בייטי על מנת להרכיב בקרת שיוט יש לפרק כרית אוויר והגה, לאחר מכן מחליפים כחלק אחד את מחשב ההגה, ידית איתות וידית מתזים. שים לב שאצלך אני מניח שזה הדגם בלי שליטה בהגה, לכן תצטרך את
המודול שכולל שליטה על מחשב הדרך דרך ידית מתזים כפי שקיים אצלך עכשיו. בנוסף אם אתה הולך על פרוייקטון זה, אולי תרצה להוסיף שליטה מההגה, אני מכיר חבר שחש לו הגה מקורי חדש. (מה שמגיע בדגם המאובזר).
בידיים נכונות כל הסיפור של פירוק והרכבה לוקח עד חצי שעה כולל קידוד המחשב.