Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש שעלה לי 300 אלף, שפך גיר אחרי 260 קילומטר.


R1pper
שימו לב! השרשור הזה בן 1738 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איזה השלכות יש בהחלפת גיר מקופסה? כלום ושום דבר. זה לא מדע טילים.

 

ירידת ערך אמרו. יהיה קשה יותר למכור את הרכב, לחלק מהאנשים זה לא משמעותי אבל חלק כן - קהל הקונים קטן.

 

אחרי שהיינו עדים לסיפורי זוועות על לא מעט מוסכים בארצנו לא הייתי שקט כשאני יודע שמפרקים לי גיר באוטו חדש ומרכיבים אחד אחר במקומו. זה לא החלפת מצתים (גם בזה הצליחו לעשות נזקים במוסך), יש שם עבודה. פירוק של לא מעט חלקים. פירוק של לא מעט ברגים. צינורות, קולר, פירוק של תושבות. אתה חושב שאחרי זה הכל יחזור למקום עם אותם מומנטים? עם אותם ברגים? עם אותן שייבות? אני בספק אם אפילו ימלאו את שמן הגיר הנדרש אחרי שראיתי איזה מסנני שמן יבואן גדול פה משווק ללקוחותיו...

 

יש שיגידו שאלו סיפורי סבתא ואני מדבר שטויות, אולי...

אני באופן אישי לא הייתי מתייחס להחלפת גיר כמשהו פשוט בלי השלכות.

 

הייתי מתייעץ עם עו״ד אם ההסכם שהציעו לא נראה לי. רכב חדש אני בספק אם הוא יקבל, אבל הסכם טוב יותר אולי.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קודם כל מה הקשר למחיר הרכב? קנית אותו במיטב כספך. גם סטונדט שקונה רכב ב10 אש"ח קנה אותו במיטב כספו.

 

הלאה.

 

קנית רכב חדש, חלק מהחוויה נעוצה בשני חלקים:

1. להנות מרכב עם סבירות תקלות נמוכה (כי הוא חדש)

2. במקרה וכן תקרה תקלה, בזמן המוגדר "תקופת אחריות" התיקון לא ייצא מכיסך.

 

קנית חדש? קנית שקט.

 

בא היבואן, ולפי איך שזה נשמע, לא התווכח וכיבד את החוזה עליו שניכם חתומים, במילים פשוטות "התקלקל לך? הוא יתקן".

 

עכשיו אתה בא ומנסה לטעון מה הוא זמן סביר ומה הוא לא, אז בשבילך 260 ק"מ הוא לא זמן סביר, ותאמין לי גם יומיים לפני גמר האחריות אתה תשמע לא אחד ולא שתיים שיתקלו בתקלה ויגידו "מה אפילו לא שנתיים על הכביש". אז מדד הזמן או הק"מ הם פה עניין אישי.

 

מה כן?

שיתקינו גיר חדש ולא ישפצו. זה כן.

שיתנו לך רכב חלופי בזמן התיקון, זה כן.

שיתחייבו לטרייד אין עתידי? בהחלט.

שיכירו בירידת ערך? אני לא חושב. אבל שווה לנסות.

 

רכב חדש? כסף בחזרה?

עו"ד טוב שעולה הרבה, והמון מלחמות, כמה שנים טובות... ואולי זה יקרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה הנוכחי מאוד תלוי מי היבואן ומה תפיסת השירות שלו במקרה כגון זה.

נתקלתי במקרים שהיבואנים כמעט ולא התווכחו והחליפו את הרכב, לעומת כמה מקרים של מלחמה.

אני ממש לא בטוח שבית המשפט לא יצדד בצד של הלקוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא יפתיע לגבי אף יבואן.

ייתכן וישתלם לך יותר לתת להם להחליף את הגיר ולאחר מכן לתבוע אותם על ירידת הערך. כדאי מאוד שתתייעץ עם עו"ד בנושא.

אם היית רואה על איזה הסכם פיצוי(הם קוראים לזה -סילוק תביעה-) הם ניסו להחתים אותי, זה איום ונורא, זה מנטרל כל מחשבה עתידית או פיצוי מנזק שיגרם לי.

 

למשל: אם הגיר שלי יתחרפן או לא יודע מה, יצא מפעולה בזמן נסיעה, ויגרום נזק לרכב או משהו סביבתי?

הם אומרים:"לא ענייננו, לך תמות."

 

הקטע היחיד שאמיתי בכל ההסכם, והם לא יכלו לזייף, את את הסכום פיצוי, 10 אלפים שקל, שאני מחשיב ככלום, לעומת הטראומה שעברתי באותו יום ארור, להיות תקוע בחום 3 ומשהו שעות על צד הדרך, כשכל 30 40 דקות איזה שוטר דפ''ר, ודורש ממני לזוז עוד מטר ימינה.

 

שאתה והמוביל, נלחמים להעלות את הרכב, שלא יגרום לו עוד נזק, ואחרי שעה שהוא יושב במורשה, איזה דגנרט מתניע אותו, ומכניס אותו בנסיעה למוסך......והוא אומר זה בסדר,הגיר התקרר.

 

שאתה מבין שאפילו רבע טנק דלק לא ירד, והרכב החדש שלך פשוט כבר לא חדש, ולעולם לא יהיה במצב תקין, הכל זההימור.

כשאתה מדבר עם שמאי מומחה, ואומר לך אל תיגע ברכב, הם לא יודעים לעבוד פהלפי הוראות יצרן, ואין להם את המיכשור המתאים, בשביל לבצע את העבודה 100 אחוז.

 

שנותנים לך ניסן מיקרה מקרקרשת, במקום משהו בטנדרט שקנית, וכשאתה רוצה שידרוג, אומרים לך קודם תאשר עבודה, ואזנדאג לך.

 

כשהיבואן נותן לך 2 טיפולים, אבל באותיות הקטנות אומר: טיפול ללא עלות, לא כולל חלקים מתכלים......

והוא אומר לך שטיפול 1 ל10 אלפים, מתחיל מיום קניית הרכב, ומסתיים אחרי 6 חודשים, והשני 12 חודשים מיום קניית הרכב....

בדיחה.

 

כשאתה שומע כמה זה קל ופשוט להחליף גיר, וכשאתה מכניס להם 2 סעיפים, הראשון מנהל עבודה איזורי, שיגיע ויפקח על ההתקנה.

והשני זה: כל פעם שהרכב מושבת ונכנס לטיפול בגלל הגיר, אני זכאי ל5 אלף שקל.

פתאום זה לא, מה קרהלכל האמינות וזה פשוט להחליף גיר?

לא כל עוד אנחנו עלולים לשלם....

 

להתחייב לקנות את הרכב שלי, רק בין ה1 ל-10 לחודש, אחרת הוא יחשב במחיר, כחודש הבא.

להתרכז רק בהורדות, בירידת ערך, לא בשיקלול חיובי.

 

בעיה קשה, ואני פשוט ל מבין מה עשיתי שזה מגיע לי, יבואן רכב, עמוס בכסף, מתעמר בלקוח חוזר, שהוא גם מוגבל.

פשוט לא יאמן, זה ישראל 2019.

 

 

אבל יש, יש אנשים טוביםבעולם, האדם שעוזר לי בכל מאודו, היה, לא תאמינו, הקונה של הרכב הקודם(אותו רכב) שמכרתי לו, ופשוט מברך אותי על כמה שמכרתי לו רכב שמור ופנטסטי.

 

אחרי כל זה, לא רוצה פיצוי, ושום דבר, רק החזר כספי מלא, וזה יקרה, זה ענין של עקרון, ויקח כמה שיקח, זה יקרה, לאט אבל בטוח.

 

 

לילה טוב, אני מקווה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק יכל לאמור שבתחום בו אני עובד יש מושג DOA. ראשי תיבות של Dead On Arrive. יש הגדרה ברורה של היצרן לזה.

 

אם התגלתה תקלה במוצר בתוך X ימים (זה יכול להיות יום או 3 ימים או "קילומטרז" מסויים) אחרי מועד ההספקה, המוצר נחשב DOA. לא מתקנים אותו אלא מחלפים בחדש. לקחות בצדק לא רוצים תיקון אלא מוצר חדש. כל מה שנדרש זה להוכיח ליצרן שבאמת קיימת תקלה - לשלוח לוג תקלות או סרטון או משהו אחר שמתאר את התקלה. ואז היצרן מאשר DOA. משלוח המוצר חזרה לחו"ל ומוצר חדש במקומו הם על חשבון היצרן.

 

 

כמו כן גם כשיש חריגה קלה מהגדרת DOA, בהרבה מקרים עדיין מאשרים אותו.

 

 

לא מובן מדוע בתחום הרכב זה לא עובד כך. אני חושב שחברות ענק שמייצרות מכוניות במיליונים יכולות לעמוד בזה בלי בעיה, שבעיות רצון הלקוח זה משהו ששווה יותר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המונח שבוקי ציין, DOA הוא בדיוק מה שקרה במקרה הזה אין סיבה שלא להחליף את הרכב

 

גם אם היה מדובר ברכב זול יותר בהרבה.

 

בנאדם נכנס לסוכנות ומשכיב חבילה של כסף/פריסה על כלי שצריך לשרת אותו מצויין

 

לפחות שנה + ללא דופי (לא מדבר על קשקושים כגון עדכון תוכנה למדיה וכו')

 

כל יבואן שמתחיל להתווכח עם לקוח שחווה מנוע/גיר שפוך ודורש החלפה - לפרסם את שמו ברבים

 

למען טיפול מזורז והחלפת הרכב ללא ויכוח ככל.

 

קנית מוצר בעשרות ובמקרה הזה מאות אלפי שקלים, ואחד מהמכלולים לא שרד שבוע?!

 

מי כאן סומך על יבואן ראשי שיעשה את העבודה 1:1 ברמת הבורג כמו שהוא יצא מהמפעל?

 

היו כאן כמה כאלה בתגובות שכן היו לוקחים את הסיכון.

 

תאורטית על המקלדת, כן ברור...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם רציניים להחליף רכב?

 

גם אם רכב מגיע עם מנורה שרופה להחליף רכב?

 

לגבי מה שהשמאי אמר שהם לא יודעים לעבוד לפי הוראות היצרן, שיחזיר את תעודת השמאי שלו וילך להיות איש מכירות מהסוג הנחות. כל יבואן רשמי מחוייב לעמוד בסטנדרטים של היצרן, להחזיק ציוד יעודי שהיצרן הגדיר לו, לעבור השתלמויות מקצועיות במתקני היצרן ולעבור ביקורות מהיצרן. יש יבואנים שיגדירו אפילו איך ייראה אולם המכירות, כמה אנשים יעבדו בו ואם תהיה בו מכונת קפה.

 

הגיר הגיע DOA והוא זה שמוחלף קומפלט ולא מתוקן. אפילו רכבים שהוחלף בהם מנוע במסגרת האחריות אחרי מאות בודדות של קילומטרים לא הוחלפו.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נזכרתי שלפני 25 שנה קניתי פיאט בראבו, שהגיע הזמן למכור אותה, במכון הבדיקה, הבוחן אמר שהגיר הוחלף, ואני בכלל לא ידעתי. מה היה קורה, אם היו מחליפים לך את הגיר לפני שקיבלת את הרכב? אפילו לא היית יודע.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים יקרים, אני מת להגיד, לא, לא להגיד, אלא לצרוח את שם היבואן והרכב, אבל, אני מפחד שזה יסבך אותי, הם אנשים רעים, שמבחינתם -רווח- הוא הדבר הכי עליון.

 

עכשיו בדיוק, חזרו אלי מהיצרן במייל, ששלחתי להם והסברתי הכל,הם יצרו קשר עםהיבואן המנוול, וכרגע זה עובד בדיקה.

 

אני מת לספר לכם חברים באמת, הם ניסו להחתים אותי על השתקה מוחלטת של המקרה והפרטיו, לצד שלישי.

 

 

מצרף לכם תמונה מסוף ההסכם.

 

3a.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד רכישת הרכבים בארץ יהיה דרך מפיצים/יבואנים ולא ישירות מהייצרנים מקרים כאלה יהיו. הרי ברור שייצרן הרבה יותר גמיש בנושא אמינות/שירות לעומת היבואן שמה שמעניין אותו זה בעיקר רווח כספי כי לא מייצר שום דבר בפועל...שיהיה לך בהצלחה איש יקר תעדכן אותנו בהמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1738 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...