Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במוו 1996 ידנית קומפאקט 1600 (כרגע) E36,

לוקחת בממוצע

1:12

עם מזגן

1:11

 

כמובן לא מדובר בנסיעה רגועה אלא הזוייה.

 

בברכה

למכירה מאוורר חשמלי לרדיאטור פיאט (מנוע GATE)

===========================

רוצה להצחיק את הקב"ה? תכנן את היום שלך...

===========================

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 687
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פיאסטה 96, 166,000 ק"מ . 13.5 ק"מ לליטר בנסיעה רגועה מאוד בעיר , ללא מזגן.

רוב הזמן נהג יחיד. תא מטען כמעט ריק, לחץ אויר על 30. לא נוגע בגז בירידה , לא מאמץ את המנוע עוזב גז לפני רמזור אדום ומשתדל לזחול עד שמתחלף לירוק - סטודנט :)

 

נוסע כמו סבא ומגיע עם כל אלה שלחצו חזק ועקפו אותי לרמזור, ולעיתים אף עוקף אותם מכיון שלא עוצר ברמזור.

 

חיפה -ת"א 19 ק"מ לליטר על 90 קמ"ש הילוך 5 לחיצה עדינה על הגז.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

סיטרואן C5 2002 אוטומט

 

בעיר :1:8

 

בין עירוני :1:12

 

ממצוצע כללי :1:12........

 

 

 

 

בנסיעות לצפון ולדרום:1:14.5

אבל זה פעם ב-------------

 

ואני מרוצה מאוד מהאוטו ושיקפצו כל מי שמלכלך עליו

8).................citroen C5 2002 Sx2000.................8)

פורסם

מאזדה 626 סטיישן שנת 2000 2.0ל עבר 185Kק"מ

 

בין עירוני, נהג יחיד ורגוע - 1:11.2

 

משולב, רכב עמוס (2 הורים+4 ילדים+מזוודות, תיקים וכו') - 1:9.4

 

 

ממוצע של 3K ק"מ - 1:10.5

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כל התצרוכות בחיפה בנסיעה ערונית נטו.

כל המדידות בוצעו על ידי, כאשר רכבים שרשמתי היו אצלי תקופות ארוכות.

 

AXסיטרואן88שנת - 1400 ידני 1:12

ניסן סאני-93 -1600ידני 1:10

וולוו 244 -84 2300 סמ"ק אוטומטית 1:6.5

סיטרואן קסנטיה 2001 2000 סמ"ק אוטומטית 1:8

סיטרואן ZX 93ידני 1400 סמ"ק קרבורטור,1:9

יונדאי אקסנט 2006 אוטונטית 1:9.5

 

ברלינגו דיזל 1:12-2001

GMC VANDURA -95סמ"ק 4500 בנזין 1:2.5

FORD F-350-2003 - סמ"ק3500דיזל 1:4.5

!!! FUCK THE FUEL CRISIS

פורסם
פיאסטה 96, 166,000 ק"מ . 13.5 ק"מ לליטר בנסיעה רגועה מאוד בעיר , ללא מזגן.

רוב הזמן נהג יחיד. תא מטען כמעט ריק, לחץ אויר על 30. לא נוגע בגז בירידה , לא מאמץ את המנוע עוזב גז לפני רמזור אדום ומשתדל לזחול עד שמתחלף לירוק - סטודנט :)

 

נוסע כמו סבא ומגיע עם כל אלה שלחצו חזק ועקפו אותי לרמזור, ולעיתים אף עוקף אותם מכיון שלא עוצר ברמזור.

 

חיפה -ת"א 19 ק"מ לליטר על 90 קמ"ש הילוך 5 לחיצה עדינה על הגז.

 

אלו תנאים פנטסטיים לכל הדעות. :king:

פורסם

הונדה סיוויק 2008 (סדאן)- אוטומטית- כשאימא שלי נוהגת אז 1\14-15 (ע"פ מחשב הדרך).

כשאני נוהג אז בערך 1\12-13.

פורסם

רנו מגאן ידנית 2001

מחוץ לעיר 17\1

בעיר 1\13-14

גם בדקתי מספר פעמים את המחשב מאוד מדוייק

לא לשכוח לנהוג בסבלנות

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

רובר R75 2004 מנוע 2500 בתוך העיר 1:7.5 מחוץ לעיר 1:9.7 ממוצע: 1:8.7

טיוטה יאריס 2010 רובוטי ממוצע: 1:14.3

Be Happy:lol:

Rover R75 04, Suzuki Swift 07, Golf 95, Suzuki Vitara 89, Fiat Panda 04, Chevrolet Corsica 95, Volvo S80 01, Renault 4 79, GPZ500, Mitsubishi Lancer 94, Mazda MX5 2005, Mazda 3 spirit 2.0 2006, Mercedez benz c-class 1.8 2006, Toyota Prius 2008

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

סקודה פביה 1.4 ידנית 68כ"ס

מאיץ לאט ונוסע מהר

1:14 בלי מזגן , 1:12.5 עם מזגן

יחס עירוני- מהיר --> 70:30 מחוץ לעיר

 

יפיפייה


×
×
  • תוכן חדש...