Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה הפיקנטו כ"כ פופולרית?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיקנטו זה הקורולה של מכוניות מיני.

 

מה שטויוטה עצמם מציעים בתחום, נחות כמעט בכל פרמטר (חוץ מצריכת דלק אולי) מהפיקנטו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לי הייתה פיקנטו 2011 1.0 ידנית במשך שנתיים, קניתי אותה עם 80 אלף ק''מ ומכרתי עם 120 ק''מ.

רכב מצוין, מרגיש הרבה יותר גדול ובוגר יחסית לגודלו.

הרכב נוח ויחסית מרווח, אני ואישתי שנינו באזור מטר תשעים ועשינו איתו נסיעות לחרמון, לגליל, ירושלים, אילת וכו' ולא סבלנו לרגע.

אמינות מופתית לאורך התקופה הזאת, למעט תיקון קטן של כבל קלאצ' לא היתה עוד שום תקלה ונכנסו למוסך רק לטובת טיפולים שנתיים.

לשם השוואה עשיתי נסיעות דומות באטראז' ויאריס והרגיש על הפנים.

תיקוני 'נזק' נעשו עצמאית על ידי בלי שום בעיה בעשר דק' עבודה (החלפת פנס קדמי שהתנפץ ממכה בחניה ופנס ברקס עליון שקיבל מכה, אין קשר בין המקרים חח).

פורסם
אם חסר לך כח מקסימום תקנה גרסת gt, רק הסמל gt והסופית לאגזוז שווה 100 סוסים..

בחו"ל באמת יש גירסת gt עם מנוע 1.0 טורבו ו100 כ"ס אגב

פורסם

בשנים האחרונות נהוג בקרב רוב הרוכשים שמגיעים לקנות רכב באולם התצוגה או בלוחות, שרווקים ירכשו מיני ומשפחות צעירות יבחרו בג'יפון.

 

כך שסיגמנט המיני חזק מאוד בישראל, והפיקנטו הפכה להיות מובילת הקטגוריה הזו. כיצד? כמה סיבות, לפי דעתי:

 

1. היא הגיעה בתזמון מושלם - בתחילת העשור, כאשר רכבי מיני הפכו לפופולריים בארץ.

2. עיצוב מושך עיניים שקורץ לצעירים.

3. המותג קיה שהיה אז בתנופה, ושידר סולידיות ואמינות.

4. מחיר עממי ו-VFM.

 

כמובן שכל אלו מנקודת מבטו של הרוכש הממוצע שאינו מגלה הבנה רבה בעולם הרכב.

 

תוך זמן קצר מהשקתו ב-2011 הרכב הפך פופולרי מאוד, ותופעת העדר (או: "חבר מביא חבר") העלתה לשחקים את נתוני המכירה, עד שביסס את מקומו במקומות הראשונים בטבלת המכירות.

פורסם
איזור הררי לא כדאי פיקנטו או שום רכב מיני, אין להם מספיק כוח, ובנסיעה מהירה מחוץ לעיר אין להם יציבות לרוחות צד או אחיזה גבוהה

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

יש לה יתרון לעומת מנועי 1.0.

במשך כול השנים שנסעתי ברכב מיני רוחות לא היו בעיה.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אתם מדברים על עיצוב צעיר.

כל מה שעושה את הפיקנטו זה עיצוב מבוגר על סף זקן שנותן תחושה של מכונית משפחתית במידות קטנות ובמחיר נמוך.

יש חבילה של רכב שניראה בוגר ולא צעצוע כמו רוב הרכבים במידות האלה.

עם מנוע וותיק וגיר פרה היסטורי במחיר מאוד נמוך.

זה רכב שמתאים לקחת את הסבתא לארוחת ערב אצל הדודים או מתאים לסבתא.

 

זה עיצוב צעיר

maxresdefault.jpg

זה לא

the-kia-picanto-2019-interior-configurations.jpg

זה עיצוב צעיר

opel-adam-jam--14255908.jpg

זה לא

the-kia-picanto-2019-interior-configurations.jpg

זה עיצוב צעיר

Peugeot-108_12.jpg

זה לא

the-kia-picanto-2019-interior-configurations.jpg

זה עיצוב צעיר

2018-volkswagen-up-gti-new-review-1024x683.jpg

זה לא

the-kia-picanto-2019-interior-configurations.jpg

יונדאי i10, זה אותו רכב ונראה הרבה יותר צעיר

New-Hyundai-i10-sport-germany-interiors.jpg

עוד פעם זה

the-kia-picanto-2019-interior-configurations.jpg

אייל

פורסם

הרכב דיי מוצלח,והרבה יותר נעים ממיקרה או ספייסטאר ברמת הנראות וההרכבה.

מעדיף איביזה ידנית על פיקנטו,הרכבים האלה קטנים מידי לטעמי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

עדר.

אני: קניתי שברולט ספארק.

קולגה לעבודה: אה חבל שלא אמרת לי, הייתי אומר לך לקנות משהו הרבה יותר טוב.

מה איזה?

קיה פיקנטו.

נהייתה אובססיה למותג מסוים, הרכבים לא נבדקים באופן פרטני.

כל עוד החבילה טובה אני לא מסתכל על המותג. רק קניתי - עדיין לא חושב על למכור ועד אז אלוהים גדול.

רק קיה ויונדאי!!

פורסם
אתם מדברים על עיצוב צעיר.

כל מה שעושה את הפיקנטו זה עיצוב מבוגר על סף זקן שנותן תחושה של מכונית משפחתית במידות קטנות ובמחיר נמוך.

יש חבילה של רכב שניראה בוגר ולא צעצוע כמו רוב הרכבים במידות האלה.

 

זה מכיוון שלצעירים בדרך כלל אין 80 אלף שקל כדי לקנות פיקנטו חדשה, הם עדיין קונים פיקנטו אבל יד שניה - שלישית.

 

מי שקונה חדשה ובעצם קובע גם את שוק היד שניה זה קהל מבוגר יחסית שלא מתאים לו עיצוב צבעוני ו"צעיר".

 

 

חוץ מפיקנטו, רוב המכוניות מהתמונות שלך לא נמכרו בארץ בכמויות משמעותיות כי פשוט צעריום לא קונים בדרך כלל אוטו חדש.

אגב קראתי מבחן בעיתון רכב בחו"ל (אין לינק כי זה תוכן בתשלום), שם עשו השוואה בין פיקנטו לסמארט for4 שיש לה עיצוב צעיר, מנוע טורבו וגיר רובוטי, והיא גם עולה כפול. בכל מה שקשור לחווית שימוש ביום יום, נוחות, כל מה שלא עיצוב ופוזה - הפיקטו ניצחה בהפרש גדול מאוד.

 

 

פורסם (נערך)

הישראלים יעדיפו לקנות כמה שיותר חדש עם תדמית טובה, סוג של תופעת העדר. אני לדוגמא עם 40K ש"ח ביד, מסתכל מה אני יכול לקנות בסכום הזה ובודק מה יהיה הכי טוב לי ובאופן כללי. זה יכול להיות רכב מ-2009 או מ-2014, אני יכול למצוא את עצמי אפילו מתלבט בין סופר מיני לסטיישן - ראש פתוח.

 

פעם היו קונים רכב כמה שיותר טוב, שיתאים גם לעיר, גם לנסיעות ארוכות, גם שתהיה אפשרות להוביל משהו גדול מדי פעם וכו'. היום יש נטייה לקנות שיענה בדיוק על הצרכים, אז סטודנטית תסתפק בפחית פיקנטו ככל הנראה. לדעתי "עונה לצרכים" זה להתפשר על המינימום. כמובן שאין באמור מתייחס לרכבים מיוחדים כמו מיאטה, שת'כלס אם לקנות אז כרכב שני בבית.

עריכה אחרונה על ידי Freak_Miky

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אין בקטגורית המיני הרבה מבחר. ואני מדבר על דגמים אוטומטיים בלבד ולא רובוטיים.

ספארק/ספייסטאר/מיקרה/פיקנטו/I10/

 

כשהמיקרה והספייסטאר הן לא בדיוק נחשבות למיני ואת רנו טווינגו אני גם לא מחשיב.

5 מכוניות לעומת מבחר של עשרות סופר מיני משפחתיות וSUV.

פורסם
עדר.

 

חייב להתחשב לפעמים גם בעדר.

 

אם אני קונה פיקנטו ב 80 אלף, מחזיק כמה שנים ומוכר ב 50, זה משהו אחד.

 

 

אם אני קונה ב 80 אלף שקל רכב "לא מהעדר", שנגיד שהוא יותר טוב, מחזיק את אותו מספר שנים ומוכר ב 30, לא בטוח בכלל שאני מוכן לשלם כל כך הרבה בשביל לנסוע ברכב "יותר טוב".

 

העדר בדרך כלל לא טועה, סה"כ כל מכוניות ה"עדר" היו לא רעות.

 

 

פורסם (נערך)

רכבי הלא עדר (PSA, שברולט, רנו, YOU NAME IT).

באמת משתלם לקנות כמשומשים ולא כחדשים.

להתביית על דגם מסוים להמתין כ2-3 שנים ולהנות מרכב טוב במחיר נוח.

זה באמת יכול לבאס ירידת הערך הגדולה אבל בראש ובראשונה אני קונה בשביל להשתמש ברכב, לא בשביל למכור אותו.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם
אין להם מספיק כוח, ובנסיעה מהירה מחוץ לעיר אין להם יציבות לרוחות צד או אחיזה גבוהה

 

ספר את זה לספארק 2016 1400 ליסינג שהייתה לי ורוב הזמן ישבה באזור ה 150-160 קמ"ש, בסל"ד די הגיוני של 3800 בערך עד כמה שזכור לי.

 

כוח אף פעם לא היה חסר, זה רכב קטן עם מנוע 1400 שמאיץ לא רע בכלל וגם יש לו מספיק לעקיפות במהירויות סבירות, בידוד הרעשים היה טוב (יכולתי לדבר בדיבורית במהירויות כאלה) ואפילו הרגשת ה "אי-יציבות" מרוחות צד על כביש 6 לא הייתה נוראית. יכול להיות שכל מה שאני אומר זה סובייקטיבי, אבל לי זה תמיד הרגיש בפנים כאילו הספארק הזעירה הזו יותר גדולה ממה שהיא באמת.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 


×
×
  • תוכן חדש...