Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה הפיקנטו כ"כ פופולרית?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל מי שמדבר על תופעת העדר - תיסעו פעם על פיקנטו, ותבינו.

הרכב כשהגיע לארץ היה רמה מעל כל הרכבים בקטגוריה שלו בכל פן אפשרי.

בהרבה מובנים הוא גם עדיף על האיביזה בדגם הכי ערום שלה, שהגיעה עם גימור פנים ברמה נמוכה מאוד (משהו שאי אפשר לומר על הפיקנטו).

הספארק עד החלפתה (ב 2016, 5 שנים אחרי הגעת הפיקנטו!) הייתה קטנוע על גלגלים שלא היווה שום תחרות לפיקנטו.

 

הדבר היחיד שבו הייתה פשרה היא צריכת הדלק.

 

היום, גם אחרי מתיחת הפנים ששיפרה לא מעט דברים, יש מתחרות צמודות, אבל אחרי 5-6 שנים של שליטה בטופ ולקוחות מרוצים, הגיוני שאנשים הולכים על Safe bet

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
גם ה10ו יכולה לנסוע על 140 בכביש 6,יחד עם זאת, תוסיף שיפוע ותראה למה אני מתכוון

 

 

שיפוע באיזה הקשר? רוחות, או יציבות כללית? :)

 

לא מומחה גדול ליציבות רכב, אבל הספארק החדשה יותר הרגישה לי יותר יציבה למשל מהספארק הקודמת (2013 1.2 ידנית), למרות שהמתלים שלה היו רכים יותר, בפניות וסיבובים היא הרגישה יותר יציבה. אבל חוץ מזה אין לי באמת רפרנס ליציבות.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

ל-i10/פיקנטו רגישות קלה לרוחות צד, אבל זה באמת בקטנה. הרכב מרגיש בסדר לגמרי בבינעירוני,

וברמה אחרת לגמרי מכל מיני צרפתיות שחסכו בבידוד רעשים (רנו קליאו / פז׳ו למיניהן).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
זה מכיוון שלצעירים בדרך כלל אין 80 אלף שקל כדי לקנות פיקנטו חדשה, הם עדיין קונים פיקנטו אבל יד שניה - שלישית.

 

מי שקונה חדשה ובעצם קובע גם את שוק היד שניה זה קהל מבוגר יחסית שלא מתאים לו עיצוב צבעוני ו"צעיר".

 

 

חוץ מפיקנטו, רוב המכוניות מהתמונות שלך לא נמכרו בארץ בכמויות משמעותיות כי פשוט צעריום לא קונים בדרך כלל אוטו חדש.

אגב קראתי מבחן בעיתון רכב בחו"ל (אין לינק כי זה תוכן בתשלום), שם עשו השוואה בין פיקנטו לסמארט for4 שיש לה עיצוב צעיר, מנוע טורבו וגיר רובוטי, והיא גם עולה כפול. בכל מה שקשור לחווית שימוש ביום יום, נוחות, כל מה שלא עיצוב ופוזה - הפיקטו ניצחה בהפרש גדול מאוד.

 

סימנתי לבוקי תודה על ההודעה הזו - למה?

 

כי נכנסתי לסוכנות של רנו בשביל לבקש נסיעת מבחן על הטווינגו החדשה וכבר נכנסתי לשם כשאני סגור על לרכוש לעצמי אחת כזו ידנית חדשה - התאהבתי בעיצוב של הרכב, בעובדה שהמנוע הוא מנוע אחורי - פשוט הייתי עם לבבות בעיניים.

 

נכנסתי לסוכנות - התיישבתי בכסא - קמתי, יצאתי מהסוכנות.

 

חוץ מרכב השכרה - אני לא מבין איך מישהו יצליח לחיות ברכב הזה כדיילי דרייבר לאורך זמן - לא נוח!

 

- הפיקנטו של אחותי - הייתי יכול לחיות עם הרכב הזה שנים בנוחות ובשקט.

 

עיצוב צעיר בעיני לווא דווקא חייב להיות שילוב של ערב רב צבעים וחומרים ורמות גימור - זה במקרים מסויימים נראה לי יותר כמו מעצב שהקיא רעיון מבלי לחשוב עליו יותר מידי לעומק. הפיקנטו החדשה - בעיני זה עיצוב מאוד צעיר ובGT ליין נתנו כמה נגיעות במקום פשוט להקיא לכל עבר משטחים צבעוניים שגם מעייפים את העין עד כדי מיאוס.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

וברמה אחרת לגמרי מכל מיני צרפתיות שחסכו בבידוד רעשים (רנו קליאו / פז׳ו למיניהן).

 

אומנם עברו כמה שנים אבל אני די בטוח שאפילו רנו קליאו B שנת 1999 הייתה יותר שקטה בבינעירוני מפיקנטו...

 

 

אתה בטח מתכוון פיז'ו 107/108, זה משהו אחר.

 

 

  • אחראי פורום
פורסם

עדריות גורמת לחוזק של מותג וחוזק של מותג, ברוב המקרים ובעיקר בתחום הרכב, לא נשאר סתם.

קיבלנו פעם פיקנטו 1.2 מושכרת לכמה ימים, מיליארד ק"מ, מכות מכל עבר, קרעים ושברים, אוטו באמת אומלל.

הוא גם חלש יחסית ורועש והמושבים שלו היו די גרועים.

אבל עם כל זה, הוא נסע מצויין, לא הרגישו עליו את סימני הגיל וההתעללות, שום שריקות וגניחות, הכל עובד ובמקומו.

קחו עכשיו שוב את העדר - זה בדיוק מה שהוא רוצה ממכונית.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
כל מי שמדבר על תופעת העדר - תיסעו פעם על פיקנטו, ותבינו.

הרכב כשהגיע לארץ היה רמה מעל כל הרכבים בקטגוריה שלו בכל פן אפשרי.

בהרבה מובנים הוא גם עדיף על האיביזה בדגם הכי ערום שלה, שהגיעה עם גימור פנים ברמה נמוכה מאוד (משהו שאי אפשר לומר על הפיקנטו).

הספארק עד החלפתה (ב 2016, 5 שנים אחרי הגעת הפיקנטו!) הייתה קטנוע על גלגלים שלא היווה שום תחרות לפיקנטו.

 

הדבר היחיד שבו הייתה פשרה היא צריכת הדלק.

 

היום, גם אחרי מתיחת הפנים ששיפרה לא מעט דברים, יש מתחרות צמודות, אבל אחרי 5-6 שנים של שליטה בטופ ולקוחות מרוצים, הגיוני שאנשים הולכים על Safe bet

במה הפיקנטו הידנית הייתה עדיפה מהספארק?

באיזה הרבה מובנים הפיקנטו הייתה עדיפה על רמת איבזור am5?

לשניהם היה פלסטיק זול, הפיקנטו לא הציגה איבזור מיוחד שלא היה קיים באיביזה, אבל איביזה הייתה מרווחת יותר, תא מטען הרבה יותר גדול, מנוע שאין מה להשוות לפיקנטו, מושבים לדעתי עדיפים.

ואני לא מדבר על מתיחת פנים של האיביזה בסוף 2015 שנמכרה מעט יותר יקר מהפיקנטו אבל הציגה תא נוסעים איכותי יותר, יותר איבזור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הצרכן הישראלי לא מחפש הרבה כשהוא קונה רכב.

מספיק שיהיה אמין (או שיספרו לו שהוא כזה) וזהו, פחות או יותר. ואם יש אותו לכולם, אז כנראה כולם עושים משהו נכון.

אין לי יותר מדי דברים רעים להגיד על הפיקנטו, כרכב הוא רכב טוב.

אבל בשביל הצרכים שלי, הוא לא.

אני חיפשתי כוח וצריכת דלק טובה, את זה הפיקנטו לא נותנת.

פורסם

למה שלא תצליח?

 

קיה פיצחו את הנוסחה לרכב עירוני שלא מרגיש כמו פחנוע.

 

- עיצוב חיצוני נאה

- עיצוב פנים סולידי ומודרני

- אין חלקי פח חשופים

- 4 חלונות נפתחים

- גיר אוטומט פלנטרי

- מנוע 4 צילנדרים

- אבזור בטיחות מקיף

- אבזור נוחות מכובד

- אחריות מקיפה

 

מה רע?

פורסם

בחול יש את מנוע הטורבו, לארץ הביאו גרסת מדבקות עם מנוע של מכסחת דשא שעושה 0-100 בשבועיים ומשתייכת לסדרת gt , כי חייבים לעשוק עוד כמה אלפים על איזה לד וסופית.

 

בכללי הפיקנטו רכב די טרנדי, פשוט ונראה גם נחמד, רוב עם ישראל לא מחפש הרפתקאות וריגושים, בול מה שקיה נותנת, נהיגה סולידית, משעממת, עם כמה שפחות סיכוי להיתקע.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 


×
×
  • תוכן חדש...