Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש שעלה לי 300 אלף, שפך גיר אחרי 260 קילומטר.


R1pper
שימו לב! השרשור הזה בן 1716 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב, הנושא הגיע לסיומו, אחרי שבוע לא קל ושינה טרופה.

 

הגעתי להסכם פשרה שהוא לשביעות רצוני המלאה.

 

 

ולפיכך, כיוון שאני חתום על הסכם סודיות, אני מתנצל, לא אוכל לגלות מי היבואן ומה הרכב.

גם לא בפרטי, למרות שנשאלתי, אז אני אודה לחברים שלא לנסות לנחש איזה רכב ומי היבואן.

 

 

האמת, הרגשתי חסר אונים בכל התהליך, וזה עורר בי זעם יאוש, לא מאחל לאיש לעבור את היסורים הללו.

 

אתמול אמרו לי שזהו או שמתקדמים או שאעשה מה שאני רוצה.

התייעצתי עם הרבה אנשים, ולא עירבתי עורך דין בתהליך, אני התנהלתי מולם, היו רגעים של זעם, אבל במבט לאחר, הרגשות העזים, גרמו לי לקהות מחשבה, ומה שהייתי ממליץ לכל אדם שנתקל במצב דומה לשלי זה: להגיע לפשרה הוגנת לך ולהם, לא להיות חמדן וגם לא פראייר.

בדיעבד הייתי מבקש להיפגש איתם, עם היועץ המשפטי שלהם, ולדבר כלקוח, שאין לו יד וחצי יד במה שקרה, והוא הקורבן כאן, וזה מה שכתבתי במייל אתמול, אחרי ששלשום, אמרתי להם שאני דוחה הכל.

 

היום תוך כדי שיחה בטלפון, אמרתי מה חשוב לי, ואיזה נוסח לתקן, והם הקשיבו, והענין הגיע לסיומו בתוך 25 דקות מרגע השיחה, ועד החתימה.

 

 

אני מודה לכם, לכולכם, על שהייתם איתי:

eyalkar, fusion-x, GKME, itaimoto, KnowsNothing, liron01, Taipan, yonisi, yuvalganim, הרקוליטו, buki,(אגב במצב עברית בוקי יוצא נולן) לורנס, ועוד רבים וטובים שלא הזכרתי.

וגם אלה שהיו "נגדי"(במיוחד "נהג לילה") בצורה חיובית.

 

בחרתי בדרך פרקטית, אני מקווה שלא יצוו לי תקלות ברכב, ואחזור להינות ממנו, בצורה מהנה ובטוחה.

 

ושוב, מודה לכם לכולכם, מעומק הלב, מי יתן ולעולם לא תעברו חוויה כזאת, הצמיגים שלכם לעולם לא יתייבשו, השמן רכב+הגיר לא יאבד מחיוניותו, הרדיאטור ישאר נקי, והצבע רכב ללא שריטות, ומעל הכל, אם תחליטו, תקבלו מעל המחירון.

 

 

אינשאללה.



שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בטוח שלא החליפו לו אבל בטח ענו על כל החששות שלו (ירידת ערך, מכירה עתידית, ביטחון אל מול תקלה נוספת בגיר למקרה שתהיה וכו') פלוס פיצו אותו בכמה טיפולים חינם.

 

יופי שזה הסתדר לשביעות כל הצדדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שאתם לא מתייחסים לזה שכתבתי יותר מפעם אחת שזאת לא עצה אלא הלצה.

 

הפוך גוטה.... אני הבנתי שאתה לא מייעץ ברצינות.

זה אתה שטעית לחשוב שאני לוקח אותך ברצינות

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעניין פות"ש - החלפת גיר (להבדיל מתיקון) איננה מדע טילים וגם הפיצוי הכספי מובטח בקנייה, כך שמבחינה פרקטית קרה ומעשית הפיצוי הולם. לא "מעל ומעבר" ולא מושלם ובלי חד קרן ורוד עם נצנצים. הולם.

 

סעיפים שלא מוצאים חן אפשר לסדר עם מיקוח עם ייעוץ/התערבות של עו"ד.

בקיצור, מה שכתבתי, אחד לאחד...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקן אותי אם אני טועה אבל אחת הבעיות הגדולות שנתקלת בהם בכל הסיטואציה, היא להגיע לאנשים הנכונים אצל היבואן שמסוגלים להבין אותך ולסגור הסכם הגיוני שמכבד אותך בתור לקוח ?

הייתי בסיטואציה דומה עם צמפיון, מהרגע שזה עבר את מחסום המנהלי מכירות / נציגי שירות "ראש קטן" ועבר למנהלים, קיבלתי מה שרציתי.

 

שמח שזה הסתיים לך על הצד הטוב ביותר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

לדעתי אני יכול לעזור לך גם עם עו"ד.

לא מפתיע אותי כבר כלום בענף הרכב והעוסקים בו.

תתקשר 0546999223 אלי אמרן שמאי רכב

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקן אותי אם אני טועה אבל אחת הבעיות הגדולות שנתקלת בהם בכל הסיטואציה, היא להגיע לאנשים הנכונים אצל היבואן שמסוגלים להבין אותך ולסגור הסכם הגיוני שמכבד אותך בתור לקוח ?

הייתי בסיטואציה דומה עם צמפיון, מהרגע שזה עבר את מחסום המנהלי מכירות / נציגי שירות "ראש קטן" ועבר למנהלים, קיבלתי מה שרציתי.

 

שמח שזה הסתיים לך על הצד הטוב ביותר

שמע, כשזה קרה, האיש החזק מהיבואן,(לא פקידים, ממש בכיר שם) התקשר אלי, והיה נסער, כי זאת באמת תקלה שלא מתאימה ליבואן\יצרן הזה, באמת לא הגיוני, תקלה טיפשית והזויה, ואמר לי בדקנו, ואתה לא אשם ואנחנו לוקחים אחריות, ובשיחה הזאת, באמת לא הייתי שם, הייתי עדיין המום מהמכה הזאת, ואמרתי בתקיפות, שאני לא רוצה את הרכב, כי חשבתי שזהו, יש ירידת ערך אסטרונומית, והרכב יחשב כמצורע, מה שלקראת הסוף הבנתי, שאין ירידת ערך טכנית בהחלפת גיר, כל שמאי(ודיברתי עם 5 6 לפחות, 3 מהם רק אתמול) אמר לי את זה, הענין הוא, ירידת ערך מסחרית, דהיינו, בשוק היד2, אדם רגיל שומע החליפו גיר, רוב הסיכויים שהוא בורח, כי יש עוד אופציות בשוק, למה להמר על רכב שהחליף גיר?

זה היה הפחד שלי, מבחינתם, הם שמרו על כבודם כיבואן, בהתחלה ובסוף, האמצע היה חויה מתקנת ומייסרת, וקיבלתי בנוסף לפיצוי כספי, וביטחון לטווח הארוך מבחינת רכישה, גם פיצוי שרק לפני שעתיים שלוש, הבנתי מה ערכו, ביקשתי בשיא התמימות, כי חשבתי שזה אצלהם במוסך חלפים, היום אני מבין שזה מגיע מחו'ל במיוחד, גם הגיר, שזה מחווה בסביבות ה25 אלף שקל, נשבע לכם, והם נתנו לי, גם כשרציתי לוותר, ולהתרכז ב3 דברים הכי חשובים.(פיצוי, קניה עתידית, ואחריות)

 

טיפולים לא לקחתי, למרות שהם הציעו לי 2, החלטתי לא להיות חזיר, וגם מתחילת השיחות, הבהרתי לו שזה לא חשוב לי, למרות שבהסכם ששלחתי להם, כללתי 2 טיפולים, אבל הרבה מים עברו מאז, וידע חדש התגלה לי.

 

והכי חשוב שאין לי חרטה, אתמול בשעה הזאת הייתי על קוצים, וטרוד, והכל ביחד, היום? גבירותי ורבותי מהפך!8)

 

 

אני חושב שאם היו מאפשרים לי לגלות מי הם ומה הרכב, אחרי פיצוי נדיב כזה, המכירות שלהם היו מרקיעות.:wink:

 

 

בברכה.

 

נ.ב

השגתי הכל ללא עורך דין, למרות שכולם אמרו לי "קח עו''ד, זה מאות אלפי שקלים!" "שלח מכתב" אבל משהו בי נמנע, למרות שרציתי, ודיברתי עם 5 אנשים שונים, ולא אישרתי להם כלום בסוף.

ובשבוע האחרון פגשתי ודיברתי עם כולבויניקים, חלקם הבטיחו רכב חדש ביטול עיסקה, חלק היו פחות חרטטנים, ויחסית ישרים, עדיין נמנעתי מלקחת אותם.

משהו בי אמר לי להתנהל מולם בצורה הגונה ומכובדת, וזה השתלם.

האם כל יבואן ככה? לא יודע, אולי.

הלוואי כל יבואן יצ'פר את הלקוחות שלו ככה.

עריכה אחרונה על ידי R1pper
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעריך שזה לנד קרוזר.

 

באמת לא יאה לרכב הזה. אבל באת על סיפוקך, תהנה מהרכב.

 

הכי חשוב שהם התחייבו לקנייה חוזרת. יש פורשה קאיימן gt4 (ידנית מן הסתם) שהוחלף לה הגיר בהתחלה והיא בלוחות כבר שנה. אז חייב קנייה חוזרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה מאד. אני חושב שהפחד שלך מהחלפת גיר היה מופרז.

אנשים קונים בכיף רכבי פולקסוואגן שהוחלף בהם פעמיים הגיר (מצמדים + מח). זה לא ממש מפריע כל עוד הכל הורכב כנדרש ואין רעשים. הביקוש רק עלה עם השנים.

אם קופסת הגיר לא נסדקה , רוב היבואנים יודעים להחליף מצמדים, דיסקיות,גלגלי שיניים בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעריך שזה לנד קרוזר.

 

באמת לא יאה לרכב הזה. אבל באת על סיפוקך, תהנה מהרכב.

 

הכי חשוב שהם התחייבו לקנייה חוזרת. יש פורשה קאיימן gt4 (ידנית מן הסתם) שהוחלף לה הגיר בהתחלה והיא בלוחות כבר שנה. אז חייב קנייה חוזרת.

 

בשביל הקטע חיפשתי את הרכב המדובר. שמע הוא דורש סכום הזוי שם ביחס למחירון של הרכב, לא ברור מאיפה עזות המצח שלו אבל לא מפתיע אותי שהוא נתקע איתה.

 

אם המחיר היה הוגן אז אולי היה אפשר להאשים את החלפת הגיר אבל זה לא המקרה פה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה קאיימן גיטי 4 .. למחירון אין כל כך תפקיד. זו גם בערך היחידה למכירה היום. יש לך gt3 למכירה שנתונים של העשור הקודם במחירים של 400-700 אלף (היקר זה דגם קלאב או איך שלא קוראים לזה)

 

רכבים כאלה אין מחירון כי אין כאלו למכירה, וחדשות עולות פי כמה. אז הקאיימן נתקעה בגלל הגיר. אם לא הגיר, מאמין שהייתה נחטפת מזמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, כשזה קרה, האיש החזק מהיבואן,(לא פקידים, ממש בכיר שם) התקשר אלי, והיה נסער, כי זאת באמת תקלה שלא מתאימה ליבואן\יצרן הזה, באמת לא הגיוני, תקלה טיפשית והזויה, ואמר לי בדקנו, ואתה לא אשם ואנחנו לוקחים אחריות, ובשיחה הזאת, באמת לא הייתי שם, הייתי עדיין המום מהמכה הזאת, ואמרתי בתקיפות, שאני לא רוצה את הרכב, כי חשבתי שזהו, יש ירידת ערך אסטרונומית, והרכב יחשב כמצורע, מה שלקראת הסוף הבנתי, שאין ירידת ערך טכנית בהחלפת גיר, כל שמאי(ודיברתי עם 5 6 לפחות, 3 מהם רק אתמול) אמר לי את זה, הענין הוא, ירידת ערך מסחרית, דהיינו, בשוק היד2, אדם רגיל שומע החליפו גיר, רוב הסיכויים שהוא בורח, כי יש עוד אופציות בשוק, למה להמר על רכב שהחליף גיר?

זה היה הפחד שלי, מבחינתם, הם שמרו על כבודם כיבואן, בהתחלה ובסוף, האמצע היה חויה מתקנת ומייסרת, וקיבלתי בנוסף לפיצוי כספי, וביטחון לטווח הארוך מבחינת רכישה, גם פיצוי שרק לפני שעתיים שלוש, הבנתי מה ערכו, ביקשתי בשיא התמימות, כי חשבתי שזה אצלהם במוסך חלפים, היום אני מבין שזה מגיע מחו'ל במיוחד, גם הגיר, שזה מחווה בסביבות ה25 אלף שקל, נשבע לכם, והם נתנו לי, גם כשרציתי לוותר, ולהתרכז ב3 דברים הכי חשובים.(פיצוי, קניה עתידית, ואחריות)

 

טיפולים לא לקחתי, למרות שהם הציעו לי 2, החלטתי לא להיות חזיר, וגם מתחילת השיחות, הבהרתי לו שזה לא חשוב לי, למרות שבהסכם ששלחתי להם, כללתי 2 טיפולים, אבל הרבה מים עברו מאז, וידע חדש התגלה לי.

 

והכי חשוב שאין לי חרטה, אתמול בשעה הזאת הייתי על קוצים, וטרוד, והכל ביחד, היום? גבירותי ורבותי מהפך!8)

 

 

אני חושב שאם היו מאפשרים לי לגלות מי הם ומה הרכב, אחרי פיצוי נדיב כזה, המכירות שלהם היו מרקיעות.:wink:

 

 

בברכה.

 

נ.ב

השגתי הכל ללא עורך דין, למרות שכולם אמרו לי "קח עו''ד, זה מאות אלפי שקלים!" "שלח מכתב" אבל משהו בי נמנע, למרות שרציתי, ודיברתי עם 5 אנשים שונים, ולא אישרתי להם כלום בסוף.

ובשבוע האחרון פגשתי ודיברתי עם כולבויניקים, חלקם הבטיחו רכב חדש ביטול עיסקה, חלק היו פחות חרטטנים, ויחסית ישרים, עדיין נמנעתי מלקחת אותם.

משהו בי אמר לי להתנהל מולם בצורה הגונה ומכובדת, וזה השתלם.

האם כל יבואן ככה? לא יודע, אולי.

הלוואי כל יבואן יצ'פר את הלקוחות שלו ככה.

 

קודם כל שמח שאתה שלם עם ההסכם ומרגיש טוב.

 

הטעות שלך ומה שגרם לך להרגיש ככה זה שהגבת מהבטן ולא מהראש (טבעי לחלוטין. זו קניה עם הלב ולא רק עם הראש וקשה מאוד לעשות את ההפרדה)

 

למעשה קיבלת מה שאמרתי די בהתחלה וזה באמת מוצא הוגן. אתה מבל רכב תקין לחלוטין כמו כל רכב חדש, מקבל שקט נפשי לגבי הערך העתידי (שאין לקונה רגיל. הרי גיר/ מנוע יכולים ללכת גם אחרי שנתיים מכל מיני סיבות ור לך יש את רשת הביטחון שלהם אין) וגם פיצוי על עוגמת הנפש (שבהחלט מגיע לך. ההרגשה הטובה היא חלק ממה שאנחנו משלמים עבורו בקניית רכב חדש).

 

מה שאהבתי זה שהיבואן הצליח בחוכמה ורגישות להפוך את הלימון ללימונדה. הגיע מוצר עם פגם והוא הצליח להפוך לקוח שאך לפני כמה ימים היה מוכן לתלות אותו בכיכר העיר לחקוח מרוצה שמשבח את השירות. על זה מגיע לו כל הכבוד והלואי שיהיו עוד הרבה כמוהו.

 

ולסיום תרשה לי לאמר לך כמה דברים.

ראשית, אפילו לשנייה לא הייתי נגדך. פשוט ניסיתי לשקף לך את התמונה מהצד בלי רגשות ואם הבנת שאני נגדך זנ ממש לא המצב (גם אין לי שום אינטרס. לא עוסק בתחום הרכב ולא מתפרנס ממנו לא במישרין ולא בעקיפין).

ושנית, מגיע לך שאפו ענק על היושרה שלך. מעטים האנשים שיגידו אל תתנו לי את מה שלא מגיע לי. הלואי שהיו עוד הרבה אנשים כמוך (רק פחות לחוצים :) )

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, כשזה קרה, האיש החזק מהיבואן,(לא פקידים, ממש בכיר שם) התקשר אלי, והיה נסער, כי זאת באמת תקלה שלא מתאימה ליבואן\יצרן הזה, באמת לא הגיוני, תקלה טיפשית והזויה, ואמר לי בדקנו, ואתה לא אשם ואנחנו לוקחים אחריות, ובשיחה הזאת, באמת לא הייתי שם, הייתי עדיין המום מהמכה הזאת, ואמרתי בתקיפות, שאני לא רוצה את הרכב, כי חשבתי שזהו, יש ירידת ערך אסטרונומית, והרכב יחשב כמצורע, מה שלקראת הסוף הבנתי, שאין ירידת ערך טכנית בהחלפת גיר, כל שמאי(ודיברתי עם 5 6 לפחות, 3 מהם רק אתמול) אמר לי את זה, הענין הוא, ירידת ערך מסחרית, דהיינו, בשוק היד2, אדם רגיל שומע החליפו גיר, רוב הסיכויים שהוא בורח, כי יש עוד אופציות בשוק, למה להמר על רכב שהחליף גיר?

זה היה הפחד שלי, מבחינתם, הם שמרו על כבודם כיבואן, בהתחלה ובסוף, האמצע היה חויה מתקנת ומייסרת, וקיבלתי בנוסף לפיצוי כספי, וביטחון לטווח הארוך מבחינת רכישה, גם פיצוי שרק לפני שעתיים שלוש, הבנתי מה ערכו, ביקשתי בשיא התמימות, כי חשבתי שזה אצלהם במוסך חלפים, היום אני מבין שזה מגיע מחו'ל במיוחד, גם הגיר, שזה מחווה בסביבות ה25 אלף שקל, נשבע לכם, והם נתנו לי, גם כשרציתי לוותר, ולהתרכז ב3 דברים הכי חשובים.(פיצוי, קניה עתידית, ואחריות)

 

אוקיי אז כבר מההתחלה ההתנהגות שלהם הייתה כמה רמות מעל צמפיון.

אישית, סירבתי לקבל את הרכב בלי לקבל אישור בכתב שהוא תקין אחרי שביטלו לו בטעות כרית אויר ועליתי על זה בשלב המסירה. רק כשהגעתי למנהלת מכירות, קיבלתי מה שרציתי+פיצוי.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1716 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...