Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

RAV 4 2019 ומבחני נהיגה.


splesh
שימו לב! השרשור הזה בן 1894 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

טויוטה לא הטמיעו אנדרואיד אוטו באף רכב שלהם. אפל קאר פליי נכנס רק השנה.

יוניון לא הביאו את המערכת של JBL שהייתה בראב 4 ובקורולה של תערוכת פריז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב יפייפה, גם המחיר סביר (לארץ כמובן), אין עליהם.

אמינות מוחלטת.

טויוטה מס' 1.

 

הלו זה פורום רכב לא פורום אוהדי כדורגל, טויוטה מספר 1 וואלה נימוק משכנע, מעניין למה יש מי שרוכשים רכבים אחרים? למה לרכוש מרצדס, במוו, אאודי, וולוו, אינפיניטי הם מספר 2 או נמוך מכך -:)

 

לגופו של ענין,

 

לענין המולטימדיה בראב 4 אין צורך באפל קאר או אנדרואיד אוטו, מערכת המולטימדיה בראב 4 היא בעברית בניגוד לאנדרואיד אוטו ואפל קאר שלא מאפשרות אפילו את הפונקציה הבסיסית ביותר של חיפוש איש קשר בעברית כדי להתקשר אליו??? (כלומר אי אפשר להתקשר למישהו שאתה רוצה אם לא התקשרת אליו לאחרונה והוא נמצא בהיסטורית השיחות) המערכת בראב4 כוללת גם וייז וגם החיבור של הטלפון למערכת בראב 4 נעשה בבלוטוס ולא בכבל פיזי כמו באנדרואיד אוטו.

 

הראב 4 המצולמת בתמונה דגם האימושין אכן מרשים מאד גם חיצונית (ספיציפית בשילוב צבע לבן עם גג שחור) וגם פנימית, גם אני ראיתי אותו אתמול בסוכנות אחרת.

 

אבל לא סתם יוניון מוטורס מציגים את הדגם הזה בסוכנויות, שאר הדגמים מתחתיו נראים פשוטים וממוצעים, בעיקר חיצונית ההבדל מאד גדול לרעה, אבל גם פנימית (צילמתי תמונות של הדגם הפשוט אבל אני לא מצליח להעלות לאתר תמונות רגילות שצולמו בטלפון. נראה לי שיש מגבלת גודל קיצונית מדי של גודל קובץ תמונה להעלאה לאתר- לתשומת לב פבל או מנהלי האתר).

 

פנימית הדשבורד אמנם מציג חומרים איכותיים בכל רמות הגימור עם פס תפירה יפה ואולם ברמות הגימור הנמוכות שאר החלקים ברכב מציגים רמת חומרים ממוצעת בלבד (פלסטיקה ממוצעת וריפוד מושבים ממוצע).

 

לעומת זאם בדגם המפואר האימושין רמת החומרים גם בשאר חלקי הרכב טובה מאד (דיפונים דמויי עור עם תפרים על הדלתות ומושבים משולבי עור סינטטי ממוצע עם בד) הגם שעדיין יש גם חלקי פלסטיק נוקשים, אבל המחיר כבר בסטרטוספירה 192 אלף ₪ ו(בערך 198 על הכביש עם תוספת איתוראן בעלות 4,500₪ פלוס תוספת צבע 1,500 ₪).

 

גם דגם הביניים אקספריאנס עדיין יקר מאד, 177 אלף ₪ ממקם אותו הרחק מעל מחירי המיינסטרים, וגם אין שום הנחות או הטבות, לוקחים על המחיר הזה גם תוספת צבע 1,500 ₪ וכן 4,500 ₪ איתוראן. סה"כ 183 אלף ₪. ללא אגרת רישוי. ההטבה היחידה היא וייז בחינם. (עדיין המחיר יותר זול מהמחיר ההזוי שלקחו על הראב 4 הייבריד הקודם עקב כך שהוא לא נכלל בקבוצת זיהום 2).

 

במחיר הזה למי שלא נרתע ממותגים אירופאיים ו/או נרתע מרכבים היברידיים אפשר למשל לרכוש סקודה קודיאק 2 ליטר דיזל אמבישין למי שלא נרתע מהגודל העודף. (ויש גם ג'יפונים אחרים ברמת האבזור הגבוהה שלהם שהם זולים יותר 3008, קארוק, אבל גם קטנים יותר ופחות מרווחים ותאי המטען קטנים יותר למרות שגדולים כשלעצמם).

 

אם לא יהיה שינוי בטיוטת מיסוי "ירוק" שהוציאה רשות המיסוי, המחיר של הראב 4 צפוי גם לעלות משמעותית בראשון לאפריל עקב הוצאתו מקבוצת זיהום 2.

 

כרגע במחיר הנוכחי החסכון בדלק של הראב4 הייבריד מביא כבר בנסועה ממוצעת לעלות דומה בפועל בינו לבין טוסון וספורטג' הזולים יותר, אבל כראה שרוב עמך ישראל לא יבין זאת וימשיך בנהירה לטוסון והספורטאג'.

 

בסך הכל הראב 4 אכן מציג חבילת תכונות שמובילה לדעתי את הקטגוריה, בייחוד לצרכן הפרטי, התכונות העיקריות: מרווח פנים גדוח מאד, עיצוב פנימי מודרני, מאובזר מאד, תא מטען גדול מאד (במבט ראשון הוא נראה קטן יותר מהנתון הרשמי אבל אפשר להוריד את ריצפת תא המטען), יחידה היברידית ייחודית בקטגוריה שהיא גם החזקה בקטגוריה וגם חסכונית מאד וכרגיל בטויוטה יש שקט נפשי מבחינת אמינות וסחירות.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני הלכתי לראות אתמול את הRAV4 בסוכנות וחייב לציין את האכזבה, בלי הגג השחור הרכב נראי סתמי מאוד, בגרסה של ה177 אלף שקל יש גנט 17 וגם הבפנים נראה ממש פשוט מול CX5 או 3008. יש לציין שהרכב מרגיש מאוד מרווח.

סה"כ מאוכזב מאוד, ציפיתי ליותר.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב מיועד לשוק האמריקאי, הוא לא מרגיש פרימיום כמו מאזדה או פיג'ו, היתרונות הגדולים של הרכב, הם גודל, צריכת דלק והספק, מבחינת גימור וגם צביעה חיצונית, נראה פחות טוב.

 

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי guy.a
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על ה ראב 4 וגם על ה 3008 .

פנים הרכב ב 3008 נראה טוב יותר, בעצם פחות פשוט, אבל שניהם סובלים מקדרות שחורה.

הראב 4 מפגין עליונות בנוחות נסיעה, שקט, ביצועים וצריכת דלק על ה 3008 דיזל, ולכן עדיף מבחינתי, עוד לפני שדיברנו על ירידת ערך ואמינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בניגוד לאנדרואיד אוטו ואפל קאר שלא מאפשרות אפילו את הפונקציה הבסיסית ביותר של חיפוש איש קשר בעברית כדי להתקשר אליו??? (כלומר אי אפשר להתקשר למישהו שאתה רוצה אם לא התקשרת אליו לאחרונה והוא נמצא בהיסטורית השיחות)

 

זה ממש לא נכון. ניתן בקלות לגשת גם לשיחות אחרונות וגם לאנשי קשר (כל אנשי קשר).

 

apple.jpg

 

יתרון של apple carplay זה שיקוף מלא של אייפון, כולל שיחות אחרונות, מסרונים (באמצעות סירי אפשר לשלוח sms וגם להשמיע מסרונים שנכנסו. כנ״ל גם ווצאפ).

 

בנוסף שיקוף מלא של waze ושל google maps כולל כל ההגדרות, נקודות עניין וכו׳.

 

מכיר רבים שכלל לא משתמשים ב-waze, אלה משתמשים בגוגל מפות. לטעמי, גוגל מפות - הרבה יותר מדויק ושימושי.

 

עוד לא דיברנו על פודקאסטים ו-spotify / apple music / audiobooks משוקפים לך בצורה הכי נוחה שיש לרכב שלך. עם אפשרות שליטה מאוד נוחה.

 

ב-ios12 יש גם shortcusts שבפקודה קולית אחד לסירי גם מפעילה מפות עם מסלול לבית, גם שולחת מסרון לאשתך שאתה בדרך ותגיע עוד x זמן (באתרם לפקקים בזמן אמת) וגם ממשיכה לנגן לך מוסיקה מספוטיפיי שהפסקת לשמוע כאשר הגעת לעבודה. חיבור מהיר של טלפון לכבל טעינה ברכב, הכל כבר משוקף (מפות ומוסיקה) אוטומטית למסך.

 

עם כל הכבוד למע׳ של טויוטה, אין בכלל מקום להשוואה ל-carplay.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי לראות את הראב4. היו שני רכבים באולם התצוגה, בשתי רמות גימור. הרכב ברמת הגימור הפשוטה נראה די פושר והמושבים נראו די זולים, דגם ה-200 אלף כבר מרגיש טוב יותר, הן מבחינת המראה החיצוני עם הצביעה הכפולה והן מבחינת המושבים שהיו נוחים. אין את גרסת הביניים 4*4 ההיברידית, גם אין צפי הגעה ואין מחירון.

משם נסעתי לראות את הפורסטר החדש. חייב לציין ששתיהן נראות ויזואלית די אותו דבר, קופסאתיות משהו. מתלבט עכשיו לגביהן (אחרי שראיתי את הטוסון והיא ירדה מהפרק), מצד אחד הפורסטר 4*4 וסובארו נותנים 5 שנים אחריות שזה נייס טו האב, מצד שני הראב4 כנראה יציג ירידת ערך, סחירות ותצרוכת דלק טובה יותר. מחכה לנסיעות מבחן על שתיים על מנת להחליט איך להתקדם בנושא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין את ההחלטה לבחור בין איבזור בטיחות (תופסת של התראה על תנועה מאחור ושטח מת) לגג פאנורמי. רוצה גם וגם אז שיעלה יותר לפחות כאופציה. לא תחליט זה או זה. כי לא נוח לפתוח עוד מק"ט ליבואן. שלא נדבר עם גלגל רזרבי שלא קיים בדגם הבכיר זה בכלל ברמת הטמטום...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ממש לא נכון. ניתן בקלות לגשת גם לשיחות אחרונות וגם לאנשי קשר (כל אנשי קשר).

 

apple.jpg

 

יתרון של apple carplay זה שיקוף מלא של אייפון, כולל שיחות אחרונות, מסרונים (באמצעות סירי אפשר לשלוח sms וגם להשמיע מסרונים שנכנסו. כנ״ל גם ווצאפ).

 

בנוסף שיקוף מלא של waze ושל google maps כולל כל ההגדרות, נקודות עניין וכו׳.

 

מכיר רבים שכלל לא משתמשים ב-waze, אלה משתמשים בגוגל מפות. לטעמי, גוגל מפות - הרבה יותר מדויק ושימושי.

 

עוד לא דיברנו על פודקאסטים ו-spotify / apple music / audiobooks משוקפים לך בצורה הכי נוחה שיש לרכב שלך. עם אפשרות שליטה מאוד נוחה.

 

ב-ios12 יש גם shortcusts שבפקודה קולית אחד לסירי גם מפעילה מפות עם מסלול לבית, גם שולחת מסרון לאשתך שאתה בדרך ותגיע עוד x זמן (באתרם לפקקים בזמן אמת) וגם ממשיכה לנגן לך מוסיקה מספוטיפיי שהפסקת לשמוע כאשר הגעת לעבודה. חיבור מהיר של טלפון לכבל טעינה ברכב, הכל כבר משוקף (מפות ומוסיקה) אוטומטית למסך.

 

עם כל הכבוד למע׳ של טויוטה, אין בכלל מקום להשוואה ל-carplay.

 

 

חיפוש איש קשר באנגלית אפשרי אבל לא בעברית, כלומר אם אנשי הקשר שלך בעברית לא תוכל לחפש איש קשר דרך מערכת המולטימדיה.

 

באייפון אכן ניתן להתקשר לאנשי קשר בהפעלה קולית של סירי בעברית (כך נאמר לי- לא ניסיתי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מול הקארוק ממוצב הCH-R הם באותה גזרת מחירים ונפח מנועים.

 

הRAV4 לגמרי ממוצב מול הקודיאק.

 

לא, הוא לא.

ה-CHR קצת קטן וצר מהקארוק

והראב4 קטן משמעותית מהקודיאק.

 

הראב4 הוא C SUV אמריקאי פר אקסלנס. בגודל של טיגואן, CX5, ופורסטר. בסיס גלגלים של 2.65-2.70 ואורך של סביב 4.50. הCHR והקארוק שניהם CSUV אירופאי כשה-CHR הוא בצד הקטן (צר) של הסקאלה (179 מול 184) בשאר המידות הם דומים.

 

הקודיאק הוא D SUV קטן עם אורך של 470 ובסיס גלגלים של 280, בדומה ל-5008, סורנטו ולנד קרוזר (שארוכים ב-10 ס"מ באורך הכללי, אבל בסיס הגלגלים זהה).

 

רכב יפייפה, גם המחיר סביר (לארץ כמובן), אין עליהם.

אמינות מוחלטת.

טויוטה מס' 1.

 

סביר? באמת? כשבמחיר של ראב4 בסיסי אתה קונה את הספורטאז'/טוסון/3008 הכי יקרים זה מבחניתך מחיר סביר? אפילו CX5 שנחשב יקר, יותר זול.

 

יכול להיות שהוא לא כ"כ יפה, אבל הוא מציע חבילה תחרותית במחיר טוב,

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

עוד אחד עם מחיר תחרותי.

 

יכול בהחלט להיות, מחיר תחרותי מאוד, התייחסתי לעיצוב בלבד ובהתחשב בהילה של המותג רב הסיכוי להצלחה מסחרית מרשימה.

 

גם אתה? אפשר קצת ממה שאתם מעשנים? אשכרה 200 אלף שקל זה מחיר תחרותי לג'יפון משפחתי סטנדרטי? סבבה, אז הוא קצת היברידי, ביג דיל.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1894 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...