Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

RAV 4 2019 ומבחני נהיגה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מבין מה ההתלהבות מהרכב הזה, עיצוב חיצוני משעמם,גנטים מצחיקים, ותא נוסעים מעליב.

אם רוצים יפנית עדיף כבר CX5, אותי הפסידו כבר באולם תצוגה, אפילו נסיעת מבחן לא רציתי.

בסוף קניתי לאישתי 3008.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בדקתי כרגע באתר של יוניון מוטורס (דגם e-motion גג שחור), הרכב התייקר מ-191,900 ל-209,900.

 

התייקרות של 18,000 ש׳׳ח חודשיים לפני 1 לאפריל!!!

 

זה מדהים שיבואן מבלי למצמץ לוקח את 18,000 ש׳׳ח האלה (בנוסף לרווח שלהם) לכיס כבר עכשיו...

 

אולי כל המלאי שיגיע עד אפריל כבר מכור ולכן הם יודעים שכל הרכבים שימכרו מעכשיו כבר ישלמו את מלוא המס.

פורסם
לא מבין מה ההתלהבות מהרכב הזה, עיצוב חיצוני משעמם,גנטים מצחיקים, ותא נוסעים מעליב.

אם רוצים יפנית עדיף כבר CX5, אותי הפסידו כבר באולם תצוגה, אפילו נסיעת מבחן לא רציתי.

בסוף קניתי לאישתי 3008.

והמפרט הבטיחותי של האלפא (דירוג !5) לא מעליב ?

פורסם
והמפרט הבטיחותי של האלפא (דירוג !5) לא מעליב ?

תבקש מסמלת נסיעת מבחן לסופ"ש על הסטלביו 280, תדבר אחר כך. ודרג אגב חוץ מבקרת שיוט אדפטיבית מבחינתי לא חסר שם כלום.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם (נערך)
תבקש מסמלת נסיעת מבחן לסופ"ש על הסטלביו 280, תדבר אחר כך. ודרג אגב חוץ מבקרת שיוט אדפטיבית מבחינתי לא חסר שם כלום.

 

אתה עשית מבחן על ראב 4 ? גם לי מותר להעלב רק מלהסתכל בקטלוג.

כבעל וולוו S60 ו 250 כ"ס בעבר קשה לי להאמין שאתרגש כלכך, בעיקר שאני מחפש נוחות ואיכות ולא אפיצות ההגה.

אגב, קונסומר ריפורטס גם לא מתלהבים כלכך מהאלפא והציון הכללי 50 , רחוק מאוד מציון 80 ללקסוס NX (שמקורב לראב 4 הקודמת) .

עריכה אחרונה על ידי נר4
פורסם
אתה עשית מבחן על ראב 4 ? גם לי מותר להעלב רק מלהסתכל בקטלוג.

כבעל וולוו S60 ו 250 כ"ס בעבר קשה לי להאמין שאתרגש כלכך, בעיקר שאני מחפש נוחות ואיכות ולא אפיצות ההגה.

אגב, קונסומר ריפורטס גם לא מתלהבים כלכך מהאלפא והציון הכללי 50 , רחוק מאוד מציון 80 ללקסוס NX (שמקורב לראב 4 הקודמת) .

 

מזכיר לך שלפני האלפא היה לי NX, הבדל של שמיים וארץ.

תתחדש על הראב 4 שלך ותתבגר, לא צריך להעילב מכל דבר :roll:

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
אתה עשית מבחן על ראב 4 ? גם לי מותר להעלב רק מלהסתכל בקטלוג.

כבעל וולוו S60 ו 250 כ"ס בעבר קשה לי להאמין שאתרגש כלכך, בעיקר שאני מחפש נוחות ואיכות ולא אפיצות ההגה.

אגב, קונסומר ריפורטס גם לא מתלהבים כלכך מהאלפא והציון הכללי 50 , רחוק מאוד מציון 80 ללקסוס NX (שמקורב לראב 4 הקודמת) .

 

האמנם הnx הוא מקרוב לראב4 הקודם אבל נהגתי על שתיהן(בציפייה לראב4 מפונפן) והנה, הופתעתי עד כמה הnx מרגיש טוב בעשרות מונים על הראב4(מבחינת שקט, ניהוג, נוחות ואפילו יחידת ההינע הרגישה עדיפה למרות שהיא דומה - התפלאתי מה כיול בידוד ואבזור יכולים לעשות לרכב).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
האמנם הnx הוא מקרוב לראב4 הקודם אבל נהגתי על שתיהן(בציפייה לראב4 מפונפן) והנה, הופתעתי עד כמה הnx מרגיש טוב בעשרות מונים על הראב4(מבחינת שקט, ניהוג, נוחות ואפילו יחידת ההינע הרגישה עדיפה למרות שהיא דומה - התפלאתי מה כיול בידוד ואבזור יכולים לעשות לרכב).

לי הNX הרגיש קשה וקלאוסטרופובי ברמות. לא יודע על מה אתה מדבר. לא נסעתי על RAV4 אבל אני מניח שהוא יהיה בינוני כזה.


×
×
  • תוכן חדש...