Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואו, כל הכבוד לנהגים שיושבים באוטו לבדם.

האם אתם לא חושבים שלכלי רכב שמסיע כארבעים איש לא מגיע עדיפות?

אתם גם מלינים על כך שהנהג יוצא לדרכו לפני שכל האנשים שילמו, נכון אתם צודקים אך אם הנהג יצמד להוראה זאת, כמה זמן תיקח הנסיעה?

כמה נהגים עוצרים את הרכב ונותנים לאוטובוס (או רכב פרטי) להשתלב בתנועה כאשר אות האיתות דולק?

העיקר "להדבק" לנהגי האוטובוס, הם לא שונים ממכם נהגי הרכב הפרטי, תסובבו קצת את הראש לכיוון המראה האמצעית ותסתכלו, תראו שם נהג אוטובוס קטן ומתוסכל מזה ששלו (הרכב) יותר קטן.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה מדבר על כלי תחבורה רחב, רחב במלוא מובן המילה.

אתה כנהג על רכב פרטי בעל שדה ראייה מעולה לכל מקום, בעל רוחב של 1.5.

מצד שני מגיע מישהו עם משאית\אוטובוס פעמיים ברוחב שלך, רכב גבוה שאין לו שום שדה ראייה מה קורה בצד ימין מתחת לדלת.

הנהג משאית, בניגוד לרכב הפרטי, צריך לשים לב מה קורה בצד ימין ומאחורי הארגז, מה קורה מול המשאית, מה קורה בצד ימין שבו אין לו שדה ראייה בכלל כמעט.

רכבים פרטיים חותכים אותו, כי הם לא מבינים שלנהוג על משאית\אוטובוס זה אחרת.

אופנועים בכלל הס מלהזכיר.

 

אני אתן לך דוגמא למשהו נוראי שקרה לי.

בשנת 2001 בערך אני חושב, נהגתי על מרצדס אטגו (אחלה משאית) ידנית, ארגז של 7 מטר דומני.

הגעתי לפארק אפק שהוא מקום צפוף מאוד והייתי צריך להיכנס לתוך חנייה של בניין לפרוק סחורה, לפנות ימינה.

לקחתי רדיוס סיבוב, הסתובבתי ימינה ונתקעתי...לקחתי רוורס, קדימה ושוב נתקעתי.

חשבתי שעליתי על פטריה במדרכה\כביש, אז ניסיתי לקחת רדיוס יותר גדול ושוב נתקעתי.

יצאתי מהמשאית ואני רואה חצי סיטרואן AX נמצאת מתחת למשאית, סיטרואן שלא ראיתי אותה בשום מצב ובשום נקודה.

מזל שלא היה שם אף אחד.

 

אז אולי מגזימים בנתיב וחצי לעיתים, אבל קח בחשבון שיש סיבה.

העצים יכולים להיות נמוכים מדי בשביל לעבור ואז חייבים לגנוב נתיב.

חצי מהנתיב הימני, חלקו הפנימי, שקוע לגמרי וזה לא בטיחותי לנסוע עליו.

 

ובסופו של דבר, קח בחשבון שגם נהגי משאיות\אוטובוסים, לא תמיד אדיבים אך גם מהצד השני.

הלוואי ובצד השני היו יודעים מה זה לנהוג עם פיל בתוך בית.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
אתה מדבר על כלי תחבורה רחב, רחב במלוא מובן המילה.

אתה כנהג על רכב פרטי בעל שדה ראייה מעולה לכל מקום, בעל רוחב של 1.5.

מצד שני מגיע מישהו עם משאית\אוטובוס פעמיים ברוחב שלך, רכב גבוה שאין לו שום שדה ראייה מה קורה בצד ימין מתחת לדלת.

הנהג משאית, בניגוד לרכב הפרטי, צריך לשים לב מה קורה בצד ימין ומאחורי הארגז, מה קורה מול המשאית, מה קורה בצד ימין שבו אין לו שדה ראייה בכלל כמעט.

רכבים פרטיים חותכים אותו, כי הם לא מבינים שלנהוג על משאית\אוטובוס זה אחרת.

אופנועים בכלל הס מלהזכיר.

............

הלוואי ובצד השני היו יודעים מה זה לנהוג עם פיל בתוך בית.

 

בשיחה עם בן משפחה שהיה נהג משאית, עלה הנושא לא פעם וגם עם אחר שהוא נהג אגד ותיק.

אנחנו כנהגי רכב היושבים כ 20-40 ס"מ מהכביש לא מבינים את המגבלה של נהג היושב 2.50 מטר מעל הכביש, במיוחד במשאית בעל תא מנוע בולט (לא שטוח, הקרוי לעיתים טלוויזיה). נהג כזה לא יכול גם אם יעמוד ולא ישב מאחורי ההגה, לראות מישהו שנצמד לפינה הימנית הקידמית של הרכב.

אחת מנהגות המשפחה שנפגעה ממשאית, זעמה על כך שנהג המשאית התעלם ממנה אפילו כשהיא צפרה לו :x. ניסינו להסביר לה שכלי רכב שגובהו כפול משלה ואורכו למעלה מכפול משלה לא ממש יכול לראות שהיא נדחפה לצידו. היא מבחינתה צפרה לו וזכות הקדימה היא שלה :roll:. הסתכלו סביבכם , כמה כאלו אתם פוגשים מידי יום.

 

לפני כמה זמן הייתה תאונה ברמת גן בין נהג מערבל בטון או משהו דומה שפגע ברוכב אופניים חשמליים שהיה לצידו. כמות המתלהמים ברשת שהאשימה את נהג המשאית הייתה גדולה מאלו שהבינו שלרוכב האופניים לא היה אפילו סיכוי תאורטי לשרוד. תחשבו על זה , למרות אי הנוחות כשאתם מנסים לעקוף אוטובוס או משאית ומניחים שהנהג ראה אתכם. הכלים האלה לא מסוגלים לתמרון התחמקות מהיר או לבלום במרחק קצר. שימרו מרחק וסבלנות, לטובת כולנו.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אחי נהג אוטובוס של אגד ברשל"צ, לפעמים הוא גם עובד בירושלים. אני מכיר את הנהיגה שלו על רכב פרטי והוא נהג מצוין, הוא פשוט מסביר לי שלפעמים עם האוטובוס אין לו ברירה אלא לחתוך, לעמוד לא טוב בתחנה או לגנוב רמזורים. כי אחרת אף אחד לא ייתן לו לנסוע.

מילא לחתוך (לא שאני מסכים עם זה) או לעמוד לא טוב (אני איכשהו יכול להבין את זה), אבל לגנוב רמזורים? על מה ולמה, ומה הקשר לנהגים אחרים?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
וואו, כל הכבוד לנהגים שיושבים באוטו לבדם.

האם אתם לא חושבים שלכלי רכב שמסיע כארבעים איש לא מגיע עדיפות?

 

Right on.

רכב ציבורי, גם אם ביצע עבירה ונדחף, עדיין יתקבל אצלי בהבנה. לפרייבט שנדחף, מאידך, יש לי אפס ס(ו)בלנות.

פורסם
זה אומר הרבה דברים, בסופו של יום כולם זורקים ז#ן על כולם בכביש. רק שהז#ן של האוטובוס גדול יותר.

 

גדול . נראה לי שזו תהיה החתימה החדשה שלי

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

אחרי 8 שנים מאחורי ההגה למדתי שעם אוטובוסים אני לא מתעסק. אם אני רואה אותו מאותת או מתחיל נסיעה אני לא נדחף. מגיע להם זכות קדימה מאחר והם מסיעים המון נוסעים.

דווקא כשאני משתמש בתחבורה הציבורית, אני מתעצבן יותר על אלו שמחליטים להתעסק,לחתוך ולא לתת זכות קדימה לאוטובוסים.

הייתה פעם אחת שנסעתי בקו 240 על מנחם בגין, 2 צמתים לפני עזריאלי. בשעת עומס אחד המשתמשים בכביש החליט שהוא נוסע על ניתב תחבצ רק בגלל שהוא נכה. ברגע שהאוטובוס חתך אותו, אותו בחור נכה בפרייבט החליט לרדוף אחרי האוטובוס ולנסות לחסום אותו בכל הזדמנות.

Peugeot 208 GTI 2014

פורסם
זה אומר הרבה דברים, בסופו של יום כולם זורקים ז#ן על כולם בכביש. רק שהז#ן של האוטובוס גדול יותר.
עוד סיבה - כשאתה מבלה הרבה זמן על הכביש, אתה מקבל עודף בטחון עצמי, ומפתח אדישות וחוסר אכפתיות לסביבה.

 

במיוחד עם אוטובוס - אתה יודע שכשצריך לצאת - אתה פשוט יוצא בלי לדפוק חשבון לאחרים, אחרת פשוט לא יתנו לך לצאת, כי למי בא להיתקע אחרי אוטובוס איטי עם אגזוז מסריח.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בשיחה עם בן משפחה שהיה נהג משאית, עלה הנושא לא פעם וגם עם אחר שהוא נהג אגד ותיק.

אנחנו כנהגי רכב היושבים כ 20-40 ס"מ מהכביש לא מבינים את המגבלה של נהג היושב 2.50 מטר מעל הכביש, במיוחד במשאית בעל תא מנוע בולט (לא שטוח, הקרוי לעיתים טלוויזיה). נהג כזה לא יכול גם אם יעמוד ולא ישב מאחורי ההגה, לראות מישהו שנצמד לפינה הימנית הקידמית של הרכב.

אחת מנהגות המשפחה שנפגעה ממשאית, זעמה על כך שנהג המשאית התעלם ממנה אפילו כשהיא צפרה לו :x. ניסינו להסביר לה שכלי רכב שגובהו כפול משלה ואורכו למעלה מכפול משלה לא ממש יכול לראות שהיא נדחפה לצידו. היא מבחינתה צפרה לו וזכות הקדימה היא שלה :roll:. הסתכלו סביבכם , כמה כאלו אתם פוגשים מידי יום.

 

לפני כמה זמן הייתה תאונה ברמת גן בין נהג מערבל בטון או משהו דומה שפגע ברוכב אופניים חשמליים שהיה לצידו. כמות המתלהמים ברשת שהאשימה את נהג המשאית הייתה גדולה מאלו שהבינו שלרוכב האופניים לא היה אפילו סיכוי תאורטי לשרוד. תחשבו על זה , למרות אי הנוחות כשאתם מנסים לעקוף אוטובוס או משאית ומניחים שהנהג ראה אתכם. הכלים האלה לא מסוגלים לתמרון התחמקות מהיר או לבלום במרחק קצר. שימרו מרחק וסבלנות, לטובת כולנו.

 

בדיוק היום,בתור הולך רגל,כמעט דרסה אותי משאית צבאית שהנהג שלה צפר לי בטירוף,אני מבין לגמרי שזאת לא הייתה אשמתו של נהג המשאית,אבל גם אני לא הייתי אשם(למרבה ההפתעה,המקום שבו הייתי אמור לעבור היכן שיש מעבר להולכי רגל היה חסום לטובת עבודת בכביש ושיפוצים,וכדי להגיע מהר לאן שהייתי צריך,הייתי צריך לעבור כביש מהיר וארוך ללא מעבר חצייה וכשהייתי באמצע פתאום אני שומע משאית צופרת לי ולשמחתי בולמת בזמן,וגם הספקתי בדיוק לעלות לצד השני של הכביש)

החייל שנהג במשאית ממש התעצבן ואני מבין אותו ויודע שבדיוק כמו שאמרת,לנהגי משאיות יש שדה ראייה מוגבל,וגם יכולת הבלימה שלהם היא לא כמו של רכב רגיל.היה ממש מפחיד,ועוד שחטפתי צופר של משאית לפנים,אבל גם אני התנצלתי בפניו בסופו של דבר שהופתעתי אותו.

 

 

ואגב,הנה דוגמה שמצאתי שבה נהג משאית פגע ברוכב אופניים,אבל השופט זיכה מאשמה את נהג המשאית.כך שיש מקרים שכן מבינים את ההגבלות שיש על נהגי משאיות בתור כאלה שנוהגים על רכב כבד)

https://cars.walla.co.il/item/2952979

פורסם

אתם צודקים שלאוטובוס תריך להיות כבוד כי הוא מוביל הרבה יותר נוסעים.

אבל אם היה כבוד מינימלי לנהגי האוטובוסים מול הפרטיים השרשור הזה לא היה מתחיל.

פורסם

אתמול ישבנו אחי (נהג של אגד ברשל"צ) ואני באירוע והיה קצת משמעם אז הראיתי לו את השרשור הזה ואת התגובות. הוא אמר לי ככה:

תן לכל אלה שמדברים נגד אוטובוסים לעבור יום אחד של נהיגה על אוטובוס בעיר צפופה - למחרת הם כבר ידברו אחרת לגמריי.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
אתמול ישבנו אחי (נהג של אגד ברשל"צ) ואני באירוע והיה קצת משמעם אז הראיתי לו את השרשור הזה ואת התגובות. הוא אמר לי ככה:

תן לכל אלה שמדברים נגד אוטובוסים לעבור יום אחד של נהיגה על אוטובוס בעיר צפופה - למחרת הם כבר ידברו אחרת לגמריי.

 

הוא כל כך צודק שזה מדהים רק כמה שהוא צודק.

וזה אני אומר מניסיון אישי.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

וד"א לא לשכוח משהו, לא שזה תירוץ אבל סתם נקודה.

חלוקה למסעדות מוגבלת בזמן, רוב המסעדות מוכנות לקבל סחורה נגיד מ-6 עד 10 בבוקר.

באת ב-10:05, אין עם מי לדבר.

בנמל ת"א למשל, אחרי 10 או 11, לא נותנים למשאיות להיכנס לחלוקת סחורה.

 

נמשיך בזה שבניגוד לנהגי אוטובוס, נהגי משאיות צריכים לעמוד במקום ולחלק סחורה לעיתים על חשבון סגירת נתיב כי אין מקום מיועד לפריקת סחורה.

ואז הנהג מקבל דו"ח ויש חברות בהן יש לך עד 3 דוחות בחודש אם בכלל.

בקוקה-קולה למשל, החברה משלמת את דוחות החנייה של הנהגים.

 

ואז אתה לוקח את הליפט, מפמפם להגביה את המשטח וכולו מתפרק ועכשיו עברת מפריקת משטח לפריקה של בודדים, כי צריך לפרוק הכל.

ובעל העסק גם תחת תנאים, בין אם לחוץ על השארת סחורה על המדרכה כי הוא מקבל דו"ח מהעירייה ובין אם הוא הולך לבדוק כל פריט ופריט ואתה מתעכב כי סוגרים את הנמל ויש לך עוד 5 לקוחות לעבור והמשטרה אומרת משאית לזוז ואתה לא יכול לזוז.

ואז אתה נוסע ואסור לך לפנות שמאלה מנתיב הפנימי, רק החיצוני והוא ארוך כי יש עוד משאיות ולוקח לך 3 רמזורים לעבור ומספיק אם יש פרייבט אחד שעצר על הימין לרגע אחד לקנות סיגריות.

ואם יש לך משאית 7 טון אתה עוד מסתדר, אבל מה עם יש לך משאית 15 טון?, זו מפלצת בתוך העיר.

ומתקשרים מהמשרד ומוסיפים לך נקודות איסוף סחורה.

ואתה צריך לעצור לאכול איפשהו, ואין איפה לעצור אינעל העולם רק אם אתה מחוץ לעיר.

או שאתה מגיע לי-ם לפרוק סחורה ליד המדרחוב ויש מקום אחד ויחיד למפרץ פריקת סחורה ואתה פשוט עומד בנתיב ומחכה שהמפרץ יתפנה והבחור לפניך יסיים לפרוק והמשטרה אומרת לך תזוז, לאן אני אזוז?, אני רוצה לפרוק סחורה, איפה אני אחנה?, לאן אזוז?.

ואתה זז ואתה צריך לעשות סיבוב פרסה בשביל לחזור לשם ואתה רואה שהוא בדיוק יצא מהמפרץ ואיזה בן זונה אחר תפס לך את המקום

ואז אתה מיואש ואומר חצי מדרכה חצי כביש ומגיע פקח ומצלם את הרכב ונותן דוח ואתה פורק 5 משטחים לחנות שנמצאת בעליה והעגלת משטחים לא חשמלית ואתה בקושי סוחב את זה ואז הבעל חנות אומר שלא רק להוריד משטח אלא גם לפרק אותו אצלו ואתה מת.

ואז אתה אוסף משטחים ואתה צריך להגיע לנמל תעופה לבונדד בשביל לפרוק סחורה לחו"ל ויש לפניך 20 משאיות בתור ואתה מחכה במשאית שעתיים וכבר 6 בערב והתור שלך מגיע ויש לך משטח שאתה לא יכול להזיז ואתה מתכנן מהמלגזן שיעזור לך והוא אומר לך עוד מעט ואתה מחכה ומחכה והוא לא בא...כבר 7 בערב...

או שאתה נוסע לכפר ערבי ואין שמות רחובות ואתה מחפש והבחור אומר לך בעצור תפנה ימינה, יש עמוד חשמל אחריו יש פח אשפה ושם שמאלה ואתה מגיע שמאלה ואין מצב בעולם שאתה יכול להיכנס כי אתה 2.5 מטר והסמטה היא 1.5 מטר והוא אומר לך סע יהיה בסדר ואתה נתקע וכבר 8 בערב...ואתה חוזר למשרד ב-10 בערב וצריך לבוא ב-5 לפנות בוקר להתחיל שוב מחדש.

ואתה מוגבל ל-90 קמ"ש במשאית שמתפרקת לך כי תחזוקה עולה הון תועפות ואתה מחזיק את ההגה עקום ומזל שהוא לא נשאר לך ביד ואז הייי....התפוצץ צמיג, ת ע נ ו ג לעצור בצד ולחכות 2-4 שעות למוסכניק שיבוא להחליף את הצמיג ובא לך למות וכולם צופרים לך, צועקים עליך, מקללים...

 

 

יצא לי קצת תסכול...

פרנקופיל מושבע!

פורסם (נערך)

חברים פניית השירשור היא לנהגי אוטובוס שיכולים לנהוג טוב ופשוט שמים פס..

 

אני למשל בעיר שאני גר בה 50 אחוז מנהגי האוטובוס לא נותנים זכות , תופסים שני נתיבים! ונוהגים באגרסיביות.

מהעבר השני 50 אחוז מנהגי האוטובוס נוהגים בצורה נורמלית, לא תופסים שני נתיבים, לא נוהגים באגרסיביות ונותנים זכות.

 

שאף אחד לא יספר סיפורים בגלל שהם מסיעים נוסעים צריך לתת להם זכות או שקר כלשהו .

על אחת כמה וכמה בגלל שהם מסיעים נוסעים הם צריכים לנהוג באובר זהירות , להתחשב בנוסעים ולא לטלטל אותם מצד לצד .

 

אם מה שחלק ממה שהעלתם פה הוא נכון למשל :

 

"תן לכל אלה שמדברים נגד אוטובוסים לעבור יום אחד של נהיגה על אוטובוס בעיר צפופה - למחרת הם כבר ידברו אחרת לגמריי."

 

אז איך אתם מסבירים את זה שיש נהגי אוטובוס שנוהגים כמו שצריך עדיין ??!

אנשים שנשאר להם כבוד לחוקי הכביש

עריכה אחרונה על ידי yakir_23

×
×
  • תוכן חדש...