Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצבר Silver - Calcium לפורד פוקוס 2.0 2007


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני צריך לקנות היום מצבר לפוקוס 2.0 2007, מה שאומר אוטו - דיפו.

 

פורד דורשים שימוש במצברי Silver - Calcium.

 

מצבר עם קיבולת מעל 60 אמפר שעה, כושר התנעה 580 אמפר ומעלה.

 

מידות 175-175-276 או בעדיפות נמוכה 175-175-242.

 

 

מה שיש באוטו - דיפו זה Varta, Start up ושנפ.

 

 

השאלה איך יודעים שזה Silver - Calcum? על המצברים עצמם לא רואה איזכור לכך.

 

 

תודה.

 

 

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מאיפה ההמלצה למצבר כזה?

אין שום דבר מיוחד במצבר קלציום, למעט אורך חיים גבוה ועמידות לטמפ', מאשר מצבר סטנדטי מעופרת ואנטימון.

בכל מקרה, הרבה מאוד מצברים הם כיום עם חיזוק קלציום כסטנדרט וגם אם לא, אם אין ברכב מערכת טעינה רגנטיבית או עצור-סע, שם מצבר רגיל וזהו.

פורסם
מאיפה ההמלצה למצבר כזה?

אין שום דבר מיוחד במצבר קלציום, למעט אורך חיים גבוה ועמידות לטמפ', מאשר מצבר סטנדטי מעופרת ואנטימון.

בכל מקרה, הרבה מאוד מצברים הם כיום עם חיזוק קלציום כסטנדרט וגם אם לא, אם אין ברכב מערכת טעינה רגנטיבית או עצור-סע, שם מצבר רגיל וזהו.

ההמלצה בספרות יצרן של פורד. אין עצור/סע אבל יש אלטרנטור "חכם" עם פיקוד ממוחשב שיודע להוריד עומס בהאצה וכו'.

 

 

פורסם

אכו יש להם מצבר שנפ 66 אמפר שעה Silver Calcium+ במידות המתאימות (אורך 276) אבל הוא עולה 750 ש"ח.

 

המצבר הישן היה Start Up גם Silver Calcium בקיבולת 60 אמפר שעה אבל אורך 242, עלה 450 ש"ח, החזיק 3 שנים ו 11 חודשים.

 

הבעיה עם המידה 242 היא בכך שנשאר מקום ריק בארגז המצבר, המצבר לא מקובע טוב למקום.

 

750 ש"ח הנראה לי מחיר מאוד גבוה. אבדוק מחר בחנויות הרגילת. הייתי רוצה להחליף היום אבל תוספת המחיר לדעתי גדולה מידי.

 

 

פורסם

המצבר הישן היה Start Up גם Silver Calcium בקיבולת 60 אמפר שעה אבל אורך 242, עלה 450 ש"ח, החזיק 3 שנים ו 11 חודשים.

 

הבעיה עם המידה 242 היא בכך, שנשאר מקום ריק בארגז המצבר, המצבר לא מקובע טוב למקום.

 

היה לנו מצב דומה - בדוק אולי אפשר גם אצלכם.

קדחנו חור במגש המצבר, ועוד חור בגשר שמעל המצבר, וחיברנו את המוט המקבע לתוך החורים הנ"ל.

הפתרון החזיק וקיבע את המצבר כמו.. מקורי

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם (נערך)

מצבר Ca או Ca/Ca של חברה בעלת מוניטין כמו וורטא, EXIDE או בוש מתאימים לרכבך ויעשו את העבודה בדיוק כמו מצבר Ca/Silver וללא שום חשש בגלל מערכת טעינה חכמה.

 

סדרת המצברים S4 תוצרת בוש הם מצברים מסוג Ca/Ca.

 

* יישנם ייצרנים אשר טוענים שמצברי Ca/Ca שלהם הם בעלי כושר התנעה גבוה יותר ממצברי Ca/Silver.

 

רוב המצברים המקורים שהגיעו מותקנים ברכבים כבר מסוף משנות ה-90 היו מצברים ללא טיפול כלומר מצברים עם תוספת של Ca או Ca/Ca כתוספת ללוחות המצבר/רשתות.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
היה לנו מצב דומה - בדוק אולי אפשר גם אצלכם.

קדחנו חור במגש המצבר, ועוד חור בגשר שמעל המצבר, וחיברנו את המוט המקבע לתוך החורים הנ"ל.

הפתרון החזיק וקיבע את המצבר כמו.. מקורי

 

 

 

אייל.

יש מספר דרכים לקבע אותו וכמובן הוא היה מקובע, אבל מעדיף לא לעשות קומבינות בשביל להתאים מצבר לא מתאים אלא פשוט לקנות את המתאים.

 

 

פורסם (נערך)

תבדוק בקישור המצורף מצברים תוצרת FIAMM/בוש.

 

http://www.otopoint.co.il/127803-%D7%9E%D7%A6%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%AA%D7%A0%D7%A2%D7%94

 

בדקתי וגם מצברי FIAMM מסדרת Titanium הם עם תוספת CA.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

71 אמפר שעה. נקנה במחיר כנראה קצת גבוה של אוטו - דיפו, 800 ש"ח. אין זמן לחפש בחנויות אחרות. אגב מצבר שנפ 66 אמפר שעה סילבר קלציום+ באותו גודל עולה אצלם 950 ש"ח.

 

תודה לכלום. 20181230_205248.jpeg

 

 

פורסם

מצבר מעולה. אל תשכח להסיר את אחד הפקקים בצידי המצבר (רצוי זה שקרוב לקיר האש). אולי הסרת ובתמונה פשוט לא רואים ? או בכלל הם לא מורכבים בצידי המצבר ? קצת קשה לראות בתמונה שצירפת.

 

סימנתי לך בתמונה.

20181230_205248 (1).jpeg

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...