Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ראוי לציין שאם רוצים לרכוש את המותג השוויצרי כדאי לוודא שלא מדובר על "קל-גב" בתחפושת שוויצרית שסתם הניחו את סמל הפלוס על התיק.

יש לי ניסיון רע מאוד עם המותג השוויצרי.

למרות המחיר הגבוה יחסית למודן/קל גב,

התפרים החלו להיפרם תוך שנה, ואחרי שנתיים

הוא כבר נראה כמו פרנקנשטיין מרוב תיקונים שנאלצתי לבצע.

 

התיקים המקומיים עם הסמל השוויצרי דווקא מחזיקים מעמד בצורה סבירה, במיוחד בהתחשב במחיר, אבל לא עונים לדרישה "שלא ייראה כמו סמרטוט" של פותה"ש, ואין להם סידור טוב מספיק לנייד, לדעתי האישית והבלתי מחייבת בעליל.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
זה גם עניין של שילוב פיצ'רים.

תיק אחד לא נראה כמו סמרטוט, אבל אין מקום לבקבוק מים

תיק אחר יש מקום לבקבוק ורצועת חזה, אך נראה כמו סמרטוט

ועוד ועוד

אני מבין שאי אפשר לקבל הכל, אבל למה כל כך קשה למצוא תיק שמשלב את הרוב הדרישות במחיר שפוי?

זה שרשור על תיקים או על זוגיות? :wink:

 

רגע של פילוסופיה: לפני כמה שנים עבדתי בסטארט-אפ שבו גם לי וגם לסמנכ"ל התפעול היו יונדאי אקסנט 99'. הוא נסע בה כל יום במשך שנים ממודיעין לכפ"ס ולא הניד עפעף, אני אחרי שלושה חודשים של נסיעות מנתניה נשברתי והחלפתי לרכב יותר מודרני ונוח.

 

ב-2008 קניתי תיק 'סמרטוט' כהגדרתך של דקטלון והמשכתי להשתמש בו עד 2015, תקופה במהלכה הספקתי להחליף שתי מדינות ושלושה מקומות עבודה. כולל אותו סטארט-אפ. לא המראה המרופט ולא העדר רצועת החזה עצרו אותי מלהתקדם בחיים.

 

לאנשים שונים יש רגישויות שונות. כנראה שתיקים זה הרגישות שלך, ופשוט אין הרבה אנשים בעולם שחולקים אותה. לכן אתה מתקשה.

 

כמו עניין הזוגיות והעבודה, גם את זה סביר להניח שניתן לפתור ע"י רילוקיישן.

פורסם (נערך)

אני כבר מעל 15 שנה של שימוש יומיומי אינטנסיבי מכל סוג עם day pack של Vaude/Deuter בגודל סביב 30 ליטר, מהסוג עם גב רשת מאוורר שמתוח על מסגרת. (שזה קצת מצחיק להגיד, שכן מדובר בסה"כ שני תרמילים עד היום... וואודה שהחזיק אצלי כ-13-14 שנה, ודוייטער דומה שהחליף אותו. התרמילים האלה מחזיקים הרבה מאוד זמן.)

 

אם פות"ש ממש אובססיבי לנושא, יש לפחות חברה אחת בארץ שבונה תרמילים בהתאמה אישית. אני מניח שהם עובדים בעיקר עם גופים בטחוניים וטיילים כבדים, אבל בטח לא יסגרו לך את הדלת בפרצוף.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם

משתמש בדגם של גרגורי עם תא נפרד ללפטופ. מיועד לשימוש אורבני.

הוא נוח מאוד אבל לא נראה ככ אלגנטי.

 

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

הוזמן צעצוע מילניאלז בצבע charcoal בנפח 20 ליטר.

 

במצטבר הוצאתי מעל 1,000 שקל על תיקים שנמסרו/נזרקו.

 

אם התיק הזה יפתור את התסכול שפיתחתי כלפי שוק תיקי גב אז הוא יהיה שווה כל שקל.

פורסם
הוזמן צעצוע מילניאלז בצבע charcoal בנפח 20 ליטר.

 

במצטבר הוצאתי מעל 1,000 שקל על תיקים שנמסרו/נזרקו.

 

אם התיק הזה יפתור את התסכול שפיתחתי כלפי שוק תיקי גב אז הוא יהיה שווה כל שקל.

מה עוד הזמנת? שתף איתנו
פורסם

תהרגו אותי, אבל התיק גב הכי נוח שלי היה של לנובו שקיבלתי מלקוח.

נוח, מאוורר, חלוקה פנימי מאוד טובה.

שורד כבר כמה שנים, חלופה של מספר לפטופים ואינספור טיסות.

.We apologise for the inconvenience

פורסם
מה עוד הזמנת? שתף איתנו

 

Sling 5L שלהם בצבע ASH.

 

זה בדיוק מה שחיפשתי לטיולים.

 

מקום למצלמה + ארנק + סוללות + בקבוק מים.

פורסם

מבחינת תיקי גב, לכל אחד יש מהו אחר שחשוב לו. מכיוון שאני טס הרבה אז לי חשוב לדוגמא שתיהיה רצועה שתאפשר להשחיל אותו על ידית הטרולי להתניידות נוחה בשדות תעופה ונסיעות.

 

תיק אחר שכמה חברים משתמשים בו וכולם מאוד מרוצים הוא Borealis של North Face

 

https://www.thenorthface.com/shop/borealis-nf0a3kv3#hero=5

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
~

אם נחזור שניה למציאות ונניח בצד את צעצועי המילניאלז באלף ש"ח, בכל חנות למטיילים תמצא מבחר תיקי גב של Deuter ו-Osprey שרובם עונים לדרישות. נשאר רק למדוד ולבחור את הכי נוח. גם תיקי מותג הבית של דקטלון מפתעים באיכות ובשרידות שלהם, למרות שאינני בטוח אם עונים על דרישת העיצוב במקרה הנ"ל.

 

 

15 שנה עם DEUTER יום יום , והוא לא מראה סימני עייפות !

מנסה להתכוננן להיום שאחרי אבל לא מוצא גם כן ...

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

×
×
  • תוכן חדש...