Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רנו קפצור 2016 דוזל, כותב בלוח המכוונים שהסוללה חלשה (keycard battery low).

החלפתי סוללה (במפתח כרטיס) ולאחר כמה ימים ההודעה שוב חזרה.

מציין שהמפתח (כרטיס) עובד ללא בעיות.

למה כל פעם מופיע לי ההתרעה הזו?

תודה

פורסם

קרה בקפצ'ור בנזין 2017 של חמותי.

היא פשוט משתמשת עכשיו במפתח השני.

המפתח הראשון מניע בלי בעיה, ולכן הפך לרזרבי בלי שנעשה משהו בנידון.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

סוללות שלט למיטב ידיעתי זה לא שיא הטכנולוגיה ובהנחה שזאת לא סוללה מהשוק אז היא אמורה להיות בסדר.

 

במידה והשלט באמת כה רגיש לטיב הסוללה הרי שזו תעודת עניות ליכולות מהנדסי החשמל שלהם.

פורסם

סתם סוללת כפתור 2032.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם הסוללה תקינה אבל לא יושבת טוב בפנים, זאת השגיאה שמקבלים.

תראה שאין קורוזיה והסוללה הדוקה על המגעים. מקסימום תכניס חתיכת נייר כדי שהסוללה תהיה לחוצה יותר חזק

פורסם

שים סוללה איכותית של energizer והבעיה תיעלם. מנסיון אישי בקפצור של אשתי.

 

Sent from my LG-H870DS using Tapatalk

Alfa GT 2.0 JTS Blackline,  Alfa 159 1.8 Turbo TBI Sportwagon Elegante

אקסיות: Alfa 164 TS, Alfa 156 V6 QSystem, Alfa 166 V6,  Alfa 166 V6 Super Q2, Alfa Giulietta QV,  Renault EDC RS CUP

פורסם
סוללות שלט למיטב ידיעתי זה לא שיא הטכנולוגיה ובהנחה שזאת לא סוללה מהשוק אז היא אמורה להיות בסדר.

פעם סוללה של שלט מקורי של גולף הוציאה אותי פסיכי :shock:. השלט הפסיק להגיב לכן חיש קל החלפתי את הסוללה מסוג 2032CR תוצרת

energizer שהייתה לי בבית עם תאריך אחרון לשימוש בעוד 5 שנים. מחליף את הסוללה והשלט לא מגיב

:x מפרק את האמא של השלט בכדי לבדוק האם קיים איזה רכיב תקול או הלחמות לא תקינות והכול תקין. מחליף שוב פעם לסוללה אחרת והשלט לא מגיב.

הפעם החלטתי לבדוק את מתח הסוללה ולהפתעתי 2 הסוללות החדשות נמצאו לא תקינות.

איזה כייף לי :)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

קרה לי כבר בכמה רכבים שאם הסוללה לא מוציאה מתח על עשירית הוולט, הרכב משתגע. כבר שילמתי 150 שקל על החלפת סוללה המפתח של סובארו כי עם כל סוללה אחרת חוץ מפנסוניק שיש רק להם, המפתח היה משגע את האוטו.

היה לי קאפטור 3 שנים והחלפת סוללות בשני השלטים בלי תופעות לוואי. אבל אני קונה Maxell.

×
×
  • תוכן חדש...