Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש שעלה לי 300 אלף, שפך גיר אחרי 260 קילומטר.


R1pper
שימו לב! השרשור הזה בן 1745 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כשאני קורא חלק מהתגובות כאן אני מה מבין למה דופקים אותנו הישראלים כל הזמן.

יש פה אנשים שאשכרה מוכנים שיח**** עליהם והם אומרים תודה.

אנשים פה לא מבינים שירות בסיסי מה הוא, תודעת שירות? מה פתאום.

מוכרים לך מוצר חשמלי במאות אלפי שקלים, אם יש בעיה מהותית מן הראוי להחליף אותו! וכן, המחיר מאוד משנה.

 

זה כמו שמישהו יקנה חולצה בחנות בגדים ויהיה לה קרע קטן בשרוול, יגידו לך "בוא נתפור לך ותקבל אותה חזרה", האם מישהו היה מסכים לדבר הזה?

אז למה ברכב צריך להסכים?

 

עד שהלקוח הישראלי לא ילמד לעמוד על שלו ולדרוש (כן לדרוש) שירות בסיסי, ימשיכו להשתין עלינו מלמעלה.

אחריות שבין תנאיה יש תנאי לפיו קילקול במכלול רציני ( ואין בעיה להגדיר כזה ), תעניק לבעלים זכות לקבל רכב חדש, היתה פותרת את הבעיה. הצרה היא שאין אחריות כזו, התנאים באופן כללי קובעים כי בתקופת האחריות, יוחלף או יתוקן החלק שהתקלקל. העובדה שניתנת התחייבות לבעלים לקניה חוזרת בלתי מותנית במחיר מחירון, בהנחה שאכן התחייבות כזו קיימת ובתנאי שהיא בזמן סביר, מייתרת את שאלת ירידת הערך, פסיכולוגית או לא, שמטרידה כאן רבים. גם ההנחה שאין מי שיודע להחליף גיר במיומנות מספקת, אינה יותר מהשערה בעלמא מבחינה משפטית לפחות, בעל מקצוע נחזה כבעל מיומנות מספקת עד שלא יוכח אחרת. מאחל לפותח הצלחה במאבקו, גם לא פוסל את סיכוייו, היו דברים מעולם, אבל לא הייתי מתחיל לחפש אוטו חדש אם אני במקומו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הסיפור המצוטט פה על הסיאט ופסיקתה של השופטת מרים ליפשיץ-פריבס הינו חריג.

עצם העובדה שכמות התקדימים אפסית לעומת כמות התקלות צריכה להגיד משהו גם על המקרה הזה.

 

סיאט חדשה שנדרשה להחלפת מנוע עקב כשל מותחן תזמון בשילוב כשל גיר dsg7 (תקלות מוכרות בקונצרן)

הרגולטור מזמן היה צריך להתערב בנושא של צ'מפיון. עד כה מי שהתערב זה בעיקר עורכי דין עם זמן זיכוי של כ 4 שנים.

(למעשה הרגולטור התערב רק כאשר צ'מפיון העלימו מיסי מדינה).

 

והשאלה הפשוטה לפות"ש : האם יש לך 3 שנים לשרוף במאבק משפטי ?

צריך לבחור את המלחמות שלך בתבונה.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חייבים לחוקק חוק כמו בארה"ב lemon law.

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

חשוב לציין שחוק הלימון (נשמע משעשע גם בעברית) -

א. לא אחיד בין המדינות בארה"ב

ב. מתייחס אך ורק לתיקונים חוזרים ונשנים

 

תקלה בודדת, חמורה ככל שתהיה, לא חל עליה חוק הלימון בשום מדינה בארה"ב.

 

לעניין פות"ש - החלפת גיר (להבדיל מתיקון) איננה מדע טילים וגם הפיצוי הכספי מובטח בקנייה, כך שמבחינה פרקטית קרה ומעשית הפיצוי הולם. לא "מעל ומעבר" ולא מושלם ובלי חד קרן ורוד עם נצנצים. הולם.

 

סעיפים שלא מוצאים חן אפשר לסדר עם מיקוח עם ייעוץ/התערבות של עו"ד.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אין חבר כנסת שמרים את הכפפה לחוק לימון ? איציק שמולי ?

דרך אגב: לנובו , בשיחה איתם אמרו לי שאצלהם תיקון שלישי באחריות מפצה את בעל המחשב במחשב חדש . סינים עם תודעת שירות . יפה.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק שכאן הפיתרון הוא לא של רון, לא של יעקב ולא של צמפיון אלא של היצרן.

 

זאת הייתה דוגמה לכך שאין לסמוך ב100% על מוסך היבואן.

הן באבחון התקלה והן באיכות התיקון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלוואי!

הלוואי והיו נותנים לי תנאים כאלה, הם אשקרה שלחו לי מסמך שנקרא, ושימו לב לשם: -כתב סילוק תביעה-

הזוי ופשוט בדיחה.

 

פות"ש, רק הערה - מה שאתה מתמודד מולו כרגע זה לא ייחודי ליבואן הנ"ל, זו שיטת "בקרת נזקים" סטנדרטית שאתה מתמודדים רוב הלקוחות ה"בעיתיים" של חברות בסדרי גודל כאלה. זה כולל, בין היתר, את הקושי בלהגיע לשיחה עם האנשים הרלונטיים, ב"סילוק תביעה" (מונח סופר נפוץ בהקשר הזה, אל תיקח את זה אישי), וכל הקשקשת המשפטית והחוזים הדרקוניים למדי שמנסים להחתים אותך עליהם - אלו לא חוזים שנתפרו עבורך ספציפית, אלו הסכמים גנריים שהמחלקה המשפטית מחזיקה ורק מעדכנת כמה פרטים.

 

הפואנטה שלי - אל תתרגש מהקיר הבירוקרטי, תגיע למצב שמנהלים בחברה יודעים מי אתה ומזכירים את השם שלך בישיבות. ברגע שאתה שם, אתה עובר מעל קיר הבירוקרטיה והמשפטת הסטנדרטית שאיתם מנסים לבלום את רוב הלקוחות הלא מרוצים, והופך לקוץ בתחת אמיתי, וזה מה שאתה צריך להיות. תגיע לשם ויש סיכוי שהם יתקפלו לפני שתוציא ממון משמעותי על תהליך משפטי, כדי להיפטר ממך ולהוציא את הקוץ.

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא תמיד גישת הקוץ בתחת עובדת, רק תראו עד כמה כולמוביל עומדים בעקשנות מול הבחור עם המרצדס התקולה שהחנה אותה מול הסוכנות עם שלטי ענק. כולם כבר מכירים אותו והוא באמת חתיכת קוץ עבורם, אין לו בעיה לשלם קנסות של העירייה (טוב זה כסף כיס בשבילו) וכמה שהם מנסים בכל אמצעי חוקי להיפטר ממנו (בעיקר דרך העירייה שעומדת בחוסר אונים מול המצב) הם פשוט לא מצליחים.

 

הוא ממזמן כבר קנה רכב אחר ועדיין אין לו בעיה להנציח מחאה במאות אלפי שקלים ולהמשיך לשלם על כך עד עכשיו בשביל העיקרון.

 

ועדיין הם לא מתקפלים מולו למרות שרציונלית הנזק שעשה להם שווה לפחות כמה רכבים מבחינה תדמיתית, אני בטוח שבדיעבד בזמן אמת הם היו נענים לבקשה שלו אם היו יודעים מול איזה איש הם מתמודדים (כנראה שאין דברים יותר גרועים לחברות כאלה מאיש אמיד עם סבלנות ונחישות) אבל עכשיו הם כבר עמוק מדי בעסק והם לא מתכוונים לסגת, מה שמראה שגם לחברות גדולות שכאלו יש אגו והן לא תמיד יפעלו בצורה הכי רציונלית ומחושבת.

 

מקווה שפותח השרשור לא יצטרך להגיע למקומות כאלה ושיסגרו איתו הכל לפני שזה מתגלגל לבתי משפט ומחאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחריות שבין תנאיה יש תנאי לפיו קילקול במכלול רציני ( ואין בעיה להגדיר כזה ), תעניק לבעלים זכות לקבל רכב חדש, היתה פותרת את הבעיה. הצרה היא שאין אחריות כזו, התנאים באופן כללי קובעים כי בתקופת האחריות, יוחלף או יתוקן החלק שהתקלקל. העובדה שניתנת התחייבות לבעלים לקניה חוזרת בלתי מותנית במחיר מחירון, בהנחה שאכן התחייבות כזו קיימת ובתנאי שהיא בזמן סביר, מייתרת את שאלת ירידת הערך, פסיכולוגית או לא, שמטרידה כאן רבים. גם ההנחה שאין מי שיודע להחליף גיר במיומנות מספקת, אינה יותר מהשערה בעלמא מבחינה משפטית לפחות, בעל מקצוע נחזה כבעל מיומנות מספקת עד שלא יוכח אחרת. מאחל לפותח הצלחה במאבקו, גם לא פוסל את סיכוייו, היו דברים מעולם, אבל לא הייתי מתחיל לחפש אוטו חדש אם אני במקומו.

 

 

אפשר לתת תעודת אחריות גם ל10 שנים שכוללת חדש תמורת ישן בכל קלקול הכי קטן רק שזה עולה כסף. שלם עוד 10% על הרכב ותקבל תעודת אחריות כומו שתיארת אבל השאלה אם זה שווה את זה.

 

צריך להבין שאחריות זה לא רק מילה. זה דבר שעולה כסף ומישהו (הלקוח) צריך לשלם את זה.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אין חבר כנסת שמרים את הכפפה לחוק לימון ? איציק שמולי ?

דרך אגב: לנובו , בשיחה איתם אמרו לי שאצלהם תיקון שלישי באחריות מפצה את בעל המחשב במחשב חדש . סינים עם תודעת שירות . יפה.

 

כי תיקון שלישי במכשיר שהעלות הפיזית שלו יותר נמוכה מעלות שלושת התיקונים עדיף להחליף.

 

גם אני במקרה של תקלה במוצרים שלי שעולים 250 שקל (והאחריות היא ל 5 שנים) פשוט שולח חדש ומבקש שישלחו לי את הישן חזרה כי זה יותר זול מלצאת לשטח.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא מגיע כי אלה תנאי האחריות ועל זה שילמת.

 

עכשיו אם אני צריך לשלם 6 פעמים שליחות (כל תיקון זה הלוך וחזור) ועוד חלקים ועלות מעבדה הגעתי למצב שעדיף לי להחליף (כיצרן המחשב לא עולה לי 10K אלא הרבה פחות כי מעבר לרווח שלי התקול גם יחזור אליי ויימכר אחר כך כמוחדש).

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטיעון שלך תקף אבל שים לב שלנובו לא יותר יקר מהמתחרים שלו בחתך. Acer, hp, dell , apple,Asus ועדיין הם עם מדיניות כזו. סוג של תודעת שירות שגם משמרת לקוחות.

בדיוק מה שגרם לי לעזוב את המק לטובת לנובו. בשניהם יש תקלות. השאלה איך מטפלים בך.

עוד דוגמא : יש לי לנובו ישן yoga720 (מישהו פה בפורום אפילו מוכר כזה).

נפל לי לרצפה . מסך שרד אבל המחשב לא נדלק. יש אחריות. סיפרתי להם מה קרה. הזמנתי שליח למעבדות החברה . תיקנו והכל עלה ₪350 +₪70 משלוח.

 

למען הסר ספק : לא עובד לנובו ואין לי אחוזים בלנובו.

הנקודה פה :אם נגיע ליבואני הרכב , אז זו שיטת מצליח. מי שצועק ונלחם לפעמים מקבל שירות סביר. תחום שהרווח השולי בו גדול ממכירת מחשבי pc.

אבל דווקא פה, במקרה של פות"ש, טיפול היבואן נראה לי הוגן .

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לתת תעודת אחריות גם ל10 שנים שכוללת חדש תמורת ישן בכל קלקול הכי קטן רק שזה עולה כסף. שלם עוד 10% על הרכב ותקבל תעודת אחריות כומו שתיארת אבל השאלה אם זה שווה את זה.

 

צריך להבין שאחריות זה לא רק מילה. זה דבר שעולה כסף ומישהו (הלקוח) צריך לשלם את זה.

לא הבאתי את האחריות המקיפה הזו כאפשרות ריאלית, אלא כהמחשה להתניות שאינן קיימות באופן רגיל באחריות סטנדרטית לרכב. כמובן שניתן לבטח את האוטו, גם לא באמצעות כתב אחריות, בפוליסה שתאפשר לך להחליף את האוטו בחדש ולזרוק את הקודם לים ( שוב כדוגמה היפוטטית, לא כהצעה מעשית ) מתי שבא לך, אם הפרמיה תהיה בגובה שווי הרכב החדש פלוס הוצאות נילוות ועוד כמה לירות לכיס של המבטח בשביל פיצוחים לשבת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספרות המקצועית בדרכ כל כך טובה שכל אדיוט יכול להרכיב F15 אז עם כל הכבוד, להוריד גיר ולהרכיב חדש בהתאם להוראות יצרן ברוח המאה ה 21 לא נשמע לי משהו קיצוני או לא ישים

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

בס"ד

 

ממש לא וזה מנסיון של הרכבה מעל מאתיים מטוסים מכל הסוגים.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא תמיד גישת הקוץ בתחת עובדת, רק תראו עד כמה כולמוביל עומדים בעקשנות מול הבחור עם המרצדס התקולה שהחנה אותה מול הסוכנות עם שלטי ענק.

 

אין להם ברירה עסקית אלא לעמוד בעקשנות - ברגע שיתקפלו מולו, יעמדו מולם עוד 100 כמוהו שראו שהשיטה הצליחה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1745 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...