Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם צהריים טובים .

ברשותי מיצובישי סופר לנסר שנת 1995 דגם GLI אוטומט.

הרכב מגיע ללא מד טורים בלוח השעונים. (ראה תמונה)

 

הגיעה לידיי מיצובישי סופר לנסר שנת 1995 דגם GLXI אוטומט

הדגם המפואר יותר מגיע עם מד טורים ועם תאורה מתכוונת בלוח השעונים. (הוספתי תמונה של הקונקטור והכפתור המתכוונן)

 

כשפירקתי את לוח השעונים ראיתי שהכל זהה, כולל הקונקטורים של הלוח שעונים

מה שחסר אצלי זה הצמת חשמל של התאורה מתכוונת (לא קריטי לי, אבל אשמח אם יהיה)

 

אני מניח שיש בצמה של הדגם המפואר (GLXI) איזשהו חוט שגם שמעביר זרם למד הטורים או שעובד על מחשב רכב ?

 

השאלה שלי היא כזו,

איך אני מחבר את הלוח שעונים החדש כולל המד טורים שיעבוד ואם אפשר גם התאורה המתכוונת ?

 

אשמח לכל עזרה בנושא או המלצה לאיש מקצוע מקצועי ואחראי שיטפל לי בזה.

נורא חשוב לי הדברים הקטנים האלה.

ללא שם.jpg

WhatsApp Image 2019-05-12 at 13.41.24.jpeg

publicauto_4_1433391836.jpg

WhatsApp Image 2019-05-12 at 13.53.44.jpg

פורסם

חולגי, תודה רבה! עזרת לי מאוד.

אפילו ראיתי שמישהו כתב תגובה שגם הוא עם סופר לנסר ועשה את אותו הדבר.

כמה קיוויתי שזה המצב. עניין של Plug&Play.

 

רפי לין, תודה רבה על ההמלצה.

פורסם
עשיתי את זה בעבר,

מד סל"ד עובד. אין צורך בהגדרות או תוספות.

שים לב, לוח שעונים שונה בידני ובאוטומט!

 

תודה לכולם על העזרה.

החלפתי היום ומד הטורים עובד.

×
×
  • תוכן חדש...