאלי לזו. אני מאוד לא אוהב (בעדינות אני אומר את זה...).

במקרה אני גם אחד המייסדים של המועדון הרשמי של ב-מ-וו ישראל ואני יכול להגיד שהתגובות של החבר׳ה שם דומות. כנ״ל בכל הפורומים הרשמיים של ב-מ-וו בחו״ל.

למען האמת אני לא זוכר עוד רכב חדש של היצרן הבווארי שהקונצנזוס לגביו היה כלכך חזק ולשלילה.

טרם מצאתי תגובה אחת חיובית ועברתי על מאות...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

גם אני לקוח פוטנציאלי, כמה? החודש הייתי אצלם.

אין שום קשר לדעה/ביקורת/טעם על העיצוב שהם עשו, אני למשל לא סובל את המותג טויוטה אבל שצריך לפרגן על הטכנולוגיה וחוזק המותג מפרגן בכיף. אפילו בפוסט סקירת רכישת הרכב שעשיתי לפי שנים פירגנתי להם (למרות שהתייחסו אליי מגעיל בלשון המעטה).

 

BMW מתמסחרים יותר מדי, הם דומים לתת מקלע שמרסס את כל המטרות ובקושי פוגע במשהו.

 

פשוט ובסיסי זה הכי טוב, כמו שרשמו סדרה 3-5-7 משם שייתנו קצת דגמי קצה כמו 8 וגרסאות ה-M. השאר רק בחירות רמת גימור.

גם עם כל הכבוד, הם אפילו לא השקיעו בפלטפורמה, זו סדרה 1 מאורכת.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

עיצוב סיני זוועתי. מנגד לדעתי הCLA מדהימה ואני יכול להבין למה המונים רוכשים אותה. איך במוו רוצים להלחם בה עם המפגע הזה?

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

פנימית- עוד איכשהו בסדר.

חיצונית- לא!

 

יש כאן מישהו שאהב?

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

לי אין דווקא בעיה עם תת הנישות אם זה מכניס עוד כסף לחברה, כל עוד רכבי ה-Purists ממשיכים להתקיים (האימרה הישנה היא שפורשה ימשיכו לייצר כמה SUVs שהם רוצים כל עוד זה עוזר להם לבנות את ה 911 הבאה)

 

לעניין, החלק האחורי נראה כמו פגם בייצור.

פורסם

העיצוב לא מכוער בעיניי -

עבור מותג פרימיום הוא גרוע יותר ופשוט ... סתמי.

בחוץ ובפנים - לא מובחן, לא יוקרתי - לא מעניין.

עיצוב קצת מודרני - מזרח רחוק מדי ומנותק מהשורשים של במוו (ולהרחיב עוד את הכליות / גריל לא ממש מקדם או פותר את העניין).

 

נראה לי שמותגים רגילים הולכים ומזנבים ביצרניות הפרמיום ובכפוף לקטגוריה גם קיה, מאזדה או פיז׳ו מייצרים רכבים שהולכים ומתקרבים לתוצרת הבווארית וחברותיה.

יכולת דינמית מובחנת קשה יותר ויותר לספק (ואולי אין מי שמספיק מעוניין בה)?

 

מכלולי ההנעה בכל קבוצה הולכים ומתכנסים -

כולם באותו הגה חשמלי, מנועי טורבו, מתלים - האופי של הרכבים מתכנס לאיזה ממוצע בלי קצוות ממש מובחנים.

 

אין כמעט רכבים ממש גרועים או בעלי אופי יוצא דופן.

כולם בטוחים, אמינים, נוחים ומרווחים.

 

אולי ריבוי תתי הדגם שם מנסה לפצות על הפער המצטמצם באיכות באמצעות אפשרויות נרחבות וקליעה קרובה יותר לטעם הספיציפי אבל יוצא שבסוף ההבדל הוא במיתוג יותר מאשר באופי האמיתי.

 

אישית גם אני מעדיף - תעשו פחות אבל טוב.

אולי זה גל שעוד יחלוף ויתכנס ואולי להציע היום משהו באמת שונה או איכותי במובחן במחיר אשר בסופו של דבר פחות או יותר דומה כבר לא באמת אפשרי.

פורסם

פשוט וקל צאו מהמספרים והמודלים של פעם - כל הרכבים היום גדולים ומגושמים יותר - ולכן מוסיפים דגמים חדשים ומספרים נוספים

סדרה 2 החדשה - זהה בגודל ל 3 קופה הישנה והטובה שכולנו זוכרים - E30 E36

סדרה 2 גראן קופה - זהה בגודל כמעט ל 3 ארבע דלתות הישנות יותר

סדרה 3 החדשה - זהה ל 5 הישנות בגודל - ואפילו גדולה ורחבה מהן

סדרה 5 החדשות - זהות ל 7 הישנות בגודל עיצוב ופאר.

סדרה 7 - כבר כמעט לא רואים על הכביש חדשות וזה מסביר הכל .

לי בעיקר יש בעיה עם המנועים שנשמעים כמו מכונת תפירה .

זה שעברו להנעה קדמית בגדול לצרכן הבסיסי לא אומר כלום- רק נקווה שלא יהרגו לגמרי את רוח המותג ויהפכו ל VW משודרגת - כי AUDI כבר יש

 

 

 

פורסם

הולי מולי!! That thing is fugly

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
לא היה דגם קודם [emoji15]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אני מדבר על הצורה שהם הביאו לרכבים החדשים מכיוון הפרונט והחלק האחורי, אל תהיה קטנוני נו.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...